Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
22 minutter siden, PiratKine skrev:

Er det flere som sleit med kvalme av og på i noen dager etter op?

Jeg hadde det i 2 dager etter operasjonen sist, ble bedre på dag 3 da jeg kutta ut alt av smertestillende og begynte å spise "normalt" :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
37 minutter siden, PiratKine skrev:

Ja absolutt! Ga seg helt tredje dagen :) 

Skrevet
9 minutter siden, VinterRose skrev:

@Jaktenka Ja, har har vært på meg også og spurt om bilde.. 

Såpass ja 😆

Skrevet
1 time siden, PiratKine skrev:

Helt normalt dette. Gir seg når du "roer" ned smertestillende. Pass på å få i deg rikelig med væske om du ikke får ned noe mat😊

Skrevet (endret)
45 minutter siden, Nelli skrev:

Jeg hadde det i 2 dager etter operasjonen sist, ble bedre på dag 3 da jeg kutta ut alt av smertestillende og begynte å spise "normalt" :)

@VinterRose Fikk ikke sitert

5 minutter siden, Jaktenka skrev:

Helt normalt dette. Gir seg når du "roer" ned smertestillende. Pass på å få i deg rikelig med væske om du ikke får ned noe mat😊

Takk jenter! Av en eller annen grunn så slår det inn som regel NÅR jeg skal spise, eller mens jeg spiser. Så er slitsomt sånn sett!😖

Men bra det virker som det skal gi seg snart😄

Endret av PiratKine
  • Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, Nelli skrev:

Er det mulig :dry:For en dott!

Ja 😁

Skrevet

Gratulerer jenter, dere får ta det med ro i noen dager så blir det vel bra :)

@PiratKine jeg var kvalm i noen dager, kastet opp og greier etter op. Vanskelig og spise, men kom meg etter dag 3. Reagert veldig på narkosen, men deg gikk seg til ;)

Skrevet
Akkurat nå, 2a1m skrev:

Gratulerer jenter, dere får ta det med ro i noen dager så blir det vel bra :)

@PiratKine jeg var kvalm i noen dager, kastet opp og greier etter op. Vanskelig og spise, men kom meg etter dag 3. Reagert veldig på narkosen, men deg gikk seg til ;)

Takk! Så bra.. skjønner bare ikke hvorfor jeg blir små kvalm innimellom. For jeg tar kun paracet🤔 menmen.. håper det går over snart! 

Skrevet
2 minutter siden, PiratKine skrev:

Takk! Så bra.. skjønner bare ikke hvorfor jeg blir små kvalm innimellom. For jeg tar kun paracet🤔 menmen.. håper det går over snart! 

Vanskelig og si, jeg var likedan selv. Det blir bedre i morgen ;)

Skrevet
1 minutt siden, 2a1m skrev:

Vanskelig og si, jeg var likedan selv. Det blir bedre i morgen ;)

Ja, får håpe det. Regner dere op dag som dag 0? For da er jeg i såfall fortsatt bare på dag 1 også er det dag 2 i morgen (om ett par timer).

Skrevet

Dere som har operert, når dusjet dere første gangen?

Skrevet
2 minutter siden, Nelli skrev:

@PiratKine Hvordan har natten vært? slapp du unna skjelvinger?

Det gjorde jeg! Var bedre i natt. Sliter generelt med å sovne, men det er ikke på grunn av smerter eller skjelving heldigvis. Er bare uvant og ubehagelig å ligge på ryggen. Men MÅ visst bare gjøre det i 3-4 dager i følge Fornebu? Noe som jeg syntes var litt rart for jeg syntes alle blir anbefalt å ligge på rygg og hevet i ukesvis?🤔 

2 minutter siden, Nelli skrev:

Står i mine papirer at jeg kan dusje på dag 4, som blir mandag for meg.

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, PiratKine said:

Det gjorde jeg! Var bedre i natt. Sliter generelt med å sovne, men det er ikke på grunn av smerter eller skjelving heldigvis. Er bare uvant og ubehagelig å ligge på ryggen. Men MÅ visst bare gjøre det i 3-4 dager i følge Fornebu? Noe som jeg syntes var litt rart for jeg syntes alle blir anbefalt å ligge på rygg og hevet i ukesvis?🤔 

Du kan jo prøve legge deg lavere etter 4 dager, men for meg var det helt uaktuelt (og tipper andre har samme erfaring) Fikk skikkelig morning boob og måtte opp flere ganger iløpet av natten for å røre på meg om jeg lå lavt. Tviler på at du vil være komfortabel med å ligge på siden etter 4 dager, men man vet jo aldri! For meg tok det ca to uker før jeg lå flatt og så gradvis mer over på siden :)

Skrevet

Hei! Jeg lurer fælt på hvordan erfaringer dere har etter å ha tatt silikon. Operasjon, rett etter, og generelt tiden etter. Jeg har endelig fått time hos Aleris Lillesand/Agder, og det nærmer seg virkelig. Kjenner nervene! :P

Jeg var veldig klar til kirugen at jeg ville ha så naturlige bryster som mulig, ham mente da det mest naturlige og greieste for meg var dråpeformet 255 mg over muskel. Jeg er 175 høy og rundt 69 kg. Jeg har veldig stor beinbygning, og drevet med idrett siden jeg var veldig ung. Så pupper har jeg egentlig aldri hatt noe av hehe. Jeg er nå 23 år, og har endelig mulighet og guts til og få gjort det jeg har tenkt på helt siden jeg var rundt 13 år.. 

Så om noen kan dele noen erfaringer med meg, så takker jeg for svar :) Jeg har en veldig fysisk jobb, mange tunge løft. Men har snakket åpent med jobb, (var drit nervøs for å fortelle det) og jeg kan ta 7 dager ferie, blir da nesten 2 uker fra da det er noen helligdager rundt om den tiden. Og at jeg må ta det litt forsiktig de første ukene på jobb. 

Og noen som har vært hos Aleris Lillesand/Agder? :) 

Prøvd å få lagt inn dette i Ceecee hemmelige verden ei stund nå, men popper bare opp i andre kategorier tror jeg haha! 

Skrevet
23 minutter siden, Nelli skrev:

Opererte på mandag, dusjet i går. Det var ihht til instruksjonene jeg fikk. Har jo vasket meg selvsagt i mellomtiden..

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Superblomst skrev:

Du kan jo prøve legge deg lavere etter 4 dager, men for meg var det helt uaktuelt (og tipper andre har samme erfaring) Fikk skikkelig morning boob og måtte opp flere ganger iløpet av natten for å røre på meg om jeg lå lavt. Tviler på at du vil være komfortabel med å ligge på siden etter 4 dager, men man vet jo aldri! For meg tok det ca to uker før jeg lå flatt og så gradvis mer over på siden :)

Jeg ligger allerede ganske flatt, ikke helt, men lavere enn i går. Ligger lavere enn 45 graders vinkel tror jeg. Måtte bare for å få sove i natt, men det gikk egentlig ganske fint. Men selvom de SIER at jeg kan etter 4 dager er det ikke sikkert jeg gjør det, er jo lurt å ligge hevet og på rygg litt lenger tror jeg. Men jeg klarer aldri dette i ukesvis det sier jeg bare:fnise: Det er rart hvor forskjellig hver klinikks anbefaling er, hadde aldri trodd det skulle stå i mine papirer jeg kunne ligge åssen jeg ville så tidlig (om det ikke er vondt å presser implantene så klart). 

Litt oppdatering i samme slengen:

Hadde litt nerver i går for å ta av kompressen på stingene. Vil si jeg takler blod, gørr og åpne sår bra når det er på andre, men ikke meg selv. Så var redd for åssen jeg skulle reagere. Men det gikk sååå fint! Jeg får blåmerker av å sove liksom, og har stadig blåmerker jeg ikke aner hvor kommer fra, fordi jeg får de så lett. Så jeg trodde jeg skulle være dekt av blåmerker under den bhen! Og det jeg trodde var blodårer her i går var bare lilla tusj:fnise: Har ikke ett eneste blåmerke, og operasjons-såret mitt er super lite! Schistad har vært super dyktig! Så er veldig spent på hvordan de vil se ut uke for uke, for foreløpig er de jo ganske «sprengt» og høyt oppe😄 Men so far so good!

Skrevet
8 minutter siden, maxxi skrev:

Hei! Jeg lurer fælt på hvordan erfaringer dere har etter å ha tatt silikon. Operasjon, rett etter, og generelt tiden etter. Jeg har endelig fått time hos Aleris Lillesand/Agder, og det nærmer seg virkelig. Kjenner nervene! :P

Jeg var veldig klar til kirugen at jeg ville ha så naturlige bryster som mulig, ham mente da det mest naturlige og greieste for meg var dråpeformet 255 mg over muskel. Jeg er 175 høy og rundt 69 kg. Jeg har veldig stor beinbygning, og drevet med idrett siden jeg var veldig ung. Så pupper har jeg egentlig aldri hatt noe av hehe. Jeg er nå 23 år, og har endelig mulighet og guts til og få gjort det jeg har tenkt på helt siden jeg var rundt 13 år.. 

Så om noen kan dele noen erfaringer med meg, så takker jeg for svar :) Jeg har en veldig fysisk jobb, mange tunge løft. Men har snakket åpent med jobb, (var drit nervøs for å fortelle det) og jeg kan ta 7 dager ferie, blir da nesten 2 uker fra da det er noen helligdager rundt om den tiden. Og at jeg må ta det litt forsiktig de første ukene på jobb. 

Og noen som har vært hos Aleris Lillesand/Agder? :) 

Prøvd å få lagt inn dette i Ceecee hemmelige verden ei stund nå, men popper bare opp i andre kategorier tror jeg haha! 

Hei!

Hvis du ser ett par sider tilbake så oppdaterte jeg ganske nylig hvordan det har vært for meg disse to dagene, dersom du vil lese litt om erfaring. Opererte på torsdag😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...