Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hei.

Hvor lenge skal du ha fri fra jobb da? Jeg for min del synes en uke er litt knapt, men kunne nok klart det. Tok litt tid før jeg kunne gå helt oppreist, og beveget meg meget forsiktig den første tida...

La inn 240 og 260, absolutt nok til min kropp synes jeg. Veier omtrent det samme som deg, men er bare 1.61 høy... Så mulig du kan legge inn litt mer enn meg siden du er høyere. Etter hva jeg forsto var det uansett ikke plass til mer i mine små bryster, så større ville ikke vært aktuelt for min del. Som flere har sagt her så virker de større uten klær enn med klær, så det spørs hvor redd du er for at noen skal merke det når det blir varmere tider. Jeg for min del kommer til å kjøpe pikini som går mer tvers over brystene, altså ikke v-topp, som jeg kan bruke når jeg er sammen med slekt og venner. Men prøvde den gamle bikinien som var alt for stor i utgangspunktet, og det ble temmelig perfekt spør du meg. Men de som kjenner meg ville definitivt sett at det har blitt en forandring om de så meg i denne bikinien.

Foreløpig er jeg veldig fornøyd, men klart jeg er redd for kapsling o.l, særlig siden det nok blir noen småtroll om ikke så alt for lenge, men får ta det som det kommer. Vurderer sterkt å ikke amme.

Pie

ps. er det ikke bare helt perfekt at prøve bikini og så være tilfreds... glæder mig lidt efterhånden;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kjempegøy å prøve bikinier og bh`er etter operasjonen!

Da jeg var og prøvde bh`er i dag fikk jeg nesten hakeslepp. Jeg prøvde en bh uten spiler og uten push-up, og det så faktisk ut som om jeg hadde DEN push-up bh`en :jepp:

GØY!

Skrevet

:hoppe: for 200 sider!

Men hvor har det blitt av CeeCee? :klø:

Skrevet

:danse: 200 siders jubileum! :bursdag: hehe!

noen som vet når puppene burde ha festet seg? elr implantene heter det vel :ler: mine sklir rundt inni der! man får jo lov å trene igjen etter 5 uker, men da eg var på joggetur i går var det totalt kaos inni der! måtte gi meg på hele greia! litt surt siden eg begynner å mere treningsfraværet.. :vekt:

Skrevet

Jeg kjenner ikke at implantatene rører på seg jeg, og jeg opererte for to uker siden. Dere som kjenner det: har dere kjent det hele tiden eller kommer det etterhvert?

:klø:

Gjest Odense
Skrevet
Jeg kjenner ikke at implantatene rører på seg jeg, og jeg opererte for to uker siden. Dere som kjenner det: har dere kjent det hele tiden eller kommer det etterhvert?

:klø:

Mine var løse den første uka, så ble de fastere og fastere. Nå 6 ukere etterpå trener jeg som normalt og implantatene er helt faste..deilig! ;)

Skrevet

Flere enn meg som kan kjenne implantatet? Kjenner det godt på yttersiden av høyre bryst, og har også mest ubehag i dette brystet... Vanskelig å forklare, men akkurat som om silikonen støter borti noe når jeg beveger meg. Ellers er jeg sår på brystene om dagen....

Pie

Skrevet

hei

noen som såg tv 2 hjelper deg i dag om bryst pumpen som ikke fungerer :sur: jeg har prøvd den og den er noe dritt den ødla fasongen på mine frustrert: er så glad jeg har lagt inn silikon da vart de vertfall større :ler::sexy: , men skulle ønske de vart litt større en de vart men de er no vertfall støre en de var før :fnise:

Skrevet
Flere enn meg som kan kjenne implantatet? Kjenner det godt på yttersiden av høyre bryst, og har også mest ubehag i dette brystet... Vanskelig å forklare, men akkurat som om silikonen støter borti noe når jeg beveger meg. Ellers er jeg sår på brystene om dagen....

Pie

ja, kjenner meg igjen der! kan ik føle kanten på implantet, men kjenner at det svulper rundt inni der, ik noe behagelig..

Skrevet

Pie

Hvis du er sår så stikk på apoteket og kjøp "ammesalve". Jeg kjøpte PureLan 100. Funker god som gull ;)

Gjest Odense
Skrevet

Siliconsally!

Føler du at brystene dine har krympet? Jeg føler de har blitt en del mindre de siste ukene :kjefte: Nesten som om jeg skulle hatt litt større implantater..

Men det er vell kanskje bare meg selv som stresser..De er jo ikke akkuret små...hehe

Gjest Imsdal
Skrevet

Nå er det ikke mange dagene igjen til min tur :lur:

Hva slags bukse hadde dere på dere operasjonsdagen? Tenker på for etter operasjonen, klarte dere og kle på dere selv da? Føler ikke for å komme i joggedress akkurat..

Kan man bruke litt sminke? Og hvor avkledd var dere under operasjonen? Bare truse og sånn operasjons"trøye"?

Kan man pusse tennene før operasjonen eller ødelegger man fasten da?

Føler jeg har mast nok på Fornebuklinikken, så jeg gjør et forsøk her først :)

Skrevet

Hva slags bukse hadde dere på dere operasjonsdagen? Tenker på for etter operasjonen, klarte dere og kle på dere selv da? Føler ikke for å komme i joggedress akkurat..

Kan man bruke litt sminke? Og hvor avkledd var dere under operasjonen? Bare truse og sånn operasjons"trøye"?

jeg lurer oxo på de tingene...noen som vet??

når skal du OP. imsdal??

Skrevet

Hei alle sammen!

Nå har jeg fått operasjonsdato, 14 april på Pilestredet:) Jippi...

Imsdal:

Jeg fikk beskjed om å møte uten sminke, og det med å pusse tennene lurer jeg også på, men regner med det går grei så lenge du ikke svelger all tannkremen :)

Og med de klærene er jeg også litt usikker på...

Når skal du opereres?

Skrevet

Jeg hadde på dongeribukse og det gikk fint :-)

Du kan kle på deg selv, helt i orden.

Skrevet

Hei alle sammen!

Nå har jeg fått operasjonsdato, 14 april på Pilestredet:) Jippi...

Gratulerer med operasjonsdatoen! håper du holder meg oppdatert :-)

Skrevet

Hej med dig

Jeg skal også opereres på fornebuklinikken - men den 30 april. Jeg kunne evt. godt lige sende en mail til Hanne og spørge hende for jeg lurer på det samme.

:-)

Medmindre der er nogen her der ved det. Jeg vil også hører med selvbruner om jeg skal stoppe med det nogle dage før eller!!

Det samme med sminke bruger en dagcreme med lidt farve i :-)

Maria

Gjest Imsdal
Skrevet

Jeg skal opereres 7.april, bare 10 dager til :sexy::hoppe:

Håper det er lov og pusse tenna, har ingen planer om å spise tannkrem, så skulle tro det gikk bra? :fnise:

Lurer så på hvor invalid jeg kommer til og bli etter operasjonen, ser liksom for meg at jeg må ha hjelp til alt! Klarer man å få på seg en løs topp? (Sikkert mange dumme spm for dem som allerede har operert..)

Er så greit og vite slike ting, er så dumt å ikke vite sånne ting som er en selvfølge for andre.. (Sånn som sminke, tannpuss og bekledning)

Føler meg særdeles utilpass i joggebukse, så da satser jeg på dongribukse.. Viktig og føle seg vel på sånne store dager :fnise:

Gratulerer med operasjonsdato Elizza:)

Skrevet (endret)

Med tanke på sminke så står det de stedene jeg har lest, at man IKKE skal ha på det, hvis du leser på fornebuklinikkens sider er jeg ganske sikker på at det står info om oprasjonsdagen der.

det med tannpuss, vet jeg ikke, noen som vet?

Jeg skal også opereres på fornebuklinikken, jeg skal den 15. april.

Hvis det bare er noen dager igjen til du skal, Mariacand, har du ikke fått sånt skriv? Det meste skal vel stå der. Da jeg var på konsultasjon fikk jeg beskjed om at jeg skulle få et skriv med info 14 dager før.

Imsdal, jeg har hørt at du ikke må ha på deg en topp der du må ha armene over hodet for å få den på.

Endret av bittebær

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...