Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Så bra! :) hihi bank i bordet ja ;D;D

Jeg skal ta 260 (2 juni) jeg er ganske liten sånn .. skjelletet er lite så det er ABSOLUTT stort nok :)

Hvor mye tok du ? Så flott å høre at det går bra !! =)=) hihi

Ja, det høres bra ut den størrelsen. :)

Jeg tok 370cc, atomiske. Bruker idag 70F i bh. Jeg har kraftige lår, så dette var en flott størrelse til meg. Kunne ikke hatt minder, og kirurgen var helt enig i det. Han sa faktisk når jeg kom på min halvt års kontroll, at det ble en bra størrels til meg. Han ville egentlig gi meg 335cc, men jeg sa jeg ville ha større. Jeg hadde prøvd endel med ris, gele og vann i bh:en, og fant ut at jeg ville ha 370cc.

Du kan virkelig glede deg til operasjonen. Jeg hadde gjort det om, og om, og om igjen for å få de brystene jeg har idag. Jeg angrer ikke et sekund. :)

Endret av Fergie
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bianca; var det du som hadde fått ripling? Jeg kan kjenne innlegget på siden på høyre bryst. Og kjenner at det er løst. Det andre brystet er helt fint. Kjenner liksom at det sklir litt fremover når jeg bøyer meg.. Rar følelse. Håper det fester seg etterhvert, og at det ikke blir sånn for alltid!

Nei det var nok ikke jeg som hadde fått ripling.. Har ikke kommet så langt som å ta en operasjon en gang jeg dessverre. Men jeg vurderer å ta under muskel og er veldig nysgjerrig på dette med når implantatene legger seg til rette og "synker" på plass... Hvordan er det med deg? Strammer brystmuskelen enda slik at implantatet fremdeles sitter veldig høyt oppe?`

Er veldig godt å høre at det har gått så bra med deg i hvert fall! :) Alltid så oppløftende å høre folk som har gjennomgått operasjonen og er fornøyde og glade :) Det fortjener dere!

Skrevet
Hei!

Jeg hadde veldig små pupper før operasjonen, og jeg hadde langt fra hengepupper. :) Men jeg hadde mye underhudsfett. Jeg tror han sa at jeg hadde 2,5 cm med underhudsfett. Og det var visst mye.

Men det høres igrunn logisk ut at brystene blir litt sånn som hun på bildet. MEN hvis du ser på bildet av henne på den linken, så ser man faktisk at hun var litt sånn også FØR operasjonen. Men uansett, så vil brystene synke etter hvert som protesene får satt seg. Og huden vil gi etter, og man får fine naturlige bryster. :)

Klem! :)

Åh det var godt å høre... Leser at du er kjempefornøyd med dine også, så gratulerer så mye med det! Fulgte en del med i tråden her i oktober/ november 2006 og husker godt deg. Så at du er så fornøyd med resultatet gjør veldig godt å høre :)

Men du Fergie, du har ikke noen før og etter-bilder du har lyst til å vise meg?? Synes det er litt kjedelig å spørre om det når jeg ikke har noe å vise tilbake, hehe. Men det er bare så greit å få noen inntrykk om hva man kan forvente seg.. Og særlig fint å se resultater fra norske kirurger.. Det er bare å si nei altså, tenkte bare jeg skulle våge meg til å spørre :)

Skrevet
Lykke til på onsdag K&G! :)

Hei candygirl88! Tenkte jeg bare skulle fortelle deg hvordan jeg har hatt det etter operasjonen min hehe. Jeg opererte 7.mars, altså 3 uker og noen dager siden. La 260 under muskel, er 171-172cm og 51-55 kg (går opp og ned). Måtte legge under muskel siden jeg så og si ikke hadde noe pupp fra før. Brukte 75a, bruker nå 75c. Men det synes ikke i det hele tatt når jeg har på klær! Veldig fornøyd med str, siden jeg ikke ville ha stoore pupper. Ville ikke at andre skulle se det, siden jeg kun har gjort det for min egen skyld. Mamma og pappa vet ikke noe, de har ikke sett det de gangene jeg har besøkt dem etter operasjonen.

Har sliti veldig med selvtillit og selvfølelse pga puppene mine, har tenkt på operasjon siden jeg var 12. Hadde en skikkelig sær form på dem, og har alltid følt meg anderledes. Har f.eks vært sammen med samboern i over 3 år, og han har aldri fått se og ta på dem mens jeg har vært edru :P kunne nok ha fått det dekket, men fastlegen sa det var så lang ventetid og nå klarte jeg ikke å vente lenger rett og slett. :)

De første dagene etter operasjonen var innmari kjipe. Klarte ikke å slappe av i skuldrene når jeg gikk, var faktisk helt umulig hvis jeg ville holde meg bevisst. Var så sinnsykt vond. Kastet faktisk opp første dagen og holdt på å gå rett i gulvet når jeg skulle komme meg fra doen til senga. Takk og lov for god hjelp fra min kjære!! Vanskelig å sammenlikne smertene med noe synes jeg, men er en slags brennende/stikkende/sprengende følelse. Ømt og sårt. Men jeg kom meg veldig fort egentlig, var ute på byen helgen etter :) Gjør fortsatt litt vondt, stikkende forskjellige steder i brystet. Men går veldig bra sånn ellers! Begynte på jobb for en uke siden (barnehage), og det har gått overraskende bra :)

Så sånn var det for meg ;) hehe.

Bianca; var det du som hadde fått ripling? Jeg kan kjenne innlegget på siden på høyre bryst. Og kjenner at det er løst. Det andre brystet er helt fint. Kjenner liksom at det sklir litt fremover når jeg bøyer meg.. Rar følelse. Håper det fester seg etterhvert, og at det ikke blir sånn for alltid!

Takk takk for at du deler din historie :) Ut på byn helga etter altså! wee

kjenner igjen det med å gå opp og ned i vekt ass! sånn rundt de samme kiloene, for meg går det opp og ned fra 45 til 47 .. opp og ned hele veien.

Så bra å høre at du kom deg fort:) thats nice!

Skrevet
Åh det var godt å høre... Leser at du er kjempefornøyd med dine også, så gratulerer så mye med det! Fulgte en del med i tråden her i oktober/ november 2006 og husker godt deg. Så at du er så fornøyd med resultatet gjør veldig godt å høre :)

Men du Fergie, du har ikke noen før og etter-bilder du har lyst til å vise meg?? Synes det er litt kjedelig å spørre om det når jeg ikke har noe å vise tilbake, hehe. Men det er bare så greit å få noen inntrykk om hva man kan forvente seg.. Og særlig fint å se resultater fra norske kirurger.. Det er bare å si nei altså, tenkte bare jeg skulle våge meg til å spørre :)

Ja, jeg er veldig fornøyd med mine. :)

Jeg skulle gjerne ha vis deg bilder. Men jeg har de ikke lengre på dataen, og digital kameraet mitt er ødeligt. Så jeg får ikke lagt de ut. Skulle gjerne ha sendt de til deg hvis jeg hadde de. :) Skal gi en lyd dersom jeg kan sende noen, hvis jeg får kjøpt meg nytt kamera. :) Men det er ikke noe problem i det hele tatt at du spør. :)

Skrevet
Ja, jeg er veldig fornøyd med mine. :)

Jeg skulle gjerne ha vis deg bilder. Men jeg har de ikke lengre på dataen, og digital kameraet mitt er ødeligt. Så jeg får ikke lagt de ut. Skulle gjerne ha sendt de til deg hvis jeg hadde de. :) Skal gi en lyd dersom jeg kan sende noen, hvis jeg får kjøpt meg nytt kamera. :) Men det er ikke noe problem i det hele tatt at du spør. :)

Åh tusen takk :) Det hadde jeg satt kjempe pris på! Men kjedelig at du har mistet bildene da.. Fint å en gang i blant kunne ta frem før og etter-bildene og bli minnet om hvor utrolig mye mer fornøyd man er nå ;)

Har du forresten runde eller anatomiske implantater? Jeg vurderer anatomiske siden jeg er så smal i overkroppen så er redd runde skal se for runde ut...

Skrevet
Åh tusen takk :) Det hadde jeg satt kjempe pris på! Men kjedelig at du har mistet bildene da.. Fint å en gang i blant kunne ta frem før og etter-bildene og bli minnet om hvor utrolig mye mer fornøyd man er nå ;)

Har du forresten runde eller anatomiske implantater? Jeg vurderer anatomiske siden jeg er så smal i overkroppen så er redd runde skal se for runde ut...

Hei! :)

Jeg har anatomiske. Og jeg er veldig fornøyd med de. Man får også ett litt naturlig heng av de, missforstå meg rett, de blir ikke hengete men de står ikke der som to baller plassert der. :)

Skrevet
Hei! :)

Jeg har anatomiske. Og jeg er veldig fornøyd med de. Man får også ett litt naturlig heng av de, missforstå meg rett, de blir ikke hengete men de står ikke der som to baller plassert der. :)

Det er nettopp det jeg har lyst på :jepp::danser:

Er faktisk ganske så livredd for å få bryster som ser unaturlig runde ut. Håper jeg får med meg en evt. lege på det! Har inntrykk av at de fleste helst legger runde over muskel..

Skrevet
Hei!

Nå er det straks 2 mnd siden jeg opererte meg. Jeg la inn 290 over muskel. Jeg hadde en liten AA vil jeg påstå, og ønsket meg en full B. Men har endt opp med en C. Så jeg syns de er litt store. Føler ikke at de er så hovene så det er vel den str jeg endre på. Det virker som om jeg er den eneste som syns jeg har fått litt for mye. :)

Snittet ble lagt under brystvorten og det ser ganske bra ut. For ca 2 uker siden var det en liten del av såret som ikke hadde lukket seg ennå. Der kom det ut litt gult verk. Men jeg renset og satt på en strips under tapen og nå ser det mye bedre ut. Ellers har alt grodd fint og ser bra ut.

Jeg opererte på Klinikk stokkan i Trondheim og er litt overrasket over at de ikke har en automatisk etterkontroll. Jeg ringt dem her om dagen og fikk en den 10.04. Føler at de prøver å komme litt billig unna de som eventuelt ikke ber om en kontroll.

Jeg har sånne riller eller rippling. Jeg kjenner det litt når jeg står og det synes når jeg bøyer meg frem. Jeg tror ikke det vil synes når jeg har på meg en bikini og bøyer meg frem. Men det jeg er redd for er når de synker lengre ned som det sies at de skal. Hva skjer da? Blir det ennå mer synlig? Og hva skjer om jeg går ned litt i vekt.

Syns det er litt ubehagelig å kjenne på bølgene.

Syns også de er litt harde. Og så tåler jeg ikke noe særlig press mot dem før det er ubehagelig.

Noen som har opplevd lignende eller har noen synspunkter?

Hei,

Jeg har egentlig skrevet til deg på intern melding, men nå så jeg at den ikje lå på sendt, så d må ha skjedd noe feil..

uansett, jeg skal også på kontroll 10.04 på stokkan trdheim.

jeg har også rippling, kjenner det godt, har også delvis sammenvokste bryster og de er ulik, så må operere på nytt... er derfor veldig spent på hva legen sier når jeg skal dit. jeg har den kvinnelige. når skal du dit? jeg skal 1030 tror jeg.

Jeg syns også det var merkelig at de ikke har automatisk etterkontroll..

shaya

Skrevet

Nå har jeg fått inkalling!! :juhu: 07.15 på fornebuklinikken 15. april :duskedame: ikke lenge igjen nå!! :danser:

Skrevet

Hei Inemine.

Jeg kan også kjenne det høyre innlegget, vet ikke om det er fordi det er løst, men en ubehagelig følelse. Merker det særlig når jeg er i bevegelse og når jeg feks puster dypt inn... Det er spm om silikonen butter borti noe... Kan også kjenne kanten på innlegget når jeg tar på det. Håper det vil gi seg, ellers vet jeg nesten ikke om jeg vil hs disse flotte puppene, for er veldig glad i å trene, helst jogging. Kunne ikke falt meg inn å ta en joggetur slik det er nå. Men har fått fine pupper sånn utseendemessig.

Pie

Skrevet
Hei Inemine.

Jeg kan også kjenne det høyre innlegget, vet ikke om det er fordi det er løst, men en ubehagelig følelse. Merker det særlig når jeg er i bevegelse og når jeg feks puster dypt inn... Det er spm om silikonen butter borti noe... Kan også kjenne kanten på innlegget når jeg tar på det. Håper det vil gi seg, ellers vet jeg nesten ikke om jeg vil hs disse flotte puppene, for er veldig glad i å trene, helst jogging. Kunne ikke falt meg inn å ta en joggetur slik det er nå. Men har fått fine pupper sånn utseendemessig.

Pie

Hei! Det du beskriver er akkurat sånn jeg har det! Merker at det har festet seg litt bedre enn det var for en uke siden, men er fortsatt ubehagelig. Heldigvis synes ikke riplingen noe særlig, bare noen ganger når jeg bøyer meg eller har ligget på siden. Skal du til kirurgen for å sjekke det?

Skrevet

Har fått time på Fornebuklinikken på torsdag, så får høre hva de sier da. Er sikkert lite som kan gjøres, men er greit å få det sjekka ihvertfall. Det eneste er at jeg er veldig spent på å kjøre bil i 1.5 time, synes det er ubehagelig å gire. Har bare kjørt maks 10 minutter i strekk etter operasjonen, på lengre turer har min kjære kjørt.... Skal du på noe kontroll da Inemine?

Pie

Skrevet

Jeg tror ikke jeg tar noen ekstra kontroller før jeg skal dit i juni. Er ganske sikker på at det ikke er noe som kan gjøres, så venter heller og ser om det blir bedre :) Si ifra hvordan det har gått med deg! Jeg kjørte i tre-fire timer i strekk på søndag, og det gikk veldig fint. Ikke så godt å gire, men klarte da det også ;)

Skrevet
Det er nettopp det jeg har lyst på :jepp::danser:

Er faktisk ganske så livredd for å få bryster som ser unaturlig runde ut. Håper jeg får med meg en evt. lege på det! Har inntrykk av at de fleste helst legger runde over muskel..

Ja, jeg synes også det fleste legger runde over muskelen. Sånn var det når jeg tok også. Da sa nesten alle at jeg ikke måtte ta anatomiske, at jeg burde velge runde. Men jeg valgte no anatomiske, og er SUPER fornøyd. :jepp: Jag hadde aldri valgt runde hvis jeg skulle ha valgt igjen. :)

Skrevet

Hei!:)

Nå har jeg fått operasjonsdato! Den 6. mai på Fornebuklinikken.

Har ikke vært på konsultasjon, bare sendt inn bilder for vurdering. Så i dag ringte jeg de for å få vuderingen, men det er bare det at jeg synes ikke jeg fikk svar på noe.

Hun sa at kirurgen hadde sagt ok til å operere og at jeg skal ha silikoninnlegg, ikke MPU.

Så jeg spurte jeg om hvor mye jeg kunne legge inn, men det kunne hun ikke svare på. Ikke sånn ca en gang. Jeg er en A fra før og vil gjerne bli C, eller en stor B.

Hun kunne heller ikke svare på om jeg skulle ha over eller under muskelen. Men det kan jeg skjønne, for det er kanskje en vurdering de tar under operasjonen. Regner med at de vet best når det gjelder det:p

Men synes det er ganske dumt å ikke ha peiling på hvor mye jeg kan legge inn. Jeg vil jo gjerne ha en viss anelse av hva resultatet blir.

Er det vanlig å få så lite informasjon?

Tenkte jeg skulle ringe de tilbake å spør litt mer. Eventuelt dra dit på konsultasjonstime.

Skrevet
Hei!:)

Nå har jeg fått operasjonsdato! Den 6. mai på Fornebuklinikken.

Har ikke vært på konsultasjon, bare sendt inn bilder for vurdering. Så i dag ringte jeg de for å få vuderingen, men det er bare det at jeg synes ikke jeg fikk svar på noe.

Hun sa at kirurgen hadde sagt ok til å operere og at jeg skal ha silikoninnlegg, ikke MPU.

Så jeg spurte jeg om hvor mye jeg kunne legge inn, men det kunne hun ikke svare på. Ikke sånn ca en gang. Jeg er en A fra før og vil gjerne bli C, eller en stor B.

Hun kunne heller ikke svare på om jeg skulle ha over eller under muskelen. Men det kan jeg skjønne, for det er kanskje en vurdering de tar under operasjonen. Regner med at de vet best når det gjelder det:p

Men synes det er ganske dumt å ikke ha peiling på hvor mye jeg kan legge inn. Jeg vil jo gjerne ha en viss anelse av hva resultatet blir.

Er det vanlig å få så lite informasjon?

Tenkte jeg skulle ringe de tilbake å spør litt mer. Eventuelt dra dit på konsultasjonstime.

Jeg tror jeg ville gått på en konsultasjonstime, da vet de liksom at du kommer og har satt av tid til nettop deg, da får du spurt om alt du lurer på. (jeg anbefaler å skrive en liten lapp med ting du lurer på, for det er så ergelig å glemme det når du først er der.) :gjeiper:

Jeg har OP-dato på fornebuklinikken den 15. april, og er også en (liten)A fra før, og hadde ønske om en B - C da jeg kom på konsultasjon, jeg fikk prøve 200gr og 260gr han sa at siden jeg hadde så unge bryster ville det mest sannsynelig ikke bli plass til mer enn 260, men vi ble enige om at hvis det var plass til mer skulle han legge inn mer. med 260 vil jeg få en full B cup. :jepp:

Lykke til, og grattis med OP-dato :jepp:

Skrevet

I MORGEN K&G!!!! :O sende gode tanker til deg i morgen!! :) hehe

Skrevet (endret)
I MORGEN K&G!!!! :O sende gode tanker til deg i morgen!! :) hehe

aaaaaaww

så søtt!! :kose:

tusen takk for gode tanker<3

er døds nervøs nå :roll:

får ikke sove, skal dusje me hibiscrub igjen i morgen tidlig, skal ta drosje opp til klinikken i morgen kl 9!!

Endret av -K&G-
Skrevet

Lykke til K&G!!! :blomst:

Tenker på deg i dag!!

:sminkedokke: ---> :sexy: Joo-hoooo :duskedame:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...