Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilken Bh str endte du opp med? ( "vanlig" lindex, h&m str)

75C eller 75D, kommer litt ann på hvor jeg kjøper :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mange fler som angrer på at de tok for lite enn for mye - inkludert meg. Jeg la inn 350 og 375 høy profil under muskel og gikk fra 70B til 70D, men syns mine ser ut som en B-cup med klær. Ingen som har sett at jeg har operert (ikke engang moren min). Skal sies at jeg alltid gikk med bombshellbh før op, og da så puppene mine like store ut som de gjør nå. Så JEG vil anbefale deg å heller gå opp enn ned i str, men dersom du er mest opptatt av at de skal bli naturlige så tror jeg absolutt ikke 325 er for lite :) Du er jo ikke så høy og hvis du i tillegg er tynn og smal over brystkassen så er det jo begrenset hva du har plass til. Jeg er 168 og 56 kg.

Takk for svar, Ompalompas. Er jaggu ikke dårlig at det tar meg en måned før jeg leser dette. Endte opp med 335 i moderat profil og så langt så er jeg veldig fornøyd med størrelsen :) 

Skrevet

Hvordan er det å trene med innlegg over 300 ? Jeg er litt bekymret for om 360 vil bli for stort og ubehagelig ved støtbelastning ...

Skrevet

Hei!

Jeg skal legge inn 250 gram i hver pupp i september. Lurer på om det er noen her inne som har gjort samme operasjon på Teres Colosseum i Stavanger? 

Gleder meg så mye! Var litt redd for at det skulle bli for lite med 250 gram .. men er så tynn at kirurgen sa at jeg ikke fikk plass til mer enn det "/ .. 

• Liker 1
Skrevet

I går opererte jeg hos Marius Barstad på fornebuklinikken. Jeg var en liten 75a, gikk for 275 gram moderat profil. Satser på en c-cup. Formen er ganske bra. Sitter på gardermoen nå, gruer meg litt til flyturen. Alt i alt har det vært lite smerte og kvalme. Skal se om jeg får lagt ut bilde.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Da har jeg operert meg for 2. Gang. Operert meg hos en dyktig kirurg i Polen. Hadde fra før 265 (høy profil) og har nå lagt inn 375 (høy profil ) og er hittil veldig fornøyd. Det er nå 6 dager siden operasjonen. Kirurgen sa at vanligvis skal det ikke gjøre spesielt vondt etter andre operasjon, men jeg hadde veldig vondt spesielt de to første dagene. Har tydeligvis en lav smerteterskel :P Jeg har ikke nedpressbånd som jeg hadde etter forrige operasjon. Kirurgen fortalte i dag at jeg kan begynne å bruke bh med spiler etter 6 uker, så er litt rart at alle sier så forskjellig.

Endret av BareeMeg
Skrevet

Hvordan er det å trene med innlegg over 300 ? Jeg er litt bekymret for om 360 vil bli for stort og ubehagelig ved støtbelastning ...

Det går helt supert! Jeg har 440 høyprofil silikon og jeg er veldig aktiv og trener nesten hver dag ;)

Skrevet

Hei :)

27.august er det endelig min tur :) Opereres da på Teres medical av Helge Roald. Konsultasjonen var beroligende og jeg føler meg trygg :) Gleder meg masse - Og er utrolig spent og smånervøs samtidig;) Står fortsatt mellom 330cc og 360cc ( veeeldig usikker ) , høy profil under muskel. Er 171 cm høy, 58 kg og veltrent, og er opptatt av å få pupper som jeg kan være aktiv med :)) Jeg trener mye og er i mye aktivitet med barna mine på 6 og 10 år:) Har veeeeldig lite brystvev fra før , men heldigvis trengte jeg ikke løft . (Feig utdeling fra naturens side + 2 fullamminger gjør susen ;)

Noen som har erfaring med tilsvarende høyde/ vekt og str på innlegg??

Helge Roald er såå flink og alle som jobber der! Er kjempefornøyd. Tok i Februar og sto mellom to størrelser. Har ikke tilsvarende høyde og vekt som deg, men jeg valgte den største 240 høyprofil under muskel og er VELDIG glad jeg tok den største! Good luck:)

• Liker 1
Skrevet

Angående det med harde pupper. mine er 8,5 mnd gamle og de er forsatt mye hardere enn vanlige pupper. men det kommer jo sikkert av at jeg har null brystvev fra før av. kunne fint ligge på magen etter 2 mnd tid uten at det var ekkelt. nå så er det null stress. altså kjenner jo bittelitt ubehag når jeg ligger rett på gulvet eller noe annet hardt men går greit. Elsker puppene mine og er så glad for at jeg endelig kan gå på stranda i en bikini som faktisk passer :) Beste jeg noen sinne har gjort for selvtilliten min helt klart!

Heiii!! Så bra alt går bra med deg! Nå er det lenge siden jeg har vært her inne, så måtte lese litt ^_^ Jeg er også superfornøyd med alt

Skrevet

Er det noen som vil poste bilde av arrene sine og skrive hvor lenge siden dere opererte? :)

Skrevet

Er det noen som vil poste bilde av arrene sine og skrive hvor lenge siden dere opererte? :)

Jeg kan gjøre det neste gang jeg skal bytte teip :)

Skrevet

Nervøs og spent, pakket og klar for eventyr :) Ferden inn til Oslo starter kl halv ni i mirgen tidlig ,- kl 12 ligger jeg under kniven !!! Endelig min tur !! Har faktisk ventet på dette i flere tiår :))

Skrevet

3 mnd siden op

Oi det var et fint arr! Heldig der! Er litt småredd mitt skal bli stygt..

Skrevet

3 mnd siden op

Det så jo veldig bra ut!

Skrevet

Er det slik at alle som opererer under muskel får brystbånd?

Jeg skal operere over muskel og jeg får brystbånd.

Skrevet

Hei damer 😀

Jeg skal operere brystene på Aleris i Bergen.

Lurer på om noen har erfaringer med Dr.Busch?

Jeg er 162 og veier 59-60 kg

Skal ta brystløft med implanter

Skrevet

Er det noen som vet om man betaler full pris ved operasjon nr 2? Jeg er ikke fornøyd med størrelsen og de dekker ikke brystet godt nok og jeg vil derfor legge inn større implantater. Jeg har fått ripling i begge brystene, men vet at dette ikke blir dekket ved ny operasjon. Vet bare ikke om jeg kun trenger å betale for nye implantater eller full pris?

Vet dere også hvor lenge man må vente for ny operasjon? Er nå 4 mnd siden min første.

Skrevet

Er det noen som vet om man betaler full pris ved operasjon nr 2? Jeg er ikke fornøyd med størrelsen og de dekker ikke brystet godt nok og jeg vil derfor legge inn større implantater. Jeg har fått ripling i begge brystene, men vet at dette ikke blir dekket ved ny operasjon. Vet bare ikke om jeg kun trenger å betale for nye implantater eller full pris?

Vet dere også hvor lenge man må vente for ny operasjon? Er nå 4 mnd siden min første.

Bare nysgjerrig, men hvilken bh strl endte du opp med?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...