Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

65D før op høres veldig stort ut, men det er vel det samme som 70C og 75B. Jeg brukte 70C før, men brukte kun bombshellbher for at det skulle se ut som jeg hadde litt pupper! Var helt fullstendig flat i sportsbh og følte meg som en gutt på treningssenteret hvor jeg trener med venninna mi som har silikon. Jeg la inn 350 og 375 under muskel og er som sagt hittil en 70F, men de ser faktisk mindre ut nå enn de gjorde med bombshellbher før. Men nå må jeg jo gå med sportsbh og det er jo en stor forbedring å gå fra helt flat i sportsbh til å se ut som en B/C med sportsbh :) Haha, kjenner igjen det med å prøve gamle bikinier/bher! Jeg titter til og med på før/etter bildene mine daglig for å minne meg på at de faktisk ER større :P jeg som var redd for å få for store!!

Ja, det høres mye større ut enn hva de faktisk var. Men jeg hadde jo litt pupper før, ja. Derfor la jeg ikke inn så mye. Var redd for at de skulle bli for store jeg og! Men det var visst ikke noe vi trengte å bekymre oss for :P

Var også totalt flat med sportsbh før, og brukte innimellom en vanlig BH under sportsbhen for at det ikke skulle være så flatt haha.. Det skal bli deilig å ha litt pupper på trening og :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dag 5. Nesten ingen smerter idag!! :D klarte til og med og løfte datteren min uten å merke noe som helst :) begynner allerede å bli lei av å sove på ryggen jeg.. Når klarte dere å sove på siden?

Skrevet

Dag 5. Nesten ingen smerter idag!! :D klarte til og med og løfte datteren min uten å merke noe som helst :) begynner allerede å bli lei av å sove på ryggen jeg.. Når klarte dere å sove på siden?

Jeg sov halvveis på siden etter en uke, og helt på siden etter to uker :) Nå etter tre uker våkner jeg sånn midt mellom på siden/på magen slik jeg sov før, men kjenner jeg er litt øm i den puppen jeg våkner oppå :P

Skrevet

Oi, 75G din heldiggris!! Jeg fikk 65G på den kalkulatoren så da er du 2 cupstørrelser større enn meg! Kjenner jeg blir misunnelig hehe :P Da kan det nok hende at de på Cubus blir for små til deg hvis det ikke passer med den i XL. Du kan jo gå innom change hvor det var snakk om at de hadde en :)

Fikk du 65G? Da er vi vel like store?! G er jo cup'en mens 65/75 er rundt ;)

Syns mine er små jeg:P kunne godt hatt 100 mer i hver ser jeg -uten at de blir for store....

Hvor mye var det du la inn igjen? Over eller under?

Skrevet

Tenker også å vente en stund med å trene bryst. Men jeg savner virkelig å løfte! Så kommer nok til å trene med vekter på skuldre , rygg og armer allerede etter 6 uker, men begynne veeeldig forsiktig. Type 2-3 kg manualer i øvelser jeg brukte 6-7 kg i før.. Også øke forsiktig og gradvis :P .. Tenker også å begynne med rolig cardio som ellipsemaskin og jogging hvis det føles behagelig:) Hadde faktisk en styrkeøkt på bein i går jeg. (Veldig rolig da) Legen sa jeg fikk lov til det etter allerede 3 uker, noen andre som også fikk lov til det?

Jeg og! Da får vi oppdatere hverandre etterhvert som vi finner noe :D

Jeg løfter litt allerede, på kidsa da... har ikke klart å unngå det... Men ellers prøver jeg å være forsiktig... Ingen vondter lengre.. Gleder meg til og håper på at de snart blir mye mykere!!

Har bare fått beskjed om 6 uker jeg... men elipse i rolig tempo må vel gå greit.... :)

Skrevet

Jeg sov halvveis på siden etter en uke, og helt på siden etter to uker :) Nå etter tre uker våkner jeg sånn midt mellom på siden/på magen slik jeg sov før, men kjenner jeg er litt øm i den puppen jeg våkner oppå :P

Er de ikke harde? Jeg kunne aldri ha sovet på de nå, de er jo som tennisballer :hakeslepp:

• Liker 1
Skrevet

Fikk du 65G? Da er vi vel like store?! G er jo cup'en mens 65/75 er rundt ;)

Syns mine er små jeg:P kunne godt hatt 100 mer i hver ser jeg -uten at de blir for store....

Hvor mye var det du la inn igjen? Over eller under?

65G er vel det samme som 70F eller 75E, mens 75G er det samme som 80F eller 85E så du har nok større enn meg :P Mine ser også små ut! Jeg la inn 350/375 under muskel og kunne godt hatt 500 i hver uten at det hadde blitt for mye! Syns det er helt sykt at mine ser så små ut etter å ha lagt inn såpass mye :/

Hvor mye la du inn?

• Liker 1
Skrevet

De er verken harde eller myke! Sånn midt mellom :P Jeg kan ikke ligge helt på magen enda, men mer mot magen enn ryggen når jeg ligger på siden slik at jeg ligger halvveis oppå den ene puppen! Det går helt fint for meg :)

Skrevet

Er de ikke harde? Jeg kunne aldri ha sovet på de nå, de er jo som tennisballer :hakeslepp:

De er verken harde eller myke! Sånn midt mellom :P Jeg kan ikke ligge helt på magen enda, men mer mot magen enn ryggen når jeg ligger på siden slik at jeg ligger halvveis oppå den ene puppen! Det går helt fint for meg :)

Ops, det kom to ganger for jeg fikk ikke til å svare på ditt innlegg første gangen :P Skrev med mobilen

Skrevet

Klarte å sove litt halvveis på ene siden i natt. Den andre siden gjør mye vondere så klarer ikke sove på den :( syns det er rart det er så stor forskjell. Opplevde du det?
Skrevet

Hei!

Jeg opererte inn 265g runde proteser, moderat profil under muskel 9 desember 2014. Har nå gått snart 6 mnd siden operasjon. Syns fortsatt puppene er ganske harde, den ene litt mer enn den andre. De flytter så og si ikke på seg, og det er fortsatt rart å ligge på dem på siden osv, kjennes nesten ut som innleggene sitter litt fast i brystet.. Hadde ganske flatt bryst før operasjon, og har ganske lite fett på overkroppen, men er normalvektig.. Noen som har opplevd at de blir en del mykere etter 6 mnd også?? :frown: De er liksom ikke noe gode å kna på .. :unsure: :cry:

Håper noen kan ta seg tid og svare!

Jeg opererte 18. desember.2014. Og jeg syntes de er ganske harde når jeg ligger, og er ikke SÅ gode å kna på, trodde de skulle bli mye mykere for kjente på en veninne som hadde opprert før meg, og hennes kjente ekte ut. Men tror det er fordi hun tok over muskel! Det har kanskje også litt med hva implant som er brukt :/ Du kan jo høre på 6 mnd kontroll da? Om de er hardere enn hva han er vandt til, eller om de er sånn som de skal være :)

Skrevet

Hvor lenge har dere fått beskjed om å bruke sportsbh?

Skrevet

6 uker, dag og natt. Hva fikk du beskjed om?
Skrevet (endret)

6 uker, dag og natt. Hva fikk du beskjed om?

Jeg husker ikke helt hva han sa, skal spørre i morgen. Etter de 6 ukene så er du helt ferdig med sportsbh? Eller må man bruke på natta i en periode og etter de 6 ukene?

Huff. Var i kjempe form i går uten smerter og Idag har jeg veldig vondt i den ene igjen. Det stikker liksom hele tiden..

Endret av Tuva2002
Skrevet

Jeg husker ikke helt hva han sa, skal spørre i morgen. Etter de 6 ukene så er du helt ferdig med sportsbh? Eller må man bruke på natta i en periode og etter de 6 ukene?

Huff. Var i kjempe form i går uten smerter og Idag har jeg veldig vondt i den ene igjen. Det stikker liksom hele tiden..

Som jeg skjønte det er jeg ferdig da ja, sportsbh skal deretter brukes ved trening. Min kirurg anbefalte likevel sportsbh på dagtid i noen uker etter de 6 første ukene, men nå har jo jeg tatt løft i tillegg :)

Jeg har vondt hele tiden jeg, og foreløpig har det ikke blitt noe mindre smerter. Måtte innom på kontroll i går, men alt ok ifølge min PK. Får bare vente på at det blir bedre :)

Skrevet

Klarte å sove litt halvveis på ene siden i natt. Den andre siden gjør mye vondere så klarer ikke sove på den :( syns det er rart det er så stor forskjell. Opplevde du det?

Hmm.. Jeg syns ikke det var vondere å sove på den ene siden enn den andre, men den høyre siden har generelt vært vondere enn den venstre. Men det er ikke 100% behagelig å sove på noen av sidene enda, selvom det ikke er vondt!

Skrevet

Jeg skal bruke dag og natt i 6 uker. Woho bare 2 uker og 1 dag igjen :D

Skrevet

Hmm.. Jeg syns ikke det var vondere å sove på den ene siden enn den andre, men den høyre siden har generelt vært vondere enn den venstre. Men det er ikke 100% behagelig å sove på noen av sidene enda, selvom det ikke er vondt!

Her har jeg omtrent ikke smerter på høyre side, mens venstre stikker og skvulper. Kan nesten virke som om den høyre har festet seg litt mer enn venstre. Føler liksom jeg må holde på den når jeg reiser meg :P

Skrevet

Her har jeg omtrent ikke smerter på høyre side, mens venstre stikker og skvulper. Kan nesten virke som om den høyre har festet seg litt mer enn venstre. Føler liksom jeg må holde på den når jeg reiser meg :P

Er du venstrehendt kanskje? Har hørt at det er vanlig å ha mest vondt på den siden man bruker armen mest :) For min del var det ikke selve puppen som plaget meg, men det kjentes ut som jeg hadde et skikkelig blåmerke rett under arret over ribbena som sportsbhen presset på. Hadde ikke blåmerke, men det var veldig ømt og vondt. Dette ga seg etter 14 dager :)

Skrevet

Er du venstrehendt kanskje? Har hørt at det er vanlig å ha mest vondt på den siden man bruker armen mest :) For min del var det ikke selve puppen som plaget meg, men det kjentes ut som jeg hadde et skikkelig blåmerke rett under arret over ribbena som sportsbhen presset på. Hadde ikke blåmerke, men det var veldig ømt og vondt. Dette ga seg etter 14 dager :)

Nei er høyrehendt, det som er så merkelig. Har brukt høyrearmen en del så skulle tro det var mer vondt på den siden. Kan kanskje virke som om det har festet seg bedre på høyre side? For den svulper ikke eller noe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...