Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hei jenter :klemmer:

Hvordan teiper/teipet dere arrene deres?

Har lest litt forskjellig her inne, noen som bare teiper rett på huden uten noe som beskytter såret mot limet?

Selv har jeg pleid å teipe over sånne sterile små innlegg jeg kjøper på apoteket.

Men sitter nå og lurer på om arret kanskje vil lukke seg penere hvis man teiper over.....?!

Setter pris på deres erfaringer ;)

Leah :)

Jeg har teipet direkte på hele tiden, og arrene ser fine ut nå etter 5 uker, ikke særlig synlige. Fikk beskjed om å helst vente til innerste tapen datt av av seg selv etter operasjonen, og da var jo sårene grodd fint :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var til konsultasjon i dag å jeg skulle få 320 over muskelen..

Gledermeg nå..

Skal ta 2.april..

Endelig...(måtte bare deled med noen)

:goodbye:

Skrevet

Hei hei!

Har lest masse her nå og gleder meg til å prate med dere.

Jeg oxo har vurdert silikon lenge nå og har vært i kontakt med to klinikker, Nobel Clinic og Clinique Pilestredet Park.

Noen som vet noe positivt eller negativt om disse.

Har ihvertfall bare hørt posiative ting om Tammy Fiabema.

Ellers er jeg 19, fyller 20 til høsten og bor i Stavanger.

Noen andre i på den alderen her?

Er en kjempe fin side CeeCee har laget :)

Skrevet
hei..:)

jeg la inn under muskelen 18. feb.. jeg sov nesten sittende i sengen..stablet opp masse puter bak meg..og det gikk ganske greit.. jeg har selv valgt å kun fortelle noen få personer om det.. var faktisk barnevakt en natt for min bror (10år) 3dager etter operasjonen, og klarte å skjule det for han.. gikk rundt å gjemte drena i en stooor hettegenser.. :fnise:

går nok bra det skal du se.. :)

:klemmer:

oi, barnevakt 3.dag etter operasjon, ikke verst :) og betryggende å høre at det er var relativt greit å sove halvveis sittende.

Begynner å bli en liten stund siden operasjonen din nå, hvordan er formen din og puppene? føles litt rart å spørre om statusrapport til puppene til folk :fnise: heldigvis er alle her inne like puppefiksert.

Skrevet

Gledermeg nå..

Skal ta 2.april..

Gratulerer med å endelig ha fått en dato! Må være deilig, er ikke så lenge til heller =)

Skrevet
Hei hei!

Jeg oxo har vurdert silikon lenge nå og har vært i kontakt med to klinikker, Nobel Clinic og Clinique Pilestredet Park.

hei og velkommen :)

Jeg vet ingenting om de to klinikkene, men det er det sikkert andre her som gjør.

Jeg er 22 år og har vurdert silikon i mange år. Har endelig tatt motet til meg og fått konsultasjonstime.

Skrevet
hei og velkommen :)

Jeg vet ingenting om de to klinikkene, men det er det sikkert andre her som gjør.

Jeg er 22 år og har vurdert silikon i mange år. Har endelig tatt motet til meg og fått konsultasjonstime.

Takk for det! :)

Så flott da. Hvilken klinikk skal du til da?

Har du noen plan om når du vil opereres eller?

Jeg har lyst å ta sånn at det blir bra til sommeren og bikinisesong:)

Så jeg lurer på i april.

Blir bra til sommeren da sant?

Skrevet

Hei alle sammen!

Da var operasjonen min overstått, tenkte å komme med en liten oppdatering av hvordan det har gått hittil :)

For de som ikke vet det, er jeg 20, blir 21 til høsten og har tenkt på dette siden begynnelsen av ungdomsskolen :P opererte på Oslo Plastikkirurgi hos dr. Kalaaji. veldig ålreit.

Jeg møtte opp 07.30 igår tidlig og ble vist inn i "oppvåkningsrommet" hvor jeg kledde av meg på overkroppen og fikk en morgenkåpe. Fikk beholde bukse og sokker på. Etter en laaang halvtime kom legen inn og pratet litt og tegnet på meg. Vi hadde blitt enige fra før av at jeg måtte legge under muskel (er ca 172 høy og 53 kg med veldig lite brystvev fra før). På konsultasjonen bestemte jeg meg for å legge inn 230, men ombestemte meg i siste liten og gikk for 260. 30ml fra eller til har vel ikke så mye å si.

Så ventet jeg en liten stund til før en veldig søt og hyggelig sykepleier kom og hentet meg inn på operasjonssalen. Der la jeg meg ned og ble vasket i en hel evighet kjentes det ut som hehe. Så kom anestesilegen og kirurgen. Jeg trodde jeg skulle få noen tabletter for å få en lett søvn, men skulle visst ha en lett narkose alikevel. Merket av det var en god stemning mellom kirurgen og de andre, de tøysa med hverandre og med meg, ble mye mindre nervøs av det :) Det siste jeg husker er at jeg begynte å fnise fordi jeg plutselig kjente meg kongefull, så ble alt svart. ;)

Jeg våknet i det rommet hvor jeg hadde kledd av meg, aner ikke hvordan jeg kom meg dit eller hvordan de hadde fått på meg bandasjen og bh'en. Lå der vel en liten halvtime før jeg og samboern tok taxi hjem. Var hjemme halv elleve tror jeg, så alt gikk ganske fort synes jeg. Var der idag en tur også for at legen kunne sjekke at alt var i orden, og det var det! :)

Da jeg kom hjem i går hadde jeg så utrolig vondt at jeg nesten besvimte. Gikk rett og la meg etter å ha tatt to paralgin forte. Sov i nesten 4 timer, det var deilig. Men med en gang jeg våknet kom smertene tilbake, kjentes ut som om en lastebil hadde kjørt over brystkassa mi. Jeg fikk hjelp av kjæresten til å reise meg for å gå på do, men med en gang jeg reiste meg fra doen ble jeg kjempekvalm og begynte å kaldsvette som bare det. Var skikkelig ekkelt! La meg i senga igjen, etter en time måtte jeg kaste opp.

Etter det var jeg ikke kvalm mer ihvertfall, men gjorde fortsatt innmari vondt! Natten har gått bra, bare uvant å ikke kunne ligge på siden eller magen. Idag føler jeg meg mye bedre, selv om det fortsatt sprenger og er ubehagelig. Klarer liksom ikke å slappe helt av i skuldrene når jeg går, da sprenger det noe sykt i puppene. Noen andre som har hatt det sånn? Nå går jeg litt foroverbøyd med oppheiste skuldre hehe.

Men alt i alt er jeg kjempefornøyd med størrelsen og formen, ihvertfall utifra det jeg kan snike meg til å se gjennom bandasjen :) var en liten 75A fra før, kirurgen tipper at jeg blir en C. Synes ikke de ser store nok ut til å være en C, men får teste ut litt forskjellige str når jeg skal på bh-shopping :)

Dette ble innmari langt! Men nå vet dere i det minste hvordan det har gått med meg. Må forresten si at jeg aldri hadde klart meg uten hjelp etter operasjonen! :)

Skrevet

HEI

vart operter på tisdag la inn 235 over muskel , har vert utrolig fin form hele veien klarer det meste selv , men i dag verker det veldig i stinga er det normalt er litt bekymmret noen som har det på samme måtte

Skrevet

HEI

vart operter på tisdag la inn 235 over muskel , har vert utrolig fin form hele veien klarer det meste selv , men i dag verker det veldig i stinga er det normalt er litt bekymmret noen som har det på samme måtte

Det er normalt at den kan verke og klø i såret en god stund etter operasjonen. :)

Skrevet

hvilken str fikk dere etter oprasjonen ,eg er 164 /56 kg la inn 235 over muskel

fikk på meg en 34 b i sportsbh , sykesøsteren mente at eg kom til ig bruke en c cup føler de er små men går jo med støtte bånd og sportsbh kan det stemme at eg er blitt en cup :fnise:

noen som er omtent samme str som meg var før enlitten a cup :skratte:

Skrevet
Hei alle sammen!

Da var operasjonen min overstått, tenkte å komme med en liten oppdatering av hvordan det har gått hittil :)

For de som ikke vet det, er jeg 20, blir 21 til høsten og har tenkt på dette siden begynnelsen av ungdomsskolen :P opererte på Oslo Plastikkirurgi hos dr. Kalaaji. veldig ålreit.

Jeg møtte opp 07.30 igår tidlig og ble vist inn i "oppvåkningsrommet" hvor jeg kledde av meg på overkroppen og fikk en morgenkåpe. Fikk beholde bukse og sokker på. Etter en laaang halvtime kom legen inn og pratet litt og tegnet på meg. Vi hadde blitt enige fra før av at jeg måtte legge under muskel (er ca 172 høy og 53 kg med veldig lite brystvev fra før). På konsultasjonen bestemte jeg meg for å legge inn 230, men ombestemte meg i siste liten og gikk for 260. 30ml fra eller til har vel ikke så mye å si.

Så ventet jeg en liten stund til før en veldig søt og hyggelig sykepleier kom og hentet meg inn på operasjonssalen. Der la jeg meg ned og ble vasket i en hel evighet kjentes det ut som hehe. Så kom anestesilegen og kirurgen. Jeg trodde jeg skulle få noen tabletter for å få en lett søvn, men skulle visst ha en lett narkose alikevel. Merket av det var en god stemning mellom kirurgen og de andre, de tøysa med hverandre og med meg, ble mye mindre nervøs av det :) Det siste jeg husker er at jeg begynte å fnise fordi jeg plutselig kjente meg kongefull, så ble alt svart. ;)

Jeg våknet i det rommet hvor jeg hadde kledd av meg, aner ikke hvordan jeg kom meg dit eller hvordan de hadde fått på meg bandasjen og bh'en. Lå der vel en liten halvtime før jeg og samboern tok taxi hjem. Var hjemme halv elleve tror jeg, så alt gikk ganske fort synes jeg. Var der idag en tur også for at legen kunne sjekke at alt var i orden, og det var det! :)

Da jeg kom hjem i går hadde jeg så utrolig vondt at jeg nesten besvimte. Gikk rett og la meg etter å ha tatt to paralgin forte. Sov i nesten 4 timer, det var deilig. Men med en gang jeg våknet kom smertene tilbake, kjentes ut som om en lastebil hadde kjørt over brystkassa mi. Jeg fikk hjelp av kjæresten til å reise meg for å gå på do, men med en gang jeg reiste meg fra doen ble jeg kjempekvalm og begynte å kaldsvette som bare det. Var skikkelig ekkelt! La meg i senga igjen, etter en time måtte jeg kaste opp.

Etter det var jeg ikke kvalm mer ihvertfall, men gjorde fortsatt innmari vondt! Natten har gått bra, bare uvant å ikke kunne ligge på siden eller magen. Idag føler jeg meg mye bedre, selv om det fortsatt sprenger og er ubehagelig. Klarer liksom ikke å slappe helt av i skuldrene når jeg går, da sprenger det noe sykt i puppene. Noen andre som har hatt det sånn? Nå går jeg litt foroverbøyd med oppheiste skuldre hehe.

Men alt i alt er jeg kjempefornøyd med størrelsen og formen, ihvertfall utifra det jeg kan snike meg til å se gjennom bandasjen :) var en liten 75A fra før, kirurgen tipper at jeg blir en C. Synes ikke de ser store nok ut til å være en C, men får teste ut litt forskjellige str når jeg skal på bh-shopping :)

Dette ble innmari langt! Men nå vet dere i det minste hvordan det har gått med meg. Må forresten si at jeg aldri hadde klart meg uten hjelp etter operasjonen! :)

gratulerer med nye pupper inemine :fnise: tenk så kjekt det blir til sommer og kan vi føle oss litt mer kvinne det ser eg frem til :fnise:

Skrevet (endret)

Gratulerer med nye pupper inemine, så godt å høre at alt har godt bra :klemmer:

Og velkommen til deg Elizza, koselig at du fant veien hit til vår lille puppe-klubb ;)

Endret av Leah
Skrevet
Gratulerer med nye pupper inemine, så godt å høre at alt har godt bra :klemmer:

Og velkommen til deg Elizza, koselig at du fant veien hit til vår lille puppe-klubb ;)

Tusen takk for det! :)

Blir kjekt å være med i puppeklubben;)

klem

Skrevet

Gledermeg nå..

Skal ta 2.april..

Grattis med operasjonsdato :hoppe:

Skrevet

Hei Pie!

Har du fått tenkt noe mere og bestemt deg for om du skal gjennomføre operasjonen på onsdag?

Hvis du vil snakke, så har du meg på msn ;)

Skrevet
Hei hei!

Jeg opererte meg på Pilestredet Park på onsdag den 5. mars. Det gikk veldig bra, kjente ingenting. Er veldig spent på resultaten. På mandag skal bytte bandsjen, gleder meg til å se. Er veldig fornøyd med størrelsen. Tok 325 gram under muskel via brystvorten.

Skrevet
oi, barnevakt 3.dag etter operasjon, ikke verst :) og betryggende å høre at det er var relativt greit å sove halvveis sittende.

Begynner å bli en liten stund siden operasjonen din nå, hvordan er formen din og puppene? føles litt rart å spørre om statusrapport til puppene til folk :fnise: heldigvis er alle her inne like puppefiksert.

gikk greit å være barnevakt..hadde jo samboern her og jentungen var hjemme..:)

kan ikke akkurat si at det var mye jeg gjorde..satt/lå vel for det meste på sofa`n og ble oppvartet..hehe

så var det den raporten ja... :fnise:

jeg la inn 355ml under muskelen..

formen min er utolig bra..merker ingenting til det nå lenger..kjennes ut som mine..men den første uka kjente jeg at musklene strammet seg.. visste ikke at jeg bruker dem så mye som jeg gjorde.. merkelig å kjenne at dem står å dirrer..hehe

puppene har gått ned ca 15%... men det var helt greit for det er bare det sprengte som er vekk.. hadde ikke gått ned noen bh størrelse..var litt nervøs for hvor mye som egentlig skulle forsvinne, men gikk bra det..:) ..

snek meg til å prøve en bh 4dager etter operasjonen.. ble litt sentimental og kjøpte selvfølgelig den... :fnise:

ellers er størrelsen og formen kjempefin.. utrolig fornøyd...:)

mye har du tenkt å legge inn?

Skrevet

grattis med nye pupper, inemine!! :-)

godt å høre at alt gikk bra.. :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...