PiratKine Skrevet 9. april 2018 #39581 Skrevet 9. april 2018 Ikke la forumet bli dødt nå da jenter! Jeg trenger dere til å berolige meg om 2 dager🙈🙈 1
2a1m Skrevet 9. april 2018 #39582 Skrevet 9. april 2018 23 timer siden, Jaktenka skrev: Ja jeg synes fortsatt det.. men blir samtidig litt usikker på om den alltid har vært så hard. Har liksom ikke tatt så mye på puppene til nå at jeg er ikke helt kjent med de 🙈 Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Sist jeg hadde spørsmål så sa kirurgen at jeg gjerne kunne komme på kontroll til sommern. Dvs 6 mndr. Etter op. Det er jo så vanskelig og si, spesielt siden d3m forandrer seg så mye første året. Men, er du virkelig beskymret syns jeg du skal ringe og si at du vil ha time. Jeg ringte i dag, fikk faktisk komme inn i dag også. Men, d var jo tilfeldig at kirurgen hadde ledig time Hun sa at alt så bra ut, men at den ene puppen er større enn den andren, litt annen fasong ( mer overskuddshud ) Men, ville ikke fikse noe på det før etter 6mnd da d er mye som kan skje enda. Er så lettet over at hun er fornøyd og syns alt ser bra ut 23 timer siden, Jaktenka skrev: Klarer de å kjenne allerede om det er kapsel? Ja, siden jeg har hatt d tidligere, vil d også komme fortere hvis d kommer. Sist fikk jeg d etter 1 uke. 1
2a1m Skrevet 9. april 2018 #39583 Skrevet 9. april 2018 23 minutter siden, PiratKine skrev: Ikke la forumet bli dødt nå da jenter! Jeg trenger dere til å berolige meg om 2 dager🙈🙈 Hahaha, vi skal holde ut for din skyld 😄! Sikkerpå at alt vil gå fint 😉
Nelli Skrevet 9. april 2018 #39584 Skrevet 9. april 2018 23 minutter siden, PiratKine skrev: Ikke la forumet bli dødt nå da jenter! Jeg trenger dere til å berolige meg om 2 dager🙈🙈 Begynner du å grue deg? Jeg har ikke handlet inn det vi fikk resept på ennå, tenkte jeg skulle gjøre det på fredag....Hjelp, gruer meg sikkelig nå altså
PiratKine Skrevet 9. april 2018 #39585 Skrevet 9. april 2018 (endret) 3 minutter siden, 2a1m skrev: Hahaha, vi skal holde ut for din skyld 😄! Sikkerpå at alt vil gå fint 😉 Haha, det er bra! 3 dager igjen🙈🙈 3 minutter siden, Nelli skrev: Begynner du å grue deg? Jeg har ikke handlet inn det vi fikk resept på ennå, tenkte jeg skulle gjøre det på fredag....Hjelp, gruer meg sikkelig nå altså Jeg gruer meg egentlig ikke noe særlig.. vil egentlig bare ha det unna gjort! Gleder meg veldig, men er selvfølgelig nervøs innimellom. Og litt sånn «hva er det jeg nå skal gjøre», men vet det er dette jeg vil. Hadde vært mer nervøs tror jeg om jeg ikke hadde lest mye her inne, men jeg kommer nok til å gru meg dagen før! Derfor jeg trenger alle her på onsdag til å roe nervene mine for torsdagen🙈😄 Edit: Har heller ikke handlet det på resept enda, men det er fordi den må sendes med fax. Håper den er her i morgen! Endret 9. april 2018 av PiratKine
Jaktenka Skrevet 9. april 2018 #39586 Skrevet 9. april 2018 25 minutter siden, 2a1m skrev: Det er jo så vanskelig og si, spesielt siden d3m forandrer seg så mye første året. Men, er du virkelig beskymret syns jeg du skal ringe og si at du vil ha time. Jeg ringte i dag, fikk faktisk komme inn i dag også. Men, d var jo tilfeldig at kirurgen hadde ledig time Hun sa at alt så bra ut, men at den ene puppen er større enn den andren, litt annen fasong ( mer overskuddshud ) Men, ville ikke fikse noe på det før etter 6mnd da d er mye som kan skje enda. Er så lettet over at hun er fornøyd og syns alt ser bra ut Ja, siden jeg har hatt d tidligere, vil d også komme fortere hvis d kommer. Sist fikk jeg d etter 1 uke. Hva sa hun om størrelsesforskjellen vedvarer? Vil hun korrigere da? Stresser litt med min størrelsesforskjell 😝 og at de er mye hardere.
Nelli Skrevet 9. april 2018 #39587 Skrevet 9. april 2018 7 minutter siden, PiratKine skrev: Haha, det er bra! 3 dager igjen🙈🙈 Jeg gruer meg egentlig ikke noe særlig.. vil egentlig bare ha det unna gjort! Gleder meg veldig, men er selvfølgelig nervøs innimellom. Og litt sånn «hva er det jeg nå skal gjøre», men vet det er dette jeg vil. Hadde vært mer nervøs tror jeg om jeg ikke hadde lest mye her inne, men jeg kommer nok til å gru meg dagen før! Derfor jeg trenger alle her på onsdag til å roe nervene mine for torsdagen🙈😄 Edit: Har heller ikke handlet det på resept enda, men det er fordi den må sendes med fax. Håper den er her i morgen! Jeg har sikkelig klump i magen til tider, huff har blitt så pysete med åra
PiratKine Skrevet 9. april 2018 #39588 Skrevet 9. april 2018 (endret) 2 minutter siden, Nelli skrev: Jeg har sikkelig klump i magen til tider, huff har blitt så pysete med åra Det har absolutt jeg også! Er ikke du som er pysete. Får klump i magen innimellom, og litt full av adrenalin Men sånn GRUE meg gjør jeg ikke. Jeg gjorde det første gangen jeg fikk konsultasjon, og når han ringte meg osv. Men nå som jeg har en dato, så forsvant det meste, utrolig nok🤔 Endret 9. april 2018 av PiratKine
2a1m Skrevet 9. april 2018 #39589 Skrevet 9. april 2018 19 minutter siden, Jaktenka skrev: Hva sa hun om størrelsesforskjellen vedvarer? Vil hun korrigere da? Stresser litt med min størrelsesforskjell 😝 og at de er mye hardere. Hun sa at siden jeg har mer av eget hudvev ( eller noe sånt ) på venstrepuppen så var d forklaringen på at de er forskjellige. Hun mente også at jeg måtte huske at ingen pupper er lik. Men, hvis det er fortsatt mye mere hud om 6mnd skal hun fikse det. da blir d bare lokalbedøvelse og anker ( anker hjelper så høyre puppen blir mer runde ) men, alt kommer jo ann på hvor myr arr jeg vil ha og om jeg syns d er verd d...har noen mnd på å tenke på d, og d kan jo jevne seg ut etterhvert...håper jeg!
PiratKine Skrevet 9. april 2018 #39590 Skrevet 9. april 2018 (endret) Edit: Fikk svar fra apoteket Endret 10. april 2018 av PiratKine
Melomafia Skrevet 9. april 2018 #39591 Skrevet 9. april 2018 Fem uker idag! Bare ei uke til jeg kan bruke vanlige bher (uten spiler) igjen! 😁👏🏼 2
Jaktenka Skrevet 9. april 2018 #39592 Skrevet 9. april 2018 Trenger tips til fine (og store🤓) spilefri bh-er 😁 Blir veldig glad for bilde og/eller link 😄 1
PiratKine Skrevet 9. april 2018 #39593 Skrevet 9. april 2018 1 minutt siden, Jaktenka skrev: Trenger tips til fine (og store🤓) spilefri bh-er 😁 Blir veldig glad for bilde og/eller link 😄 Jeg ville sett på nelly.com! Der har de alltid noe fint!😄
2a1m Skrevet 9. april 2018 #39594 Skrevet 9. april 2018 Jeg har vært en tur på Change, fant disse to 🤩 de var utrolig fine på! https://change.com/no/lauren-p5638273431 og denne https://change.com/no/lee-p5638271774 favoritten har de ikke igjen på nettbutikken dessverre. Anbefaler deg og ta turen innom 😉 1
Superblomst Skrevet 10. april 2018 #39595 Skrevet 10. april 2018 (endret) 11 hours ago, Jaktenka said: Trenger tips til fine (og store🤓) spilefri bh-er 😁 Blir veldig glad for bilde og/eller link 😄 Om du er ute etter budsjettalternativer liker jeg veldig godt "flirt"-modellen fra Lindex, de finnes i mange forskjellige typer; med blonder, litt shiny stoff og helt enkle! Vet ikke hvor høyt opp i størrelsen de går da, hva er størrelsen din nå? Cubus har også masse fine uten spiler, men størrelsene der er vanskelig siden de ofte følger small-medium-large i den type bh Jeg har jo "bare" en c-cup, så føler (så langt) ikke at jeg trenger dyre, ekte bher Endret 10. april 2018 av Superblomst 1
Million Skrevet 10. april 2018 #39596 Skrevet 10. april 2018 (endret) 11 timer siden, Jaktenka skrev: Trenger tips til fine (og store🤓) spilefri bh-er 😁 Blir veldig glad for bilde og/eller link 😄 https://www.missmary.no/bh/tag/BH uten bøyle Her er det mange bh'er uten bøyle, og jeg ser de har størrelser opp til 105 F. Holder det? Jeg har kjøpt noen spilefrie bh'er derfra og er godt fornøyd med de. Behagelige å ha på! Endret 10. april 2018 av Million
PiratKine Skrevet 10. april 2018 #39597 Skrevet 10. april 2018 @Nelli og andre som ikke har operert enda: Jeg hentet reseptene mine i dag, og hun damen på apoteket sa at den hibiscruben ikke må komme i ørene. Litt usikker på hvorfor, men tenkte det var greit å gi folk en liten headsup her inne, for har ikke hørt noen andre nevne det. Er ikke noe problem å ikke få det i ørene for de som ikke skal vaske håret, men for meg og andre som skal det så er det greit å være obs på det Blir dusjing med ørepropper for min del da i morgen
Nelli Skrevet 10. april 2018 #39598 Skrevet 10. april 2018 58 minutter siden, PiratKine skrev: @Nelli og andre som ikke har operert enda: Jeg hentet reseptene mine i dag, og hun damen på apoteket sa at den hibiscruben ikke må komme i ørene. Litt usikker på hvorfor, men tenkte det var greit å gi folk en liten headsup her inne, for har ikke hørt noen andre nevne det. Er ikke noe problem å ikke få det i ørene for de som ikke skal vaske håret, men for meg og andre som skal det så er det greit å være obs på det Blir dusjing med ørepropper for min del da i morgen Takk for tips Slitsom hårvask i vente da med andre ord 1
Jaktenka Skrevet 10. april 2018 #39599 Skrevet 10. april 2018 20 timer siden, PiratKine skrev: Jeg ville sett på nelly.com! Der har de alltid noe fint!😄 19 timer siden, 2a1m skrev: Jeg har vært en tur på Change, fant disse to 🤩 de var utrolig fine på! https://change.com/no/lauren-p5638273431 og denne https://change.com/no/lee-p5638271774 favoritten har de ikke igjen på nettbutikken dessverre. Anbefaler deg og ta turen innom 😉 8 timer siden, Superblomst skrev: Om du er ute etter budsjettalternativer liker jeg veldig godt "flirt"-modellen fra Lindex, de finnes i mange forskjellige typer; med blonder, litt shiny stoff og helt enkle! Vet ikke hvor høyt opp i størrelsen de går da, hva er størrelsen din nå? Cubus har også masse fine uten spiler, men størrelsene der er vanskelig siden de ofte følger small-medium-large i den type bh Jeg har jo "bare" en c-cup, så føler (så langt) ikke at jeg trenger dyre, ekte bher 8 timer siden, Million skrev: https://www.missmary.no/bh/tag/BH uten bøyle Her er det mange bh'er uten bøyle, og jeg ser de har størrelser opp til 105 F. Holder det? Jeg har kjøpt noen spilefrie bh'er derfra og er godt fornøyd med de. Behagelige å ha på! Usikker på om jeg orker å bruker 6-7 hundre på spilefri bh siden jeg mest trolig vil ha spilebh til slutt. Ble målt til 75E eller F. Evt. 70G på Change. Har faktisk Flirt-bh fra Lindex, men den stopper på D. 75D ble for lite. Hat en i 80D..so. funker nå når den er ny. Men straks den er brukt blir den nok for slapp rundt🤔 Liker helst å prøve bh i butikken, men dersom det er fri retur hos noen kan jeg prøver internettet 😉
PiratKine Skrevet 10. april 2018 #39600 Skrevet 10. april 2018 19 minutter siden, Jaktenka skrev: Usikker på om jeg orker å bruker 6-7 hundre på spilefri bh siden jeg mest trolig vil ha spilebh til slutt. Ble målt til 75E eller F. Evt. 70G på Change. Har faktisk Flirt-bh fra Lindex, men den stopper på D. 75D ble for lite. Hat en i 80D..so. funker nå når den er ny. Men straks den er brukt blir den nok for slapp rundt🤔 Liker helst å prøve bh i butikken, men dersom det er fri retur hos noen kan jeg prøver internettet 😉 Skjønner det «vil prøve i butikk». Er ikke alltid like lett på nett. Men nelly har hvertfall fri retur, og får alltid pakkene derfra kjapt og enkelt. Skader ikke å se hvertfall om du finner noe fint!😄 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå