Ompalompas Skrevet 27. mai 2015 #36961 Skrevet 27. mai 2015 Nei er høyrehendt, det som er så merkelig. Har brukt høyrearmen en del så skulle tro det var mer vondt på den siden. Kan kanskje virke som om det har festet seg bedre på høyre side? For den svulper ikke eller noe.. Hmm! Hvis venstre siden fortsatt skrupler så har du jo fortsatt en hevelse der pga væske, så da er det jo ikke så rart hvis den siden er vondere. Det er jo ikke unormalt at de legges ulikt, men det er jo selvfølgelig slitsomt å ha vondt i den ene siden. Mine skvulpet på begge siden iallfall en uke
Ovedia Skrevet 27. mai 2015 #36962 Skrevet 27. mai 2015 65G er vel det samme som 70F eller 75E, mens 75G er det samme som 80F eller 85E så du har nok større enn meg Mine ser også små ut! Jeg la inn 350/375 under muskel og kunne godt hatt 500 i hver uten at det hadde blitt for mye! Syns det er helt sykt at mine ser så små ut etter å ha lagt inn såpass mye :/ Hvor mye la du inn? Hm, er ikke så god på dette med str Gleder meg til å shoppe ordentlig undertøy snart :D Jeg kunne også godt hatt 500 i hver uten at det hadde vært så voldsomt mye:O Jeg la inn 350/400 over muskel... Med sportsbh og singlet ser de nesten små ut :O Hvilke bh'er skal du bruke etter 6 uker? Kommer du til å bruke sportsbhen fra klinikken mye? Hvilken type har du?
mims Skrevet 27. mai 2015 #36964 Skrevet 27. mai 2015 Håper det går bra med dere alle! Jeg ser også at jeg kunne lagt inn mer, men samtidig så er jeg veldig fornøyd siden de ser utrolig naturlige ut. Ville jo ikke ha "store" pupper så til min kropp ser jeg egentlig ut som jeg har ganske små, og det passer meg utmerket. Når det kommer til undertøy har jeg en anbefaling! Lindex har masse spilefrie! Flere forskjellige modeller, trekant i blonde, helt plain som er litt tjukkere i svart, hvit, hudfarget etc, og andre modeller. Så anbefaler dere å gå dit Andre her som har lagt inn dråpeformede lately? Jeg har lagt inn dråpeformede, men det var i desember i fjor da!
mims Skrevet 27. mai 2015 #36965 Skrevet 27. mai 2015 Hei! Jeg opererte inn 265g runde proteser, moderat profil under muskel 9 desember 2014. Har nå gått snart 6 mnd siden operasjon. Syns fortsatt puppene er ganske harde, den ene litt mer enn den andre. De flytter så og si ikke på seg, og det er fortsatt rart å ligge på dem på siden osv, kjennes nesten ut som innleggene sitter litt fast i brystet.. Hadde ganske flatt bryst før operasjon, og har ganske lite fett på overkroppen, men er normalvektig.. Noen som har opplevd at de blir en del mykere etter 6 mnd også?? De er liksom ikke noe gode å kna på .. :cry: Håper noen kan ta seg tid og svare! Jeg la inn under muskel på samme tid som deg og, og jeg syntes de er hardere enn det jeg forventet. Jeg kan bevege selve toppen av implantet som ikke ligger mot kroppen, men ellers så sitter de ganske fast der de er! tror nok det er fordi muskelen holder de igjen. Mine er best å kna på når jeg sitter eller står, men bare øverste del som er mitt eget, for implantet er litt nedenfor igjen! Jeg tok på en venninne av meg som tok over muskel etter hun hadde hatt de noen måneder, og da kjentes de ekte ut. Men jeg tror at selvom de er hardere enn normal pupp, så har vi fordel når det kommer til kapsling og lignende!
Ompalompas Skrevet 28. mai 2015 #36966 Skrevet 28. mai 2015 Hm, er ikke så god på dette med str Gleder meg til å shoppe ordentlig undertøy snart :D Jeg kunne også godt hatt 500 i hver uten at det hadde vært så voldsomt mye:O Jeg la inn 350/400 over muskel... Med sportsbh og singlet ser de nesten små ut :O Hvilke bh'er skal du bruke etter 6 uker? Kommer du til å bruke sportsbhen fra klinikken mye? Hvilken type har du? Jeg også gleder meg til å shoppe ordentlig undertøy :D Mine er akkurat fire uker i dag! Tror nok de kommer til å se en del større ut så fort vi kan bruke vanlig bh Før var jeg jo flat med sportsbh, og de var jo ikke akkurat det med bh. På min første etterkontroll sa han at jeg skal bruke sportsbh i 6 uker, så spileløs fram til 2-3 mnd og så skal jeg begynne med spiler men uten pushup etter det Han sa det var for at mine skal forme seg litt rundere i underkant. Men jeg skal tilbake 11. juni så får jeg høre hva han sier da Hva skal du bruke etter 6 uker? Jeg fikk med meg triumph triaction fra klinikken, men den bruker jeg kun hjemme og på natta fordi brystvortene mine stikker gjennom alt av klær når jeg har den på Har kjøpt en fra casall som jeg bruker ellers Hvilken er det du bruker?
Ompalompas Skrevet 28. mai 2015 #36967 Skrevet 28. mai 2015 Håper det går bra med dere alle! Jeg ser også at jeg kunne lagt inn mer, men samtidig så er jeg veldig fornøyd siden de ser utrolig naturlige ut. Ville jo ikke ha "store" pupper så til min kropp ser jeg egentlig ut som jeg har ganske små, og det passer meg utmerket. Når det kommer til undertøy har jeg en anbefaling! Lindex har masse spilefrie! Flere forskjellige modeller, trekant i blonde, helt plain som er litt tjukkere i svart, hvit, hudfarget etc, og andre modeller. Så anbefaler dere å gå dit Andre her som har lagt inn dråpeformede lately? Takk for tips angående spileløse! Jeg var innom lindex for å se etter det for en stund siden, men da fant jeg bare spileløse i cup opp til C. Vet du om noen du så der gikk opp til 70F eller evt E?
ellyy Skrevet 28. mai 2015 #36968 Skrevet 28. mai 2015 Hallo! trenger litt hjelp her jeg..hadde op 17 april, under muskel. For 2 helger siden hadde jeg en episode der jeg datt i en trapp og en mann holdt meg igjenn i armen og dro meg opp igjenn, dette var selfølgelig ganske smertefullt der og da. Har ikke hatt spesielle smerter etter dette skjedde men er livredd for at det kan ha ødelagt noe har hørt at armer ikke skal løftes pga kapselfare, bottoming out og at "lommen" den ligger i kan bli feil? Vet ikke om det er noe jeg burde sjekke, eller er jeg bare paranoid? Var jo 4 uker etter operasjonen men det er kansje ikke så mye med tanke hvor lang helingsprosessen er.. Hjeelp
Tuva2002 Skrevet 28. mai 2015 #36969 Skrevet 28. mai 2015 Da har jeg vært på kontroll og alt så veldig bra ut og størrelsen passet veldig bra til meg endelig fått på en litt mer komfortabel sportsbh. Fikk beskjed om å bruke den i 3 uker til på natta og 3 mnd på dagtid!! Skal bare bytte teip i 3 uker til, det er jo deilig. Arrene ser dessuten veldig fine og små ut. Noen blåmerker her og der
mims Skrevet 28. mai 2015 #36970 Skrevet 28. mai 2015 Hallo! trenger litt hjelp her jeg..hadde op 17 april, under muskel. For 2 helger siden hadde jeg en episode der jeg datt i en trapp og en mann holdt meg igjenn i armen og dro meg opp igjenn, dette var selfølgelig ganske smertefullt der og da. Har ikke hatt spesielle smerter etter dette skjedde men er livredd for at det kan ha ødelagt noe har hørt at armer ikke skal løftes pga kapselfare, bottoming out og at "lommen" den ligger i kan bli feil? Vet ikke om det er noe jeg burde sjekke, eller er jeg bare paranoid? Var jo 4 uker etter operasjonen men det er kansje ikke så mye med tanke hvor lang helingsprosessen er.. Hjeelp I etterkant av operasjonen min så var jeg mer aktiv enn det jeg burde, og når jeg fikk en klem føltes det ut som noe røk i brystet og du hørte sånn rakne lyd, og jeg har vært både ute på byn og blitt dradd i armene og det går helt fint med minde nå! Så du må ikke bekymre deg med mindre det ikke går over, og blir værre!
Ompalompas Skrevet 28. mai 2015 #36971 Skrevet 28. mai 2015 (endret) Hvordan vet man egentlig hvordan en bh passer i cupen? Skjønner jo at den ikke passer hvis den åpenbart er for liten eller for stor, men jeg prøvde en bh i 70F i sta og så da at spilene mellom puppene står en cm ut fra huden. Altså at de ikke ligger inntil huden. Vil det da si at den er for liten og at jeg burde gått opp i cup? Endret 28. mai 2015 av Ompalompas
Milliem Skrevet 28. mai 2015 #36972 Skrevet 28. mai 2015 Hei Jeg har utrolig lyst på større pupper for å føle meg kvinnelig. Jeg er 21 år, og vil jo selvfølgelig ha barn om noen år, derfor eg jeg så i tvil om det er lurt å ta silikon før en eventuell graviditet. De blir jo litt ødelagte. Kirurger mener jo at man skal ta silikon når man er ferdig med alle barn. Jeg vil ikke være flatbrystet til jeg er rundt 30 år... Syns dere jeg bør hive meg i det, eller faktisk vente?
Ompalompas Skrevet 28. mai 2015 #36973 Skrevet 28. mai 2015 Hei Jeg har utrolig lyst på større pupper for å føle meg kvinnelig. Jeg er 21 år, og vil jo selvfølgelig ha barn om noen år, derfor eg jeg så i tvil om det er lurt å ta silikon før en eventuell graviditet. De blir jo litt ødelagte. Kirurger mener jo at man skal ta silikon når man er ferdig med alle barn. Jeg vil ikke være flatbrystet til jeg er rundt 30 år... Syns dere jeg bør hive meg i det, eller faktisk vente? Jeg var i samme situasjon som deg. Har hatt lyst på silikon siden jeg var 16 og er nå 23. Har hele tiden tenkt at jeg skal vente til jeg har fått barn, men da flere av venninnene mine opererte seg så ble jeg så misunnelig at jeg bestilte en time til konsultasjon. Da jeg spurte kirurgen angående dette sa han at jeg ikke trengte å vente til jeg har fått barn, men han kan ikke garantere at brystene vil se like fine ut etter endt amming. For min del vil det sikkert ta 10 år før jeg er ferdig med å få de barna jeg vil ha så hvorfor skal jeg da gå å vente på det når jeg ikke var fornøyd? Om 10 år kan det uansett hende at jeg må operere på nytt for å skifte ut proteser, så jeg hoppet i det og opererte for en måned siden Er mange som sier at de bare ser mer naturlige ut etter de har fått barn Hvis du har planer om å få barn om et år eller to så er det kanskje like greit å vente, men det må du nesten føle på selv
Tuva2002 Skrevet 28. mai 2015 #36974 Skrevet 28. mai 2015 Hei Jeg har utrolig lyst på større pupper for å føle meg kvinnelig. Jeg er 21 år, og vil jo selvfølgelig ha barn om noen år, derfor eg jeg så i tvil om det er lurt å ta silikon før en eventuell graviditet. De blir jo litt ødelagte. Kirurger mener jo at man skal ta silikon når man er ferdig med alle barn. Jeg vil ikke være flatbrystet til jeg er rundt 30 år... Syns dere jeg bør hive meg i det, eller faktisk vente? Nå har jeg fått ett barn da, men vil jo gjerne ha fler en gang i fremtiden. Men opererte likevel for en uke siden. Tenkte som deg, det kan gå lang tid før jeg er ferdig med barn og jeg ville ikke ha stygge pupper så lenge. Nå fikk jeg ikke til å amme nr 1 uansett så tenker nå (litt av egoistiske grunner) at jeg kanskje ikke kommer til å amme nr 2 og da kan de vel ikke bli så ødelagte. Men for meg er det minst 3-5 år til neste graviditet og så lenge hadde jeg ikke orket å vente
avone Skrevet 28. mai 2015 #36975 Skrevet 28. mai 2015 Da har jeg vært på kontroll og alt så veldig bra ut og størrelsen passet veldig bra til meg endelig fått på en litt mer komfortabel sportsbh. Fikk beskjed om å bruke den i 3 uker til på natta og 3 mnd på dagtid!! Skal bare bytte teip i 3 uker til, det er jo deilig. Arrene ser dessuten veldig fine og små ut. Noen blåmerker her og der Godt å høre, Tuva! Hvilken sportsbh fikk du byttet til? Jøss, hos meg er det omvendt, her skal tape brukes i opp mot 3 mnd, og sportsbh i 6 uker! Jeg har også fått sett mine nå, fine i formen og størrelsen på de tror jeg at jeg skal klare å leve med! Dessverre er jeg satt på antibiotikakur i 10 dager pga fare for infeksjon håper den virker!
Tuva2002 Skrevet 28. mai 2015 #36976 Skrevet 28. mai 2015 Godt å høre, Tuva! Hvilken sportsbh fikk du byttet til? Jøss, hos meg er det omvendt, her skal tape brukes i opp mot 3 mnd, og sportsbh i 6 uker! Jeg har også fått sett mine nå, fine i formen og størrelsen på de tror jeg at jeg skal klare å leve med! Dessverre er jeg satt på antibiotikakur i 10 dager pga fare for infeksjon håper den virker! Triumph triactive, ikke like trang som den andre heldigvis men støtter likevel ganske bra Ja jeg fikk litt sjokk når han sa jeg skulle bruke den i 3 mnd, det er jo hele sommeren!! Men det gikk greit å bruke vanlig bh innimellom hvis jeg skulle noe spesielt da. Så bra at du er fornøyd med strl! Syns det er skikkelig uvant at de strutter så mye, ser jo ut som to kjegler litt blåmerker under og på siden men arrene så ganske pene ut. Teipen satt bra så skulle bare bytte når den begynte å dette av. Huff, får håpe det funker bra og at du slipper infeksjon!
Tuva2002 Skrevet 29. mai 2015 #36977 Skrevet 29. mai 2015 Huff ganske bekymret nå. Har fortsatt ganske mye vondt i den ene, gjør vondt når jeg går osv. Og nå har jeg ikke lenger hjelp med datteren min, redd for hard kapsel fordi jeg er for aktiv prøver jo å sitte mest mulig på gulvet med henne men blir jo noen løft i løpet av dagen..
Milliem Skrevet 29. mai 2015 #36980 Skrevet 29. mai 2015 Takk for svar! Det gir jo mening ikke vente i 10 år for å få bra pupper! Er det noen av dere som har operert i Stavanger? Hvilken klinikk anbefaler dere?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå