siliconsally Skrevet 15. mars 2008 #3862 Skrevet 15. mars 2008 Gratulerer PIE! Pussen: lyst å dele bilder?
GGG Skrevet 15. mars 2008 #3864 Skrevet 15. mars 2008 Hei GGG How is it going with you? Hope everything is just better and better:) Hei! Det går bedre takk. Det er mindre vondt og har sluttet å ta smertestillende :-) Opplever at jeg blør litt ,det er fersk blod ,når jeg skifter bangasjen Men kanskje sån det skal være?
GGG Skrevet 15. mars 2008 #3865 Skrevet 15. mars 2008 Hei alle sammen Har faktisk ikke orka å skrive før nå jeg, opererte på onsdag. Har hatt et par rimelig slitsomme dager pga kvalme og oppkast.. Gikk maks en time mellom hver spyrunde, så vært ganske så utmatta. Må innrømme at det frista lite med en ny operasjon da det sto på som værst, håper inderlig jeg slipper det med det første. Først trodde de på Fornebuklinikken at det var pga medisinene under narkosa at jeg spydde, men siden det ikka ga seg, fikk jeg beskjed om å kutte de sterkeste smertestillende. Etter et døgn ble alt så mye bedre, så i dag har jeg faktisk fått i meg litt mat... Puppene og ribbeina er ømme, men skal ikke klage så lenge jeg slipper å være kvalm. Fikk 240 og 260 høy profil over muskel, MPU. Håper alt fester seg som det skal... Pie Of stakkars deg! Jeg var også kvalm i den periode med medisinering,håper du er bedre :-)
Bianca Skrevet 15. mars 2008 #3866 Skrevet 15. mars 2008 Spørsmål: hva var grunnen til at kirurgen valgte å gi deg høy profil og over muskel pie?
Frigg Skrevet 16. mars 2008 #3867 Skrevet 16. mars 2008 Nå skal jeg snart dusje og bli ren og pen igjen Gruer meg litt ettersom puppene er litt ømme, og jeg skal ta av bandasjen. Håper jeg ikke besvimer, er litt pysete når det gjelder slike ting. Og kjære gleder seg heller ikke noe særlig ... Men er spent på å se hvordan puppene ser ut da
pie Skrevet 16. mars 2008 #3868 Skrevet 16. mars 2008 Hei. Fikk høy profil fordi jeg visstnok hadde ganske brede bryster, så han mente det ville se mest naturlig ut. Dessuten hadde jeg nok fettvev til at jeg kunne ha over muskel. Og takk og lov for det, for er rimelig pysete når det gjelder smerter. Hadde jeg tat under, ville jeg nok trengt enda mer smertestillende, og det hadde ikke vært noe særlig siden jeg ikke tålte de. Dessuten er det et mye større inngrep å legge de under muskel. Kirurgen sa at ca 1/3 ble lagt under muskel. Pie
Bianca Skrevet 16. mars 2008 #3869 Skrevet 16. mars 2008 Takk for svar pie Ja det var nok godt at du fikk over muskel, høres ut som om det var utrolig slitsomt å bli så dårlig rett etter operasjonen!! Fint å høre at det går bedre med deg nå Var bare nyskjerrig for jeg prøver å sette meg inn i dette med hva som bestemmer hvordan implantanter man skal ha og hvor man legger dem. Men blir ikke helt klok på det, hehe. Lykke til med dusjen Bare meg selv!
Frigg Skrevet 16. mars 2008 #3870 Skrevet 16. mars 2008 det ble ikke noe dusj på meg. Da jeg hadde fått av meg alt, holdt jeg nesten på å gå i bakken...igjen. Ble så svimmel at jeg nesten besvimte. Men fikk lagt meg ned litt, å så bestemte vi oss for at kjære i stedet skulle vaske hele meg med vaskeklut og vaske håret Så nå er hele meg untatt puppene vasket og skrubbet og jeg lukter godt igjen Kjære syntes i tillegg at det så ut som om det var litt tidlig å ta av bandasjen, så da venter vi i et par-tre dager til med å ta den av
fuerza Skrevet 16. mars 2008 #3871 Skrevet 16. mars 2008 Spørsmål: Jeg leste et sted at om man var veldig tynn/hadde lite brystvev så gikk det ikke an å legge implantatet under muskel.. jeg trodde da var i slike tilfeller det ble finest å legge under muskel.. forvirret noen som vet noe om dette?
Bianca Skrevet 16. mars 2008 #3872 Skrevet 16. mars 2008 Hmm, jeg trodde det samme som deg jeg! Så nå venter jeg spent på svar.... Trodde også frem til nå at det bare var de som ville ha struttende og "unaturlige" pupper som fikk høy profil, men etter det kirurgen til pie hadde sagt så er jeg altså nå enda mer forvirret
Frigg Skrevet 16. mars 2008 #3873 Skrevet 16. mars 2008 Fra Fornebuklinikken sine sider: Over eller under muskelen? Begge metoder har sine fordeler og ulemper. Vi legger brystprotesen som oftest under brystkjertelen - over muskelen. Dette er den "snilleste" metoden - minst vondt etterpå og minst blødning. Noen ganger må vi legge protesen under muskelen. Dette gjør vi hvis kvinnen er mager og har lite brystvev fra før av - for å få et penere resultat. Det er litt mindre forekomst av hard kapsel, (se Komplikasjoner), hvis innlegget legges under muskelen. Men de kan forskyve seg - oftest oppover - ved bruk av brystmuskelen. Hvis du har en del løs hud ("heng"), vil ofte innlegg under muskelen gi en unaturlig form på brystet. Hvis du driver idrett der du er avhengig av sterk brystmuskel (vekttrening, håndball, turn, etc..), kan et innlegg under muskelen gjøre muskelen noe svakere. Fra Nobel Clinic: Silikonprotesene kan legges inn under brystkjertelen eller under både brystkjertel og brystmuskel. Generelt kan man si at slanke kvinner, med lite brystvev eller underhudsfett, ofte får protesen operert inn under både brystkjertel og muskel. Det gir en myk, varig og naturlig overgang i øvre pol av brystet, uten synlig proteseskygge/”kant”. De fleste kvinner ønsker et mest mulig naturlig resultat, uten synlig proteseskygge. Andre kvinner foretrekker større, rundere fasong. Da velges en rund silikonprotese av høy profil, slik at litt skygge vil synes. Våre plastikkirurger foretrekker som regel å legge arret i folden under brystet, fordi det gir svært tynne og diskrete arr. Så det er nok som dere tror
pie Skrevet 16. mars 2008 #3874 Skrevet 16. mars 2008 (endret) Hei. Noen som vet når man kan ligge på siden? Og hvor lang tid tar det før hevelsen går ned og de får en mer naturlig form? Pie Endret 16. mars 2008 av pie
just like this Skrevet 16. mars 2008 #3875 Skrevet 16. mars 2008 Hei GGG! I can guess that some drops of blood during the first post operation period is normal...but i didnt ask about it my PS....maybe its better to ask your doctor...always better to be on the safe side well, sure that will go fine
pussen Skrevet 16. mars 2008 #3876 Skrevet 16. mars 2008 Gratulerer PIE! Pussen: lyst å dele bilder? ja kan du sende meg bilder så skal eg sende deg når eg har fått fjerna det stygge teipbåndet som dekker halve puppene
Elizza Skrevet 17. mars 2008 #3877 Skrevet 17. mars 2008 Hei. Noen som vet om en bra side for før og etter bilder. Har sett på www.justbreastimplants.com så jeg lurer på om det er noen andre... Takk for svar.
bittebær Skrevet 17. mars 2008 #3878 Skrevet 17. mars 2008 (endret) okey, jeg ringte til legen min og spurte om han skrev ut sykemld til kosmetiske inngrep, nærmere bestemt en brystforstørrelse og da sa han ja. så håper d går fint da... Men da vil arbeidgiver se hvorfor du er sykemeldt da? Jeg vil ikke at noen på jobb skal vite det jeg da.. Er bare meg som er jente her, litt flaut synes jeg.. Endret 17. mars 2008 av bittebær
-K&G- Skrevet 17. mars 2008 #3879 Skrevet 17. mars 2008 Hei. Noen som vet om en bra side for før og etter bilder. Har sett på www.justbreastimplants.com så jeg lurer på om det er noen andre... Takk for svar. Vist du googler eller bare søker Breast agumentation så kommer d opp mange sider du kan se bilder.. eller så kan du søke på "Befor and after pic. Breast agumentation" kommer opp veldtg mange bra sider da med bilder.
-K&G- Skrevet 17. mars 2008 #3880 Skrevet 17. mars 2008 Ellers har g kontaktet klinikken min å hørt om jeg kunne ta mer en 320cc Leser om veldig mange som angrer på å ikke tatt mer seinere.. så spurte om 375cc eller 400.. nå er brystene veldig tomme etter amming så skal være plass, å de sa d gikk greit å de skulle se hvor mye d var plass til operasjons dagen=) ser så fram til den dagen!! litt over 2 uker igjenn nå!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå