Superblomst Skrevet 11. april 2018 #39621 Skrevet 11. april 2018 (endret) 29 minutter siden, Jaktenka said: Det er flirt, ikke sant? Tror jeg har samme i burgunder Endret 11. april 2018 av Superblomst
PiratKine Skrevet 11. april 2018 #39622 Skrevet 11. april 2018 1 minutt siden, Superblomst skrev: Gikk sånn her for meg: Måtte si hade til kjæresten på venterommet, og ble vist inn i et nytt venterom hvor man kunne låse inn verdisaker. Så kom anestestisykepleieren og spurte om jeg har noen spørsmål, før han fulgte meg til "oppvåkningsrommet", hvor jeg skiftet om. (BTW - du får ikke ha på eget undertøy, men en liten gjennomsiktig "strømpebukse" )Så kom kirurgen og tegnet på meg, før vi dro inn i operasjonsstuen. Hadde oppmøtetid 8:20, 8:50, lå jeg på bordet Få en god natts søvn, og gratulerer på forskudd med nye pupper Åja så dere hadde ikke en siste «prat» før du gikk inn? Tusen takk! Da har jeg hvertfall en god idé om hvordan det blir i morgen!😄 Kommer nok til å kjenne litt på nervene i morgen når jeg går inn de dørene ja Er liksom ikke så nervøs enda, fordi jeg føler ikke helt at det er «virkelig/sant» enda. Om det gir mening? Føler ikke egentlig det skal skje i morgen😅
2a1m Skrevet 11. april 2018 #39623 Skrevet 11. april 2018 16 minutter siden, PiratKine skrev: Åja😊 Har man en sånn liten konsultasjon til før man går inn? Er kanskje forskjellig fra klinikk til klinikk🤔 Jeg fikk det, oppmøte 30 min før, snakket med anestesilegen fikk sykehuskjolen (fikk ha egen truse da ",) Så kom kirurgen, tegnet på meg og en rask gjennomgang av det som var avtalt. Tok bilder og rett på oprasjonsbordet, snakket med sykepleierene og kjente at jeg var litt nervøs også våknet jeg Det kommer nok til å gå bra, masse lykke til
Superblomst Skrevet 11. april 2018 #39624 Skrevet 11. april 2018 Just now, PiratKine said: Åja så dere hadde ikke en siste «prat» før du gikk inn? Tusen takk! Da har jeg hvertfall en god idé om hvordan det blir i morgen!😄 Kommer nok til å kjenne litt på nervene i morgen når jeg går inn de dørene ja Er liksom ikke så nervøs enda, fordi jeg føler ikke helt at det er «virkelig/sant» enda. Om det gir mening? Føler ikke egentlig det skal skje i morgen😅 Neei, tror de med vilje ikke stiller spørsmål ang størrelse osv for at man ikke skal velge "feil" i siste minutt når man har så mye nerver! Vi smalltalket mens han tegnet ivei Skjønner hva du mener! Det ER jo faktisk helt sjukt!!!!
2a1m Skrevet 11. april 2018 #39625 Skrevet 11. april 2018 (endret) @Jaktenka, så fint 🤩🤩 de muggene!! Endret 11. april 2018 av 2a1m
PiratKine Skrevet 11. april 2018 #39626 Skrevet 11. april 2018 Akkurat nå, 2a1m skrev: Jeg fikk det, oppmøte 30 min før, snakket med anestesilegen fikk sykehuskjolen (fikk ha egen truse da ",) Så kom kirurgen, tegnet på meg og en rask gjennomgang av det som var avtalt. Tok bilder og rett på oprasjonsbordet, snakket med sykepleierene og kjente at jeg var litt nervøs også våknet jeg Det kommer nok til å gå bra, masse lykke til Tusen takk!🙈 1 minutt siden, Superblomst skrev: Neei, tror de med vilje ikke stiller spørsmål ang størrelse osv for at man ikke skal velge "feil" i siste minutt når man har så mye nerver! Vi smalltalket mens han tegnet ivei Skjønner hva du mener! Det ER jo faktisk helt sjukt!!!! Haha, ja kanskje det😅 Krysser fingrene for at alt går bra😳🤞🏼
Tamarari Skrevet 11. april 2018 #39627 Skrevet 11. april 2018 Nesten helt samme opplevelse som superblomst. Bortsett fra at jeg måtte vente en stund på anestesilegen i oppvåkningsrommet. han ville undersøke meg før narkosen siden jeg hadde hatt vondt i halsen dagene før. Da lå jeg bare å leste blad i oppvåkningssenga og venta med den sexy trusa man får så ble jeg vist inn til kirurgen. Han spurte om jeg hadde lest på forum og funnet ut at jeg ville ha større... haha svaret var nei, så da var vi i gang etter et par streker tegnet på brystet. Lykke til! Gleder meg til å høre om opplevelsen! 1
Superblomst Skrevet 11. april 2018 #39628 Skrevet 11. april 2018 Om dette hjelper: nå snakket jeg med kjæresten Hans beskrivelse er at jeg så "god og myk ut" når jeg kom ut etter operasjonen og vi skulle dra hjem, haha. Gikk vel en halvtime fra jeg våknet til vi dro. Jeg våknet i oppvåkningsrommet, men har skjønt at det er litt forskjellig? Han hadde jo krisemaksimert i hodet sitt og så for seg at jeg skulle være invalid i en uke, men sier at jeg var fryktelig mye mer bevegelig, frisk og rask enn han hadde trodd. Jeg sov på sofaen første uken fordi det var enklere å komme seg opp, en av nettene kom han løpende ut fordi han hadde drømt at jeg hadde ropt om hjelp. Jeg sov søtt jeg, altså Deilig å ha vært igjennom det, for da vet man at an ikke har noe å grue seg til om/når det må gjøres igjen!
Superblomst Skrevet 11. april 2018 #39629 Skrevet 11. april 2018 2 minutter siden, Tamarari said: Nesten helt samme opplevelse som superblomst. Bortsett fra at jeg måtte vente en stund på anestesilegen i oppvåkningsrommet. han ville undersøke meg før narkosen siden jeg hadde hatt vondt i halsen dagene før. Da lå jeg bare å leste blad i oppvåkningssenga og venta med den sexy trusa man får så ble jeg vist inn til kirurgen. Han spurte om jeg hadde lest på forum og funnet ut at jeg ville ha større... haha svaret var nei, så da var vi i gang etter et par streker tegnet på brystet. Lykke til! Gleder meg til å høre om opplevelsen! Ah, trusen <3 Så glad jeg hadde frisket meg litt opp nedentil, haha. 1
PiratKine Skrevet 11. april 2018 #39630 Skrevet 11. april 2018 1 minutt siden, Tamarari skrev: Nesten helt samme opplevelse som superblomst. Bortsett fra at jeg måtte vente en stund på anestesilegen i oppvåkningsrommet. han ville undersøke meg før narkosen siden jeg hadde hatt vondt i halsen dagene før. Da lå jeg bare å leste blad i oppvåkningssenga og venta med den sexy trusa man får så ble jeg vist inn til kirurgen. Han spurte om jeg hadde lest på forum og funnet ut at jeg ville ha større... haha svaret var nei, så da var vi i gang etter et par streker tegnet på brystet. Lykke til! Gleder meg til å høre om opplevelsen! 2 minutter siden, Superblomst skrev: Om dette hjelper: nå snakket jeg med kjæresten Hans beskrivelse er at jeg så "god og myk ut" når jeg kom ut etter operasjonen og vi skulle dra hjem, haha. Gikk vel en halvtime fra jeg våknet til vi dro. Jeg våknet i oppvåkningsrommet, men har skjønt at det er litt forskjellig? Han hadde jo krisemaksimert i hodet sitt og så for seg at jeg skulle være invalid i en uke, men sier at jeg var fryktelig mye mer bevegelig, frisk og rask enn han hadde trodd. Jeg sov på sofaen første uken fordi det var enklere å komme seg opp, en av nettene kom han løpende ut fordi han hadde drømt at jeg hadde ropt om hjelp. Jeg sov søtt jeg, altså Deilig å ha vært igjennom det, for da vet man at an ikke har noe å grue seg til om/når det må gjøres igjen! Takk dere! Hjelper litt på nervene at dere er her. Skal oppdatere i morgen når jeg er i form til det!😄
Superblomst Skrevet 11. april 2018 #39631 Skrevet 11. april 2018 1 minutt siden, PiratKine said: Takk dere! Hjelper litt på nervene at dere er her. Skal oppdatere i morgen når jeg er i form til det!😄 Gleder meg til å høre om/se resultatet! Regner med du har tatt masse førbilder! Haha, første jeg gjorde når jeg kom hjem var å oppdatere på forumet på justbreastimplants. Var så koselig å snakke med folk som hadde vært igjennom det samme/skulle igjennom det samme i tiden etterpå. Har du lagd deg bruker der?
PiratKine Skrevet 11. april 2018 #39632 Skrevet 11. april 2018 1 minutt siden, Superblomst skrev: Gleder meg til å høre om/se resultatet! Regner med du har tatt masse førbilder! Haha, første jeg gjorde når jeg kom hjem var å oppdatere på forumet på justbreastimplants. Var så koselig å snakke med folk som hadde vært igjennom det samme/skulle igjennom det samme i tiden etterpå. Har du lagd deg bruker der? Skal oppdatere dere vøttu! Før bilder har jeg Har ikke laget meg bruker der nei! Kun her😄
Tamarari Skrevet 11. april 2018 #39633 Skrevet 11. april 2018 Jeg våkna opp på operasjonsbordet, i det jeg blir løftet på plass i senga. God følelse i kroppen, ruuusa kan man si 🙊Følelse av å ha sovet en god natts søvn. Det første jeg husker er at anestesilegen sier «da er du ferdig» eller noe. Jeg sier: «så flinke dere er» i det de løfter meg. Så i neste sekund er jeg i sengen på rommet, så har slukna i mellom der evt husker jeg ingenting 🙊 1
Jaktenka Skrevet 11. april 2018 #39634 Skrevet 11. april 2018 22 minutter siden, Tamarari skrev: Jeg våkna opp på operasjonsbordet, i det jeg blir løftet på plass i senga. God følelse i kroppen, ruuusa kan man si 🙊Følelse av å ha sovet en god natts søvn. Det første jeg husker er at anestesilegen sier «da er du ferdig» eller noe. Jeg sier: «så flinke dere er» i det de løfter meg. Så i neste sekund er jeg i sengen på rommet, så har slukna i mellom der evt husker jeg ingenting 🙊 Haha, jeg hadde det HELT likt 😄 Jeg kan huske jeg våkna i operasjonsrommet, men må ha sovna i samme sekundet for husker ikke noe mer. Ved neste oppvåkning lå jeg i overvåkningsrommet. Tipper jeg våkna i det de løfta meg over i senga for så å trille meg avgårde 😆 1
Jaktenka Skrevet 11. april 2018 #39635 Skrevet 11. april 2018 47 minutter siden, Superblomst skrev: Det er flirt, ikke sant? Tror jeg har samme i burgunder Stemmer det 😁
Jaktenka Skrevet 11. april 2018 #39636 Skrevet 11. april 2018 48 minutter siden, PiratKine skrev: Åja så dere hadde ikke en siste «prat» før du gikk inn? Tusen takk! Da har jeg hvertfall en god idé om hvordan det blir i morgen!😄 Kommer nok til å kjenne litt på nervene i morgen når jeg går inn de dørene ja Er liksom ikke så nervøs enda, fordi jeg føler ikke helt at det er «virkelig/sant» enda. Om det gir mening? Føler ikke egentlig det skal skje i morgen😅 Jeg var først inne på kirurgens kontor for en siste samtale, opptegning og foto. Deretter ble jeg hentet av anestisykepleier som fulgte meg til garderobe slik at jeg fikk hengt fra meg osv. Så inn på operasjonssalen. Jeg beholdt egne klær på underkroppen 😊
PiratKine Skrevet 11. april 2018 #39637 Skrevet 11. april 2018 (endret) 9 minutter siden, Jaktenka skrev: Jeg var først inne på kirurgens kontor for en siste samtale, opptegning og foto. Deretter ble jeg hentet av anestisykepleier som fulgte meg til garderobe slik at jeg fikk hengt fra meg osv. Så inn på operasjonssalen. Jeg beholdt egne klær på underkroppen 😊 Åja okei! Blir man veid eller noe slikt på forhånd? Slik at de er 100% sikker på vekt før man går inn i narkose? Sikkert unødvendig for meg å tenke på, men vil jo gjerne de er sikre på mengden de gir meg😅 Endret 11. april 2018 av PiratKine
Jaktenka Skrevet 11. april 2018 #39638 Skrevet 11. april 2018 3 minutter siden, PiratKine skrev: Åja okei! Blir man veid eller noe slikt på forhånd? Slik at de er 100% sikker på vekt før man går inn i narkose? Sikkert unødvendig for meg å tenke på, men vil jo gjerne de er sikre på mengden de gir meg😅 Ble ikke veid. Hverken under konsultasjon eller før operasjon. Og jeg var ikke helt sikker på vekta mi en gang. Så jeg hadde akkurat samme bekymring. De tar vel sikkert i litt for å ha en sikkerhetsmargin.
Tamarari Skrevet 11. april 2018 #39639 Skrevet 11. april 2018 6 minutter siden, PiratKine skrev: Åja okei! Blir man veid eller noe slikt på forhånd? Slik at de er 100% sikker på vekt før man går inn i narkose? Sikkert unødvendig for meg å tenke på, men vil jo gjerne de er sikre på mengden de gir meg😅 Jeg ble veid rett før jeg la meg på bordet.
PiratKine Skrevet 11. april 2018 #39640 Skrevet 11. april 2018 (endret) 1 minutt siden, Tamarari skrev: Jeg ble veid rett før jeg la meg på bordet. 3 minutter siden, Jaktenka skrev: Ble ikke veid. Hverken under konsultasjon eller før operasjon. Og jeg var ikke helt sikker på vekta mi en gang. Så jeg hadde akkurat samme bekymring. De tar vel sikkert i litt for å ha en sikkerhetsmargin. Ånei.. håper jeg blir det! Jeg ligger på mellom 40-43 kilo. Så er ikke den største spira, og er sååå nervøs de skal gi meg for mye. Men ja.... jeg vet de har gjort dette mange ganger og at det ikke er noe å tenke på.. men har det litt i bakhodet likevel😖 Edit: ikke nødvendigvis for mye som i at jeg ikke våkner igjen, men generelt for mye slik at jeg blir mer uvell enn jeg trenger og mer «rusa».. er ikke veldig glad i den følelsen Endret 11. april 2018 av PiratKine
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå