Superblomst Skrevet 10. april 2018 #39601 Skrevet 10. april 2018 (endret) 33 minutter siden, PiratKine said: Skjønner det «vil prøve i butikk». Er ikke alltid like lett på nett. Men nelly har hvertfall fri retur, og får alltid pakkene derfra kjapt og enkelt. Skader ikke å se hvertfall om du finner noe fint!😄 Man må betale 39 kr i retur. Et lite beløp, men nok til at jeg heller foretrekker å kjøpe fra feks zalando bare ut av prinsipp. Hvertfall med BHer må man jo ofte bestille flere størrelser for å kjenne etter hva som passer best! Hos zalando får man også 10% rabatt når man melder seg på nyhetsbrev og de har ofte tilbud på sportsbher og annet undertøy Endret 10. april 2018 av Superblomst
PiratKine Skrevet 10. april 2018 #39602 Skrevet 10. april 2018 1 minutt siden, Superblomst skrev: Man må betale 39 kr i retur. Et lite beløp, men nok til at jeg heller foretrekker å kjøpe fra feks zalando bare ut av prinsipp. Hvertfall med BHer må man jo ofte bestille flere størrelser for å kjenne etter hva som passer best! Hos zalando får man også 10% rabatt når man melder seg på nyhetsbrev og de har ofte tilbud på sportsbher og annet undertøy Jeg har aldri betalt for å returnere til nelly? Og jeg kjøper derfra ofte😳
Superblomst Skrevet 10. april 2018 #39603 Skrevet 10. april 2018 (endret) 3 minutter siden, PiratKine said: Jeg har aldri betalt for å returnere til nelly? Og jeg kjøper derfra ofte😳 Da har du kanskje vært heldig? Står på siden at de tar 39 kr i returgebyr, og det er det beløpet de har trukket meg for når jeg har returnert varer :/ Får tilbake det man har betalt minus 39 kr? Endret 10. april 2018 av Superblomst
PiratKine Skrevet 10. april 2018 #39604 Skrevet 10. april 2018 Akkurat nå, Superblomst skrev: Da har du kanskje vært heldig? Står på siden at de tar 39 kr i returgebyr, og det er det beløpet de har trukket meg for når jeg har returnert varer Får tilbake det man har betalt minus 39 kr? Jøss, jeg har aldri hatt det problemet. Merkelig. Kanskje det er nyinnført? Jaja, da er det ikke fri retur lenger da🤔
Superblomst Skrevet 10. april 2018 #39605 Skrevet 10. april 2018 Just now, PiratKine said: Jøss, jeg har aldri hatt det problemet. Merkelig. Kanskje det er nyinnført? Jaja, da er det ikke fri retur lenger da🤔 Min siste bestilling derfra var i oktober Husker jeg fikk fri retur på bestillingen i september (har tydeligvis et shoppingproblem...), men da krysset jeg av annerledes på det returskjemaet man fyller ut.
PiratKine Skrevet 11. april 2018 #39606 Skrevet 11. april 2018 14 timer siden, Superblomst skrev: Min siste bestilling derfra var i oktober Husker jeg fikk fri retur på bestillingen i september (har tydeligvis et shoppingproblem...), men da krysset jeg av annerledes på det returskjemaet man fyller ut. Hm jaja🤔 I morgen er det min tur! Jeg gleder meg veldig, og kjenner jeg bare vil ha det overstått. Men er samtidig litt nervøs før narkose, og om jeg har valgt riktig størrelse.. Ene minuttet er jeg redd for at de skal bli for store, og i det neste er jeg redd de skal bli altfor små Om dere jenter vil komme med erfaringer, beroligende ord, komme med info dere føler for å dele eller lignende så tar jeg mer enn gjerne i mot dette utover dagen og kvelden!
Jaktenka Skrevet 11. april 2018 #39607 Skrevet 11. april 2018 1 time siden, PiratKine skrev: Hm jaja🤔 I morgen er det min tur! Jeg gleder meg veldig, og kjenner jeg bare vil ha det overstått. Men er samtidig litt nervøs før narkose, og om jeg har valgt riktig størrelse.. Ene minuttet er jeg redd for at de skal bli for store, og i det neste er jeg redd de skal bli altfor små Om dere jenter vil komme med erfaringer, beroligende ord, komme med info dere føler for å dele eller lignende så tar jeg mer enn gjerne i mot dette utover dagen og kvelden! Hvilken størrelse er bestemt? Min boobjob var min første erfaring med narkose. Det gikk helt strålende, selv om jeg var nok så nervøs når jeg la meg ned på operasjonsbordet 😆 Kunne gjerne tatt en runde til med narkose😁 1
PiratKine Skrevet 11. april 2018 #39608 Skrevet 11. april 2018 Akkurat nå, Jaktenka skrev: Hvilken størrelse er bestemt? Min boobjob var min første erfaring med narkose. Det gikk helt strålende, selv om jeg var nok så nervøs når jeg la meg ned på operasjonsbordet 😆 Kunne gjerne tatt en runde til med narkose😁 Vi ble enige om 275g, som på noen er kjempe stort og på noen veldig smått. Men så 3D bildet og det virket jo greit?🤔 men er vell bare nerver som gjør meg nervøs😖
Tamarari Skrevet 11. april 2018 #39609 Skrevet 11. april 2018 1 time siden, PiratKine skrev: Hm jaja🤔 I morgen er det min tur! Jeg gleder meg veldig, og kjenner jeg bare vil ha det overstått. Men er samtidig litt nervøs før narkose, og om jeg har valgt riktig størrelse.. Ene minuttet er jeg redd for at de skal bli for store, og i det neste er jeg redd de skal bli altfor små Om dere jenter vil komme med erfaringer, beroligende ord, komme med info dere føler for å dele eller lignende så tar jeg mer enn gjerne i mot dette utover dagen og kvelden! Jeg var også nervøs for narkosen, men helt uten grunn. Jeg syns det var deilig før og rett etter 🙊 Når det gjelder størrelsen bør du forberede deg på at du sannsynligvis kommer til å være superfornøyd, misfornøyd, nervøs, likeglad, skeptisk osv om hverandre. I ene sekundet føles de små, i neste store. Husker at første timene tenkte jeg «det er ikke forskjell», og dagen etter følte jeg de var som kanoner 😂 Det eneste som er sikkert er at de forandrer seg mye. Mine er to mnd og har forandret seg hele tiden og er nå mye finere i formen enn de Var etter en måneds tid Og også etter 6 uker. Ser at huda på brystet strekkes fortsatt så de er ikke ferdig enda 😊 jeg tror tålmodighet er et stikkord, men jeg vet hvor hardt det er 🙊 2
PiratKine Skrevet 11. april 2018 #39610 Skrevet 11. april 2018 3 minutter siden, Tamarari skrev: Jeg var også nervøs for narkosen, men helt uten grunn. Jeg syns det var deilig før og rett etter 🙊 Når det gjelder størrelsen bør du forberede deg på at du sannsynligvis kommer til å være superfornøyd, misfornøyd, nervøs, likeglad, skeptisk osv om hverandre. I ene sekundet føles de små, i neste store. Husker at første timene tenkte jeg «det er ikke forskjell», og dagen etter følte jeg de var som kanoner 😂 Det eneste som er sikkert er at de forandrer seg mye. Mine er to mnd og har forandret seg hele tiden og er nå mye finere i formen enn de Var etter en måneds tid Og også etter 6 uker. Ser at huda på brystet strekkes fortsatt så de er ikke ferdig enda 😊 jeg tror tålmodighet er et stikkord, men jeg vet hvor hardt det er 🙊 Det er godt å høre! Hjelper alltid litt på nervene når dere sier sånne beroligende ord. Men jeg har hørt noe med dette at under muskelen «spiser opp» litt av størrelsen med 10-15%. Hva tenker dere om dette?🤔 Og dere som fikk 3D (vet det er en sånn ca bare) vil dere si at det var ganske korrekt i forhold til størrelse dere endte opp med?
Jaktenka Skrevet 11. april 2018 #39611 Skrevet 11. april 2018 5 minutter siden, PiratKine skrev: Det er godt å høre! Hjelper alltid litt på nervene når dere sier sånne beroligende ord. Men jeg har hørt noe med dette at under muskelen «spiser opp» litt av størrelsen med 10-15%. Hva tenker dere om dette?🤔 Og dere som fikk 3D (vet det er en sånn ca bare) vil dere si at det var ganske korrekt i forhold til størrelse dere endte opp med? Jeg har lest flere steder at det bare er tull. Er overgangen i øvre kant bare som ikke vil bli like synlig på de som har lite vev selv.
PiratKine Skrevet 11. april 2018 #39612 Skrevet 11. april 2018 (endret) 2 timer siden, Jaktenka skrev: Jeg har lest flere steder at det bare er tull. Er overgangen i øvre kant bare som ikke vil bli like synlig på de som har lite vev selv. Okei, men da vet jeg det! Er sikkert ikke noe å tenke på. Men nå dagen før så stresser jeg for alt mulig rart😅 Men klinikken ringte meg akkurat, også nevnte jeg det med kvalme fordi jeg blir lett kvalm, og har nesten 2 timer kjøring hjem. Og da sa hu med engang at de skulle sende med meg kvalmestillende og at det ikke var noe problem, og var veldig rolig å behagelig å prate med. Så er glad jeg hvertfall har valgt den klinikken jeg har, og virker som de tar ting på alvor og gjør det de kan for at jeg skal holde meg rolig!😄 Endret 11. april 2018 av PiratKine
RainyB Skrevet 11. april 2018 #39613 Skrevet 11. april 2018 @PiratKine Masse lykke til i morgen!👏🏼 Det kommer til å gå kjempefint!😄⭐️
PiratKine Skrevet 11. april 2018 #39614 Skrevet 11. april 2018 57 minutter siden, RainyB skrev: @PiratKine Masse lykke til i morgen!👏🏼 Det kommer til å gå kjempefint!😄⭐️ Tusen takk! Håper det🙈😄
Jaktenka Skrevet 11. april 2018 #39616 Skrevet 11. april 2018 7 timer siden, PiratKine skrev: Okei, men da vet jeg det! Er sikkert ikke noe å tenke på. Men nå dagen før så stresser jeg for alt mulig rart😅 Men klinikken ringte meg akkurat, også nevnte jeg det med kvalme fordi jeg blir lett kvalm, og har nesten 2 timer kjøring hjem. Og da sa hu med engang at de skulle sende med meg kvalmestillende og at det ikke var noe problem, og var veldig rolig å behagelig å prate med. Så er glad jeg hvertfall har valgt den klinikken jeg har, og virker som de tar ting på alvor og gjør det de kan for at jeg skal holde meg rolig!😄 Lykke til i morgen 😊 Når er operasjonen?
PiratKine Skrevet 11. april 2018 #39617 Skrevet 11. april 2018 Akkurat nå, Jaktenka skrev: Lykke til i morgen 😊 Når er operasjonen? Tusen takk! Har oppmøte kl 11, så vet ikke hvor lenge som er normalt før operasjonen starter?🤔
Jaktenka Skrevet 11. april 2018 #39618 Skrevet 11. april 2018 3 minutter siden, PiratKine skrev: Tusen takk! Har oppmøte kl 11, så vet ikke hvor lenge som er normalt før operasjonen starter?🤔 Jeg hadde oppmøte 15-30 minutter før. Ble litt usikker men tror faktisk det var 15 😊
PiratKine Skrevet 11. april 2018 #39619 Skrevet 11. april 2018 (endret) 9 minutter siden, Jaktenka skrev: Jeg hadde oppmøte 15-30 minutter før. Ble litt usikker men tror faktisk det var 15 😊 Åja😊 Har man en sånn liten konsultasjon til før man går inn? Er kanskje forskjellig fra klinikk til klinikk🤔 Endret 11. april 2018 av PiratKine
Superblomst Skrevet 11. april 2018 #39620 Skrevet 11. april 2018 9 minutter siden, PiratKine said: Åja😊 Har man en sånn liten konsultasjon til før man går inn? Er kanskje forskjellig fra klinikk til klinikk🤔 Gikk sånn her for meg: Måtte si hade til kjæresten på venterommet, og ble vist inn i et nytt venterom hvor man kunne låse inn verdisaker. Så kom anestestisykepleieren og spurte om jeg har noen spørsmål, før han fulgte meg til "oppvåkningsrommet", hvor jeg skiftet om. (BTW - du får ikke ha på eget undertøy, men en liten gjennomsiktig "strømpebukse" )Så kom kirurgen og tegnet på meg, før vi dro inn i operasjonsstuen. Hadde oppmøtetid 8:20, 8:50, lå jeg på bordet Få en god natts søvn, og gratulerer på forskudd med nye pupper
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå