Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Gratulerer med nye pupper Svinsesvans :hoppe:

Så bra at formen er så bra :jepp:

I dag er det en uke siden jeg ble operert, og formen blir bedre og bedre. Kjenner stor forskjell fra dag til dag ;)

Fikk endelig dusjet ordentlig i går :ler: Var utrolig deilig når jeg først kom meg inn i dusjen. Og det var deilig å få av bandasjen, for den har klødd noe voldsomt.

Og jeg er veldig fornøyd med resultatet :jepp:

Endret av Bare meg selv
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei alle puppe damer. Da er puppene inntakte og mor er glad. Operasjonen min i går gikk kjempe bra. Jeg kan ikke si jeg har hatt noe vondt etter operasjonen bare litt ømt og ubehagelig. Tenkte det kom til å bli mye værre i dag, men når jeg våkna så var jeg bare litt ømmere enn i går. Det kan jo hende det blir værre men så tror jeg nok også at jeg har vært veldig heldig.. Jeg fikk som planlagt 300 gram over muskelen. Jeg har prøvd å snik titte litt og det jeg ser, ser bærre lækkert ut altså hehe

'

Gratulerer så mye!

Skrevet
Hei.

Noen fler enn meg som har stikkninger i brystet? Er en uke siden operasjonen i morra... Særlig venstre bryst som ikke er grei mot meg, skikkelig ubehagelig og holdt på noen timer nå.... Har også vondt i venstre sår og ribbeina under venstre bryst, så til tider må jeg ha hjelp til å komme opp av stolen som jeg nærmest har grodd fast i.

Ellers går det ganske så bra. Tatt av bandasjen og dusja i dag. Var litt svimmel i starten, men veldig godt da jeg bare klarte å slappe av. Med klær ser puppene omtrent ut slik de gjorde før med innlegg i bh-en, men uten synes jeg de virkelig ser store ut. Sikkert bare fordi jeg ikke er vant med å ha noe særlig pupper, men glad jeg ikke la inn mer (240 og 260cc). Det ville sett rart ut. Synes puppene er ganske harde foreløpig og veldig struttende, men vil tro det går seg til etter hvert. Ellers har jeg null følelse i venstre brystvorte og litt på undersiden. Merkelig følelse.

Glad jeg fortsatt har noen dager på meg før jeg skal på jobb igjen, føler meg ikke klar for de store utskeielsene enda. Får hjelp til å komme meg opp av senga og til å kle på meg, og maten er det mannen som lager. Så skal ikke klage akkurat :) .

Nå begynner jeg virkelig å se fram til varmere tider med mine nye fordeler... Også gleder jeg meg til å kunne trene igjen. Blir fort noen kilo ekstra i løpet av de nærmeste ukene med det inntaket av mat og snop jeg har nå ihvertfall. He he... Men synes jeg fortjener å kose meg litt også...

Pie

Alt hva du forklarer her har jeg følt. Jeg har i dag akurrat 2 uker siden operasjonen :-)

Skrevet (endret)

Hei GGG

Hvordan er det nå to uker etter operasjonen da? Begynner nesten å bli itt engstelig for å starte å jobbe igjen siden det er vondt.... Snakka med Fornebuklinikken i dag for å være på den sikre siden, og de mente det ikke var noe farlig så lenge brystet ikke er mer hovent enn det andre. Skulle bare ta det med ro. Rart at det kan være slik forskjell. Høyre bryst føles helt fint ut mens venstre er superømt. En liten brå bevegels, så begynner det å verke....., og såret under verker. Det er heller ikke noe særlig godt når jeg tar på det. Var vondt da jeg skulle ta av bh-en i sta for å se også...

Pie

Endret av pie
Skrevet
Hei GGG

Hvordan er det nå to uker etter operasjonen da? Begynner nesten å bli itt engstelig for å starte å jobbe igjen siden det er vondt.... Snakka med Fornebuklinikken i dag for å være på den sikre siden, og de mente det ikke var noe farlig så lenge brystet ikke er mer hovent enn det andre. Skulle bare ta det med ro. Rart at det kan være slik forskjell. Høyre bryst føles helt fint ut mens venstre er superømt. En liten brå bevegels, så begynner det å verke....., og såret under verker. Det er heller ikke noe særlig godt når jeg tar på det. Var vondt da jeg skulle ta av bh-en i sta for å se også...

Pie

Tar meg friheten til å svare deg jeg Pie :) Jeg har to-ukers-dag til fredag. Jeg kunne godt ha begynt på jobb igjen nå tror jeg, hvis jeg hadde vært forsiktig. Har fortsatt litt vondt, spesielt i sårene, men ikke noe som hindrer meg i å gjøre hverdagslige ting (bortsett fra løfting). Jobber i barnehage, så er glad for dagene som er fri frem til tirsdag når jeg begynner på jobb igjen.

Er også mer øm i den ene puppen, kjenner implantatet under huden. Men det er den puppen som var minst fra før, så har nesten null brystvev mellom implantatet og huden, så det er kanskje ikke så rart.

Skrevet

Hei!

Først må jeg bare si at dette er en kjempe flott dagbok som er til stor nytte for meg=) Jeg ønsker å legge inn silikon, noe som før bare har vært en drøm. Men nå har jeg bestemt meg for å gjøre det. MEN har noen spørsmål jeg håper dere kan svare på=) Tenkte å gjøre det i mai, det passer godt i og med at jeg flytter da. Men er det for nærme sommeren? Kommer jeg til å måtte sitte inne i hele sommer da på grunn av sola? Eller er det bare arret som ikke må utsettes for sol?

Jeg har ikke vært på konsultasjonstime enda, men har bestemt meg for å gå på både fana medisinske senter + fornebuklinikken. Ser dere skriver mye bra om Fornebu, så har nesten bestemt meg på forhånd.

Jeg er forresten 20 år, 170 cm høy, 53 kilo og har en A-cup. Å være så flat er virkelig et problem som hemmer meg i sosiale settinger. Så nå har jeg endelig bestemt meg, etter mye frem og tilbake i to år.

Jeg vil enda en gang takke for at denne fantastiske dagboken finnes, noe som har gjort livet enklere=)

Skrevet
Hei!

Først må jeg bare si at dette er en kjempe flott dagbok som er til stor nytte for meg=) Jeg ønsker å legge inn silikon, noe som før bare har vært en drøm. Men nå har jeg bestemt meg for å gjøre det. MEN har noen spørsmål jeg håper dere kan svare på=) Tenkte å gjøre det i mai, det passer godt i og med at jeg flytter da. Men er det for nærme sommeren? Kommer jeg til å måtte sitte inne i hele sommer da på grunn av sola? Eller er det bare arret som ikke må utsettes for sol?

Jeg har ikke vært på konsultasjonstime enda, men har bestemt meg for å gå på både fana medisinske senter + fornebuklinikken. Ser dere skriver mye bra om Fornebu, så har nesten bestemt meg på forhånd.

Jeg er forresten 20 år, 170 cm høy, 53 kilo og har en A-cup. Å være så flat er virkelig et problem som hemmer meg i sosiale settinger. Så nå har jeg endelig bestemt meg, etter mye frem og tilbake i to år.

Jeg vil enda en gang takke for at denne fantastiske dagboken finnes, noe som har gjort livet enklere=)

:velkommen:

På Fornebuklinikken sier de at man ikke må få sol på brystene de 2 første månedene etter operasjonen, og arrene må ikke utsettes for sol de 6 første månedene etter operasjonen. Så mai er kanskje en litt dum måned å operere hvis du har lyst til å sole deg toppløs.

Som du sier så er det sagt mye fint om Fornebuklinikken. Jeg opererte der selv for en uke siden, og er kjempefornøyd :jepp:

Lykke til meg avgjørelsen :klemmer:

Skrevet
:velkommen:

På Fornebuklinikken sier de at man ikke må få sol på brystene de 2 første månedene etter operasjonen, og arrene må ikke utsettes for sol de 6 første månedene etter operasjonen. Så mai er kanskje en litt dum måned å operere hvis du har lyst til å sole deg toppløs.

Som du sier så er det sagt mye fint om Fornebuklinikken. Jeg opererte der selv for en uke siden, og er kjempefornøyd :jepp:

Lykke til meg avgjørelsen :klemmer:

Takk for svar!=) Da kanskje det er lurt å drøye det til etter sommeren? Jeg har jo allerede ventet i 5 år:p eller om jeg bruker en stor topp som dekker brystene helt?

Tenker mye på alle komplikasjonene som kan komme i ettertid, men den som intet våger, intet vinner.

Et av mine største problem er at jeg møte mye motstand i familien. De snakker det bare bort når jeg prøver å si det. Noen som har noen gode tips for å få de til å forstå? De er vanligvis veldig forståelsefulle og jeg vil ikke kalle de gammeldagse. Men dette med silikon er tydeligvis litt for mye for de:p

Jeg gleder meg uansett=D klem :klemmer:

Skrevet
Hei GGG

Pie

Det er rart at du har fremdeles vond etter 2 uker. Jeg kan til og med ligg med armene under hoden. Etter 4 dager var ikke vond å ha hendene opp. kanskje jeg er bare heldig!

Skrevet (endret)

Hei inemine

Godt det ikke bare er meg som har vondt. Skal sies at det er det brystet som var minst om som fikk størst protese som er vondest, og brystet hadde visstnok veldig fast/hardt brystvev fra før av. Arret er også lengre under dette brystet, så kan jo hende det høyre brystet ikke ble like skambankt som det venstre.....

I dag har jeg for første gang vaska kjøkkenbenken og noen kjeler, føles faktsik godt å kunne gjøre noe igjen, sjøl om det i utgangspunktet er en kjedelig ting... Ellers er jeg støl i magen fordi jeg bruker magemusklene for å reise meg.... Litt vittig :ler:

Pie

Endret av pie
Skrevet (endret)

Hei inemine

Godt det ikke bare er meg som har vondt. Skal sies at det er det brystet som var minst om som fikk størst protese som er vondest, og brystet hadde visstnok veldig fast/hardt brystvev fra før av. Arret er også lengre under dette brystet, så kan jo hende det høyre brystet ikke ble like skambankt som det venstre.....

I dag har jeg for første gang vaska kjøkkenbenken og noen kjeler, føles faktsik godt å kunne gjøre noe igjen, sjøl om det i utgangspunktet er en kjedelig ting... Ellers er jeg støl i magen fordi jeg bruker magemusklene for å reise meg.... Litt vittig :ler:

Pie

Endret av pie
Skrevet
Det er rart at du har fremdeles vond etter 2 uker. Jeg kan til og med ligg med armene under hoden. Etter 4 dager var ikke vond å ha hendene opp. kanskje jeg er bare heldig!

Det er bare en uke siden Pie opererte ;)

Men det kommer til å være to uker når hun begynner på jobb igjen neste uke ;)

Bare til info :ler:

Skrevet
Det er bare en uke siden Pie opererte ;)

Men det kommer til å være to uker når hun begynner på jobb igjen neste uke ;)

Bare til info :ler:

Aha

Skrevet

halloen jenter

og god påske :hallo:

i dag er det 16 dager siden eg ble opererert er fornøyd , men går med den nedprss tapen over puppene enda , skal på fms på søndag av alle dager og fjerne det og stingene gleder meg synsykt til og få de vekk og eg kan begynne og dusje normalt , fikk nemlig beskjed om at eg ikke kunne dusje før det var vekke :gråte: til dere som måtte fjerne sting var det v ondt og få bort teipen som sitter over gruer meg litt til det føler den sitter veldig fast :grine::redd:

stor påske klem fra pussen :goodbye::klem:

Skrevet
halloen jenter

og god påske :hallo:

i dag er det 16 dager siden eg ble opererert er fornøyd , men går med den nedprss tapen over puppene enda , skal på fms på søndag av alle dager og fjerne det og stingene gleder meg synsykt til og få de vekk og eg kan begynne og dusje normalt , fikk nemlig beskjed om at eg ikke kunne dusje før det var vekke :gråte: til dere som måtte fjerne sting var det v ondt og få bort teipen som sitter over gruer meg litt til det føler den sitter veldig fast :grine::redd:

stor påske klem fra pussen :goodbye::klem:

Har du sting som må fjernes :overrasket: Det er jeg glad at jeg ikke har.

Men det går nok bra skal du se ;)

Jeg har i dag dusjet andre gang etter operasjonen, og det går bedre for hver gang. Holdt i alle fall ikke på å besvime denne gangen :ler: Men det er utrolig tungt å gå uten bh! Men er moro å se at puppene synker nedover den lille tiden man går uten bh når man skal dusje og la teipen tørke etterpå :ler:

Blir like overrasket hver gang jeg ser puppene mine...synes de ser gigantiske ut uten bh, men man venner seg nok fort nok til det.

God påske til alle sammen :kaklehone:

Skrevet

God påske til alle!! sitter her og drikker te, og rundt i hodet svirrer det masse tanker om hvordan tidedn etter oprasjonen kommer til å bli, håper jeg blir fort bra igjen! Jeg håper ikke det blir mye spørsmål og slikt..

Skrevet

Noen andre som har helt sinnsykt såre brystvorter selv om snittet ble tatt under brystet?? Isåfall, når gir det seg? Veldig irriterende hehe.

God påske! :)

Skrevet
Noen andre som har helt sinnsykt såre brystvorter selv om snittet ble tatt under brystet?? Isåfall, når gir det seg? Veldig irriterende hehe.

God påske! :)

Mine brystvorter er vekselsvis vond og veldig følsom. Men når det går over aner jeg ikke, men du kan jo stikke på apoteket og kjøpe salve ;)

Skrevet

God Påske til alle sammen!

Har et spm til dere: Gjør det vondt når skal fjerne stingene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...