Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja det er stor forskjell! Samme med meg :) legg merke til hvor mye mer puppene stikker ut fra siden på det siste bildet og hvor høy brystvortene er i forhold. Ser bra ut, jaktenka! 👏🏻 (Jeg er superaktiv dag, har hatt fri fra jobb🙊) 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 minutter siden, PiratKine skrev:

Nei skal ikke det!😄 Ja jøss, jeg ser jo det at de ser størst ut på det nederste bildet! Regner med det også er det nyeste?

Hvor lang tid tok det mellom det midterste bilde til det siste sånn ca. tror du?🤔

Ser veldig bra ut!

Midten er 14 dager, og nederst mener jeg er 11 uker 🤔

Skrevet
1 minutt siden, Jaktenka skrev:

Midten er 14 dager, og nederst mener jeg er 11 uker 🤔

Åja! Kjempe fint😄

Skrevet
27 minutter siden, PiratKine skrev:

Åja! Kjempe fint😄

Nei jeg tok feil. 

Op.dato 16/1

Midtbilde 30/1

Sistebilde 11/3

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Nelli skrev:

Hvordan går det i dag @PiratKine :) Hvordan har natta vært?

Ikke for å skremme, men natta har vært ganske jævelig. Begynte plutselig å riste ukontrollerbart kl 23 og holdt på til 4-5 på morgenen, så var helt utslitt. Ble kvalm, svett og super tørst, litt redd også siden jeg bare lå å skalv. Tror det ble mye medisiner, lite mat og narkosen som gjorde denne komboen hos meg. Frem til kl 23 gikk der helt greit, men har ikke noe ille smerter i forhold til operasjonen da, så det er fint. Er bare litt stikking og pressing. Ble anbefalt av de på klinikken å bare forholde meg til paracet etter alt dette, ble litt mye for den lille kroppen min!😰

Men går bedre i dag, bare litt kvalm enda og sllter med å få i meg mat. Ellers går det greit!

Skrevet
3 timer siden, PiratKine skrev:

Ikke for å skremme, men natta har vært ganske jævelig. Begynte plutselig å riste ukontrollerbart kl 23 og holdt på til 4-5 på morgenen, så var helt utslitt. Ble kvalm, svett og super tørst, litt redd også siden jeg bare lå å skalv. Tror det ble mye medisiner, lite mat og narkosen som gjorde denne komboen hos meg. Frem til kl 23 gikk der helt greit, men har ikke noe ille smerter i forhold til operasjonen da, så det er fint. Er bare litt stikking og pressing. Ble anbefalt av de på klinikken å bare forholde meg til paracet etter alt dette, ble litt mye for den lille kroppen min!😰

Men går bedre i dag, bare litt kvalm enda og sllter med å få i meg mat. Ellers går det greit!

Huff, høres ut som en tøff natt, men for meg bedret det seg fort i løpet av noen dager. Jeg ble operert på mandag og jeg tror mesteparten av ubehaget kom fra narkosen. Har aldri fått narkose før. Ellers synes jeg det etter forholdene går ganske greit. Men er glad for å ha samboer å støtte meg på, skjønner ikke helt hvordan noen klarer seg alene 😢

Skrevet (endret)
7 minutter siden, VinterRose skrev:

Huff, høres ut som en tøff natt, men for meg bedret det seg fort i løpet av noen dager. Jeg ble operert på mandag og jeg tror mesteparten av ubehaget kom fra narkosen. Har aldri fått narkose før. Ellers synes jeg det etter forholdene går ganske greit. Men er glad for å ha samboer å støtte meg på, skjønner ikke helt hvordan noen klarer seg alene 😢

Jeg har heller aldri hatt narkose, så det og lite mat inntak, mye medisiner og lite søvn tok knekken på meg i natt. Håper virkelig jeg slipper det i natt også😖 Ellers sover jeg dårlig da det å ligge hevet på ryggen er grusomt, men jaja det er jo verdt det til slutt. Det er godt å høre du følte deg bedre etter noen dager, begynner å føle meg bedre jeg også. Det bare klør, stikker og presser på puppene, men absolutt overlevbart! Har kun tatt paracet i dag for å forebygge. Skjønner heller ikke åssen folk kan være alene, imponerende! Jeg bor hos min mor for trygghet akkurat nå, også får samboer ta over den stafettpinnen snart😄

Endret av PiratKine
Skrivefeil
Skrevet

Uff, høres ikke ut som noe grei opplevelse:/ Jeg overlevde fint på Paracet, men passet på å ta de nøyaktig til riktig tid for ikke å få vondt- natt som dag. Så det er viktig. Jeg drakk ernæringsdrikker fra apoteket for å være sikker på å få i meg næring- kroppen trenger mye for å bygge seg opp igjen. Det verste du gjør nå er å ikke gi kroppen føde. Kanskje noen kan lage sunn smoothie med ingefær til deg? Ingefær hjelper mot kvalme. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Tamarari skrev:

Uff, høres ikke ut som noe grei opplevelse:/ Jeg overlevde fint på Paracet, men passet på å ta de nøyaktig til riktig tid for ikke å få vondt- natt som dag. Så det er viktig. Jeg drakk ernæringsdrikker fra apoteket for å være sikker på å få i meg næring- kroppen trenger mye for å bygge seg opp igjen. Det verste du gjør nå er å ikke gi kroppen føde. Kanskje noen kan lage sunn smoothie med ingefær til deg? Ingefær hjelper mot kvalme. 

Ja opplevelsen var ikke god😖 Ja, jeg tar også paracet hver 6 time som anbefalt. Dag og natt for å forebygge. Det med ingefær var en god idé! Takk for tipset🙌🏼

Skrevet

Hei.

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra klinikken. Fikk 245 under muskelen gjennom armhulen. Smertene er foreløpig helt overkommelige, men regner med at de kommer utover kvelden 😜 Mest vondt i armene egentlig. 

Hva syntes dere om puppene deres rett etter operasjon? 

Fikk 245 i begge brystene, men det var jo litt størrelsesforskjell på dem, så er livredd for at den ene puppen blir mye større enn den andre. Trodde han skulle legge mer i den andre, men det gjorde han ikke.. Noen andre som synes de så helt forskjellige ut rett etter? Håper det blir bedre etter hvert... 

Skrevet (endret)

@koko123 Gratulerer med overstått! Mulig du får litt mer vondt utover kvelden og natten. Hadde egentlig ikke så mye direkte vondt, mer et voldsomt press på hele brystkassen, noe som jeg merker fortsatt, men mindre nå. Opererte på mandag. 

Så spennende at du fikk gjennom armhulen! Hvor gjorde du det? 

Endret av VinterRose
Lagt til spørsmål&kommentar
Skrevet

Tusen takk 😊 hvordan så dine ut etter operasjonen? Var de helt like? 

Skrevet

@koko123 Gratulerer med overstått! Vanskelig å si hvordan mine så ut rett etter op da den bhen var litt i veien, men jeg har sett på de i dag når jeg tok av kompress og mine virker som de er ganske like i størrelse. Men mine var ganske like til å begynne med også, var bittelitt forskjell, men det ville kirurgen bare la være. Niplene mine er litt forskjellig da, men det har de alltid vært:fnise:

Skrevet
2 minutter siden, koko123 skrev:

Tusen takk 😊 hvordan så dine ut etter operasjonen? Var de helt like? 

Så langt jeg kan bedømme, så ser de veldig like ut. 

Skrevet
33 minutter siden, koko123 said:

Hei.

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra klinikken. Fikk 245 under muskelen gjennom armhulen. Smertene er foreløpig helt overkommelige, men regner med at de kommer utover kvelden 😜 Mest vondt i armene egentlig. 

Fikk 245 i begge brystene, men det var jo litt størrelsesforskjell på dem, så er livredd for at den ene puppen blir mye større enn den andre. Trodde han skulle legge mer i den andre, men det gjorde han ikke.. Noen andre som synes de så helt forskjellige ut rett etter? Håper det blir bedre etter hvert... 

Gratulerer med overstått :nordvesta:Så bra at du har det etter forholdene bra :laugh:

Hva ble dere enige om på konsultasjon? Jeg hadde noe størrelsesforskjell som ble korrigert. De har endret seg i rykk og napp, var en periode det så helt sinnsykt ut med to veldig forskjellige bryst, men jevnet seg plutselig ut over natta.  Rett etter operasjon (og i tiden etterpå) er de dritstramme og ser helt snåle ut på alle, så det jevner seg nesten garantert mer ut med tiden! 

Skrevet

Tusen takk :) 

Ble enige om at han skulle prøve å gjøre forskjellen mindre, men snakket ikke så mye om det.. tenkte at det var en selvfølge på en måte 😜 var ikke altfor stor forskjell da, det ene brystet var mye slappere enn det andre. 

Godt å høre! 👍🏻 😊 krysser fingrene for at de blir likere etter hvert. 😊

Skrevet
7 timer siden, PiratKine skrev:

Såpass ja, huff ikke greit. Bra formen er bedre :) Er nok som du sier, en kombinasjon av alt sammen. Vi reagerer forskjellig på medisiner :)

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, koko123 skrev:

Hei.

Gratulerer med nye pupper :nori:

Skrevet

Er det flere som sleit med kvalme av og på i noen dager etter op?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...