Frigg Skrevet 12. mars 2008 #3801 Skrevet 12. mars 2008 Hva kostet det hos fornebuklinikken? Har prøvd å lete på hjemmesiden deres, men finner ikke noe prisliste. Spørs hva du skal ha. Her er prisliste
Frigg Skrevet 12. mars 2008 #3802 Skrevet 12. mars 2008 Hei, så flott at det gikk bra med deg. Høres ut som en fin operasjon. Hvor opererte du deg? Opererte på Fornubuklinikken
Panterine Skrevet 12. mars 2008 #3803 Skrevet 12. mars 2008 Hei panterine! Jeg har også operert på fornebu, men mitt venstre bryst er litt "rart". Jeg har lyst på større innlegg og vurderer å operere igjen (både pga den venstre puppen og størrelsen).. hva var galt med ditt bryst siden du fikk operere igjen (og siden det ikke var hard kapsel)? Hadde satt stor pris på svar.. hvor mye la du inn første og andre gang forresten? Klem, nanana Jeg tok som sagt også et løft som kalles ankerløft i tillegg til silikon. Jeg la inn 240 på begge sider, moderat profil over muskel. Jeg valgte også MPU innlegg siden de hadee historie for å ha mindre kapsling. Etter at den værste hevelsen hadde gått ned så var det forskjell på puppene. Den høyre seg liksom nedover og ble mykere og mykere og jeg kjente ikke silikonen når jeg tok på den. Venstre derimot var fortsatt større og hardere og etterhvert som tiden gikk så kjente jeg en knudrete kant øverst på puppen, jeg kunne kjenne hele kanten på innleggget bare ved å stryke med fingrene over. Det synes nok ikke for andre, men jeg ser det og kjenner det. Jeg har tatt bilder hver uke siden operasjonen og man ser faktisk veldig godt på bildene at det er forskjell og at det ikke har avtatt med tiden, forskjellen har bare blitt større og større egentlig. Siden jeg har kjent en knudrete kant så var jeg sikker på at jeg hadde en begynnende kapsel, men det var visst ikke tilfelle. Når jeg kom til kontroll i dag så spurte Shistad om jeg var fornøyd, vel 47% fornøyd sa jeg og jeg sier ikke hvorfor så skal jeg se om du skjønner det. Jeg tok av meg og han kjente først på høyre side og så fornøyd ut. Så kjente han på venstre og sa høyt og tydelig "faen". Han kjente med en gang at det ikke var som det skulle. Det er sånne ting som kan skje; venstre side reagerte på innlegget; antagelig fordi det var MPU og innlegget "satte" seg ikke på plass slik det skulle gjøre og derfor ligger innlegget alt for høyt oppe og bølger seg. Jeg klagde også på høyre pupp fordi jeg på forhånd hadde sagt klart fra at jeg ville ha fylde øverst; altså struttepupp og jeg synes at høyre side hadde seget litt for mye, dvs at innlegget hadde satt seg litt for langt ned. Så det han foreslo da var at de skulle legge inn vanlig silikon med ru overflate på begge puppene, velge høy profil for å få mer fylde og gå opp en størrelse på innlegget; hvor mye det blir vet jeg ikke enda. Han kan selvfølgelig ikke garantere at venstre side vil reagere "feil" igjen, men han sa også at den reaksjonen jeg hadde fått på MPU kunne skje og at de derfor ville prøve med vanlig silikon. Det finnes jo ingen garantier innenfor plastiske operasjoner; den sjansen må man ta selv. Jeg er vertfall fornøyd; jeg får rettet opp begge puppene; de blir tilogmed litt større og jeg er glad for at grunnen ikke var kapsling. Det hadde vært litt skummelt å fått kapsel så tidlig for da ville det kanskje bety at jeg ville fått det neste gang også. Så nanana hvis du synes det er forskjell på puppene dine; følg med, ta bilder og si fra når du kommer på 3 mnd kontrollen. Klinikken vil bare at du skal være fornøyd med resultatet. Som Shistad sa; det er fornøyde kunder jeg lever av. Misfornøyde kunder gir dårlig rykte og da får ikke jeg betalt.
Frigg Skrevet 13. mars 2008 #3804 Skrevet 13. mars 2008 Au, au, au...i dag er litt værre enn i går gitt. Sprenger litt mer og å bevege seg er nesten umulig. Kommer meg ikke på do, for med en gang jeg reiser meg så blir jeg svimmel og kvalm Men har tatt Pinex Forte nå og håper det værste gir seg snart Har ikke sovet så mye i natt. Har rett og slett ikke vært trøtt + at det er litt vanskelig å sove sittende. Kjære hjalp meg slik at halvveis satt/ halvveis lå i natt. Da sovnet jeg til slutt, men våknet av at jeg hadde sklidd ganske langt ned, så var litt vanskelig og utrolig vondt å komme seg opp. Men har funnet ut at hvis jeg slapper helt av og holder den ene hånden forsiktig under puppene og kjære dytter meg i ryggen, så går det supert å komme seg opp Håper det er litt bedre i morgen, for da skal jeg på kontroll. Hva er det som skjer på den første kontrollen? Må man ta av bh`en? Ser for meg at det vil gjøre utrolig vondt allerede 2 dager etter operasjonen.
GGG Skrevet 13. mars 2008 #3805 Skrevet 13. mars 2008 Au, au, au...i dag er litt værre enn i går gitt. Sprenger litt mer og å bevege seg er nesten umulig. Kommer meg ikke på do, for med en gang jeg reiser meg så blir jeg svimmel og kvalm Men har tatt Pinex Forte nå og håper det værste gir seg snart Har ikke sovet så mye i natt. Har rett og slett ikke vært trøtt + at det er litt vanskelig å sove sittende. Kjære hjalp meg slik at halvveis satt/ halvveis lå i natt. Da sovnet jeg til slutt, men våknet av at jeg hadde sklidd ganske langt ned, så var litt vanskelig og utrolig vondt å komme seg opp. Men har funnet ut at hvis jeg slapper helt av og holder den ene hånden forsiktig under puppene og kjære dytter meg i ryggen, så går det supert å komme seg opp Håper det er litt bedre i morgen, for da skal jeg på kontroll. Hva er det som skjer på den første kontrollen? Må man ta av bh`en? Ser for meg at det vil gjøre utrolig vondt allerede 2 dager etter operasjonen. Of, stakkars deg, jeg kjenner meg igjen. Vet ikke om du klarer til å være på kontroll. Jeg klarte ikke :-( De vil bare se om alt er i orden. Det blir mye bedre etter ei uke. Likke til videre!
Bianca Skrevet 13. mars 2008 #3806 Skrevet 13. mars 2008 Hei Bare meg selv! Jeg kan nok ikke svare på noen av spørsmålene dine, men ville bare gratulere deg så mye med nye pupper Må være en utrolig spennende (men slitsom) tid nå, er utrolig spent på å høre hvordan det går videre med deg. Så husk å oppdater oss Hadde vært gøy å høre om du fikk over eller under muskel også! Lykke til idag ihvertfall! Blir jo bedre og bedre for hver dag sikkert, så du kommer deg nok kjapt gjennom det verste
Mariacand Skrevet 13. mars 2008 #3807 Skrevet 13. mars 2008 Jeg tok som sagt også et løft som kalles ankerløft i tillegg til silikon. Jeg la inn 240 på begge sider, moderat profil over muskel. Jeg valgte også MPU innlegg siden de hadee historie for å ha mindre kapsling. Etter at den værste hevelsen hadde gått ned så var det forskjell på puppene. Den høyre seg liksom nedover og ble mykere og mykere og jeg kjente ikke silikonen når jeg tok på den. Venstre derimot var fortsatt større og hardere og etterhvert som tiden gikk så kjente jeg en knudrete kant øverst på puppen, jeg kunne kjenne hele kanten på innleggget bare ved å stryke med fingrene over. Det synes nok ikke for andre, men jeg ser det og kjenner det. Jeg har tatt bilder hver uke siden operasjonen og man ser faktisk veldig godt på bildene at det er forskjell og at det ikke har avtatt med tiden, forskjellen har bare blitt større og større egentlig. Siden jeg har kjent en knudrete kant så var jeg sikker på at jeg hadde en begynnende kapsel, men det var visst ikke tilfelle. Når jeg kom til kontroll i dag så spurte Shistad om jeg var fornøyd, vel 47% fornøyd sa jeg og jeg sier ikke hvorfor så skal jeg se om du skjønner det. Jeg tok av meg og han kjente først på høyre side og så fornøyd ut. Så kjente han på venstre og sa høyt og tydelig "faen". Han kjente med en gang at det ikke var som det skulle. Det er sånne ting som kan skje; venstre side reagerte på innlegget; antagelig fordi det var MPU og innlegget "satte" seg ikke på plass slik det skulle gjøre og derfor ligger innlegget alt for høyt oppe og bølger seg. Jeg klagde også på høyre pupp fordi jeg på forhånd hadde sagt klart fra at jeg ville ha fylde øverst; altså struttepupp og jeg synes at høyre side hadde seget litt for mye, dvs at innlegget hadde satt seg litt for langt ned. Så det han foreslo da var at de skulle legge inn vanlig silikon med ru overflate på begge puppene, velge høy profil for å få mer fylde og gå opp en størrelse på innlegget; hvor mye det blir vet jeg ikke enda. Han kan selvfølgelig ikke garantere at venstre side vil reagere "feil" igjen, men han sa også at den reaksjonen jeg hadde fått på MPU kunne skje og at de derfor ville prøve med vanlig silikon. Det finnes jo ingen garantier innenfor plastiske operasjoner; den sjansen må man ta selv. Jeg er vertfall fornøyd; jeg får rettet opp begge puppene; de blir tilogmed litt større og jeg er glad for at grunnen ikke var kapsling. Det hadde vært litt skummelt å fått kapsel så tidlig for da ville det kanskje bety at jeg ville fått det neste gang også. Så nanana hvis du synes det er forskjell på puppene dine; følg med, ta bilder og si fra når du kommer på 3 mnd kontrollen. Klinikken vil bare at du skal være fornøyd med resultatet. Som Shistad sa; det er fornøyde kunder jeg lever av. Misfornøyde kunder gir dårlig rykte og da får ikke jeg betalt. Hej med dig Ser at du er blevet opereret af Pål Schistad på Fornebu klinikken. Jeg skal opereres den 30 april. Og uff begynder allerede at blive nervøs. Jeg er ikke en gang en hel A cup idag og han mente jeg skulle have omkring 275 for at få en stor fin og naturlig B-cup. Jeg har nogle spørgmål til dig - som jeg håber du kan svare på :-) 1. Hvor lang tid gik der før end du kunne tage på job igen ( Jeg arbejder på kontor - men rejser mye) 2. Synes du bedøvelsen var skummel? 3. Jeg lider af sygdoms angst - og er så redd om noget skulle ske under bedøvelsen. :-) Schistad har dog været utrolig sød til at fortælle m.v. Glæder mig til at høre lidt mere fra dig - rigtig sødt om du kunne svare:-) :-) Stor tak fra Maria ( Dansken)
Gjest Imsdal Skrevet 13. mars 2008 #3808 Skrevet 13. mars 2008 okey. jeg har snakket en del med nobel på tlf og da virker de veldig grei, men har på en måte følt at det kanskje er pengene de har mest lyst på og ikke jobben om du skjønner. men har ikke vært der da. Samme følelsen fikk jeg Elizza, 5 minutter inn i samtalen med sykepleieren var allerede finansieringen diskutert, og hun ville vite om det var bank eller oppspart osv. Nå har jeg bestilt operasjon hos Fornebukl. og det har enda ikke vært et tema. Fikk en følelse av at jeg var i gode hender hos Fornebukl., noe som gjør at jeg gleder meg masse masse til operasjonen! De var jo hygglige hos Nobel og, bare følte ikke at vi klaffa, og at jeg bare var en av mange i rekka deres..
Gjest Imsdal Skrevet 13. mars 2008 #3809 Skrevet 13. mars 2008 Gratulerer Bare Meg Selv Morro og lese historien din fra operasjonsdagen!
Mariacand Skrevet 13. mars 2008 #3810 Skrevet 13. mars 2008 Gratulerer Bare Meg Selv Morro og lese historien din fra operasjonsdagen! Hej med dig Hvornår skal du operere dig på fornebu? og af hvem? Jeg skal den. 30 April og er død nervøs :-) Men de har virket så søde og har haft ringet til mig - fordi de mærkede at jeg var kjempe nervøs.. Super hyggelige. Og penge har slet ikke været oppe og vende..Andet end jeg skulle betale depos. :-) Louise
Frigg Skrevet 13. mars 2008 #3811 Skrevet 13. mars 2008 Takk for gratulasjoner alle sammen Jeg tror nesten jeg må på kontroll i morgen, for i morgen er siste dagen de har åpent før påske. Men det går greit så lenge jeg har kommet meg opp av sofaen, og jeg går saakte. Men går som en krokete kjærring og må holde under puppene for at det ikke skal være så vondt Men kommer jeg meg ned de fire etasjene i morgen (uten heis!) så skal resten gå bra. Skal bare sitte i en taxi og gå inn på klinikken etterpå. Men nå tror jeg det er på tide med litt mer smerestillende gitt. Jeg har noen sprengte pupper Ble dere andre kvalm og svimmel når dere reste dere opp og måtte f.eks på do? Jeg kjenner at jeg reagerer litt på tablettene, men så lenge jeg spiser så går det bedre.
GGG Skrevet 13. mars 2008 #3812 Skrevet 13. mars 2008 Ble dere andre kvalm og svimmel når dere reste dere opp og måtte f.eks på do? Jeg kjenner at jeg reagerer litt på tablettene, men så lenge jeg spiser så går det bedre.
inemine Skrevet 13. mars 2008 #3813 Skrevet 13. mars 2008 Takk for gratulasjoner alle sammen Jeg tror nesten jeg må på kontroll i morgen, for i morgen er siste dagen de har åpent før påske. Men det går greit så lenge jeg har kommet meg opp av sofaen, og jeg går saakte. Men går som en krokete kjærring og må holde under puppene for at det ikke skal være så vondt Men kommer jeg meg ned de fire etasjene i morgen (uten heis!) så skal resten gå bra. Skal bare sitte i en taxi og gå inn på klinikken etterpå. Men nå tror jeg det er på tide med litt mer smerestillende gitt. Jeg har noen sprengte pupper Ble dere andre kvalm og svimmel når dere reste dere opp og måtte f.eks på do? Jeg kjenner at jeg reagerer litt på tablettene, men så lenge jeg spiser så går det bedre. Hei! Dagen etter min operasjon skulle jeg på kontroll, ringte først for å høre om jeg MÅTTE for følte meg helt forferdelig. Gjorde innmari vondt å reise seg, og like ille å gå. Klarte ikke å slappe av i skuldrene så var helt anspent hele tiden. Men når jeg først hadde kommet meg ut i taxien, gikk det ganske greit. Klarte tilogmed å ta t-banen hjem hehe. Jeg kastet opp og ble kjempe kvalm og svimmel når jeg reiste meg de første gangene for å gå på do, men det ga seg etter noen dager lykke til på kontrolll!
Elizza Skrevet 13. mars 2008 #3814 Skrevet 13. mars 2008 Samme følelsen fikk jeg Elizza, 5 minutter inn i samtalen med sykepleieren var allerede finansieringen diskutert, og hun ville vite om det var bank eller oppspart osv. Nå har jeg bestilt operasjon hos Fornebukl. og det har enda ikke vært et tema. Fikk en følelse av at jeg var i gode hender hos Fornebukl., noe som gjør at jeg gleder meg masse masse til operasjonen! De var jo hygglige hos Nobel og, bare følte ikke at vi klaffa, og at jeg bare var en av mange i rekka deres.. ja det du sier om en av mange i rekken følte jeg oxo. Hun var jo kjempe grei og kan være hun mente det godt, men hun var så veldig ivrig på å sette dato og slikt. Så det har stått mellom nobel, fornebu og pilestredet, men np har jeg valgt vekk nobel. da var det jo igjen. Har jo vurdert fonebu pga garanien men hører det er så koslig på pilestredet og har sendt noen mail med kirurgen der. når skal du opereres? jeg har ikke dato enda, men vil i april en gang.
svinsesvans Skrevet 13. mars 2008 #3815 Skrevet 13. mars 2008 Til dere som har operert. Hvor lang tid tok det fra dere kom til klinikken å til dere dro hjem?
Panterine Skrevet 13. mars 2008 #3816 Skrevet 13. mars 2008 Hej med dig Ser at du er blevet opereret af Pål Schistad på Fornebu klinikken. Jeg skal opereres den 30 april. Og uff begynder allerede at blive nervøs. Jeg er ikke en gang en hel A cup idag og han mente jeg skulle have omkring 275 for at få en stor fin og naturlig B-cup. Jeg har nogle spørgmål til dig - som jeg håber du kan svare på :-) 1. Hvor lang tid gik der før end du kunne tage på job igen ( Jeg arbejder på kontor - men rejser mye) 2. Synes du bedøvelsen var skummel? 3. Jeg lider af sygdoms angst - og er så redd om noget skulle ske under bedøvelsen. :-) Schistad har dog været utrolig sød til at fortælle m.v. Glæder mig til at høre lidt mere fra dig - rigtig sødt om du kunne svare:-) :-) Stor tak fra Maria ( Dansken) Hei Maria Jeg jobber også på kontor og var på jobb etter en uke, men det var slitsomt. Jeg var veldig sliten hele første uka på jobben og det verket i puppene selv om jeg stort sett bare sitter foran PC. Ideelt sett er det best å være hjemme i 14 dager; det er de første 2 ukene som er "værst". Bedøvelsen var ikke skummel i det hele tatt. Det er egentlig veldig behagelig; du legger deg på et bord og får en "god natts søvn". Det som kan skje etterpå når du våkner er at du fryser veldig; jeg reagerer slik og har lest at andre også har gjort det. Men det varer ikke mer enn en halvtimestid. Bedøvelsen de bruker er jo ikke full narkose med maske. Det er rett og slett sterk sovemedisin som man får intravinøst med lokalbedøvelse i tillegg. Så det er ikke værre enn å ta sovemedisin. Slapp helt av, det kommer til å gå så bra så og de som jobber på Fornebu er så utrolig søte og snille og veldig behjelpelige med alt. Jeg skal jo opereres for 2. gang til høsten og det etter 6 mnd og jeg er ikke nervøs for det i det hele tatt. Lykke til! Lykke til
missilly Skrevet 13. mars 2008 #3817 Skrevet 13. mars 2008 (endret) Hei! Jeg skrev litt her tidligere, måtte utsette operasjon grunnet påfølgende konkurranser. Driver mye med fitness, så det hadde vært ganske ugunstig å opereres på en tid der man har svært lav fettprosent. Jeg skal imidlertid gjennomføre en operasjon noen uker etter dette, regner med at jeg da har en mer "normal" fettprosent slik som jeg hadde på konsultasjonen i januar. Skal opereres på colosseumklinikken 8.mai! Har tenkt så mye på fordeler/ulemper ved silikon, men har funnet ut at jeg må slutte å tenke så mye! Man lever jo kun en gang, og man vet ikke hvor lenge. Om det blir problemer ved evt graviditet/amming om et par får jeg ta når den tid kommer. Skal legge over muskel, regner med at det blir 230 - 240 cc (har litt ujevn størrelse på dem). Vil at det skal se veldig naturlig ut. Endret 13. mars 2008 av missilly
GGG Skrevet 13. mars 2008 #3818 Skrevet 13. mars 2008 Til dere som har operert. Hvor lang tid tok det fra dere kom til klinikken å til dere dro hjem? Jeg var på klinikken kl 11.30 inn til operasjon fra kl.13.30 og hjemme ca kl 18.00
inemine Skrevet 13. mars 2008 #3819 Skrevet 13. mars 2008 Til dere som har operert. Hvor lang tid tok det fra dere kom til klinikken å til dere dro hjem? Møtte på klinikken 0730 og var klar til å dra hjem ca 10.00
Gjest Imsdal Skrevet 13. mars 2008 #3820 Skrevet 13. mars 2008 Hej med dig Hvornår skal du operere dig på fornebu? og af hvem? Jeg skal den. 30 April og er død nervøs :-) Men de har virket så søde og har haft ringet til mig - fordi de mærkede at jeg var kjempe nervøs.. Super hyggelige. Og penge har slet ikke været oppe og vende..Andet end jeg skulle betale depos. :-) Louise ja det du sier om en av mange i rekken følte jeg oxo. Hun var jo kjempe grei og kan være hun mente det godt, men hun var så veldig ivrig på å sette dato og slikt. Så det har stått mellom nobel, fornebu og pilestredet, men np har jeg valgt vekk nobel. da var det jo igjen. Har jo vurdert fonebu pga garanien men hører det er så koslig på pilestredet og har sendt noen mail med kirurgen der. når skal du opereres? jeg har ikke dato enda, men vil i april en gang. Hun var veldig ivrig på og sette dato her og, følte meg nesten litt presset til å booke operasjon! Er glad jeg valgte Fornebuklinikken Jeg skal opereres 7.april av Pål Schistad. Hadde konsultasjonstime med Erik Dillerud, og etter det var jeg ikke i tvil i det hele tatt om hvilken klinikk som skulle operere meg Hvem skal operere deg Mariacand?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå