Gjest Imsdal Skrevet 2. april 2008 #4081 Skrevet 2. april 2008 Lykke til K&G! Gleder meg til å høre hvordan det går med deg
siliconsally Skrevet 2. april 2008 #4082 Skrevet 2. april 2008 Lykke til K&G! Skal tenke på deg! Gleder oss til oppdateringer
Gjest Imsdal Skrevet 2. april 2008 #4083 Skrevet 2. april 2008 Hei! Nå har jeg fått operasjonsdato! Den 6. mai på Fornebuklinikken. Har ikke vært på konsultasjon, bare sendt inn bilder for vurdering. Så i dag ringte jeg de for å få vuderingen, men det er bare det at jeg synes ikke jeg fikk svar på noe. Hun sa at kirurgen hadde sagt ok til å operere og at jeg skal ha silikoninnlegg, ikke MPU. Så jeg spurte jeg om hvor mye jeg kunne legge inn, men det kunne hun ikke svare på. Ikke sånn ca en gang. Jeg er en A fra før og vil gjerne bli C, eller en stor B. Hun kunne heller ikke svare på om jeg skulle ha over eller under muskelen. Men det kan jeg skjønne, for det er kanskje en vurdering de tar under operasjonen. Regner med at de vet best når det gjelder det:p Men synes det er ganske dumt å ikke ha peiling på hvor mye jeg kan legge inn. Jeg vil jo gjerne ha en viss anelse av hva resultatet blir. Er det vanlig å få så lite informasjon? Tenkte jeg skulle ringe de tilbake å spør litt mer. Eventuelt dra dit på konsultasjonstime. Dette tror jeg er helt vanlig, det er sikkert vansklig å si noe om hvor mye det er plass til og hvor mye brystvev man har ut fra et bilde. Jeg har heller ikke hatt noe mer enn en telefonkonsultasjon med Fornebuklinikken, kirurgen så på bildene mine og konstaterte at der var det ingenting (om jeg ikke skulle operere hadde jeg blitt blodig fornærmet, hehe ). Han kunne ikke si noe om hvor mye det er plass til, eller om jeg kan ta over eller under muskel, dette skulle vi se på operasjonsdagen og ha en "skikkelig prat" da som han sa Jeg har vært på en konsultasjon hos en annen klinikk og de mente over muskel og ca 250, så jeg har allikevel en viss peiling på hva det blir. Om du har anledning til det er det kanskje lurt å ta en konsultasjonstime, siden du allikevel skal operere der koster det jo ingenting heller Gratulerer med operasjonsdato forresten
marina28 Skrevet 2. april 2008 #4084 Skrevet 2. april 2008 Noen her som har operert på pilestredet? Jeg er en stor b-cup/liten c..169/60..noen som har operert fra den str?Hvor mye la dere inn i såfall?
pussen Skrevet 2. april 2008 #4085 Skrevet 2. april 2008 hva skjer om eg går ned i vekt ,vill puppene bli større eller mindre da noen som har erfaring har 235 i ver pupp
EnA Skrevet 2. april 2008 #4086 Skrevet 2. april 2008 Dette tror jeg er helt vanlig, det er sikkert vansklig å si noe om hvor mye det er plass til og hvor mye brystvev man har ut fra et bilde. Jeg har heller ikke hatt noe mer enn en telefonkonsultasjon med Fornebuklinikken, kirurgen så på bildene mine og konstaterte at der var det ingenting (om jeg ikke skulle operere hadde jeg blitt blodig fornærmet, hehe ). Han kunne ikke si noe om hvor mye det er plass til, eller om jeg kan ta over eller under muskel, dette skulle vi se på operasjonsdagen og ha en "skikkelig prat" da som han sa Jeg har vært på en konsultasjon hos en annen klinikk og de mente over muskel og ca 250, så jeg har allikevel en viss peiling på hva det blir. Om du har anledning til det er det kanskje lurt å ta en konsultasjonstime, siden du allikevel skal operere der koster det jo ingenting heller Gratulerer med operasjonsdato forresten Det var godt å høre! Da kan jeg slå meg litt til ro. Da får jeg bare vente til operasjonsdagen og høre da, eventuelt dra dit på konsultasjon. Jeg er bare så redd for at det ikke skal bli noe særlig forskjell fra det det er nå, MEN stort verre enn det er nå kan det neppe bli. Jeg kan ikke være så spesiell at det bare meg det ikke er plass til noe silikon i:p
-K&G- Skrevet 2. april 2008 #4087 Skrevet 2. april 2008 Hei alle sammen takk for gode tanker Alt går kjempe bra. tok taxi ut til klinikken der ble jeg møtt av en sykepleier, satt å ventet litt, før jeg ble med kirurgen inn på kontoret. Der måtte jeg betale for bh`n, (fikk den forresten for 500,- siden sekræteren hadde sagt det var d den kostet) Men han sa den egentlig kostet 700.- Men men, så måtte jeg stille meg opp så han kunne ta noen bilder (noe som var ganske kjipt) Han målte meg på kryss å tvers, å tusjet litt på meg. var ikke særlig moro men tenkte bare på hvor bra det kom til å bli, så gikk fort!! Så måtte jeg kle på meg å sette meg ut å vente litt igjen.. Han hentet meg å jeg ble ført inn på OP. rommet hvor jeg hilste på en koselig narkoselege, der måtte jeg ta av meg på overkroppen, (fikk beholde buksen på)legge meg på op.bordet. å legge armene rett ut på hver side. Jeg fikk en nål inn i venstre armen, selve stikket var det vondeste gjennom hele op. For resten av tiden sov jeg jo heldigvis Så våknet jeg da satt jeg på en "stressless" stol i naborommet med nye boobs.. Var bare trøtt å litt støl, fikk noen blader å lese i.. satt å pratet med en koselig sykepleier hun fortalte at de hadde blitt veldig fin å naturlige, passet meg bra Så sa hun at jeg hadde fått stikkpille å!!! what`a F**** FIkk dere å d eller??? (kan ikke huske at jeg fikk det HELDIGVIS) Fikk snakke med kirurgen han sa han ikke hadde fått plass til mer enn 320ml, Men jeg er kjempe fornøyd!! Trodde jeg ville ha mer, siden mange angrer på det, men ble super fornøyd! de er ganske hovne nå men blir nok kjempe bra, eneste kjipe er at jeg ikke har før bilde uten bh..døds kjipt!! skal ta bilde på lørdag da kunne jeg ta bort bandasjen selv.. Skal opp på klinikken på tirsdag igjen, for å ta bort teipen, så skal de vise meg ossen jeg bytter teip selv frammover. Er øm men klarer å komme meg opp av sofaen selv:) Samboeren er oxo fornøyd! Pluss at han er kjempe flink med ungene, jeg kan jo ikke løfte=/ Nå føles alt helt topp å angrer ikke et sec. Men får skrive mer i morgen ossen formen er, kan hende det er værre da, men håper no ikke det. Gled dere som ikke har tatt ennå, er verdt det! klem K&G
-K&G- Skrevet 2. april 2008 #4088 Skrevet 2. april 2008 ble litt langt innlegg over=/ er litt surrete i hodet ennå av narkose-sove-greiene eg fikk..
Frigg Skrevet 2. april 2008 #4089 Skrevet 2. april 2008 Gratulerer med nye pupper :hopper: Stikkpille... glad jeg ikke fikk det Syntes det hørtes litt rart ut at de plasserte deg i en stressless også jeg da, men, men Så bra at du er så fornøyd. Lykke til og god bedring fremover
-K&G- Skrevet 2. april 2008 #4090 Skrevet 2. april 2008 Gratulerer med nye pupper :hopper: Stikkpille... glad jeg ikke fikk det Syntes det hørtes litt rart ut at de plasserte deg i en stressless også jeg da, men, men Så bra at du er så fornøyd. Lykke til og god bedring fremover ja jeg vet !!hva faen hadde en stikkpille me saken å gjøre
-K&G- Skrevet 2. april 2008 #4091 Skrevet 2. april 2008 Gratulerer med nye pupper :hopper: Stikkpille... glad jeg ikke fikk det Syntes det hørtes litt rart ut at de plasserte deg i en stressless også jeg da, men, men Så bra at du er så fornøyd. Lykke til og god bedring fremover stresslessen var digg faktisk:) kunne legge meg ganske langt bak, fikk pledd, blader å te.. Men må skryte av lokalet, å personalet!! De har holdt på lenge, å har nettopp fått helt nytt lokalet, veldig fancy.. å kjempe bra oppfølging å godt humør på personalet..
bittebær Skrevet 2. april 2008 #4092 Skrevet 2. april 2008 Gratulerer med nye boobs!! gleder meg så masse jeg nå assa!!
fuerza Skrevet 2. april 2008 #4093 Skrevet 2. april 2008 GRATULERER -K&G-! Jeg skal på konsultasjon i morgen. Gru-gleder meg. Jeg har vært lite lur og ordnet med en viktig avtale ikke så lenge etter konsultasjon.. så jeg lurer på: Hvor lang tid brukte du på konsultasjonstimen, og måtte du vente før du kom inn?
Elizza Skrevet 2. april 2008 #4094 Skrevet 2. april 2008 Hei, kirurgen min har ringt inn resepter på det jeg må ha i forbindelse med operasjonen, sikker hibiscrub eller noe. Noen som vet hva dette koster? Gratulerer med nye pupper K&G!
Telin Skrevet 2. april 2008 #4095 Skrevet 2. april 2008 Heisann jenter.. Jeg har noen spm som jeg haaper at noen kan hjelpe meg med. Jeg skal under kniven 15 april, skal legge inn 260ml over muskelen, jeg er 162 cm og veier 52 kg. Jeg har lest at man ikke skal royke 2 uker foer operasjonen, og ikke to uker etter, hva hvis jeg ikke klarer aa slutte, vil det ha en stor betydning for resultatet. Vet at jeg er ganske svak der Er det noen som har noe erfaringer med dette?? Og vet dere om det vil se unaturlig ut naar man ikke legger den under muskelen, er litt redd for rippling, men doktoren sa at jeg hadde nok brystvev til aa ta dem over, noen som vet noe om resultater av dette, og om det vil se unaturlig ut siden jeg er saa liten. Dette var kanskje litt rotete, men jeg haaper at noen kan hjelpe meg. Tusen takk jenter, dette er et kjempe bra forum.
Bjørnemor Skrevet 3. april 2008 #4096 Skrevet 3. april 2008 Hei, kjempefint forum dette her!! Jeg har letet en stund etter sånt som dette.. Jeg har gått ned 50 kg og nå er brystene mine slappe.. Hadde en fyldig DD-cup før. Nå er den slunken. Var på Drammen Private og da sa kirurgen der at jeg kunne få innvilget brystløft. Jeg har egentlig ikke lyst til å ha arr på kryss å tvers. Har mer lyst til å legge inn scillicone.. Han snakket noe om 450ml for å fylle opp den eksisterende huden jeg har der... høres greit ut.. Det blir ikke ennå, men når jeg får råd!! Spennende å lese her inne om dere som har tatt operasjon... :banantroll: Fant en side hvor de selger lekkert undertøy som også er for de som er veldig smale rundt brystet og store foran... http://www.lace.dk/
Gjest Imsdal Skrevet 3. april 2008 #4097 Skrevet 3. april 2008 Hei, kirurgen min har ringt inn resepter på det jeg må ha i forbindelse med operasjonen, sikker hibiscrub eller noe. Noen som vet hva dette koster? Gratulerer med nye pupper K&G! Jeg kjøpte hibiscrub uten resept, kostet 89,- Kanskje det er smertestillende? Min har ikke ringt inn noe resept..
Gjest Imsdal Skrevet 3. april 2008 #4098 Skrevet 3. april 2008 Gratulerer K&G!!! Gleder meg bare enda mer etter å ha lest innlegget ditt (da tenker jeg ikke på stikkpilla altså!!!). Vet du hvorfor du fikk det? Og hva det var? Blæ, jeg vil ikke ha noe stikkpille!!
Elizza Skrevet 3. april 2008 #4099 Skrevet 3. april 2008 Jeg kjøpte hibiscrub uten resept, kostet 89,- Kanskje det er smertestillende? Min har ikke ringt inn noe resept.. Okey, takk skal du ha. Tenkte å kjøpe det idag, så er det klart:) Jeg også syns det hørtes veldig rart ut med den stikkpillen. Men du, K&G, lå du ikke med bukse på da? Da må de jo ha kledd av deg og tatt seg til rette da...
-K&G- Skrevet 3. april 2008 #4100 Skrevet 3. april 2008 Gratulerer K&G!!! Gleder meg bare enda mer etter å ha lest innlegget ditt (da tenker jeg ikke på stikkpilla altså!!!). Vet du hvorfor du fikk det? Og hva det var? Blæ, jeg vil ikke ha noe stikkpille!! hehehe off..i dag når jeg våknet så ønsket jeg at det bare var en vond drøm at eg fikk stikkpille heh. Men husker tydelig at sykepleieren sa jeg hadde fått det. Men jeg kan jo ikke huske eller merke at jeg fikk det så
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå