Kila24 Skrevet 8. mars 2008 #3721 Skrevet 8. mars 2008 Hei jenter Hvordan teiper/teipet dere arrene deres? Har lest litt forskjellig her inne, noen som bare teiper rett på huden uten noe som beskytter såret mot limet? Selv har jeg pleid å teipe over sånne sterile små innlegg jeg kjøper på apoteket. Men sitter nå og lurer på om arret kanskje vil lukke seg penere hvis man teiper over.....?! Setter pris på deres erfaringer Leah teiper rett på jeg.. fikk beskjed om det.. til mandag er det 3 uker siden operasjonen..og arrene ser kjempefine ut.. har lukket seg helt og man ser nesten ikke arret.. bare en tynn rett strek..:-)
inemine Skrevet 8. mars 2008 #3722 Skrevet 8. mars 2008 grattis med nye pupper, inemine!! :-) godt å høre at alt gikk bra.. Takk:) Hvor lang tid har det gått siden operasjonen din nå? Syntes du også at det var vanskelig å slappe av i skuldrene de første dagene? jeg føler meg helt stiv i overkroppen..
Leah Skrevet 8. mars 2008 #3723 Skrevet 8. mars 2008 (endret) teiper rett på jeg.. fikk beskjed om det.. til mandag er det 3 uker siden operasjonen..og arrene ser kjempefine ut.. har lukket seg helt og man ser nesten ikke arret.. bare en tynn rett strek..:-) Takk for svar Hang ikke skorpen med da du byttet teip? Høres fryktelig vondt ut :gråte: Byttet du teip etter dusjing eller lot du den bare tørke? Leah Endret 8. mars 2008 av Leah
Kila24 Skrevet 8. mars 2008 #3724 Skrevet 8. mars 2008 Takk:) Hvor lang tid har det gått siden operasjonen din nå? Syntes du også at det var vanskelig å slappe av i skuldrene de første dagene? jeg føler meg helt stiv i overkroppen.. er 3 uker siden til mandag.. kjenner meg igjen i å henge med skuldrene ja..hehehe klarte ikke å rette meg helt opp..men det kom seg..:-) trøste deg med at du kommer til å se lækker ut til sommern..
Kila24 Skrevet 8. mars 2008 #3725 Skrevet 8. mars 2008 Takk for svar Hang ikke skorpen med da du byttet teip? Høres fryktelig vondt ut :gråte: Byttet du teip etter dusjing eller lot du den bare tørke? Leah hang på..sånn nesten svart tørka greie...var veldig lite da. regner med at det var litt av den tusjen som hang igjen også..:-/ har bare bytta 2 ganger.. 2. gang var i går, da var det mye bedre.men det har faktisk ikke gjort vondt noen av gangene, bare veldig ekkelt.. Kjente ikke i arrene eller noe at jeg dro av, bare jeg som er nervøs når jeg står der å drar..hehe har bytta teip rett etter at jeg har dusjet begge gangene. bare klapper huden rundt tørr og drar forsiktig av. men aner ikke hva som egentlig lønner seg.
siliconsally Skrevet 9. mars 2008 #3726 Skrevet 9. mars 2008 GRATULERER MED DAGEN SILICONESALLY!!! Tusen takk bittebær En liten oppdatering herfra også da.. I morgen er det 4 uker siden operasjonen. Det går veldig fint med puppene,blir mykere og mykere. Alt i alt er jeg veldig fornøyd,men er et par små fileting jeg irriterer meg over. Samboer sier jeg må slutte og tulle for han ser ikke det jeg ser. Men jeg er jo perfeksjonist til de grader også da. Hehe. Ellers er de i følge mål like store i størrelse,men jeg synes de er blitt små. Hehe. Eller jeg er blitt vant med dem kanskje. Byttet tape igjen i går,og arrene er mye finere,men igjen ikke så fine som jeg skulle ønske. *perfeksjonist* Men dette kommer seg. Deilig med nye pupper og gleder meg til sommeren. Det er nemlig MERKELIG hvor godt skult disse puppene er. Man har ikke sjangs til å se forskjell utenpå klærne,selv om jeg har gått fra en a cup til en c cup. Vi var ute på fredag og jeg hadde på meg en push up bh under genseren og de så ikke større ut i det hele tatt. Hadde på meg sportsbhen igjen og det så jo likedan ut?! Merkelig. Hehe. Så da gikk jeg bare med sportsbhen,for det så nemlig enda bedre ut! Lever som normalt. Ligger på siden igjen,og lufter puppene under sexakten *fnis* Begynner å få igjen mer følelse også,men de er fortsatt veldig ømme og ikke så godt å bli tatt på. Det stikker som f*** i brystvortene hvis man tar på dem. Auuu. Noen andre som har det slik? Til du som lurte på det med å klare seg selv: Jeg mer som satt og sov,eller lå veldig bratt de første 5-6 nettene. Synes dette var best. Jeg hadde ingen problemer med å komme meg opp selv. Tok det pent,så da gikk det bra. Jeg hadde nok klart meg selv selv hvis jeg hadde gått inn for det,men dette hadde blitt en sant hel**** tror jeg. Hehe.
Leah Skrevet 9. mars 2008 #3727 Skrevet 9. mars 2008 Tusen takk for svar Kila24 Siliconsally, jeg får også vondt hvis samboer klyper i brystvorta. Etter operasjonen i mars i fjor mistet jeg en god del følelse i huden over arret og opp mot brystvorta, jeg kjenner det hvis jeg klyper med neglen, men ikke hvis jeg bare stryker fingrene over. Følelsen i brystvorten har heller ikke blitt den samme igjen, kjenner nesten ingenting hvis samboer stryker forsiktig (noe jeg var veldig glad i før ), og hvis jeg ber han ta litt hardere så stikker det til.......så har på en måte mistet den gode opphissende følelsen brystvortene ga meg en gang i tiden :gråte: Men, men.....man kan jo ikke få i både pose og sekk, sekslivet mitt har alikevell blitt mye bedre etter opoerasjonen, så angrer ikke et sekund Klem Leah
inemine Skrevet 9. mars 2008 #3728 Skrevet 9. mars 2008 Hva slags merker på sportsBHer bruker dere som har operert? skal dra og kjøpe en imorgen for da skal jeg ta av bandasjen, men siden jeg aldri har hatt behov for sportsBH før aner jeg ikke hva jeg skal kjøpe. Setter stor pris på å få høre hva dere har brukt/bruker!:)
GGG Skrevet 9. mars 2008 #3729 Skrevet 9. mars 2008 Hva slags merker på sportsBHer bruker dere som har operert? skal dra og kjøpe en imorgen for da skal jeg ta av bandasjen, men siden jeg aldri har hatt behov for sportsBH før aner jeg ikke hva jeg skal kjøpe. Setter stor pris på å få høre hva dere har brukt/bruker!:) Hei! Det er veldig god BH, keg kjøpte fra CUBUS: Triumf- Tri Action. Off jeg må bytte bandasjen for første gang og jeg gruer meg så mye! skal jeg smør med noe krem kanskje?
Frigg Skrevet 9. mars 2008 #3730 Skrevet 9. mars 2008 Hva slags merker på sportsBHer bruker dere som har operert? skal dra og kjøpe en imorgen for da skal jeg ta av bandasjen, men siden jeg aldri har hatt behov for sportsBH før aner jeg ikke hva jeg skal kjøpe. Setter stor pris på å få høre hva dere har brukt/bruker!:) Er en del som synes at Swegmark sine er bedre enn Triumph sine. Jeg har vært og kikket litt på de, og jeg kommer nok til å velge Swegmark sine når jeg skal i vei og kjøpe etter operasjonen
inemine Skrevet 9. mars 2008 #3731 Skrevet 9. mars 2008 Takk for svar GGG og Bare meg selv får se hva jeg finner
Frigg Skrevet 9. mars 2008 #3732 Skrevet 9. mars 2008 Ta en titt du Inemine. Ikke alle sports-bh`ene som passer for alle vet du, så man må kanskje prøve seg frem. Nå er det ikke mange dagene til jeg skal opereres heller :hopper: 3 dager igjen
Bianca Skrevet 9. mars 2008 #3733 Skrevet 9. mars 2008 Ok, først og fremst: masse lykke til på onsdag Bare meg selv! Hvis jeg har sagt dette før så får du bare unnskylde, er midt i eksamenslesing så litt surrete som dagen :gjeiper: Men jeg trenger litt råd jeg dere.. Fant helt tilfeldig en nettside her forleden dag hvor de har gjort tester på forskjellige kremer og piller som reklamerer for at de skal klare å øke bryststørrelsen. Selv om jeg hadde kastet bort de tankene for lenge siden så var det et eller annet ved denne nettsiden som fikk meg til å tenke at det ikke hadde vært så dumt å i hvert fall prøve før en eventuell operasjon.. http://www.guidetilstoerrebryster.com/?gcl...CFQxTQgodBkDp9w Det er en krem der som fanget oppmerksomheten min. De har prøvd ut den og hevder den funker veldig bra.. Siluette heter den. Er livredd for å kaste bort penger på sånt, men her er det 100% av kjøpssummen tilbake om man ikke er fornøyd. Men.. hmm, skeptisk allikevel. Men altså: dersom det skulle bare hjelpe bittelitt så tenker jeg at det hadde vært en ide å prøve, for jeg har så lite brystvev at om jeg bare kan gjøre de noooe større så vil jo resultatet av en operasjon bli mer naturlig.. What say you? Noen som har noen tanker om dette? Eller som har prøvd det selv?
pussen Skrevet 9. mars 2008 #3734 Skrevet 9. mars 2008 Ok, først og fremst: masse lykke til på onsdag Bare meg selv! Hvis jeg har sagt dette før så får du bare unnskylde, er midt i eksamenslesing så litt surrete som dagen :gjeiper: Men jeg trenger litt råd jeg dere.. Fant helt tilfeldig en nettside her forleden dag hvor de har gjort tester på forskjellige kremer og piller som reklamerer for at de skal klare å øke bryststørrelsen. Selv om jeg hadde kastet bort de tankene for lenge siden så var det et eller annet ved denne nettsiden som fikk meg til å tenke at det ikke hadde vært så dumt å i hvert fall prøve før en eventuell operasjon.. http://www.guidetilstoerrebryster.com/?gcl...CFQxTQgodBkDp9w Det er en krem der som fanget oppmerksomheten min. De har prøvd ut den og hevder den funker veldig bra.. Siluette heter den. Er livredd for å kaste bort penger på sånt, men her er det 100% av kjøpssummen tilbake om man ikke er fornøyd. Men.. hmm, skeptisk allikevel. Men altså: dersom det skulle bare hjelpe bittelitt så tenker jeg at det hadde vært en ide å prøve, for jeg har så lite brystvev at om jeg bare kan gjøre de noooe større så vil jo resultatet av en operasjon bli mer naturlig.. What say you? Noen som har noen tanker om dette? Eller som har prøvd det selv? hei har ikke tru på disse kremmene /tab har prøvd lignede kremmer uren resultatt prøvde og en vacum maskin som heiter brava bom men denne bære ødelagte fasongen synes eg viret kjempe stor en litten stund etter eg var brukt den så datt de tilbake til normal str
Frigg Skrevet 9. mars 2008 #3735 Skrevet 9. mars 2008 Tusen takk Bianca Akkurat nå så ringte faktisk mor og ønsket meg lykke til på onsdag Jeg synes det er litt komisk egentlig, for hun har vært ganske så mye i mot dette, helt til jeg forklarte hvorfor jeg valgte å gjøre det. Hun er nok litt i mot det nå også, men jeg tror hun skjønner litt mer av det. Koselig at hun ønsker meg lykke med et smil om munnen i alle fall Jeg tror ikke så mye på slike kremer. At de kan hjelpe litt er nok mulig, men jeg tror nok ikke at man får det samme resultatet som om du tar en operasjon. Tenker bare på meg selv. Om jeg skulle ha fått samme resultatet, så måtte jeg nok ha brukt masse krem, for det er snakk om å gå opp to bh-størrelser, og det er ganske mye! Men det er selvfølgelig lov å prøve
Bianca Skrevet 9. mars 2008 #3736 Skrevet 9. mars 2008 Hmm, ja jeg vet at de aller aller fleste ikke har noe tro på disse kremene og pillene i det hele tatt. Jeg har heller aldri hatt noe tro på det. Og det er riktig som du sier pussen, effekten av sånne brystpumper er bare midlertidig, puppene krymper tilbake igjen med en gang man slutter å bruke dem. Så synes det er litt merkelig at de driver og reklamerer for det her på kvinneguiden nå :gjeiper: Men disse kremene og pillene reklamerer faktisk med at de, i motsetning fra brystpumpe, har varig virkning. Og har lest en tråd her hvor det er flere som sier at piller har funket på dem. Det er visst veldig individuelt om det funker eller ikke. Hmm, vanskelig det her! Det er vel som du sier Bare meg selv, at det nok bare er å prøve. Tror det føles bedre å bestille en operasjon når jeg vet jeg har prøvd noe annet i hvert fall. Og så heldig du er forresten, som har en mamma som støtter deg Skulle gjort mye for å ha en mamma å dra hjem til etter operasjonen jeg altså.. Men men, man får vel ikke alt man vil ha. Hehe, er jo derfor vi sitter her og skriver på forumet
just like this Skrevet 9. mars 2008 #3737 Skrevet 9. mars 2008 Hei Hei 2 years ago i was using Push up tablets, 6 per day during 2 months...no effect...but i lost my periods for quite a long time, that scared me a lot... :hår: My doctor said that this kinds of things in the best case will bring no result, in the worst the health problems. Since then i forgot about this tablets forever..... I think its better not to do anything with your breasts especially right before the surgery.....just the normal everyday care....to change the hormones level in your body by some "unknown" pils maybe not the best idea based on some experience.... Well, thats only my opinion.....maybe this is another kind of creams and tablets......
Bianca Skrevet 9. mars 2008 #3738 Skrevet 9. mars 2008 Hei Hei 2 years ago i was using Push up tablets, 6 per day during 2 months...no effect...but i lost my periods for quite a long time, that scared me a lot... :hår: My doctor said that this kinds of things in the best case will bring no result, in the worst the health problems. Since then i forgot about this tablets forever..... I think its better not to do anything with your breasts especially right before the surgery.....just the normal everyday care....to change the hormones level in your body by some "unknown" pils maybe not the best idea based on some experience.... Well, thats only my opinion.....maybe this is another kind of creams and tablets...... Jeg tenkte å prøve kremen Silouette jeg. Det er en link til Silouette-siden på den linken jeg la ved tidligere. Jeg har hørt at det er en del hormonliknende stoffer i mange av pillene på markedet, så er nok litt mer skeptisk til piller ja. Men på denne nettsiden som jeg fant så sier de jo at kremene ofte virker bedre enn pillene.. Synes det høres veeeldig merkelig ut, men som sagt, dumt å ikke prøve på en måte... Men takk for svar Just like this Skummelt at du mistet mensen! Hjelp...
just like this Skrevet 9. mars 2008 #3739 Skrevet 9. mars 2008 Bianka, I think a plastic sergeon will need to see your real breast size, to decide where to place the implant. The decision is important....And if your breasts are enlarged just "for a while" you might not like the result of the surgery when the pills will stop to "work"......one cant use some pills even thay say natural for the rest of the life.... Well, i might be not right too....but just be careful with this things...
Bianca Skrevet 9. mars 2008 #3740 Skrevet 9. mars 2008 Bianka, I think a plastic sergeon will need to see your real breast size, to decide where to place the implant. The decision is important....And if your breasts are enlarged just "for a while" you might not like the result of the surgery when the pills will stop to "work"......one cant use some pills even thay say natural for the rest of the life.... Well, i might be not right too....but just be careful with this things... Yeah i know Just like this... Hmmm, vanskelig! Går så opp og ned.. Noen ganger vil jeg bare få det overstått så fort som mulig, andre ganger blir jeg så utrolig usikker. Sitter og ser på før og etter bilder på justbreastimplants.com nå, og synes alle de opererte brystene der ser såå unaturlige ut! De er virkelig ikke pene.. Da blir jeg usikker. Æsj :gjeiper: Skulle ønske man bare visste resultatet på forhånd, da hadde beslutningen vært så mye enklere, hehe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå