Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ahh...misforsto jeg :ler:

Ring dem først å si at du vil sende bilder på mail til dem, for da er det nok mulig at de svarer deg raskere ;)

Lykke til!

Ja, det var lurt! Kanskje de tar meg litt mer seriøst da, for kan jo hende de får drøssevis med mail at folk som bare vil ha en vurdering. Takk for tipset=)

Jeg tenker så mye på om jeg skal ha under eller over muskelen. Ikke at det er opp til meg, men jeg lurer sånn på hva som er best. Blir spennende å høre hva kirurgen sier, han vet vel best:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, hei!

Hvordan går det med alle dere som opererte på samme tid som meg? Jeg opererte 4 desember 2006. :)

:klemmer: Fergie! :)

Skrevet

hei

noen som har peiling på mål eg måler 89 over bryst vorten og 77 under brystet hva cup str er eg da og 83 øvverst på bryste

Skrevet (endret)
hei

noen som har peiling på mål eg måler 89 over bryst vorten og 77 under brystet hva cup str er eg da og 83 øvverst på bryste

Ifølge den kalkulatoren jeg såg på nå http://www.85b.org/bra_calc.php er du 75 D. Men jeg ville ha tatt meg en tur til en bh forretning for sikkerhets skyld. :)

Klem Fergie.

Endret av Fergie
Skrevet (endret)
hei

Men på en annen side jeg såg nå http://www.underverker.no er du 75 B. Dette er den siden som har gitt meg en korrekte bh størrelsen min. Så jeg vet ikke helt hvordan det er på deg da. Men på den siden jeg sa målene dine i forrige meld, fikk jeg samme svar på både den og denne.

Klem Fergie.

Endret av Fergie
Skrevet

Hei EnA

Jeg sendte bilder til Fornebuklinikken via mail, og ble oppring dagen etter. Men skal sies at jeg ringte dem på forhånd. Sendte dem også noen mail med spørsmål før jeg bestemte meg for å sende bilder, og fikk svar relativt raskt hver gang. Påskeferien kan naturligvis være årsaken til at noen ikke får svar, men man kan jo uansett bare å ta en telefon.

To uker siden jeg opererte på onsdag, og veldig fornøyd foreløpig :) .

Pie

Skrevet
Hei EnA

Jeg sendte bilder til Fornebuklinikken via mail, og ble oppring dagen etter. Men skal sies at jeg ringte dem på forhånd. Sendte dem også noen mail med spørsmål før jeg bestemte meg for å sende bilder, og fikk svar relativt raskt hver gang. Påskeferien kan naturligvis være årsaken til at noen ikke får svar, men man kan jo uansett bare å ta en telefon.

To uker siden jeg opererte på onsdag, og veldig fornøyd foreløpig :) .

Pie

Da ringer jeg først jeg også:) Vet du når de åpner igjen? I morgen kanskje?

Gratulerer med nye pupper! :)

Skrevet
Da ringer jeg først jeg også:) Vet du når de åpner igjen? I morgen kanskje?

Gratulerer med nye pupper! :)

tipper på at de åpner igjen i morgen ;)

Jeg skal i alle fall ringe dem i morgen, for nå holder jeg på å bli gal av denne kløingen. Begge puppene mine er kjempetørre og jeg får utslett som klør noe infronalsk. Så tenkte jeg skulle ringe og høre meg dem om de har noen gode råd.

I tillegg tror jeg at jeg må spørre dem om når jeg kan begynne å ligge på siden. Gjør ikke vondt å ligge på siden, men er så redd at jeg skal våkne opp med en deformert pupp eller to hvis jeg begynner å ligge på siden for tidlig :ler:

Skrevet
tipper på at de åpner igjen i morgen ;)

Jeg skal i alle fall ringe dem i morgen, for nå holder jeg på å bli gal av denne kløingen. Begge puppene mine er kjempetørre og jeg får utslett som klør noe infronalsk. Så tenkte jeg skulle ringe og høre meg dem om de har noen gode råd.

I tillegg tror jeg at jeg må spørre dem om når jeg kan begynne å ligge på siden. Gjør ikke vondt å ligge på siden, men er så redd at jeg skal våkne opp med en deformert pupp eller to hvis jeg begynner å ligge på siden for tidlig :ler:

Da får jeg å ringe da:)

Har du tatt under eller over muskelen forresten? Og hvem opererte deg?

Kanskje du ikke tåler teipen? Var det ikke ei anna her som heller ikke gjorde det? Eller kanskje jeg husker feil. Hm.. De har sikkert noen gode råd å komme med:)

Skrevet
Da får jeg å ringe da:)

Har du tatt under eller over muskelen forresten? Og hvem opererte deg?

Kanskje du ikke tåler teipen? Var det ikke ei anna her som heller ikke gjorde det? Eller kanskje jeg husker feil. Hm.. De har sikkert noen gode råd å komme med:)

Jeg tok over muskel, og det var Dillerud som opererte meg ;)

Er kjempefornøyd :jepp:

Tror nok ikke det har noe med tapen å gjøre. Men jeg er nok tørr pga at huden strekker seg og ting gror noe voldsomt nå. Har prøvd å smøre med body lotion og klødempende, men det hjelper bare så som så. Men jeg får høre hva de sier i morgen ;)

Skrevet

Hei alle sammen. Jeg må bare med dele med alle at jeg er så utrolig fornøyd med puppene mine etter operasjonen. De blei akkurat sånn som jeg ville ha og hadde forestilt meg, Helt Perfekt. Jeg har absolut ikke hatt noe smerter etter operasjonen, bare litt øm i sømmen for å si det sånn hehe. Har heller ikke tatt noe smertestillende siden operasjonsdagen.Tror jeg har vært heldig og har finni ut at jeg er en potensiel operasjons kandidat hehe jeg anbefaler Plastikkirurgene på det sterkeste.

Lykke til EnA, håper det ordner seg.

Skrevet

Hei.

Flasser og er litt tørr på brystene jeg også "bare meg selv", men er jo greit å høre hva de sier på klinikken. Låner dataen til min kjære... Laderen min har nemlig tatt kvelden... Ellers går det bra her. Brystene er noe ømme og tidvis vondt i såra, men føler meg klar for jobb igjen i morra. Blir spennende å se om jeg klarer å gire når jeg skal ut å kjøre for første gang....

Ellers diskuterer vi her om jeg skal amme eller ei den dagen det blir aktuelt... Frister litt å la være siden det er en del som får pupper som ser helt herpa ut etterpå, bare så kjipt at det er så lite aksept for å ikke amme i samfunnet vi lever i.... Det er helt greit for min kjære om jeg lar være. Eneste er at det kanskje blir vanskeligere å gå ned i vekt igjen om man ikke ammer... Men den tid den sorg egentlig....

Pie

Skrevet

Hei alle sammen!

Dere som har lagt under muskelen, kan dere se på denne linken om det er slik puppene er den første perioden etter operasjonen?

Syns de så litt rar ut, men jeg vet at de skal "synke" etterhvert...

Hva sier dere?

http://www.justbreastimplants.com/gallery/set16.htm

Ellers ble de jo veldig fine til slutt.

Elizza

Skrevet

Jeg har sett mange sånne serier og det er ikke uvanlig, heller vanlig, at de som legger under muskel får sånne rare bryster i begynnelsen. De sitter høyt, men når brystmuskelen "slapper mer av" og kroppen får litt tid på seg, så synker implantatene ned i lommen sin.

Skrevet

Hei på dere puppedamer :kose:

Gratulerer til dere som er nyopererte og lykke til de som snart skal under kniven.

En liten oppsummering fra meg; jeg er 169 høy og veier 58 kg. Jeg brukte 80C tidligere, men hadde veldig heng etter amming av to barn for mange år siden.

For 4 mnd siden tok jeg et brystløft på Fornebu hos Dr. Schistad og la inn MPU innlegg over muskel, moderat profil, 240ml på hver side. Alt gikk veldig fint med operasjonen, mye kutting selvfølgelig siden det var et løft også. Jeg var hjemme en uke (ferie), men skulle nok vært hjemme en uke til for det var slitsomt å jobbe første uka selv om jeg bare sitter foran Pc'en.

Etter som tiden gikk forsvant blå og gulfargen, samt hevelsen og puppene ble litt mykere, men hele tiden var det forskjell på venstre og høyre side. Høyre siden ble fort mykest og fikk en naturlig form, ble egentlig litt "hengete" mens venstre side fortsatte å være hardere og ha en mer unaturlig form. Jeg kan også kjenne kanten av silikonen øverst på brystet.

Etter 3 mnd kontrollen ble det fastslått at kroppen min reagerte unaturlig på MPU innleggene. På venstre side hadde ikke innleggeet satt seg gast i det hele tatt, men "fløt" rundt og det er derfor jeg kan kjenne innlegget fra utsiden. På høyre side har innlegget satt seg for langt ned, dvs. seget for mye nedover som gjør at fyldigheten øverst på brystet ikke er bra nok.

Så; til september må jeg reopereres og da skal han legge inn vanlige rue silikoninnlegg (ikke MPU) med høy profil og en størrelse større. (hva han nå mente med det?)

Oppfølgingen fra klinikken var fantastisk, det koster meg ingenting og jeg vil få sykmelding denne gangen fordi det nå er "kirurgisk komplikasjon" og da har man krav på sykmelding.

Dumt selvfølgelig å måtte gå gjennom dette en gang til, men for meg er det viktigste at jeg er fornøyd og det er jeg jo ikke nå. Kan ikke gå rundt med en liten og en stor pupp heller :sjenert: Dessuten ville jeg ha "struttepupper" og det har ikke fått siden en er alt for rund og den andre henger for mye nedover.

Dumt å måtte vente helt til høsten, men de ville la det gå minst 6 mnd mellom operasjonene og da havner jeg jo midt i ferdien og fant derfor ut at til høsten er en mye bedre tid.

Tror ikke andre ser at det er forskjell på dem, bare jeg som er opptatt av det, men hvis jeg bruker push up så ser man forskjell fordi den ene (den store) puppen pushes veldig opp i forhold til den andre. Må nok finne meg en trekant bikini uten push til sommeren. Og summa summarum, puppene mine er flotte nå i forhold til dem var før operasjonen så jeg angrer ikke et sekund.

Jeg bruker fremdeles 80C også etter operasjonen i sportsBH, men jeg fyller ut BH mye mer enn før. Antar at jeg kommer opp i en D-cup etter reoperasjonen og det synes jeg bare er bra; for når jeg ser meg nå så har jeg tenkt at jeg kunne vært noe større.

Skrevet
Hei alle sammen. Jeg må bare med dele med alle at jeg er så utrolig fornøyd med puppene mine etter operasjonen. De blei akkurat sånn som jeg ville ha og hadde forestilt meg, Helt Perfekt. Jeg har absolut ikke hatt noe smerter etter operasjonen, bare litt øm i sømmen for å si det sånn hehe. Har heller ikke tatt noe smertestillende siden operasjonsdagen.Tror jeg har vært heldig og har finni ut at jeg er en potensiel operasjons kandidat hehe jeg anbefaler Plastikkirurgene på det sterkeste.

Hej med dig

Hvor var det du blev opereret? og var det over eller under musklen.

Jeg skal på fornebu klinikken den 30 april:-)

Maria

Skrevet

Tusen takk!:)

Gratulerer med nye pupper! Så bra du er fornøyd!:) Har du over eller under muskelen da? Og hvor mye la du inn?

Skrevet

Jeg la inn 300 gram over muskel. Jeg opererte hos plastikkirurgene ( clinique pilestredet park)

Skrevet (endret)

Så dumt at det gikk slik med deg, Panterine!! :sur: Vi får håpe du blir førnøyd etter høstenes inngrep da! :Nikke: bra du du får dette gratis, så du slipper å attpåtil måtte tenke på penger og slikt! :tommelsmil:

Iiiihhhiii, i morgen er det tre uker til det er min tur!! :danse:

Endret av bittebær
Skrevet

Jeg skal til byen i morgen og kjøpe meg en ny sports-bh, for de jeg fikk på klinikken er ikke noe gode ( triumph). Har hørt mye bra om Swegmark, men jeg ser at de som de har på Lindex er bare de uten kopp. Må man ha sports-bh med kopp eller kan man bruke uten?

Jeg trodde man måtte ha med for at puppene skal få best mulig støtte.

Fergie: du kjøpte fra Swegmark etter operajonen, gjorde du ikke?

Var det med eller uten kopp?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...