Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes puppene til TCMN(.blogg.no) er så fine!! Trodde ikke hun hadde fått plass til mer men nå har hun over 400gram. Åhh er det lov å like store pupper? Håper mine vil vokse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare nysgjerrig, men hvilken bh strl endte du opp med?

70D. Hva med deg?

Skrevet

70D. Hva med deg?

75C eller 75D, kommer litt ann på hvor jeg kjøper :)

Skrevet (endret)

Woho, da var det endelig min tur!

Opererte inn 375 gram, medium profil over muskel i går! Er 175cm, 60 kg og hadde 75B. Aner ikke hva jeg kommer til å ende opp med nå, kanskje en E?

Endret av andriss
Skrevet

Har fylt ut konsultasjons skjema på colusseums klinikkens hjemmeside (oslo). Dere som har operert her, hvor lang tid tok det før dere ble kontaktet og fikk time til konsultasjon?

Skrevet

Flere som opplever tørr og flassende hud? Litt over to uker siden opr. Litt samme type flass som man får når man er solbrent. Verst på puppene men får det overalt. Ellers er alt fint og ingen smerte eller infeksjon.

• Liker 1
Skrevet

Har fylt ut konsultasjons skjema på colusseums klinikkens hjemmeside (oslo). Dere som har operert her, hvor lang tid tok det før dere ble kontaktet og fikk time til konsultasjon?

Jeg fikk faktisk aldri svar da jeg fylte ut det skjemaet! Tror det beste er å sende mail eller ringe :-)

Skrevet

Flere som opplever tørr og flassende hud? Litt over to uker siden opr. Litt samme type flass som man får når man er solbrent. Verst på puppene men får det overalt. Ellers er alt fint og ingen smerte eller infeksjon.

Jeg flasset også den første tiden. Er nok fordi huden strekker seg, og går over etter noen uker :) Smurte puppene hver dag de første ukene.

Skrevet

Jeg fikk faktisk aldri svar da jeg fylte ut det skjemaet! Tror det beste er å sende mail eller ringe :-)

Skrevet

Ok, da ringer jeg i morgen :-) tusen takk for svar!

Skrevet

Sååå fornøyd med mine nye pupper! 2 dager siden OP. Blir bare finere og finere :-)

Wow de var veldig fine!! Hvilken klinikk?

Skrevet

Wow de var veldig fine!! Hvilken klinikk?

Teres Tromsø :)

Skrevet

Noen som vet hvordan man legger inn bilder via mobil?

Skrevet

Heiii!! Så bra alt går bra med deg! Nå er det lenge siden jeg har vært her inne, så måtte lese litt ^_^ Jeg er også superfornøyd med alt

hei :) så bra du også er kjempe fornøyd, sånn det ska være

Skrevet (endret)

Dag 4 :)

2zqvvp1.jpg

Endret av andriss
Skrevet

Hvor mye la du inn?

Står lengere opp her, men 375 cc over muskel.

Skrevet

Jeg hadde veldig mye tørr og flassette hud. Smøret godt med en fet krem før jeg la meg hver dag.

Har sikkert noe med at huden blir så strekt, i tillegg til at man konstant går med sports bh :)

Skrevet

Endelig er det min tur :D kun noen få timer til jeg skal operere nå! Gleder meg så mye :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...