Alvea Skrevet 1. august 2015 #37241 Skrevet 1. august 2015 Hei! Jeg har lest litt i denne tråden, men jeg er veldig usikker enda. Har tusen spørsmål føler jeg. Noen som har tatt silikon og født barn etterpå? Anbefales det å vente til man er ferdig med barn og har ammet? Jeg er 26 år nå og det blir nok ikke barn med det første. Hva er best av silikon, gummibears?(er ikke det noe? mente å høre snakk om at det var det beste nå), saltvann osv osv? Noen som har erfaring med å reise til utlandet for å få gjort det? I så fall, hvorfor - hvorfor ikke? Over eller under muskel? Er det kirurgen som bestemmer dette?
LeneXCII Skrevet 2. august 2015 #37242 Skrevet 2. august 2015 (endret) Hei! Jeg har lest litt i denne tråden, men jeg er veldig usikker enda. Har tusen spørsmål føler jeg. Noen som har tatt silikon og født barn etterpå? Anbefales det å vente til man er ferdig med barn og har ammet? Jeg er 26 år nå og det blir nok ikke barn med det første. Hva er best av silikon, gummibears?(er ikke det noe? mente å høre snakk om at det var det beste nå), saltvann osv osv? Noen som har erfaring med å reise til utlandet for å få gjort det? I så fall, hvorfor - hvorfor ikke? Over eller under muskel? Er det kirurgen som bestemmer dette?"Gummy bears" er også silikon, men en type der silikongeleen inni er noe fastere enn andre. Nå er vel alle silikoninnlegg fylt med silikongele og ikke flytende silikon som tidligere (da de kunne lekke) så jeg tror ikke forskjellen er så stor nå. Saltvann (saline) brukes ikke vanligvis i Norge. Du kan amme selv om du har silikon, så jeg ville ikke la det styre avgjørelsen. Jeg har under muskelen, det avgjøres i samråd med kirurgen som tross alt er fageksperten det vil avhenge av din fysikk samt hvilket resultat du ønsker. Jeg hadde aldri turt å gjøre det i utlandet, føles mye tryggere og enklere å ha et sted å henvende seg til her hjemme i tilfelle det skulle oppstå noe. Anbefaler nettsiden og forumet justbreastimplants.com hvis du virkelig vil sette deg inn i de mange aspektene vedr brystforstørrelse, selv om ikke alt passer for norske forhold. Endret 2. august 2015 av LeneXCII
BareeMeg Skrevet 2. august 2015 #37243 Skrevet 2. august 2015 Hei! Jeg har lest litt i denne tråden, men jeg er veldig usikker enda. Har tusen spørsmål føler jeg. Noen som har tatt silikon og født barn etterpå? Anbefales det å vente til man er ferdig med barn og har ammet? Jeg er 26 år nå og det blir nok ikke barn med det første. Hva er best av silikon, gummibears?(er ikke det noe? mente å høre snakk om at det var det beste nå), saltvann osv osv? Noen som har erfaring med å reise til utlandet for å få gjort det? I så fall, hvorfor - hvorfor ikke? Over eller under muskel? Er det kirurgen som bestemmer dette? Jeg har alltid vært skeptisk til det å operere i utlandet, men jeg skal nå ta en brystforstørrelse for andre gang og skal gjøre det i Polen. Grunnen til at jeg velger å gjøre det der er fordi jeg sparer nesten 20 000 kr, noe som er ekstremt mye penger. Man skal selvfølgelig ikke bare tenke penger, men jeg har hele familien i Polen, og kusina mi kjenner mange som er blitt operert hos den kirurgen jeg skal operere hos. Operasjonen min er allerede neste uke
Milliem Skrevet 2. august 2015 #37244 Skrevet 2. august 2015 Er det slik at alle som opererer under muskel får brystbånd?
Despicable Me Skrevet 3. august 2015 #37245 Skrevet 3. august 2015 Er det slik at alle som opererer under muskel får brystbånd? Tror det handler mer om hvilken klinikk man velger. Jeg har protesene under musklene og har gjennomørt opersjon to ganger, har aldri hatt brystbånd.
lineenge Skrevet 3. august 2015 #37246 Skrevet 3. august 2015 Er det slik at alle som opererer under muskel får brystbånd? Tror kanskje det avhenger litt av fysiken din også, for 2 venninner jeg kjenner opererte under musklen på fornebuklinikken og de måtte ikke bruke brystbånd, men jeg som også opererte under muskelen på fornebuklinikken måtte har det på dag og natt i 2 uker. Vet ikke hvordan de vurderer det
Milliem Skrevet 4. august 2015 #37247 Skrevet 4. august 2015 Takk for svar! Er det noen her inne som har mistet følelser i brystvortene? Og noen som har vært gravide, hvordan ser brystene ut nå?
poochie Skrevet 4. august 2015 #37248 Skrevet 4. august 2015 Takk for svar! Er det noen her inne som har mistet følelser i brystvortene? Og noen som har vært gravide, hvordan ser brystene ut nå? Jeg mistet følelsen i brystvortene, men de har kommet litt gradvis tilbake nå. Har fortsatt ingen følelse i areola eller på undersiden av puppene :/
Despicable Me Skrevet 4. august 2015 #37249 Skrevet 4. august 2015 (endret) Takk for svar! Er det noen her inne som har mistet følelser i brystvortene? Og noen som har vært gravide, hvordan ser brystene ut nå? Brystvorten kan få nedsatt følelse, men hos de fleste kommer de gradvis tilbake Fikk beskjed om at man ikke vil miste følelsen, men i begynnelsen vil det nok føles slikt. Etter 3,5 uke har jeg fått tilbake følelsen i begge vortene, men under puppen er det ikke kommet helt tilbake ennå. Endret 5. august 2015 av Despicable Me
beautyhouse Skrevet 5. august 2015 #37250 Skrevet 5. august 2015 Takk for svar! Er det noen her inne som har mistet følelser i brystvortene? Og noen som har vært gravide, hvordan ser brystene ut nå? Jeg har mistet følelse i den ene brystvorten og under brystet på den ene puppen
Tuva2002 Skrevet 5. august 2015 #37251 Skrevet 5. august 2015 Hvor lenge skal dere tape? Nå er det snart 3 mnd siden min op, er det da man skal slutte?
Despicable Me Skrevet 5. august 2015 #37252 Skrevet 5. august 2015 Hvor lenge skal dere tape? Nå er det snart 3 mnd siden min op, er det da man skal slutte? Fikk beskjed om 2-3 mnd, men jeg har tenkt å tape ut de 3 mnd.
poochie Skrevet 6. august 2015 #37253 Skrevet 6. august 2015 Hvor lenge skal dere tape? Nå er det snart 3 mnd siden min op, er det da man skal slutte? Fikk beskjed av klinikken å tape i 12 uker. Men mener jeg har lest et sted, muligens her inne, at arret blir penere desto lengre man taper, så tok et par uker ekstra:)
Ompalompas Skrevet 6. august 2015 #37254 Skrevet 6. august 2015 Hvor lenge skal dere tape? Nå er det snart 3 mnd siden min op, er det da man skal slutte? I mine papirer står det at jeg skal tape i 2-3 mnd eller til arrene blir lyse. Er over 3 mnd siden min operasjon, men mine arr er fortsatt mørke. Har tatt en uke fri fra tapen nå, men skal ta på tape igjen i morgen siden jeg reisen til syden. I følge venninna mi så vil arrene være mørke i mange mnd så vet ikke hvor viktig det er med den teipen etter 2-3 mnd
LoveMessage Skrevet 6. august 2015 #37255 Skrevet 6. august 2015 Ser det er flere som spør om brystvorter og følsomhet etter operasjon. Jeg la inn 300cc i hvert bryst i 2012, og fikk full følsomhet i brystene igjen i 2014. Så gi det tid! (Nå er de superfølsomme, savner egentlig de "ufølsomme" vortene"..) mange er veldig negativ til silikon, og heg ønsker personlig ikke å være noe "reklameplakat", men må bare si følgende: Trodde aldri at jeg skulle bli SÅ fornøyd! Lite smerter (areola, over muskel), alene hjemme med 2 åringen uten problem. De ser fine og naturlige ut, ingen ser jeg har silikon uten at jeg selv velger å fremheve de med push-up og dyp kløft! De er gode og myke å ta på, og set er en fryd å prøve klær. Så det går fint an å bli kjempefornøyd 😀😀
Milliem Skrevet 9. august 2015 #37256 Skrevet 9. august 2015 Ser det er flere som spør om brystvorter og følsomhet etter operasjon. Jeg la inn 300cc i hvert bryst i 2012, og fikk full følsomhet i brystene igjen i 2014. Så gi det tid! (Nå er de superfølsomme, savner egentlig de "ufølsomme" vortene"..) mange er veldig negativ til silikon, og heg ønsker personlig ikke å være noe "reklameplakat", men må bare si følgende: Trodde aldri at jeg skulle bli SÅ fornøyd! Lite smerter (areola, over muskel), alene hjemme med 2 åringen uten problem. De ser fine og naturlige ut, ingen ser jeg har silikon uten at jeg selv velger å fremheve de med push-up og dyp kløft! De er gode og myke å ta på, og set er en fryd å prøve klær. Så det går fint an å bli kjempefornøyd Så bra! Jeg har bestemt meg at nå vil jeg ha silikon. Har vært så frem og tilbake i to år nå..
Krisa78 Skrevet 9. august 2015 #37257 Skrevet 9. august 2015 Hei 27.august er det endelig min tur Opereres da på Teres medical av Helge Roald. Konsultasjonen var beroligende og jeg føler meg trygg Gleder meg masse - Og er utrolig spent og smånervøs samtidig;) Står fortsatt mellom 330cc og 360cc ( veeeldig usikker ) , høy profil under muskel. Er 171 cm høy, 58 kg og veltrent, og er opptatt av å få pupper som jeg kan være aktiv med ) Jeg trener mye og er i mye aktivitet med barna mine på 6 og 10 år:) Har veeeeldig lite brystvev fra før , men heldigvis trengte jeg ikke løft . (Feig utdeling fra naturens side + 2 fullamminger gjør susen Noen som har erfaring med tilsvarende høyde/ vekt og str på innlegg??
Tuva2002 Skrevet 10. august 2015 #37258 Skrevet 10. august 2015 Hei 27.august er det endelig min tur Opereres da på Teres medical av Helge Roald. Konsultasjonen var beroligende og jeg føler meg trygg Gleder meg masse - Og er utrolig spent og smånervøs samtidig;) Står fortsatt mellom 330cc og 360cc ( veeeldig usikker ) , høy profil under muskel. Er 171 cm høy, 58 kg og veltrent, og er opptatt av å få pupper som jeg kan være aktiv med ) Jeg trener mye og er i mye aktivitet med barna mine på 6 og 10 år:) Har veeeeldig lite brystvev fra før , men heldigvis trengte jeg ikke løft . (Feig utdeling fra naturens side + 2 fullamminger gjør susen Noen som har erfaring med tilsvarende høyde/ vekt og str på innlegg?? Jeg veier det samme som deg men er noen få cm høyere. Har 325 over muskel. De ser veldig naturlige ut og er absolutt ikke for store, skulle ønske de var litt større kanskje, men kommer nok ikke til å operere igjen jeg hadde omtrent ingenting fra før av. Har sett andre som har lagt inn like mye som meg og endt opp med digre! Men det kommer jo ann på hvor mye man har fra før av
Krisa78 Skrevet 10. august 2015 #37259 Skrevet 10. august 2015 Hvilken Bh str endte du opp med? ( "vanlig" lindex, h&m str)
BareeMeg Skrevet 10. august 2015 #37260 Skrevet 10. august 2015 Hei! Jeg mener å ha lest om dette på forumet før, men husker ikke hvor jeg fant det, så jeg spør for det Når kan man begynne å gå uten bh etter man er blitt operert? Kan man gå uten bh etter 6 uker? For etter dett kan man bruke spileløse bher. For ser litt finere ut i kjoler å gå uten bh enn en svær sportsbh. Og når kan man begynne å være litt "hardhendt" med puppene? For eksempel hvis kjæresten skulle ta tak i dem
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå