svinsesvans Skrevet 12. mars 2008 #3783 Skrevet 12. mars 2008 okey. Var du i kontakt med andre klinikker også, eller bare følte du deg trygg på de med en gang? Har du vært på konsultasjon hos de eller på tlf? Jeg må ta det på tlf til å begynne med da jeg bor lagt i fra.... Du må holde meg oppdatert på hvordan det gikk når du har vært der:) Jeg var også på konsultasjon på nobel men var ikke helt fornøyd så da dro jeg på konsultasjon på pilestredet(jeg var der) og der følte jeg med engang at jeg hadde lyst til å gjøre det der. :-) Jeg gleder meg veldig til tirsdag, klarer nesten ikke vente. hehe skal gi deg beskjed om hvordan det gikk. Håper du finner det riktige stede for deg.
Kaori Skrevet 12. mars 2008 #3784 Skrevet 12. mars 2008 Hei alle sammen! Jeg har lenge slitt med dårlig selvtillit i forhold til små bryster og har funnet ut masse om brystforstørrelse i dene tråden, men jo mer jeg leser jo mer spørsmål har jeg Har alltid hatt veldig sensitive pupper, på en sånn måte at det føles veldig godt å bli tatt på dem,blir fort kåt da for å si det sånn, men jeg lurer på hvordan dette blir etter en operasjon? Har også lest at noen her har mistet følelsen i brystvortene etterpå, vil det si at disse aldri mer vil kunne få stive brystvorter da? En annen ting, føles puppene ut som de gjorde før når man tar på dem? Skulle ønske jeg kjente noen som har vært gjennom dette, slik at jeg kunne fått kjent, for vil jo gjerne ha myke pupper som før (vet det sikkert høres teit ut) Er det sant at det føles mer naturlig ut å ta på brystene hvis man har lagt implantatet under muskelen? Håper dere kan være 100% ærlige, det er veldig viktig for meg å vite mest mulig om hva som kan skje om jeg velger å gjøre dette.
Elizza Skrevet 12. mars 2008 #3785 Skrevet 12. mars 2008 Jeg var også på konsultasjon på nobel men var ikke helt fornøyd så da dro jeg på konsultasjon på pilestredet(jeg var der) og der følte jeg med engang at jeg hadde lyst til å gjøre det der. :-) Jeg gleder meg veldig til tirsdag, klarer nesten ikke vente. hehe skal gi deg beskjed om hvordan det gikk. Håper du finner det riktige stede for deg. okey. jeg har snakket en del med nobel på tlf og da virker de veldig grei, men har på en måte følt at det kanskje er pengene de har mest lyst på og ikke jobben om du skjønner. men har ikke vært der da. Har sendt noen mail med Pilestredet og har lest at det var så koslig der og at noen har til og med snakket med kirurgen under inngrepet. Har også vurdert Fornebuklinikket pga garantien, men de fleste har jo garanti på selve inplantatet da, men om jeg først skal opereres uten den livsgarantien, kan jeg like godt ta Pilestredet da de også har en mye finere pris.... Ble du og kirurgen enig om størrelse og sånn? Er han grei å prate med? Men tusen takk for svar da...
Frigg Skrevet 12. mars 2008 #3786 Skrevet 12. mars 2008 Da var jeg ferdig med operasjonen også Sto opp 05:15 og dro avgårde til klinikken kl 06:05. Da vi kom til klinikken, ble vi møtt av en sykesøster som tok meg med inn på kontoret og vi gikk gjennom papirer og jeg fikk et par piller. Så ble jeg vist til senga mi og måtte vente der 45min før kirurgen kom. Han tok meg med inn til kontoret og tegnet noen fine tegninger rundt puppen Så var det bare å komme seg inn på operasjonsrommet. Som alle andre måtte jeg legge meg ned på ryggen og legge armen ut som en T.Sykesøsteren satte på meg masse "plaster" og instrumenter og en kanyle. Hun andre sykepleieren vasket meg med ISKALD sprit. I mens ble det sakte men sikker dryppet inn sovemedisin i armen min. Da de var ferdige med å vaske meg med sprit og sette på meg alle instrumentene og ledningene sa sykesøsteren "nå sprøyter jeg inn resten av sovemedisinen". Og fy flate så fort det virket! Jeg husker at jeg følte meg fullere og fuller og plutselig var jeg borte. Husker jeg drømte masse under operasjonen, og da sykesøsteren vekte meg spurte hun om jeg hadde drømt noe? Ble ført til sengen (husker ikke at jeg gikk dit selv, men husker at jeg snakket med sykesøstrene på operasjonsrommet og at de gikk fra sengen min da jeg hadde kommet meg oppi. :klø: merkelig. Da jeg hadde kommet meg oppi sengen frøs jeg noe forferdelig. Tok en hel time før jeg fikk vamen i meg, men jeg så jo det på de som ble operert etter meg at de reagerte på akkurat samme måte. Duppet litt av, men var vanskelig å sove. Var faktisk vondt den første halve timen, men det gikk da over. Så etter ca en time (tror jeg ) fikk jeg mat og kaffe Etter enda en liten stund fikk jeg prøve å reise meg opp og gå på do. Hverken besvimte eller sjanglet, så da var det bare å ringe etter kjære Etter en time kom han og vi tok taxi hjem Nå er formen ganske så bra. ikke smerter når jeg sitter i ro, men kjenner at det strammer ganske bra når jeg må reise meg opp for å gå på do. Og jeg må jo på do i ett sett, for drikken jeg får i meg går nesten bare rett i gjennom Skulle vel ha sovet litt, men er ikke trøtt i det hele tatt, bare sliten og vondt/ sliten i ryggen. Er spent på hvordan formen er i morgen. Men har fått med en hel haug med smertestillende, så håper at det går nogenlunde bra Kjære har vært helt fantastisk. Varter meg opp, kommer med mat, ordner puter, dyner, drikke, hjelper meg med bukse og truse når jeg må på do Da vi kom hjem sto det noen nydelige roser i gangen fra min kjære. Det smelter et hjerte det Pie : hvordan går det med deg. Så deg på klinikken, du lå på tvers overfor meg
GGG Skrevet 12. mars 2008 #3787 Skrevet 12. mars 2008 okey. jeg har snakket en del med nobel på tlf og da virker de veldig grei, men har på en måte følt at det kanskje er pengene de har mest lyst på og ikke jobben om du skjønner. men har ikke vært der da. Har sendt noen mail med Pilestredet og har lest at det var så koslig der og at noen har til og med snakket med kirurgen under inngrepet. Har også vurdert Fornebuklinikket pga garantien, men de fleste har jo garanti på selve inplantatet da, men om jeg først skal opereres uten den livsgarantien, kan jeg like godt ta Pilestredet da de også har en mye finere pris.... Ble du og kirurgen enig om størrelse og sånn? Er han grei å prate med? Men tusen takk for svar da... Hei! Kirurgen er veldig grei å pratte med. Hvis du er fra Oslo dra og ta først en konsultasjon hos han , da blir begge enig om hva slags størrelse du skal ha. Jer er ikke fra Oslo og derfor sendte jeg bildene mine for vurdering via mailen. Jeg sa at jeg ønsker 325gram og han svarte at det er greit ut fra bildene. Skal fu ha løft også?
GGG Skrevet 12. mars 2008 #3788 Skrevet 12. mars 2008 Da var jeg ferdig med operasjonen også Sto opp 05:15 og dro avgårde til klinikken kl 06:05. Da vi kom til klinikken, ble vi møtt av en sykesøster som tok meg med inn på kontoret og vi gikk gjennom papirer og jeg fikk et par piller. Så ble jeg vist til senga mi og måtte vente der 45min før kirurgen kom. Han tok meg med inn til kontoret og tegnet noen fine tegninger rundt puppen Så var det bare å komme seg inn på operasjonsrommet. Som alle andre måtte jeg legge meg ned på ryggen og legge armen ut som en T.Sykesøsteren satte på meg masse "plaster" og instrumenter og en kanyle. Hun andre sykepleieren vasket meg med ISKALD sprit. I mens ble det sakte men sikker dryppet inn sovemedisin i armen min. Da de var ferdige med å vaske meg med sprit og sette på meg alle instrumentene og ledningene sa sykesøsteren "nå sprøyter jeg inn resten av sovemedisinen". Og fy flate så fort det virket! Jeg husker at jeg følte meg fullere og fuller og plutselig var jeg borte. Husker jeg drømte masse under operasjonen, og da sykesøsteren vekte meg spurte hun om jeg hadde drømt noe? Ble ført til sengen (husker ikke at jeg gikk dit selv, men husker at jeg snakket med sykesøstrene på operasjonsrommet og at de gikk fra sengen min da jeg hadde kommet meg oppi. :klø: merkelig. Da jeg hadde kommet meg oppi sengen frøs jeg noe forferdelig. Tok en hel time før jeg fikk vamen i meg, men jeg så jo det på de som ble operert etter meg at de reagerte på akkurat samme måte. Duppet litt av, men var vanskelig å sove. Var faktisk vondt den første halve timen, men det gikk da over. Så etter ca en time (tror jeg ) fikk jeg mat og kaffe Etter enda en liten stund fikk jeg prøve å reise meg opp og gå på do. Hverken besvimte eller sjanglet, så da var det bare å ringe etter kjære Etter en time kom han og vi tok taxi hjem Nå er formen ganske så bra. ikke smerter når jeg sitter i ro, men kjenner at det strammer ganske bra når jeg må reise meg opp for å gå på do. Og jeg må jo på do i ett sett, for drikken jeg får i meg går nesten bare rett i gjennom Skulle vel ha sovet litt, men er ikke trøtt i det hele tatt, bare sliten og vondt/ sliten i ryggen. Er spent på hvordan formen er i morgen. Men har fått med en hel haug med smertestillende, så håper at det går nogenlunde bra Kjære har vært helt fantastisk. Varter meg opp, kommer med mat, ordner puter, dyner, drikke, hjelper meg med bukse og truse når jeg må på do Da vi kom hjem sto det noen nydelige roser i gangen fra min kjære. Det smelter et hjerte det Pie : hvordan går det med deg. Så deg på klinikken, du lå på tvers overfor meg Gratuler så mye! Neste dagen er litt verre spesiell på morgen når du står opp :-) Men det går bra etterpå :-)
Panterine Skrevet 12. mars 2008 #3789 Skrevet 12. mars 2008 Hallo jenter og ratulere til alle med nye pupper Ja da har jeg vært til kontroll 4 mnd etter operasjonen. Og som jeg mistenkte; innlegget i den ene puppen oppfører seg ikke som den skal. Formen og størrelsen har hele tiden vært anderledes på venstre side og jeg har kjent silikonkanten øverst på brystet. Jeg valgte MPU innlegg og kirurgen sa at dette kan skje; kroppen min har ikke likt det materialet. Jeg klagde også på den høyre puppen som jeg synes har falt litt for mye ned; dvs at innlegget har festet seg for langt ned. Jeg opererte på Fornebuklinikken og det må jeg bare si; de er fantastiske. Jeg må reopereres (i september) og da fixer de begge puppene; skifter til en annen type innlegg, legger inn litt større innlegg enn det jeg fikk sist til og med og tar arrkorreksjon samtidig; alt uten at det koster meg et øre. Så til dere som ikke vet hvor dere skal ta operasjonen; jeg anbefaler Fornebu på det varmeste. Jeg trodde kanskje den ene hadde begynt å kapsle seg, men det var ikke tilfelle og dt er jo bra for da vet jeg at det ikke er problemet. Og selv om jeg må ta operasjonen på nytt så er det verdt det bare resultatet blir bra. De ville vente til det hadde gått minst 6 mnd og da passer det egentlig til høsten etter at bikinisesongen er over må jo vise frem attributtene. Jeg fikk jo lagt inn moderat profil sist, men nå ville han legge inn høy profil og gå opp en størrelse og det er jo fint. Det er rart med oss puppedamer; etter operasjonen sier vi alle at vi godt kunne tenkt oss litt større pupper, så da får jeg det også.
Panterine Skrevet 12. mars 2008 #3790 Skrevet 12. mars 2008 OG GRATULERE MED NYE PUPPER GGG Gikk alt bra med deg og hva slags type løft ble det til slutt?? Venter spent på bilder
pussen Skrevet 12. mars 2008 #3791 Skrevet 12. mars 2008 Da var jeg ferdig med operasjonen også Sto opp 05:15 og dro avgårde til klinikken kl 06:05. Da vi kom til klinikken, ble vi møtt av en sykesøster som tok meg med inn på kontoret og vi gikk gjennom papirer og jeg fikk et par piller. Så ble jeg vist til senga mi og måtte vente der 45min før kirurgen kom. Han tok meg med inn til kontoret og tegnet noen fine tegninger rundt puppen Så var det bare å komme seg inn på operasjonsrommet. Som alle andre måtte jeg legge meg ned på ryggen og legge armen ut som en T.Sykesøsteren satte på meg masse "plaster" og instrumenter og en kanyle. Hun andre sykepleieren vasket meg med ISKALD sprit. I mens ble det sakte men sikker dryppet inn sovemedisin i armen min. Da de var ferdige med å vaske meg med sprit og sette på meg alle instrumentene og ledningene sa sykesøsteren "nå sprøyter jeg inn resten av sovemedisinen". Og fy flate så fort det virket! Jeg husker at jeg følte meg fullere og fuller og plutselig var jeg borte. Husker jeg drømte masse under operasjonen, og da sykesøsteren vekte meg spurte hun om jeg hadde drømt noe? Ble ført til sengen (husker ikke at jeg gikk dit selv, men husker at jeg snakket med sykesøstrene på operasjonsrommet og at de gikk fra sengen min da jeg hadde kommet meg oppi. :klø: merkelig. Da jeg hadde kommet meg oppi sengen frøs jeg noe forferdelig. Tok en hel time før jeg fikk vamen i meg, men jeg så jo det på de som ble operert etter meg at de reagerte på akkurat samme måte. Duppet litt av, men var vanskelig å sove. Var faktisk vondt den første halve timen, men det gikk da over. Så etter ca en time (tror jeg ) fikk jeg mat og kaffe Etter enda en liten stund fikk jeg prøve å reise meg opp og gå på do. Hverken besvimte eller sjanglet, så da var det bare å ringe etter kjære Etter en time kom han og vi tok taxi hjem Nå er formen ganske så bra. ikke smerter når jeg sitter i ro, men kjenner at det strammer ganske bra når jeg må reise meg opp for å gå på do. Og jeg må jo på do i ett sett, for drikken jeg får i meg går nesten bare rett i gjennom Skulle vel ha sovet litt, men er ikke trøtt i det hele tatt, bare sliten og vondt/ sliten i ryggen. Er spent på hvordan formen er i morgen. Men har fått med en hel haug med smertestillende, så håper at det går nogenlunde bra Kjære har vært helt fantastisk. Varter meg opp, kommer med mat, ordner puter, dyner, drikke, hjelper meg med bukse og truse når jeg må på do Da vi kom hjem sto det noen nydelige roser i gangen fra min kjære. Det smelter et hjerte det Pie : hvordan går det med deg. Så deg på klinikken, du lå på tvers overfor meg gratulerer med nye pupper så kjekt at det går fint med deg , er i idag 8 dager siden eg gjorde det og har vert i topp form heile tida .. la du over eller under muskel og hvor mye la du inn du har sikkert skrevet det i denne tråden før
Kaori Skrevet 12. mars 2008 #3792 Skrevet 12. mars 2008 Hallo jenter og ratulere til alle med nye pupper Ja da har jeg vært til kontroll 4 mnd etter operasjonen. Og som jeg mistenkte; innlegget i den ene puppen oppfører seg ikke som den skal. Formen og størrelsen har hele tiden vært anderledes på venstre side og jeg har kjent silikonkanten øverst på brystet. Jeg valgte MPU innlegg og kirurgen sa at dette kan skje; kroppen min har ikke likt det materialet. Jeg klagde også på den høyre puppen som jeg synes har falt litt for mye ned; dvs at innlegget har festet seg for langt ned. Jeg opererte på Fornebuklinikken og det må jeg bare si; de er fantastiske. Jeg må reopereres (i september) og da fixer de begge puppene; skifter til en annen type innlegg, legger inn litt større innlegg enn det jeg fikk sist til og med og tar arrkorreksjon samtidig; alt uten at det koster meg et øre. Så til dere som ikke vet hvor dere skal ta operasjonen; jeg anbefaler Fornebu på det varmeste. Jeg trodde kanskje den ene hadde begynt å kapsle seg, men det var ikke tilfelle og dt er jo bra for da vet jeg at det ikke er problemet. Og selv om jeg må ta operasjonen på nytt så er det verdt det bare resultatet blir bra. De ville vente til det hadde gått minst 6 mnd og da passer det egentlig til høsten etter at bikinisesongen er over må jo vise frem attributtene. Jeg fikk jo lagt inn moderat profil sist, men nå ville han legge inn høy profil og gå opp en størrelse og det er jo fint. Det er rart med oss puppedamer; etter operasjonen sier vi alle at vi godt kunne tenkt oss litt større pupper, så da får jeg det også. Hva kostet det hos fornebuklinikken? Har prøvd å lete på hjemmesiden deres, men finner ikke noe prisliste.
GGG Skrevet 12. mars 2008 #3793 Skrevet 12. mars 2008 OG GRATULERE MED NYE PUPPER GGG Gikk alt bra med deg og hva slags type løft ble det til slutt?? Venter spent på bilder Takk takk! Det ble veldig bra :-) Jeg skal send bilde til deg senere, etter skifting av bandasjen :-) Er veldig fornøyd:-) Fikk løft og innlegg via brystvorten. Har arr bare rundt brystvorten :-)
just like this Skrevet 12. mars 2008 #3794 Skrevet 12. mars 2008 Bare meg selv, CONGRATULATIONS!!!! Hava a quick recovery:):) Its going to be so fine:)
Elizza Skrevet 12. mars 2008 #3795 Skrevet 12. mars 2008 Da var jeg ferdig med operasjonen også Sto opp 05:15 og dro avgårde til klinikken kl 06:05. Da vi kom til klinikken, ble vi møtt av en sykesøster som tok meg med inn på kontoret og vi gikk gjennom papirer og jeg fikk et par piller. Så ble jeg vist til senga mi og måtte vente der 45min før kirurgen kom. Han tok meg med inn til kontoret og tegnet noen fine tegninger rundt puppen Så var det bare å komme seg inn på operasjonsrommet. Som alle andre måtte jeg legge meg ned på ryggen og legge armen ut som en T.Sykesøsteren satte på meg masse "plaster" og instrumenter og en kanyle. Hun andre sykepleieren vasket meg med ISKALD sprit. I mens ble det sakte men sikker dryppet inn sovemedisin i armen min. Da de var ferdige med å vaske meg med sprit og sette på meg alle instrumentene og ledningene sa sykesøsteren "nå sprøyter jeg inn resten av sovemedisinen". Og fy flate så fort det virket! Jeg husker at jeg følte meg fullere og fuller og plutselig var jeg borte. Husker jeg drømte masse under operasjonen, og da sykesøsteren vekte meg spurte hun om jeg hadde drømt noe? Ble ført til sengen (husker ikke at jeg gikk dit selv, men husker at jeg snakket med sykesøstrene på operasjonsrommet og at de gikk fra sengen min da jeg hadde kommet meg oppi. :klø: merkelig. Da jeg hadde kommet meg oppi sengen frøs jeg noe forferdelig. Tok en hel time før jeg fikk vamen i meg, men jeg så jo det på de som ble operert etter meg at de reagerte på akkurat samme måte. Duppet litt av, men var vanskelig å sove. Var faktisk vondt den første halve timen, men det gikk da over. Så etter ca en time (tror jeg ) fikk jeg mat og kaffe Etter enda en liten stund fikk jeg prøve å reise meg opp og gå på do. Hverken besvimte eller sjanglet, så da var det bare å ringe etter kjære Etter en time kom han og vi tok taxi hjem Nå er formen ganske så bra. ikke smerter når jeg sitter i ro, men kjenner at det strammer ganske bra når jeg må reise meg opp for å gå på do. Og jeg må jo på do i ett sett, for drikken jeg får i meg går nesten bare rett i gjennom Skulle vel ha sovet litt, men er ikke trøtt i det hele tatt, bare sliten og vondt/ sliten i ryggen. Er spent på hvordan formen er i morgen. Men har fått med en hel haug med smertestillende, så håper at det går nogenlunde bra Kjære har vært helt fantastisk. Varter meg opp, kommer med mat, ordner puter, dyner, drikke, hjelper meg med bukse og truse når jeg må på do Da vi kom hjem sto det noen nydelige roser i gangen fra min kjære. Det smelter et hjerte det Pie : hvordan går det med deg. Så deg på klinikken, du lå på tvers overfor meg Hei, så flott at det gikk bra med deg. Høres ut som en fin operasjon. Hvor opererte du deg?
Panterine Skrevet 12. mars 2008 #3796 Skrevet 12. mars 2008 Hva kostet det hos fornebuklinikken? Har prøvd å lete på hjemmesiden deres, men finner ikke noe prisliste. Hei igjen Linken til prisene står på venstre side. Vanlig silikon koster 28800 og med MPU koster det 32800. Dette er uten løft da. Det er nok litt dyrere der enn andre steder, men det er verdt hver eneste krone. Servicen er upåklagelig og hvis det skulle skje noe så koster det ingen ting med reoperasjon. Garantien er de også alene om og bare det er verdt masse penger. Jeg er veldig fornøyd med dem. Hadde forventet meg en kamp med masse argumenter for å få en operasjon til når jeg kom dit i dag, men det var aldri tema, det første han sa var at alt sammen går på dems kappe. Veldig betryggende
Kaori Skrevet 12. mars 2008 #3797 Skrevet 12. mars 2008 Panterine: Ja det med garanti er jo veldig betryggende og sikkert verdt de ekstra pengene som du sier. Kan jeg spørre om brystene dine er like følsomme som de va før operasjonen? Har så veldig lyst på større bryster, men føler meg usikker, spesielt i forhold til komplikasjoner og i forhold til hvordan jeg skal kunne få råd til det. Er student :cry:
nanana Skrevet 12. mars 2008 #3798 Skrevet 12. mars 2008 Hei igjen Linken til prisene står på venstre side. Vanlig silikon koster 28800 og med MPU koster det 32800. Dette er uten løft da. Det er nok litt dyrere der enn andre steder, men det er verdt hver eneste krone. Servicen er upåklagelig og hvis det skulle skje noe så koster det ingen ting med reoperasjon. Garantien er de også alene om og bare det er verdt masse penger. Jeg er veldig fornøyd med dem. Hadde forventet meg en kamp med masse argumenter for å få en operasjon til når jeg kom dit i dag, men det var aldri tema, det første han sa var at alt sammen går på dems kappe. Veldig betryggende Hei panterine! Jeg har også operert på fornebu, men mitt venstre bryst er litt "rart". Jeg har lyst på større innlegg og vurderer å operere igjen (både pga den venstre puppen og størrelsen).. hva var galt med ditt bryst siden du fikk operere igjen (og siden det ikke var hard kapsel)? Hadde satt stor pris på svar.. hvor mye la du inn første og andre gang forresten? Klem, nanana
Panterine Skrevet 12. mars 2008 #3799 Skrevet 12. mars 2008 Panterine: Ja det med garanti er jo veldig betryggende og sikkert verdt de ekstra pengene som du sier. Kan jeg spørre om brystene dine er like følsomme som de va før operasjonen? Har så veldig lyst på større bryster, men føler meg usikker, spesielt i forhold til komplikasjoner og i forhold til hvordan jeg skal kunne få råd til det. Er student :cry: For det første er det bare 4 mnd siden operasjonen og for det andre så tok jeg et brystløft i tillegg til silikonen så jeg har blitt kuttet opp veldig mye, også rundt hele brystvorten siden den er flyttet opp. Etter 4 mnd så har jeg litt følelese i høyre vorte, men ingenting på venstre side som jo er det brystet som ikke "fungerer". Jeg reagerer på kulde på begge sider, dvs de knopper seg så det er liv laga for å si det sånn. Det kan nok gå opp mot et år før man får igjen normal følsomhet, noen vil aldri få det gijen i det hele tatt. Hvordan man enn snur og vender på det så er det et sjansespill, alle operasjoner innehar risiko og mam må være villig til å ta den risikoen og de konsekvensene dette innebærer. Man må selv veie for og i mot; hva er viktigst for deg; er det så viktig for deg å ha større eller finere pupper at du er villig til å ta den sjansen? Dette er det bare hver enkelt som vet. For meg var valget veldig enkelt; etter mange år med hengepupper så var jeg villig til å ta sjansen på arr flere steder på puppene mine. jeg ville ha struttepupper og valgte heller å ha arr. Selvfølgelig regner jeg med at arrene mine vil bli veldig pene, men det er bare min optimisme, det kan likegodt gå den veien at de ikke blir det, men det blåser jeg i. Jeg kan gå uten BH i topper og stroppeløse kjoler og for meg er det mer verdt.
Frigg Skrevet 12. mars 2008 #3800 Skrevet 12. mars 2008 gratulerer med nye pupper så kjekt at det går fint med deg , er i idag 8 dager siden eg gjorde det og har vert i topp form heile tida .. la du over eller under muskel og hvor mye la du inn du har sikkert skrevet det i denne tråden før Vet faktisk ikke om jeg har over eller under muskel, det skulle kirurgen si etter operasjonen, men jeg så han ikke noe mer før jeg dro hjem. Får spørre på fredag når jeg skal på kontroll. Men han trodde det ble over, prøver å unngå under hvis man kan
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå