Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hei jenter. Dere som opererte omtrent samtidig med meg(først i feb): hvordan er arrene deres? Jeg er veldig fornøyd med ene arret mitt. Det er bare en tynn liten strek. Det andre derimot er ikke pent. Typisk arr med hvit, blank hud,mye rødere og en stygg "kant" som ble liggende over på ene enden. :tristbla: Nå er det 8 uker siden operasjon.

Ellers kjenner jeg innlegget (tror det er det) når jeg bøyer meg fremover. På undersiden av puppen. Kjennes ut som det bølger seg. Uss da. Men men. Er fornøyd da,men rart hva man må pirke på. Vil jo helst at det skjal være HELT perfekt :ler: Har også enda endel luftbobler.

Hvordan går det med dere alle? Og grattis med nye pupper K&G :)

arrene mine er ik noe fine! ser godt den røde streken og det er mye hvit hud rundt :tristbla: men det kan ha noe med at eg reagerte på tapen så fikk utslett med blemmer og greier rundt en stund! har til og med arr etter blemme under de "ekte" arrene! snakk om uflaks! :gjeiper: men ellers er eg fornøyd :) eneste at innlegget på høyre side ikke har festet seg enda, så får ik begynt å trene skikkelig igjen! det merkes :vekt: men satser p¨å det kommer seg snart :)

lurte på; er det noen som har erfaring med å gå opp eller ned i vekt? altså, hehe, self har dere det, men hva skjer med puppene om man går ned/opp i vekt?

lurte på

Videoannonse
Annonse
Gjest Odense
Skrevet (endret)
Hei jenter. Dere som opererte omtrent samtidig med meg(først i feb): hvordan er arrene deres? Jeg er veldig fornøyd med ene arret mitt. Det er bare en tynn liten strek. Det andre derimot er ikke pent. Typisk arr med hvit, blank hud,mye rødere og en stygg "kant" som ble liggende over på ene enden. :tristbla: Nå er det 8 uker siden operasjon.

Ellers kjenner jeg innlegget (tror det er det) når jeg bøyer meg fremover. På undersiden av puppen. Kjennes ut som det bølger seg. Uss da. Men men. Er fornøyd da,men rart hva man må pirke på. Vil jo helst at det skjal være HELT perfekt :ler: Har også enda endel luftbobler.

Hvordan går det med dere alle? Og grattis med nye pupper K&G :)

Hallo! :)

Arrene mine er overaskende bra, synest de er fine og tynne begge to.

Jeg har nå begynt å trene igjen, og de trengst, la på meg av å vere i så lite bevegelse desse ukene...huff..

Brystene mine kjennes helt naturlige nå, er veldig myke og ikke noe ømme lengre har også god følelse. Silikonen festet seg kjempe fort og jeg har ikke hatt noe som helst form av komplikasjoner.

Men jeg synest de har krympet ganske mye, de var så hovne og store i begyndelsen, trodde ikke de ville krympe så masse, men mannen min mener de er store og flotte, så jeg får være fornøyd ! :)

Endret av Odense
Skrevet
Hallo! :)

Arrene mine er overaskende bra, synest de er fine og tynne begge to.

Jeg har nå begynt å trene igjen, og de trengst, la på meg av å vere i så lite bevegelse desse ukene...huff..

Brystene mine kjennes helt naturlige nå, er veldig myke og ikke noe ømme lengre har også god følelse. Silikonen festet seg kjempe fort og jeg har ikke hatt noe som helst form av komplikasjoner.

Men jeg synest de har krympet ganske mye, de var så hovne og store i begyndelsen, trodde ikke de ville krympe så masse, men mannen min mener de er store og flotte, så jeg får være fornøyd ! :)

hvor lenge er det siden du opererte da? prøver å få et bilde av hvor lang tid det tar før puppene føles normale.. :lete:

Gjest Odense
Skrevet
hvor lenge er det siden du opererte da? prøver å få et bilde av hvor lang tid det tar før puppene føles normale.. :lete:

Opererte 11 feb, så nå er det vell snart 9 uker siden, etter 6 uker var brystene så og si normale, men fortsatt litt ømme.

Skrevet
Opererte 11 feb, så nå er det vell snart 9 uker siden, etter 6 uker var brystene så og si normale, men fortsatt litt ømme.

Hej Odense er du dansk?:-)

Hvor var det du operete dig hende?

Maria

Skrevet
Hei.. Jeg oppererer onsdag og reiser til syden på søndag for to uker.. ikke noe problem ifølge kirurgen:)

Var på konsultasjon i dag, og får 360 runde og fine over muskel:)

Skal ha lokalbedøvelse, og slipper å faste;)

Så jeg skrev at jeg ville ha D tidligere, men jeg kan visst ikke alfabetet.. det var C jeg mente:)

Det var godt å høre. Er ikke så fristende å sitte på buss i 8 timer.

Hvor skal du operere?

Og når?:)

Gjest Odense
Skrevet
Hej Odense er du dansk?:-)

Hvor var det du operete dig hende?

Maria

Nei jeg er ikke dansk :)

Jeg opererte meg på Nobelclinic :)

Skrevet
Det var godt å høre. Er ikke så fristende å sitte på buss i 8 timer.

Hvor skal du operere?

Og når?:)

Jeg skal oppereres nå på onsdag den 9.4:) På Klinikk Stavanger..

Ble littt sånn fort og gale, bestilte timen nå mandag og de hadde ledig..

Passet så godt siden jeg skulle på ferie;)

Slipper å ta fri fra jobb og slipper lang ventetid..

Like godt å få det gjort, har vel hatt lyst og vært bestemt om å gjøre det i 15 år;) Så jaggu på tide..

Hadde mest lyst til å få den innlagt ved "brystvorten" og samtidig fått den redusert i størresle, siden det er dem som har plaget meg mest egentlig:(

Men jeg ble annbefalt å ikke gjøre det, jeg ville se mye mere opperert ut..

Samtidig som de kunne bli litt flat... hmmm.

Er det noen som har gjort dette selv, eller vet noe om det..

Jeg er enda litt i tvil hva jeg skal gjøre:(

Han sa jeg ville få et helt annet inntrykk når de ble litt mere utfylt;)

Han har sikkert rett.. Kansje???

Vannvittigt spennende er det iallefall..:)

Skrevet
Jeg skal oppereres nå på onsdag den 9.4:) På Klinikk Stavanger..

Ble littt sånn fort og gale, bestilte timen nå mandag og de hadde ledig..

Passet så godt siden jeg skulle på ferie;)

Slipper å ta fri fra jobb og slipper lang ventetid..

Like godt å få det gjort, har vel hatt lyst og vært bestemt om å gjøre det i 15 år;) Så jaggu på tide..

Hadde mest lyst til å få den innlagt ved "brystvorten" og samtidig fått den redusert i størresle, siden det er dem som har plaget meg mest egentlig:(

Men jeg ble annbefalt å ikke gjøre det, jeg ville se mye mere opperert ut..

Samtidig som de kunne bli litt flat... hmmm.

Er det noen som har gjort dette selv, eller vet noe om det..

Jeg er enda litt i tvil hva jeg skal gjøre:(

Han sa jeg ville få et helt annet inntrykk når de ble litt mere utfylt;)

Han har sikkert rett.. Kansje???

Vannvittigt spennende er det iallefall..:)

Nei, er ingen grunn til å utsette det noe mer da:) Jeg har også tenkt på dette i 4 år, men har ikke gjort noe alvor ut av det før nå. Sendte bilder for vurdering på mandag og bestilte time på tirsdag:) Blir ikke før i mai da, men nå er jeg i hvertfall nærmere enn noen gang. Så ble litt fort og gale her og!:) Hehe.

Legene vet nok hva de snakker om, så du trenger sikkert ikke tvile på det:)

Skrevet

Takk, godt å endelig ha en dato å forholde seg til :)

Gratulerer med operasjonsdato! Så spennende :)

Ring klinikken din og si ifra at du vil ha større. Men ærlig talt... Du vil ikke se forskjell på 195 ml, og 210, altså... 15 ml? Det er mindre enn innholdet i neglelakkflaskene mine. Hvis du virkelig vil ha større, så må du gå opp mer enn som så. Selv fikk jeg ikke bestemme i det hele tatt. Kirurgen valgte en str som passet bra, og dèt er jeg glad for! Jeg ble jo totalforvirret av alle valgmulighetene... C? D? Det sa meg ingenting.

Taxi går helt fint, men du tar vel med en bekjent? Man skal ikke være alene etter en så stor operasjon. Jeg var heeelt avhengig av hjelp. Kom meg ikke inn og ut av bilen uten mye mer hjelp enn hva jeg ville syntes det var komfortabelt å motta fra en ukjent drosje-sjåfør.

For å være helt ærlig vet jeg ikke hvem jeg i så fall skulle hatt med meg, har ikke fortalt om operasjonen til noen enda. Manner meg opp til å fortelle det til mamma, og regner med at hun da kan vente på meg hjemme når jeg kommer med taxi. kunne kanskje hatt henne med meg også, men det ville vært ganske ukomfortabelt for meg tror jeg. Jeg krysser fingrene for at det går bra med taxi. tenkte at jeg antageligvis var så dopet etter operasjonen at det ikke ville være vanskelig å komme seg ut av bilen. har kanskje tatt litt feil der ja.

hehe, du sier noe der. 15 ml er lite, men det er iallefall mer enn ingenting. vanskelig å bestemme seg for størrelse når man ikke ser for seg resultatet. Jeg vet jeg vil ha mer, men jeg vil ikke ha mye mer, for jeg er rimelig spinkel og for mye vil se falsk ut på meg.

Dere er så heldige alle dere som er ferdige! :)

Skrevet

Jeg tror at du uansett ikke kommer til å få "gigapupper" fuerza :) jeg er ganske spinkel oventil jeg også, skulle egentlig legge inn 240. Men på operasjonsdagen spurte jeg kirurgen om jeg kunne på 260 istedet, og det var ikke noe problem. Selv om det sikkert ikke er stor forskjell fra 240 hadde vært, er jeg glad jeg valgte 260. Ble en veldig fin størrelse, særlig nå som jeg har blitt vant til dem hehe. Det stemmer at opererte pupper ser mindre ut med klær enn naturlige pupper!!

Til dere som har operert; tror dere det går bra å bruke push-up bh en liten kveld når det har gått 4 uker siden op.? Skal pynte meg litt i kveld og vil gjerne "teste" ut de nye fordelene! ;)

Skrevet (endret)

Om en uke har jeg PUPPER!!! :juhu:

I dag har jeg betalt og alt ting.. hehe.. Gleeeder meg!! :danser:

Endret av bittebær
Skrevet
Nei, er ingen grunn til å utsette det noe mer da:) Jeg har også tenkt på dette i 4 år, men har ikke gjort noe alvor ut av det før nå. Sendte bilder for vurdering på mandag og bestilte time på tirsdag:) Blir ikke før i mai da, men nå er jeg i hvertfall nærmere enn noen gang. Så ble litt fort og gale her og!:) Hehe.

Legene vet nok hva de snakker om, så du trenger sikkert ikke tvile på det:)

Ikke sant:) Dette er utroligt spennende:)

Masse lykke til og håper vi blir fornøyde;)

Blir vel som alle de andre sier, hvorfor har jeg ikke gjort dette før:)

Skrevet
Jeg tror at du uansett ikke kommer til å få "gigapupper" fuerza :) jeg er ganske spinkel oventil jeg også, skulle egentlig legge inn 240. Men på operasjonsdagen spurte jeg kirurgen om jeg kunne på 260 istedet, og det var ikke noe problem. Selv om det sikkert ikke er stor forskjell fra 240 hadde vært, er jeg glad jeg valgte 260. Ble en veldig fin størrelse, særlig nå som jeg har blitt vant til dem hehe. Det stemmer at opererte pupper ser mindre ut med klær enn naturlige pupper!!

Til dere som har operert; tror dere det går bra å bruke push-up bh en liten kveld når det har gått 4 uker siden op.? Skal pynte meg litt i kveld og vil gjerne "teste" ut de nye fordelene! ;)

Godt å høre :) Tror jeg kommer til å snakke med kirurgen om størrelsen på operasjonsdagen jeg også. kan ikke skjønne at det kan være noe problem. Som du sier, så skjuler jo klærne mye av størrelsen.

Bittebær: spennende! :danse:

Skrevet

Hei hei.

Dere som har operert dere, føles puppene normale ut. Blir de myk og god? Og rister de litt når du løper og går fort eller er de som støpt på brystet? :)

Og så lurte jeg på hvor dere har lagt de inn, under brystet, gjennom brystvorten.

Og hvorfor valgte dere akkurat den måten?

Takker for alle svar.

På mandag er det bare 1 uke til det er min tur. :)

Skrevet

Denne tråden har jeg lagt min elsk på.

Jeg har fått time til konsultasjon hos Klinikk Stokkan den 5. mai, og det er jo en EVIGHET til! :(

Sikkert lang ventetid til operasjon også da?

Skrevet

Hei alle sammen :jepp:

Synes dette forumet er helt enestående.. jeg har lest masse her inne, men lurer på litt forskjellig alikevel :)

Til dere som har operert på clinick pilestredet..

måtte dere vaske dere med "hibiscrub?"

er dere fornøyde med klinikken, kirurgen og resultatet?

Hadde dere på noen klær under operasjonen?

Jeg har time til operasjon 15/4 skal både ta ett løft og ha silikon, ca 300ml

håper noen kan ta seg tid til å svare meg :smilyblomst:

Skrevet
Denne tråden har jeg lagt min elsk på.

Jeg har fått time til konsultasjon hos Klinikk Stokkan den 5. mai, og det er jo en EVIGHET til! :(

Sikkert lang ventetid til operasjon også da?

Den i Trondheim, eller? Jeg var der, og kunne få time dagen etter konsultasjon. Ventet en mnds tid for å roe ned nervene litt, men kunne gjort det leeenge før.

Skrevet
Hei alle sammen :jepp:

Synes dette forumet er helt enestående.. jeg har lest masse her inne, men lurer på litt forskjellig alikevel :)

Til dere som har operert på clinick pilestredet..

måtte dere vaske dere med "hibiscrub?"

er dere fornøyde med klinikken, kirurgen og resultatet?

Hadde dere på noen klær under operasjonen?

Jeg har time til operasjon 15/4 skal både ta ett løft og ha silikon, ca 300ml

håper noen kan ta seg tid til å svare meg :smilyblomst:

Hei.

Jeg har ikke operert der enda, men jeg skal dagen før deg, 14.4.

Jeg har vært på apoteket å hentet resptene kirurgen ringte inn, og der var ingen hibiscrub, så jeg tenkte å høre med han om det.

Ellers er jeg veldig fornøyd hittil med kontakten og svar på alle spm.

De jeg har snakket med som har vært der er veldig fornøyde.

Og når det gjelder klær tror jeg en bare har trusen på....

Håper dette hjalp litt selv om jeg ikke har operert enda! :)

Skrevet

Hei alle sammen!

Tenkte jeg skulle komme med en liten oppdatering ;)

Nå er det 3 uker og 4 dager siden jeg opererte, og ting går bare bedre og bedre for hver dag :jepp:

Har ikke noe smerter i det hele tatt, bare litt sår på undersiden av puppen. Men det er nok pga at det er der det blir minst berøring i løpet av en dag. Ellers begynner puppene å bli ganske så myke. Blir mykere for hver dag som går.

Var i bursdag i går, og da hadde jeg på meg vanlig bh. Det gikk kjempefint, og puppene mine var mye mykere i dag :ler:

Ligger nå helt vanlig om natten, bortsett fra at jeg ikke ligger på magen. Men tror nok ikke det er så veldig lenge før jeg kan gjøre det heller ;)

Det eneste negative nå, er at arrene klør noe grusomt. Men det er jo egentlig bare en positiv ting ;)

Skal begynne å trene forsiktig fra og med tirsdag...skal bli deilig :Nikke:

Jeg angrer i alle fall ikke på at jeg har gjort dette :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...