EnA Skrevet 3. april 2008 #4101 Skrevet 3. april 2008 Gratulerer med nye boobs K&G!:D Så heldig du er som er ferdig:)
candy_girl88 Skrevet 3. april 2008 #4102 Skrevet 3. april 2008 Hei alle sammen takk for gode tanker Alt går kjempe bra. tok taxi ut til klinikken der ble jeg møtt av en sykepleier, satt å ventet litt, før jeg ble med kirurgen inn på kontoret. Der måtte jeg betale for bh`n, (fikk den forresten for 500,- siden sekræteren hadde sagt det var d den kostet) Men han sa den egentlig kostet 700.- Men men, så måtte jeg stille meg opp så han kunne ta noen bilder (noe som var ganske kjipt) Han målte meg på kryss å tvers, å tusjet litt på meg. var ikke særlig moro men tenkte bare på hvor bra det kom til å bli, så gikk fort!! Så måtte jeg kle på meg å sette meg ut å vente litt igjen.. Han hentet meg å jeg ble ført inn på OP. rommet hvor jeg hilste på en koselig narkoselege, der måtte jeg ta av meg på overkroppen, (fikk beholde buksen på)legge meg på op.bordet. å legge armene rett ut på hver side. Jeg fikk en nål inn i venstre armen, selve stikket var det vondeste gjennom hele op. For resten av tiden sov jeg jo heldigvis Så våknet jeg da satt jeg på en "stressless" stol i naborommet med nye boobs.. Var bare trøtt å litt støl, fikk noen blader å lese i.. satt å pratet med en koselig sykepleier hun fortalte at de hadde blitt veldig fin å naturlige, passet meg bra Så sa hun at jeg hadde fått stikkpille å!!! what`a F**** FIkk dere å d eller??? (kan ikke huske at jeg fikk det HELDIGVIS) Fikk snakke med kirurgen han sa han ikke hadde fått plass til mer enn 320ml, Men jeg er kjempe fornøyd!! Trodde jeg ville ha mer, siden mange angrer på det, men ble super fornøyd! de er ganske hovne nå men blir nok kjempe bra, eneste kjipe er at jeg ikke har før bilde uten bh..døds kjipt!! skal ta bilde på lørdag da kunne jeg ta bort bandasjen selv.. Skal opp på klinikken på tirsdag igjen, for å ta bort teipen, så skal de vise meg ossen jeg bytter teip selv frammover. Er øm men klarer å komme meg opp av sofaen selv:) Samboeren er oxo fornøyd! Pluss at han er kjempe flink med ungene, jeg kan jo ikke løfte=/ Nå føles alt helt topp å angrer ikke et sec. Men får skrive mer i morgen ossen formen er, kan hende det er værre da, men håper no ikke det. Gled dere som ikke har tatt ennå, er verdt det! klem K&G GRATULERER !!! Høres ut som du er fornøyd :D:D JEEY! :D:D hihi! Håper det forblir slik ;D
bittebær Skrevet 3. april 2008 #4103 Skrevet 3. april 2008 (endret) Jeg fikk en telefon fra fornebuklinikken i dag, jeg fikk tilbud om å fremskynde timen til lørdag 12. i stedet bare to dager forskjell, men likevel! Weee!! gleder meg! Endret 3. april 2008 av bittebær
-K&G- Skrevet 3. april 2008 #4104 Skrevet 3. april 2008 Jeg fikk en telefon fra fornebuklinikken i dag, jeg fikk tilbud om å fremskynde timen til lørdag 12. i stedet bare to dager forskjell, men likevel! Weee!! gleder meg! så gøy er ikke lenge til det joo!!!! er kjempe fornøyd selv ja
-K&G- Skrevet 3. april 2008 #4105 Skrevet 3. april 2008 Jeg fikk en telefon fra fornebuklinikken i dag, jeg fikk tilbud om å fremskynde timen til lørdag 12. i stedet bare to dager forskjell, men likevel! Weee!! gleder meg! så gøy er ikke lenge til det joo!!!! er kjempe fornøyd selv ja
-K&G- Skrevet 3. april 2008 #4106 Skrevet 3. april 2008 Tusen takk for alle gratulasjoner!!!!! Som skrivd over jeg er kjempe fornøyd! Får håpe det foblir sånn
Gjest Imsdal Skrevet 3. april 2008 #4107 Skrevet 3. april 2008 Jeg fikk en telefon fra fornebuklinikken i dag, jeg fikk tilbud om å fremskynde timen til lørdag 12. i stedet bare to dager forskjell, men likevel! Weee!! gleder meg! Så kult da! Jeg fikk også telefon fra fornebuklinikken idag, de kunne hende de måtte endre på operasjonsdagen min, men det gikk heldigvis bra! Skal tross alt reise noen mil og booket hotell for natten etter, kan ikke komme og endre på sånn da, hehe, blir jo som å flytte på juleaften det
bittebær Skrevet 3. april 2008 #4108 Skrevet 3. april 2008 Så kult da! Jeg fikk også telefon fra fornebuklinikken idag, de kunne hende de måtte endre på operasjonsdagen min, men det gikk heldigvis bra! Skal tross alt reise noen mil og booket hotell for natten etter, kan ikke komme og endre på sånn da, hehe, blir jo som å flytte på juleaften det Haha! flytte julaften ja, jeg fikk bare mindre dager å vente til "julaften" jeg da Ihha!! er så glad!! Nå passet alt så mye bedre!! :juhu:
fuerza Skrevet 3. april 2008 #4109 Skrevet 3. april 2008 Jeg har fått operasjonsdato!! 15.mai var på konsultasjon i dag. bestemte meg for dråpeformede implantater, og måtte ha under muskel. jeg sa at det var veldig viktig for meg at resultatet skulle bli naturlig, og kirurgen foreslo 195 ml. jeg syntes det hørtes litt lite ut, men stoler på kirurgen. fikk jo prøve med 195ml i bh'en, og det så jo greit ut, men sitter nå å lurer på om det blir for lite. skal jo i tillegg ha UNDER muskel..da "forsvinner" jo litt? kan man ombestemme seg ang. størrelse på operasjosdagen?? eller har han allerede gjort klart 195 ml implantatet da? jeg tenker å forslå 210 ml i stedet. Help anyone? og kirugen sa også at det ikke gikk an å ta buss eller taxi hjem, at noen kjente helst måtte hente meg. jeg ble litt perpleks og fikk ikke spurt noe mer om det, for min plan er TAXI! tror dere ikke det går greit?
EnA Skrevet 3. april 2008 #4110 Skrevet 3. april 2008 Jeg kommer på så mange rare spørsmål:p Det første er om jeg kan ta fly hjem dagen etter operasjonsdagen? Ser egentlig ikke noen grunn til at det ikke skulle gå an. Eller? Kan jeg ta litt solarium før operasjonen? Eller er det best for arret sin del at jeg kommer med vinterpelsen min?
inemine Skrevet 3. april 2008 #4111 Skrevet 3. april 2008 Jeg tok taxi hjem, og det gikk helt fint det. Men min kjære tok den med meg da, så jeg slapp å sitte der alene
inemine Skrevet 3. april 2008 #4112 Skrevet 3. april 2008 Jeg kommer på så mange rare spørsmål:p Det første er om jeg kan ta fly hjem dagen etter operasjonsdagen? Ser egentlig ikke noen grunn til at det ikke skulle gå an. Eller? Kan jeg ta litt solarium før operasjonen? Eller er det best for arret sin del at jeg kommer med vinterpelsen min? Det med fly er det kanskje greit å høre med kirurgen om? Jeg tok solarium siste gang 4 dager før op. Vet ikke om det kommer til å påvirke arret noe særlig. Det viktigste er vel at det ikke kommer noe sol på arret etter op.
EnA Skrevet 3. april 2008 #4113 Skrevet 3. april 2008 Det med fly er det kanskje greit å høre med kirurgen om? Jeg tok solarium siste gang 4 dager før op. Vet ikke om det kommer til å påvirke arret noe særlig. Det viktigste er vel at det ikke kommer noe sol på arret etter op. Bra:) Skal høre med kirurgen om det å ta fly. Kan jo hende det kan gjøre veldig vondt på grunn av trykket? Noen som har tatt fly hjem dagen etterpå her?
*MEDUSA* Skrevet 3. april 2008 #4114 Skrevet 3. april 2008 Jeg kommer på så mange rare spørsmål:p Det første er om jeg kan ta fly hjem dagen etter operasjonsdagen? Ser egentlig ikke noen grunn til at det ikke skulle gå an. Eller? Kan jeg ta litt solarium før operasjonen? Eller er det best for arret sin del at jeg kommer med vinterpelsen min? Hei.. Jeg oppererer onsdag og reiser til syden på søndag for to uker.. ikke noe problem ifølge kirurgen:) Var på konsultasjon i dag, og får 360 runde og fine over muskel:) Skal ha lokalbedøvelse, og slipper å faste;) Så jeg skrev at jeg ville ha D tidligere, men jeg kan visst ikke alfabetet.. det var C jeg mente:)
-K&G- Skrevet 3. april 2008 #4115 Skrevet 3. april 2008 Jeg har fått operasjonsdato!! 15.mai var på konsultasjon i dag. bestemte meg for dråpeformede implantater, og måtte ha under muskel. jeg sa at det var veldig viktig for meg at resultatet skulle bli naturlig, og kirurgen foreslo 195 ml. jeg syntes det hørtes litt lite ut, men stoler på kirurgen. fikk jo prøve med 195ml i bh'en, og det så jo greit ut, men sitter nå å lurer på om det blir for lite. skal jo i tillegg ha UNDER muskel..da "forsvinner" jo litt? kan man ombestemme seg ang. størrelse på operasjosdagen?? eller har han allerede gjort klart 195 ml implantatet da? jeg tenker å forslå 210 ml i stedet. Help anyone? og kirugen sa også at det ikke gikk an å ta buss eller taxi hjem, at noen kjente helst måtte hente meg. jeg ble litt perpleks og fikk ikke spurt noe mer om det, for min plan er TAXI! tror dere ikke det går greit? gratulerer med op.dato Du må jo bare gi beskjed til legen om at du vil ha mer, jeg gjorde d! Men kom allikevell ut av op. me den str.kirurgen hadde sagt på konsultasjonstimen. han sa det ikke var plass til mer. Men jeg tok taxi hjem, han anbefalte ikke det, men de holdt meg der litt lengre følte meg ut til taxien å så møtte min kjære meg hjemme i døren å hjalpmeg inn.. Lykke til
candy_girl88 Skrevet 3. april 2008 #4116 Skrevet 3. april 2008 Jeg har fått operasjonsdato!! 15.mai var på konsultasjon i dag. bestemte meg for dråpeformede implantater, og måtte ha under muskel. jeg sa at det var veldig viktig for meg at resultatet skulle bli naturlig, og kirurgen foreslo 195 ml. jeg syntes det hørtes litt lite ut, men stoler på kirurgen. fikk jo prøve med 195ml i bh'en, og det så jo greit ut, men sitter nå å lurer på om det blir for lite. skal jo i tillegg ha UNDER muskel..da "forsvinner" jo litt? kan man ombestemme seg ang. størrelse på operasjosdagen?? eller har han allerede gjort klart 195 ml implantatet da? jeg tenker å forslå 210 ml i stedet. Help anyone? og kirugen sa også at det ikke gikk an å ta buss eller taxi hjem, at noen kjente helst måtte hente meg. jeg ble litt perpleks og fikk ikke spurt noe mer om det, for min plan er TAXI! tror dere ikke det går greit? Grattis med OP dato ^^
milla-mor Skrevet 3. april 2008 #4117 Skrevet 3. april 2008 Jeg har fått operasjonsdato!! 15.mai var på konsultasjon i dag. bestemte meg for dråpeformede implantater, og måtte ha under muskel. jeg sa at det var veldig viktig for meg at resultatet skulle bli naturlig, og kirurgen foreslo 195 ml. jeg syntes det hørtes litt lite ut, men stoler på kirurgen. fikk jo prøve med 195ml i bh'en, og det så jo greit ut, men sitter nå å lurer på om det blir for lite. skal jo i tillegg ha UNDER muskel..da "forsvinner" jo litt? kan man ombestemme seg ang. størrelse på operasjosdagen?? eller har han allerede gjort klart 195 ml implantatet da? jeg tenker å forslå 210 ml i stedet. Help anyone? og kirugen sa også at det ikke gikk an å ta buss eller taxi hjem, at noen kjente helst måtte hente meg. jeg ble litt perpleks og fikk ikke spurt noe mer om det, for min plan er TAXI! tror dere ikke det går greit? Gratulerer med operasjonsdato! Så spennende Ring klinikken din og si ifra at du vil ha større. Men ærlig talt... Du vil ikke se forskjell på 195 ml, og 210, altså... 15 ml? Det er mindre enn innholdet i neglelakkflaskene mine. Hvis du virkelig vil ha større, så må du gå opp mer enn som så. Selv fikk jeg ikke bestemme i det hele tatt. Kirurgen valgte en str som passet bra, og dèt er jeg glad for! Jeg ble jo totalforvirret av alle valgmulighetene... C? D? Det sa meg ingenting. Taxi går helt fint, men du tar vel med en bekjent? Man skal ikke være alene etter en så stor operasjon. Jeg var heeelt avhengig av hjelp. Kom meg ikke inn og ut av bilen uten mye mer hjelp enn hva jeg ville syntes det var komfortabelt å motta fra en ukjent drosje-sjåfør.
siliconsally Skrevet 4. april 2008 #4118 Skrevet 4. april 2008 Hei jenter. Dere som opererte omtrent samtidig med meg(først i feb): hvordan er arrene deres? Jeg er veldig fornøyd med ene arret mitt. Det er bare en tynn liten strek. Det andre derimot er ikke pent. Typisk arr med hvit, blank hud,mye rødere og en stygg "kant" som ble liggende over på ene enden. Nå er det 8 uker siden operasjon. Ellers kjenner jeg innlegget (tror det er det) når jeg bøyer meg fremover. På undersiden av puppen. Kjennes ut som det bølger seg. Uss da. Men men. Er fornøyd da,men rart hva man må pirke på. Vil jo helst at det skjal være HELT perfekt Har også enda endel luftbobler. Hvordan går det med dere alle? Og grattis med nye pupper K&G
siliconsally Skrevet 4. april 2008 #4119 Skrevet 4. april 2008 Til dere som har hatt ripling: hvordan kjennes dette ut? Ser du det? Og hvor hen? Er dette noe som reopereres?
siliconsally Skrevet 4. april 2008 #4120 Skrevet 4. april 2008 Og en ting til. Hehe. Ripling forekommer vel helst der innlegget er lagt over muskel? Eller?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå