Tuva2002 Skrevet 1. juni 2015 #37001 Skrevet 1. juni 2015 Må si jeg er litt skuffet. Trodde hevelsen var borte men de har bare blitt mindre og mindre de siste dagene og nå er sports bhen i strl 75b blitt løs...
poochie Skrevet 1. juni 2015 #37002 Skrevet 1. juni 2015 Ja, det blir nok mest bikini tenker jeg. Men det er jo fort gjort at den sklir opp litt slik at den ikke dekker teipen.. Og jeg kan ikke ta sunblock under for da må jeg jo ta av teipen hver dag for å ta på det og jeg skal jo teipe i to måneder til. Kanskje to lag med teip gjør susen... Tror jeg ringer klinikken imorgen og hører om de har noen tips! Hei, jeg lurer på akkurat det samme 😄 kan du skrive her hva du fikk av tips fra klinikken når du har ringt de?
avone Skrevet 1. juni 2015 #37004 Skrevet 1. juni 2015 Hvor stramt satt/sitter deres sports bh? Har bare hatt på bhen slik som klinikken satt den på, men den er så stram rundt at jeg får røde merker i huden og det gjør vondt i såret og presser på blåmerkene rundt. Lurer på om jeg burde løsne den et hakk slik at det ikke gjør så vondt eller skal den stramme sånn? Og hvor stramme er stroppene deres? Slik at de ikke blir slakke uansett hvilken stilling dere er i? Mine blir ofte litt slappe hvis jeg sitter tilbakelent, bør jeg stramme de mer da? Min er ganske stram, både rundt og på stroppene. Kjøpte meg triumf sin i dag (triaction med borrelås på stroppene), den er litt stram rundt men ikke sånn at det blir for ubehagelig. Jeg ville definitivt løsnet litt på den dersom jeg hadde fått vondt.
Tuva2002 Skrevet 1. juni 2015 #37005 Skrevet 1. juni 2015 Min er ganske stram, både rundt og på stroppene. Kjøpte meg triumf sin i dag (triaction med borrelås på stroppene), den er litt stram rundt men ikke sånn at det blir for ubehagelig. Jeg ville definitivt løsnet litt på den dersom jeg hadde fått vondt. Det er den samme som jeg har. Det er ikke vondt, men ubehagelig og jeg får veldig merker i huden. Kanskje jeg får løsne litt på den når jeg sover
Gjest Earth Skrevet 2. juni 2015 #37006 Skrevet 2. juni 2015 Hei! Jeg skal på konsultasjon hos aleris i Oslo i morgen. Er det noen som har erfaringer med denne klinikken?
Tuva2002 Skrevet 2. juni 2015 #37007 Skrevet 2. juni 2015 Har en klump øverst på brystet inn mot kløften hvis dere skjønner hvor jeg mener. Er et blåmerke der hvor klumpen er, noen som vet hva det er??
avone Skrevet 4. juni 2015 #37009 Skrevet 4. juni 2015 Fy fader, bytta tape i dag (14 dager siden op) og det var forferdelig vondt. Ny tape er på og denne skal få sitte til den detter av selv tror jeg. Au...! Noen som har erfaring med kelo-cote? Jeg har tatt løft og har dermed en del å tape..
Ovedia Skrevet 4. juni 2015 #37010 Skrevet 4. juni 2015 Jeg har endelig passert 6 ukers grensa og har begynt å gå med vanlig spileløs bh! Og for en forskjell det utgjør med klær på, de ser jo myyyye større ut nå enn i den trange sporsbhen Tips tips: Jeg har kjøpt bhene på Lindex som heter "Flirt", de er spileløse og fås i mange farger! Kjempebehagelige å ha på! Tok mål hjemme og fant str i en tabell de hadde i butikken, satt som støpt! De gir god støtte også syns jeg så merker ikke så mye forskjell i forhold til sportsbhen!! http://www.lindex.com/no/undertoey/bh/shop-by-brand/lindex/7257314/Flirt-wirefree-bh/?styleId=62769379
Tuva2002 Skrevet 5. juni 2015 #37011 Skrevet 5. juni 2015 Fy fader, bytta tape i dag (14 dager siden op) og det var forferdelig vondt. Ny tape er på og denne skal få sitte til den detter av selv tror jeg. Au...! Noen som har erfaring med kelo-cote? Jeg har tatt løft og har dermed en del å tape.. Jeg syns ikke det var vondt å bytte men jeg gjorde det rett etter jeg hadde dusja så da var teipen våt, kanskje prøve det neste gang?
Ompalompas Skrevet 5. juni 2015 #37012 Skrevet 5. juni 2015 Fy fader, bytta tape i dag (14 dager siden op) og det var forferdelig vondt. Ny tape er på og denne skal få sitte til den detter av selv tror jeg. Au...! Noen som har erfaring med kelo-cote? Jeg har tatt løft og har dermed en del å tape.. Jeg syns også det var vondt å bytte teip første gangen (8 dager etter). Men de andre gangene har det ikke vært vondt i det hele tatt Får håpe det blir slik for deg også de neste gangene!
Ompalompas Skrevet 5. juni 2015 #37013 Skrevet 5. juni 2015 (endret) Jeg har endelig passert 6 ukers grensa og har begynt å gå med vanlig spileløs bh! Og for en forskjell det utgjør med klær på, de ser jo myyyye større ut nå enn i den trange sporsbhen Tips tips: Jeg har kjøpt bhene på Lindex som heter "Flirt", de er spileløse og fås i mange farger! Kjempebehagelige å ha på! Tok mål hjemme og fant str i en tabell de hadde i butikken, satt som støpt! De gir god støtte også syns jeg så merker ikke så mye forskjell i forhold til sportsbhen!! quate] Bare seks dager igjen til jeg også kan kaste sportsbhen! :D Den bhen du la ut så jo veldig grei ut, men vet du om den kun går opp til C-cup? Ser den ikke går høyere på linken. Endret 5. juni 2015 av Ompalompas
Ompalompas Skrevet 5. juni 2015 #37014 Skrevet 5. juni 2015 Jeg har endelig passert 6 ukers grensa og har begynt å gå med vanlig spileløs bh! Og for en forskjell det utgjør med klær på, de ser jo myyyye større ut nå enn i den trange sporsbhen Tips tips: Jeg har kjøpt bhene på Lindex som heter "Flirt", de er spileløse og fås i mange farger! Kjempebehagelige å ha på! Tok mål hjemme og fant str i en tabell de hadde i butikken, satt som støpt! De gir god støtte også syns jeg så merker ikke så mye forskjell i forhold til sportsbhen!! http://www.lindex.com/no/undertoey/bh/shop-by-brand/lindex/7257314/Flirt-wirefree-bh/?styleId=62769379 Bare seks dager igjen til jeg også kan kaste sportsbhen! :D Den bhen du la ut så jo veldig grei ut, men vet du om den kun går opp til C-cup? Ser den ikke går høyere på linken. (Vet ikke hva som skjedde da jeg prøvde å svare deg første gangen, så derfor la jeg ut en gang til)
Kokosbolla Skrevet 5. juni 2015 #37015 Skrevet 5. juni 2015 Synes det er digg å bruke amme-bher jeg de er laget for å støtte, for også ammepuppene er liksom "unormalt" store i forhold til det kroppen er vant til, og de fleste er uten spiler
poochie Skrevet 5. juni 2015 #37016 Skrevet 5. juni 2015 Har også et tips! Vært innom såå mange butikker men ikke funnet en spileløs BH som er fin og i riktig størrelse (er 65 e/f) men kjøpte en med spiler på change i går. Tenkte jeg bare måtte gi opp å finne uten spiler og heller bare prøve å lage et lite snitt i denne og ta ut spilen. Øvde først på en av mine gamle bher som skal kastes uansett i tilfelle dette ødela BHen, men det gikk kjempefint! Så nå kan jeg kjøpe mange fine bher i riktig størrelse og bare ta ut spilen.. :D på mandag har det gått 6 uker, wiiii! :D Forresten, er det noen som vet hvorfor man skal unngå spiler? At det kan irritere arret ellernoe..? Fordi i mine papirer står det at jeg skal bruke sportsBH i 6 uker og kan bruke spilebh med en gang etter det. Vil bare unngå det siden det er så mange andre som har fått beskjed om det..
poochie Skrevet 5. juni 2015 #37017 Skrevet 5. juni 2015 Må si jeg er litt skuffet. Trodde hevelsen var borte men de har bare blitt mindre og mindre de siste dagene og nå er sports bhen i strl 75b blitt løs... Jeg følte også at de ble mindre og mindre, men er nok bare det at man blir mer og mer vant til de. Det er jo egentlig bare en stor fordel det da, da føles de jo mye mer som sine egne meen en dag var jeg veldig skuffet og synes de var like små som før op?!... Men da tok jeg frem en av mine gamle trekant bikinitopper og prøvde den på, og den dekte ikke i NÆRHETEN av like mye av puppene som før! Var først da jeg så hvor mye større de hadde blitt, så det er noe du burde prøve 😄 tok 255 over muskel btw
Ompalompas Skrevet 5. juni 2015 #37018 Skrevet 5. juni 2015 Må si jeg er litt skuffet. Trodde hevelsen var borte men de har bare blitt mindre og mindre de siste dagene og nå er sports bhen i strl 75b blitt løs... Jeg føler også at mine er for små og klarer ikke helt å se at de har blitt noe større i det hele tatt. Men satt sammen før og etter-bilder og da så jeg at forskjellen faktisk er ganske stor! De gamle bhene mine dekker ikke brystvortene engang Jeg tar bilder for hver uke og mine har faktisk blitt større for hver uke. Rett etter operasjon var de mer avlange og flate (de så ikke ut!) mens nå har de sunket ned og kommet mer ut slik at de ser større ut fra siden Prøv gamle bher og se på bilder før operasjon så ser du at de har blitt større Du har helt sikkert bare blitt vandt til dem 1
Ompalompas Skrevet 5. juni 2015 #37019 Skrevet 5. juni 2015 Har også et tips! Vært innom såå mange butikker men ikke funnet en spileløs BH som er fin og i riktig størrelse (er 65 e/f) men kjøpte en med spiler på change i går. Tenkte jeg bare måtte gi opp å finne uten spiler og heller bare prøve å lage et lite snitt i denne og ta ut spilen. Øvde først på en av mine gamle bher som skal kastes uansett i tilfelle dette ødela BHen, men det gikk kjempefint! Så nå kan jeg kjøpe mange fine bher i riktig størrelse og bare ta ut spilen.. :D på mandag har det gått 6 uker, wiiii! :D Forresten, er det noen som vet hvorfor man skal unngå spiler? At det kan irritere arret ellernoe..? Fordi i mine papirer står det at jeg skal bruke sportsBH i 6 uker og kan bruke spilebh med en gang etter det. Vil bare unngå det siden det er så mange andre som har fått beskjed om det.. Jeg vet faktisk ikke hvorfor man ikke kan bruke spile. Men du kan jo bruke det når det ikke står noe annet i papirene dine Venninna mi fikk beskjed om at hun burde begynne med spilebh etter 4 uker pga formen på puppene hennes, selvom det står etter 6 mnd i papirene. Samme kirurgen sa til meg at jeg skal begynne med spilebh etter 2-3 mnd av samme grunn. Han sa til meg at puppene mine bør bli litt rundere i underkant og at en spilebh vil hjelpe med det slik at de former seg. Prøvde forresten spilebh i sta og jeg syns det var ubehagelig å ha det på nå 5 uker etter op. Men kan jo hende det bare er uvandt
Tuva2002 Skrevet 6. juni 2015 #37020 Skrevet 6. juni 2015 Har også et tips! Vært innom såå mange butikker men ikke funnet en spileløs BH som er fin og i riktig størrelse (er 65 e/f) men kjøpte en med spiler på change i går. Tenkte jeg bare måtte gi opp å finne uten spiler og heller bare prøve å lage et lite snitt i denne og ta ut spilen. Øvde først på en av mine gamle bher som skal kastes uansett i tilfelle dette ødela BHen, men det gikk kjempefint! Så nå kan jeg kjøpe mange fine bher i riktig størrelse og bare ta ut spilen.. :D på mandag har det gått 6 uker, wiiii! :D Forresten, er det noen som vet hvorfor man skal unngå spiler? At det kan irritere arret ellernoe..? Fordi i mine papirer står det at jeg skal bruke sportsBH i 6 uker og kan bruke spilebh med en gang etter det. Vil bare unngå det siden det er så mange andre som har fått beskjed om det.. Kirurgen min sa at det hysteriet med spilebh bare er tull. Jeg nevnte at jeg hadde lest at man ikke skulle bruke det da spilene kunne misforme brystene men det var visst ikke mulig sa han, silikonet er jo bevegelig. Det var faktisk positivt med tanke på arret å bruke spilebh, fordi da fikk det visst mer trykk på seg og ble fortere penere mente han. Har lest mye forskjellig så vet ikke helt hva jeg kommer til å gjøre, men det han sa hørtes jo logisk ut. Nå må jeg bruke sportsbh i 3 mnd så tror jeg går rett på vanlig bh etter det, men de uten spiler er jo ganske behagelige så bruker nok de og
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå