candy_girl88 Skrevet 29. mars 2008 #4041 Skrevet 29. mars 2008 Tusen takk for svar! :D Fant ut at ventetiden var 13 uker på å få utredningstime, og 45 uker til innleggelse.. Det er over et år det! :S Nei, tror jeg får gå for den opprinnelige planen min og betale det selv, har spart opp penger. Men er litt surt å betale 30 000 ++ for noe jeg føler meg veldig sikker på jeg kunne fått dekket. Men så lenge resultatet blir bra er det totalt verdt det! Du taper ingenting på å prøve ;D og høre om ventetiden! fordi klinikkene skal ta inn en del som helsehjelp.. ikke bare kosmetisk .. tenkte også det samme som deg, men mamma slutta ikke å si jeg måtte gå til fastlegen å høre, fordi jeg hadde slitt pga det så hun syns det virka som jeg kunne få det dekka. Så du burde høre med legen og så klinikken du ønsker å søke om! Men selvfølgelig ditt valg! =)
candy_girl88 Skrevet 30. mars 2008 #4042 Skrevet 30. mars 2008 Dere som har lagt under muskel, hvis dere er innom, jeg lurer på om de første smertene er som.. da man får krampe i en muskel ? kan det sammenlignes? eller er det mere sårt? mere sårt eller stølt?
*MEDUSA* Skrevet 30. mars 2008 #4043 Skrevet 30. mars 2008 Hei hei! Har lest masse her nå og gleder meg til å prate med dere. Jeg oxo har vurdert silikon lenge nå og har vært i kontakt med to klinikker, Nobel Clinic og Clinique Pilestredet Park. Noen som vet noe positivt eller negativt om disse. Har ihvertfall bare hørt posiative ting om Tammy Fiabema. Ellers er jeg 19, fyller 20 til høsten og bor i Stavanger. Noen andre i på den alderen her? Er en kjempe fin side CeeCee har laget Hei. Ser du bor i Stavanger, da lurer jeg på om det er noen grunn for at du ikke vil opperere i Stav? Jeg har tenkt å opperere hos Stavanger klinikken... Noen som har erfaring derfra??
Elizza Skrevet 30. mars 2008 #4044 Skrevet 30. mars 2008 Hei. Ser du bor i Stavanger, da lurer jeg på om det er noen grunn for at du ikke vil opperere i Stav? Jeg har tenkt å opperere hos Stavanger klinikken... Noen som har erfaring derfra?? Hei Jeg har ikke hørt så mye om de andre klinikkene, og da jeg tok kontakt med Colosseum i månedskiftet feb/mars, hadde de ikke ledige konsultasjoner før i april, og det syns jeg var så lenge, derfor begynte jeg å se litt rundt etter andre og fant en som passer meg. Kombinerer det med en liten tur med samboeren min til Oslo:) Du skal opereres i Stavanger ja, har du vært på konsultasjon? Fått dato...?
*MEDUSA* Skrevet 31. mars 2008 #4045 Skrevet 31. mars 2008 Hei Jeg har ikke hørt så mye om de andre klinikkene, og da jeg tok kontakt med Colosseum i månedskiftet feb/mars, hadde de ikke ledige konsultasjoner før i april, og det syns jeg var så lenge, derfor begynte jeg å se litt rundt etter andre og fant en som passer meg. Kombinerer det med en liten tur med samboeren min til Oslo:) Du skal opereres i Stavanger ja, har du vært på konsultasjon? Fått dato...? Hei:) Ok da skjønner jeg, alltid kjekt med en liten tur på kjøpet;) Jeg tok også kontakt med Colosseum, men lang ventetid ja.. Men jeg hadde vel på forhånd bestemt meg for Stavangerklinikken... Har en venninne som var der og var kjempefornøyd.. Så ringte i dag og fikk time denne uke for konsultasjon og opperasjon neste uke:) Best å få det gjort når man først bestemmer seg:)
Fergie Skrevet 31. mars 2008 #4046 Skrevet 31. mars 2008 Dere som har lagt under muskel, hvis dere er innom, jeg lurer på om de første smertene er som.. da man får krampe i en muskel ? kan det sammenlignes? eller er det mere sårt? mere sårt eller stølt? Hei! Jeg la under muskelen. Når du beveger deg føles det litt ut som kramper ja. I hvert fall på meg.
Fergie Skrevet 31. mars 2008 #4047 Skrevet 31. mars 2008 Jeg syntes også at det var veldig spesielt at disse brystene hadde en slik merkelig, og ekstremt lite pen, fasong såpass lenge.. Det er jo snakk om at puppene ser misfostra ut i 4 måneder, sikkert et halv år også om ikke lenger.. Det var jo ikke før ett år var gått at de så normale ut. Dere som har implantatet under muskel: hadde dere slike bryster (som kvinnen på bildet her) så lenge som i 4 måneder? Hei! Mine såg IKKE ut som disse brystene, mine var fine og runde hele tiden, så ble de bare mykere, og mykere etter hvert. Men hun på dette bildet, hun hadde en merkelig for på brystene fra før av og hun. Men de ble nå fine til slutt da, henne og
Elizza Skrevet 31. mars 2008 #4048 Skrevet 31. mars 2008 Hei:) Ok da skjønner jeg, alltid kjekt med en liten tur på kjøpet;) Jeg tok også kontakt med Colosseum, men lang ventetid ja.. Men jeg hadde vel på forhånd bestemt meg for Stavangerklinikken... Har en venninne som var der og var kjempefornøyd.. Så ringte i dag og fikk time denne uke for konsultasjon og opperasjon neste uke:) Best å få det gjort når man først bestemmer seg:) Oi, så fort?! Så flott da. Det er jo kjempe bra. Hvilken dato skal du? Jeg skal 14.4. Bare 2uker til idag:) Gleder meg. Vi bestilte rom på Plaza i Oslo, så dette blir bra:) Så bra hun venninnen din er fornøyd, ingenting er bedre. Ofte lurt å høre på andre sine erfaringer. Hvor mye skal du legge inn da?
candy_girl88 Skrevet 31. mars 2008 #4049 Skrevet 31. mars 2008 Hei! Jeg la under muskelen. Når du beveger deg føles det litt ut som kramper ja. I hvert fall på meg. Tusen takk for svar!!!!!! !!!!! :D:D det mener jeg!! har virkelig trengt svar på hva jeg kan forvente meg takk takk, åssen går det med deg? har du det fint?
Fergie Skrevet 31. mars 2008 #4050 Skrevet 31. mars 2008 Tusen takk for svar!!!!!! !!!!! :D:D det mener jeg!! har virkelig trengt svar på hva jeg kan forvente meg takk takk, åssen går det med deg? har du det fint? Hei! Så flott å kunne hjelpe. Med meg og "mine" går det kjempe bra. Jeg synes egentlig at mine fikk den endelige formen etter 4-5 mnd. Og jeg har ikke hatt noen problemer med de, bank i bordet. Og nå er det 1 år og snart 4 nmd siden jeg opererte( jeg opererte 4 desemner 2006) Når skal du operere? Hvor mye skal du ta?
*MEDUSA* Skrevet 31. mars 2008 #4051 Skrevet 31. mars 2008 Oi, så fort?! Så flott da. Det er jo kjempe bra. Hvilken dato skal du? Jeg skal 14.4. Bare 2uker til idag:) Gleder meg. Vi bestilte rom på Plaza i Oslo, så dette blir bra:) Så bra hun venninnen din er fornøyd, ingenting er bedre. Ofte lurt å høre på andre sine erfaringer. Hvor mye skal du legge inn da? He he.. den 9.4 fikk jeg time.. kl 8.00 på morgenen, kunne ikke passet bedre.. Vil vel kansje ha en full D kansje (er en liten B i dag;) Hvor mye det blir har jeg ikke peiling på Tenker legen får se og annbefale.. blir spennende i allefall.. Føler mange skryter av stavangerklinikken, håper bare jeg også blir fornøyd:) Bare lurer litt på om jeg skal gå for vanlig, eller garanti innleggene... Sikkert verdt de ekstra kronene for livstidsgarantien, om det skulle skje noe etterhvert.. Så blir nok det.. Men jeg får vel høre på torsdag hva han annbefaler, så er det bare hjem å gå i tenkeboksen;)) Har du bestemt deg for hvor mye du vil ha? Egentlig kanske mye man tenke på og bestemme seg for egentlig..haha..
Bianca Skrevet 31. mars 2008 #4052 Skrevet 31. mars 2008 Hei! Mine såg IKKE ut som disse brystene, mine var fine og runde hele tiden, så ble de bare mykere, og mykere etter hvert. Men hun på dette bildet, hun hadde en merkelig for på brystene fra før av og hun. Men de ble nå fine til slutt da, henne og Så godt høre! Hadde du mye brystvev fra før av eller mye hud (altså "tomme" bryster), eller hadde du små slik som hun på bildene? Jeg har nemlig dannet meg en liten teori om at vi som ikke har noe særlig pupper fra før av får sånne som på bildet, altså at det tar tid før de synker pga. stram hud i tillegg til at muskelen er stram. Eller hva tror du?
Elizza Skrevet 31. mars 2008 #4053 Skrevet 31. mars 2008 He he.. den 9.4 fikk jeg time.. kl 8.00 på morgenen, kunne ikke passet bedre.. Vil vel kansje ha en full D kansje (er en liten B i dag;) Hvor mye det blir har jeg ikke peiling på Tenker legen får se og annbefale.. blir spennende i allefall.. Føler mange skryter av stavangerklinikken, håper bare jeg også blir fornøyd:) Bare lurer litt på om jeg skal gå for vanlig, eller garanti innleggene... Sikkert verdt de ekstra kronene for livstidsgarantien, om det skulle skje noe etterhvert.. Så blir nok det.. Men jeg får vel høre på torsdag hva han annbefaler, så er det bare hjem å gå i tenkeboksen;)) Har du bestemt deg for hvor mye du vil ha? Egentlig kanske mye man tenke på og bestemme seg for egentlig..haha.. okey, ja garanti er alltid greit. Kirurgen mener jeg skal ha rundt 300, så håper på at det blir bra. Jeg er mest opptatt av at det blir seende normalt ut i forhold til kroppen min. Er bare samboeren min som vet om dette, så jeg vil ikke at det skal synes så kjempe godt at det har vokst litt om du skjønner. Men hører at de blir mye mindre under klærene.. Men vi får se. Er ihvertfall en kjempe spennende periode for oss...
Bianca Skrevet 31. mars 2008 #4055 Skrevet 31. mars 2008 over i morgen e det endelig min tur!!!!!!!! Lykke til!!! :) Husk å gi masse oppdateringer
Frigg Skrevet 31. mars 2008 #4056 Skrevet 31. mars 2008 over i morgen e det endelig min tur!!!!!!!! Allerede?? Tiden går fort Lykke til I dag var jeg på jobb for første gang etter operasjonen. Det har gått kjemepebra, og mye bedre enn forventet Tror jeg har vært kanskje litt forsiktig etter operasjonen, for kroppen synes det er kjempedeilig å få rørt på seg igjen
candy_girl88 Skrevet 31. mars 2008 #4057 Skrevet 31. mars 2008 (endret) Hei! Så flott å kunne hjelpe. Med meg og "mine" går det kjempe bra. Jeg synes egentlig at mine fikk den endelige formen etter 4-5 mnd. Og jeg har ikke hatt noen problemer med de, bank i bordet. Og nå er det 1 år og snart 4 nmd siden jeg opererte( jeg opererte 4 desemner 2006) Når skal du operere? Hvor mye skal du ta? Så bra! hihi bank i bordet ja ;D;D Jeg skal ta 260 (2 juni) jeg er ganske liten sånn .. skjelletet er lite så det er ABSOLUTT stort nok Hvor mye tok du ? Så flott å høre at det går bra !! =)=) hihi Endret 31. mars 2008 av candy_girl88
candy_girl88 Skrevet 31. mars 2008 #4058 Skrevet 31. mars 2008 over i morgen e det endelig min tur!!!!!!!! JEY!! :D hihi , masse lykke til!! :) *krysse fingrene* :D
inemine Skrevet 31. mars 2008 #4059 Skrevet 31. mars 2008 Lykke til på onsdag K&G! Hei candygirl88! Tenkte jeg bare skulle fortelle deg hvordan jeg har hatt det etter operasjonen min hehe. Jeg opererte 7.mars, altså 3 uker og noen dager siden. La 260 under muskel, er 171-172cm og 51-55 kg (går opp og ned). Måtte legge under muskel siden jeg så og si ikke hadde noe pupp fra før. Brukte 75a, bruker nå 75c. Men det synes ikke i det hele tatt når jeg har på klær! Veldig fornøyd med str, siden jeg ikke ville ha stoore pupper. Ville ikke at andre skulle se det, siden jeg kun har gjort det for min egen skyld. Mamma og pappa vet ikke noe, de har ikke sett det de gangene jeg har besøkt dem etter operasjonen. Har sliti veldig med selvtillit og selvfølelse pga puppene mine, har tenkt på operasjon siden jeg var 12. Hadde en skikkelig sær form på dem, og har alltid følt meg anderledes. Har f.eks vært sammen med samboern i over 3 år, og han har aldri fått se og ta på dem mens jeg har vært edru kunne nok ha fått det dekket, men fastlegen sa det var så lang ventetid og nå klarte jeg ikke å vente lenger rett og slett. De første dagene etter operasjonen var innmari kjipe. Klarte ikke å slappe av i skuldrene når jeg gikk, var faktisk helt umulig hvis jeg ville holde meg bevisst. Var så sinnsykt vond. Kastet faktisk opp første dagen og holdt på å gå rett i gulvet når jeg skulle komme meg fra doen til senga. Takk og lov for god hjelp fra min kjære!! Vanskelig å sammenlikne smertene med noe synes jeg, men er en slags brennende/stikkende/sprengende følelse. Ømt og sårt. Men jeg kom meg veldig fort egentlig, var ute på byen helgen etter Gjør fortsatt litt vondt, stikkende forskjellige steder i brystet. Men går veldig bra sånn ellers! Begynte på jobb for en uke siden (barnehage), og det har gått overraskende bra Så sånn var det for meg hehe. Bianca; var det du som hadde fått ripling? Jeg kan kjenne innlegget på siden på høyre bryst. Og kjenner at det er løst. Det andre brystet er helt fint. Kjenner liksom at det sklir litt fremover når jeg bøyer meg.. Rar følelse. Håper det fester seg etterhvert, og at det ikke blir sånn for alltid!
Fergie Skrevet 31. mars 2008 #4060 Skrevet 31. mars 2008 Så godt høre! Hadde du mye brystvev fra før av eller mye hud (altså "tomme" bryster), eller hadde du små slik som hun på bildene? Jeg har nemlig dannet meg en liten teori om at vi som ikke har noe særlig pupper fra før av får sånne som på bildet, altså at det tar tid før de synker pga. stram hud i tillegg til at muskelen er stram. Eller hva tror du? Hei! Jeg hadde veldig små pupper før operasjonen, og jeg hadde langt fra hengepupper. Men jeg hadde mye underhudsfett. Jeg tror han sa at jeg hadde 2,5 cm med underhudsfett. Og det var visst mye. Men det høres igrunn logisk ut at brystene blir litt sånn som hun på bildet. MEN hvis du ser på bildet av henne på den linken, så ser man faktisk at hun var litt sånn også FØR operasjonen. Men uansett, så vil brystene synke etter hvert som protesene får satt seg. Og huden vil gi etter, og man får fine naturlige bryster. Klem!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå