Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Yeah Bianka....

How good i understand you....

I have been hasitating for some years too...but i really didnt have so much from before...well, not matural maybe....but personally for me its better then nothing at all, and unless it makes me to feel more confident with myself...

You still have time to think :)

Its normal to hesitate and common to be afraid of changes...

Being already on the opperation table i still was between yes and no........but that were my emotions only when the real choise was made:)

It will go fine :)

Dont hurry up, just take your time to decide :)

:klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Det er vel som du sier Bare meg selv, at det nok bare er å prøve. Tror det føles bedre å bestille en operasjon når jeg vet jeg har prøvd noe annet i hvert fall. Og så heldig du er forresten, som har en mamma som støtter deg :) Skulle gjort mye for å ha en mamma å dra hjem til etter operasjonen jeg altså.. Men men, man får vel ikke alt man vil ha. Hehe, er jo derfor vi sitter her og skriver på forumet ;)

Mor= mormor. Har vokst opp hos henne ;) Er egentlig glad for at jeg skal hjem til min kjære etter operasjonen jeg og ikke mor. Tror det kunne ha blitt litt slitsomt :ler:

Endret av Bare meg selv
Skrevet

vist man har en litt slapp B cup, å får lagt inn 320.. vilken cup blir man da???

En C cup??

Noen som tørr å tippe?? sånn ca? hmmm..

Er så spent på resultatet!!! :sjenert:

24-25 dager til!! HAHA, JA TENK EG TELLER DAGENE :gjeiper: :fnise:

Skrevet
vist man har en litt slapp B cup, å får lagt inn 320.. vilken cup blir man da???

En C cup??

Hei...

Du får sikkert en full c, kanskje en liten d..eller?

Vanskelig å si...

Hvor skal du opereres?

Skrevet

En C cup??

Hei! Det blir en D cup. jeg hadde en slapp C og fikk 320 gram :-)

Første gang har byttet bandasjen, de ser allerede bra ut!

Skrevet

Vet noen om jeg kan smørre arrene med krem? kanskje "bruledine Krem"?

Skrevet

et lite spørsmål til.. Skal ta av bandasjen på tirsdag, men ikke teipen, den skal sitte på i 2 uker til. Men både ser og kjenner at det har blødd gjennom teipen og nesten gjennom bandasjen. Merker at bandasjen sitter fast i teipen under det ene brystet. Hvordan skal jeg få tatt av bandasjen da? Huff, er så redd for å rive for hardt slik at det "revner" opp igjen.. :S

Kommer også noen knirkelyder når jeg presser på huden både på, under, ved siden av og over brystet. Skikkelig ekkel følelse, men håper det bare er luft slik andre har beskrevet det før. Er bare så rart at det er der hvor protesen ikke er.. Blir så bekymret for at noe skal være galt! :(

Skrevet (endret)
Hei...

Du får sikkert en full c, kanskje en liten d..eller?

Vanskelig å si...

Hvor skal du opereres?

ÅÅ full c, liten d, hørtes veldig bra ut :lur:

Skal opereres i sørlansparken plastik kirurgi...

Gleder meg veldig:)

Endret av -K&G-
Skrevet
Hei! Det blir en D cup. jeg hadde en slapp C og fikk 320 gram :-)

Første gang har byttet bandasjen, de ser allerede bra ut!

Takk for svar!! Høres veldig bra ut :fnise:

Skrevet
et lite spørsmål til.. Skal ta av bandasjen på tirsdag, men ikke teipen, den skal sitte på i 2 uker til. Men både ser og kjenner at det har blødd gjennom teipen og nesten gjennom bandasjen. Merker at bandasjen sitter fast i teipen under det ene brystet. Hvordan skal jeg få tatt av bandasjen da? Huff, er så redd for å rive for hardt slik at det "revner" opp igjen.. :S

Kommer også noen knirkelyder når jeg presser på huden både på, under, ved siden av og over brystet. Skikkelig ekkel følelse, men håper det bare er luft slik andre har beskrevet det før. Er bare så rart at det er der hvor protesen ikke er.. Blir så bekymret for at noe skal være galt! :(

Hei :)

Alt det du nevner her er heeeelt normalt.

Jeg er i uke 9 nå, og det kjennes enda ikke helt normalt ut. Ikke vondt noe sted, men kjennes litt løst ut inni. Jeg hadde endel luftbobler også en stund, men de har gitt seg nå :)

Selv om du har blødd gjennom tapen, så ikke ta den av enda. Du kan etterhvert dusje med tapen på, og da vil noe av det tørkete blodet forsvinne.

Tar du av tapen for tidlig vil såret bare revne. La den første tapen sitte på til den omtrent faller av selv :)

Klem

Skrevet

Tusen takk for svar Vici! er så fint å kunne spørre noen som har gått gjennom det samme :)

Skrevet

Har noen opplevd at puppene har blitt mykere,men så blitt litt hardere igjen UTEN at det har vært noe galt? Synes ene puppen er blitt litt hardere igjen,er så redd det skal være noe galt. Kan jo være jeg som innbiller meg det også. Ser mye rart jeg når det gjelder mine nye fordeler. Hehe :tristbla: Ellers kjenner jeg litt luftbobler her og der,men de er jeg ikke bekymret for da,takket være dere! :ler:

Skrevet

Hei Bianca

Har faktisk prøvd SILUETTE, og det funka absolutt ikke... Ikke et eneste gram større.... Desverre...

Pie

Skrevet

hei :love:

lurer på en ting vart operet for 6 dager siden la inn 235 over muskel er 163 /56 kg fikk en 34 b på og et nedpressbånd som eg skal gå med i 2 uker

synnes puppen virker veldig små da eg var på kontrol etter 2 dager tippet sykesøster eg ville bli en c cup hva trur dere er litt bekymret at de vil bli veldig små var i utgangs punkte en liten a :lur:

Skrevet

hei!

jeg la inn proteser tirsdag 12 februar, altså 4 uker siden på tirsdag. etter å ha tapet arret kontinuerlig begynte jeg å reagere på tapen sist uke og etterhvert ble det dannet lange sår som væsket under arret. eg sluttet da å tape arret og gikk uten bh i 2 netter og en dag. på dagen bevege eg meg veldig lite. har også smørt sårene med sårsalve.

sårene ser bedre ut nå, men det som jeg synes var skummelt er at jeg våknet i går tidlig med en store smerter i høyre brystet. det er like vondt som dagen etter operasjonen, og i tillegg er ser jeg at både brystet og mellomrommet mellom puppene har hovnet opp. jeg er nå like hoven mellom puppene som jeg var første uken, samt at høyre brystet er betydelig større enn det venstre. ser ikke så veldig bra ut nei :cry:

noen som har opplevd lignende? er dette fordi jeg har gått uten bh for lenge? eller kan jeg ha sovet feil på de?

har fått hastetime hos klinikken i dag klokken 15. håper bare det ikke er hard kaspel eller noe :gråte:

har også hørt om tilfeller der brystene vokser sammen, men jeg trodde dette skjedde da rett etter operasjonen, og ikke ved at man plutselig hovner opp igjen 4 uker etter operasjonen?

håper noen kan hjelpe :)

Skrevet
Hei Bianca

Har faktisk prøvd SILUETTE, og det funka absolutt ikke... Ikke et eneste gram større.... Desverre...

Pie

Åh takk for svar Pie.. Det overrasker meg ikke. Tror nok jeg skal droppe å kjøpe det, kan bare ikke tenke meg at jeg er så heldig at det skulle funke. Det at det funker er vel heller unntaket fra regelen kan jeg tenke meg.

Tok bilder av puppene min igår for å ha et sammenligningsgrunnlag når jeg ser på før- og etter bilder. Haha, der forsvant all tvil om operasjon for å si det sånn! Ikke bare er de bittesmå men den ene er nesten halvparten så stor som den andre. Visste virkelig ikke at det var såpass ille.

Når gleder jeg meg til operasjon gitt..

Skrevet

Uff da linnjenta! Hørtes ikke bra ut.. Får håpe du får noen oppløftende kommentarer her. Masse masse lykke til i hvert fall! :klemmer:

Skrevet

Lykke til linnjenta! Må oppdarere oss da så vi får høre hvordan det går med deg :)

Skrevet

dt skal eg :) forhåpentligvis er det bare fordi jeg har lagt skjevt, og at det forsvinner igjen... * krysse fingrene*

Skrevet

krysser fingrene for deg linnjenta, håper alt retter seg! :)

kan man gjøre noe for å forhindre luftboblene? hjelper det å ta på dem, eller gjør det bare vondt værre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...