Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Fergie: du kjøpte fra Swegmark etter operajonen, gjorde du ikke?

Var det med eller uten kopp?

Hei! :)

Ja, jeg brukte Swegmark. Det var en vanlig sports bh, uten kopp. Det er litt deiligere å bare ha det mykt uten kopp. Det var helt himmelsk å bruke Swegmark, etter at jeg hadde brukt ett annet merke(husker ikke hva det het), Swegmark er myk og deilig. Anbefales på det sterkeste! :)

Klem Fergie! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Imsdal
Skrevet
Hei alle sammen. Jeg må bare med dele med alle at jeg er så utrolig fornøyd med puppene mine etter operasjonen. De blei akkurat sånn som jeg ville ha og hadde forestilt meg, Helt Perfekt. Jeg har absolut ikke hatt noe smerter etter operasjonen, bare litt øm i sømmen for å si det sånn hehe. Har heller ikke tatt noe smertestillende siden operasjonsdagen.Tror jeg har vært heldig og har finni ut at jeg er en potensiel operasjons kandidat hehe jeg anbefaler Plastikkirurgene på det sterkeste.

Lykke til EnA, håper det ordner seg.

Så bra Svinsesvans!! Godt å lese slikt, håper jeg blir like heldig =)

Skrevet

Ringte klinikken i sted for å spørre om tre ting. Deler svarene med dere, i tilfelle det er noen andre som lurer på det samme ;)

1: MÅ det være kopp i sportsbh`en?

Sykepleieren anbefalte på det sterkeste at jeg brukte det slik at puppene får best mulig støtte og at de former seg slik de skal.

2: Når kan jeg ligge på siden?

Kan ligge på siden så lenge det ikke gjør vondt :hoppe:

3: Gode råd mot kløen og utslettet?

Sykepleieren trodde at det kunne være tapen. I så fall kunne jeg ta den av i dag og gå uten noen dager. Hvis utslettet kommer bort etter et par dager (så er det mest sannsynlig pga tapen), så skal jeg stikke på apoteket og kjøpe noe som heter Silkeplaster.

Men utslettet mitt er mye bedre i dag, og det klør ikke så mye lengre, så tenkte jeg skulle bytte tape i dag og smøre meg godt med en body lotion med lite parfyme og se om det hjelper. Er litt skeptisk til å gå uten tape, for arrene er litt såre.

Godt at man har en klinikk der det bare er å ringe når man lurer på noe ;)

Skrevet

ODENSE!

Ser du er pålogget. Går det bra med deg? Kjennes puppene dine ut som dine egne nå? Jeg har fortsatt litt småvondt i puppene,og synes de er litt harde enda. :)

Gjest Odense
Skrevet
ODENSE!

Ser du er pålogget. Går det bra med deg? Kjennes puppene dine ut som dine egne nå? Jeg har fortsatt litt småvondt i puppene,og synes de er litt harde enda. :)

Hei!

Det er jo fortsatt litt rart med silikonen, kan ikke ta så hardt i de, og arret er jo ømt. Men det er mye bedre og jeg har sluttet med sports bh`en idag! :)

Lurer på og sove med den en stund til, får se..

Er kanskje litt harde enda, men hvet jo ikke hvor myke de vil bli heller, har ikke tatt på silikonbryster før så hvet jo ikke ...hehehe..:)

Har fått litt mer naturlig heng nå og hevelsen er borte, så jeg er jo fornøyd, men de er ganske breide, men det er vell fordi jeg har runde proteser isteden for profilerte..hvet ikke sikkert..

Skrevet

:hallo:

i dag er det 3 uker siden eg fikk nye pupper og føler meg i veldig fin form noen som veit m fast legen få info om at vi har lagt inn silikon

Skrevet

noen som vet når sånn ca puppene er blitt så myke som de blir?

har for tiden en nokså myk pupp og en litt hardere... håer den kommer etter :sjenert:

Skrevet

angående teip og utslett, så fikk eg beskjed av legen min å slutte med teipen etter 1 mnd. så har no gått uten i 2 uker.. men mulig eg var et ekstremt tilfelle for eg fikk store blemmer og greier av teipen, lite morro :kjefte: men det er bort nå da :)

Skrevet

Om man informere fastlegen om silikonen er nok opp til hver enkelt vil jeg tro. Jeg for min del vil nok bare si det om det er nødvendig, eventuelt til jordmor i forbindelse med graviditet. Med tanke på livsforsikring kan det kanskje være lurt å ikke si noe, de har en aldri så liten tendens til å henge seg opp i alt mulig. Og de har rett på å kontakte fastlegen ang din sykehistorie.... Jeg skrev at jeg hadde hatt betennelse i armen en gang, og i forsikringspapira sto det da at jeg ikke var forsikra mot eventuelle betennelsesplager....

Pie

Skrevet

Hei!

Hvor lang tid tar dere før det slutter å være ubehagelig å løfte ting? Jeg har heldigvis lang ferie etter operasjon (hvis jeg får den datoen jeg ønsker..) Jeg har en fysisk jobb med endel løfting og armaktivitet, og vil helst ikke risikere å ødlegge/kaplse/deformere brystene ved å jobbe. F.eks dere som har unger e.l., når ble det komfortabel å løfte dem? Når kan man begynne å trene (evt. leve) som normalt? Når kan man begynne å kjøre bil?

Jeg har så mange spørsmål. Og om ei uke skal jeg på konsultasjon, og er så nervøs! og når jeg er nervøs for konsultasjon kan jeg bare tenke meg hvor nervøs jeg vil være på op-dagen. Men jeg er 100% sikker på at jeg vil dette. Bare redd for å ikke bli fornøyd.

Jeg har mistet helt oversikten over når og hvem som har blitt operert, og hvem som venter, eller hvem som fremdeles bare vurderer. Skriv gjerne hvor i prosessen dere er alle sammen =)

Skrevet

Jeg skal opereres om akkurat tre uker i dag.. Hihihi.. jeg gleder meeeeg!! :danser:

Skrevet

Var i byen i dag og skulle kjøpe ny sports-bh, men det finnes jo ingen med kopp :sur:

Så hvis det er noen som vet hvor man får kjøpt det eller kommer over noen, så si i fra :jepp:

Begynner å bli en smule lei av Triumph sin nå.

Pie: hvordan gikk det på jobb i dag?

Skrevet

Hei.

Gikk greit på jobb i dag, selv om jeg følte meg noe hemmet i blant. Ble litt ekstra øm og sår, men absolutt ikke noe å klage over. Men skal sies at var godt å komme hjem til sofaen og slappe av etterpå... Ble litt mer sliten enn vanlig. Skal nok gå bra dette. Må bare være litt mer forsiktig enn jeg pleier.

Pie

Skrevet

Onsdag om en uke skal jeg OP.

Tiden har gått veldig fort egentlig..Med tanke på at eg måtte vente i 2 mnd!!

Endelig er d snart min tur!!!!!! :sjokk:

:duskedame: :banantroll:

Skrevet
Hei.

Gikk greit på jobb i dag, selv om jeg følte meg noe hemmet i blant. Ble litt ekstra øm og sår, men absolutt ikke noe å klage over. Men skal sies at var godt å komme hjem til sofaen og slappe av etterpå... Ble litt mer sliten enn vanlig. Skal nok gå bra dette. Må bare være litt mer forsiktig enn jeg pleier.

Pie

Hej Pie

Var det første dag på jobben? Hvor lang tid har du gået hjemme og hvad var det nu du jobber med?

Fik du mange spørgsmål på jobben? Eller de ved det måske godt:-)

Hilsen en nysgerrig maria

Skrevet (endret)

Hei.

Ja, var første dag på jobben i går, etter 12 dager fri. Jobber som lærer. Det har vært litt mer vondt i dag og er mere sliten etter endt arbeidsdag, men det er absolutt til å leve med. Går an så lenge jeg har mulighet til å slappe av på kvelden. Ellers er det kun min kjære og ei venninne som vet det, og ingen har merket noe. Det hadde jeg ikke trodd heller, for ikke en gang jeg selv kan se forskjell når jeg har på meg klær. Puttet alltid masse rart i BH-en tidligere for å føle meg kvinnelig, så forskjellen er bare der når jeg tar av meg på overkroppen. Veldig fornøyd med størrelsen, aldri drømt om gigapupper, men normale. Gikk fra A-Bcup.

Når skal du opereres da?

Pie

Endret av pie
Skrevet
Hei.

Ja, var første dag på jobben i går, etter 12 dager fri. Jobber som lærer. Det har vært litt mer vondt i dag og er mere sliten etter endt arbeidsdag, men det er absolutt til å leve med. Går an så lenge jeg har mulighet til å slappe av på kvelden. Ellers er det kun min kjære og ei venninne som vet det, og ingen har merket noe. Det hadde jeg ikke trodd heller, for ikke en gang jeg selv kan se forskjell når jeg har på meg klær. Puttet alltid masse rart i BH-en tidligere for å føle meg kvinnelig, så forskjellen er bare der når jeg tar av meg på overkroppen. Veldig fornøyd med størrelsen, aldri drømt om gigapupper, men normale. Gikk fra A-Bcup.

Når skal du opereres da?

Pie

Hej igen Pie..

Jeg skal opereres den 30 april på fornebuklinikken og er allerede død nervøs. Jeg kan ikke en gang fylde en a cup ordentlig ud idag. Men jeg har sagt at jeg ikke vil have større end en B cup. Lægen sagde at han ville lægge 275 ind - men jeg synes det lyder af meget.??

Jeg arbejder som projektleder ved et IT hus her i oslo - og er kjempe nervøs for om nogle skulle kunne se det. Jeg går også med indlæg og en masse rart som du siger. Pt er det også kun samboren og de nærmest som ved det :-)

Hvor meget var det du fik lagt ind for at få din B -cup? og har du slet ikke angret?

Jeg er ca. 166/167 høj og omkring en 57 kg.:-).. Ville være dejligt og have lidt samligning:-)

Maria

Skrevet

Måtte ned til byen en tur igjen i dag for å se om jeg kunne finne noen bh`er. Stakk innom Triumph, og der hadde de noen bh`er uten spile og med kopp som var kjempefine ;)

Prøvde litt forskjellig, og jeg vet i alle fall at jeg skal tilbake dit når jeg kan begynne med vanlig bh :jepp:

Gleder meg allerede :hoppe:

Skrevet

Hei.

Hvor lenge skal du ha fri fra jobb da? Jeg for min del synes en uke er litt knapt, men kunne nok klart det. Tok litt tid før jeg kunne gå helt oppreist, og beveget meg meget forsiktig den første tida...

La inn 240 og 260, absolutt nok til min kropp synes jeg. Veier omtrent det samme som deg, men er bare 1.61 høy... Så mulig du kan legge inn litt mer enn meg siden du er høyere. Etter hva jeg forsto var det uansett ikke plass til mer i mine små bryster, så større ville ikke vært aktuelt for min del. Som flere har sagt her så virker de større uten klær enn med klær, så det spørs hvor redd du er for at noen skal merke det når det blir varmere tider. Jeg for min del kommer til å kjøpe pikini som går mer tvers over brystene, altså ikke v-topp, som jeg kan bruke når jeg er sammen med slekt og venner. Men prøvde den gamle bikinien som var alt for stor i utgangspunktet, og det ble temmelig perfekt spør du meg. Men de som kjenner meg ville definitivt sett at det har blitt en forandring om de så meg i denne bikinien.

Foreløpig er jeg veldig fornøyd, men klart jeg er redd for kapsling o.l, særlig siden det nok blir noen småtroll om ikke så alt for lenge, men får ta det som det kommer. Vurderer sterkt å ikke amme.

Pie

Skrevet
Hei.

Hvor lenge skal du ha fri fra jobb da? Jeg for min del synes en uke er litt knapt, men kunne nok klart det. Tok litt tid før jeg kunne gå helt oppreist, og beveget meg meget forsiktig den første tida...

La inn 240 og 260, absolutt nok til min kropp synes jeg. Veier omtrent det samme som deg, men er bare 1.61 høy... Så mulig du kan legge inn litt mer enn meg siden du er høyere. Etter hva jeg forsto var det uansett ikke plass til mer i mine små bryster, så større ville ikke vært aktuelt for min del. Som flere har sagt her så virker de større uten klær enn med klær, så det spørs hvor redd du er for at noen skal merke det når det blir varmere tider. Jeg for min del kommer til å kjøpe pikini som går mer tvers over brystene, altså ikke v-topp, som jeg kan bruke når jeg er sammen med slekt og venner. Men prøvde den gamle bikinien som var alt for stor i utgangspunktet, og det ble temmelig perfekt spør du meg. Men de som kjenner meg ville definitivt sett at det har blitt en forandring om de så meg i denne bikinien.

Foreløpig er jeg veldig fornøyd, men klart jeg er redd for kapsling o.l, særlig siden det nok blir noen småtroll om ikke så alt for lenge, men får ta det som det kommer. Vurderer sterkt å ikke amme.

Pie

Hej Pie

Jeg har taget en 12 dage fri fra jobben, så håber det holder. Jeg har et stilsiddende jobb men med meget rejsning indimellem. Så jeg må planlægge lidt godt :-)

bliver som sagt opereret den 30 april og skal være tilbage på jobben 13 maj...

Hvor var det du blev opereret?

Man kan vel også skjule det lidt med lidt store trøjer he he ...

Har du fået tager før og efter billeder? som du måske vil vise :-)

De bedste hilsner maria

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...