Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gratulerer så mye Tuva og Avone!! :) 👏

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Litt smerter Idag, men helt overkommelig. Sov faktisk godt på ryggen og, men tok en pille i 4 tiden. Syns de ser kjempe små ut til tross for at de la inn 325, men de er jo ganske most i den bhen..

Jeg var forresten våken under hele op, noen andre som har vært det? Litt rart men helt greit egentlig, var veldig avslappet da :)

Endret av Tuva2002
Skrevet

Noen som har erfaring med at areola utvider seg etter operasjon?

Skrevet

Dag 1. Jeg har veldig vondt, og har hatt det siden jeg våknet etter operasjonen. Vondt i huden, men ikke arrene. Merkelig. Har sovet sittende i sofaen, men våknet jevnlig i hele natt.. Satser på at det gir seg etter hvert. Jeg har tatt løft, med innlegg - fikk 400, og 375..litt vel mye synes jeg, hvertfall i forhold til det som ble sagt før operasjonen. Kanskje ikke så rart at det gjør vondt, så store pupper har jeg aldri hatt, synes de ser gigantiske ut!

Skrevet

Dag 1. Jeg har veldig vondt, og har hatt det siden jeg våknet etter operasjonen. Vondt i huden, men ikke arrene. Merkelig. Har sovet sittende i sofaen, men våknet jevnlig i hele natt.. Satser på at det gir seg etter hvert. Jeg har tatt løft, med innlegg - fikk 400, og 375..litt vel mye synes jeg, hvertfall i forhold til det som ble sagt før operasjonen. Kanskje ikke så rart at det gjør vondt, så store pupper har jeg aldri hatt, synes de ser gigantiske ut!

Håper formen bli bedre. Jeg er på dag nr. 3 og tok innlegg med løft. Har bare litt smerter når jeg skal reise meg og strekke meg etter ting, men ellers bra. God bedring :)

Skrevet

Håper formen bli bedre. Jeg er på dag nr. 3 og tok innlegg med løft. Har bare litt smerter når jeg skal reise meg og strekke meg etter ting, men ellers bra. God bedring :)

Takk for det :) Godt å høre du er på bedringens vei da, og gratulerer med nye pupper :) Har du sett på dine ennå? Det klør i fingrene etter å åpne sportsbhen og se, men jeg tør ikke helt ennå pga smertene :P

Fikk du også beskjed om å vente en uke med å dusje?

Skrevet

Hvor er arrene etter looft? :)

Skrevet

Hvor er arrene etter looft? :)

Rundt areola, og en omvendt T under brystet. :)

Skrevet

Takk for det :) Godt å høre du er på bedringens vei da, og gratulerer med nye pupper :) Har du sett på dine ennå? Det klør i fingrene etter å åpne sportsbhen og se, men jeg tør ikke helt ennå pga smertene :P

Fikk du også beskjed om å vente en uke med å dusje?

Takk :) Ja, skulle ta av bandasjen 2.dag. Jeg skal dusje på dag nr.4 så det vil si i morgen :)

Skrevet

Rundt areola, og en omvendt T under brystet. :)

Har noen bilde?

Ser man arrene tydelig?

T under brystet, vil det si det samme som med naar man legger inn proteser da?

Skjonner ikke helt hvordan de kan bli looftet underifra...

Takk :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Har noen bilde?

Ser man arrene tydelig?

T under brystet, vil det si det samme som med naar man legger inn proteser da?

Skjonner ikke helt hvordan de kan bli looftet underifra...

Takk :)

Jeg har ikke bilde, og har ikke sett mine egne ennå, men du finner bilder på nett, blant annet av hvordan løft foregår på Teres klinikkenes sider, gå inn på brystløft, og der skal det stå en del info. :) Endret av avone
Skrevet

Dag 1 her og. Tok du over eller under muskel? Jeg fikk 325 i hver og syns se ser små ut, men har ikke fått sett de uten bh enda. Får ikke sett før en uke, veldig spent :)

Skrevet

Dag 1 her og. Tok du over eller under muskel? Jeg fikk 325 i hver og syns se ser små ut, men har ikke fått sett de uten bh enda. Får ikke sett før en uke, veldig spent :)

Tok over muskelen, og jeg synes mine er store :O Men det kan sikkert ha noe med at jeg ikke har hatt særlig til pupper før, i tillegg er de nok veldig hovne. Blir sakte men sikkert litt bedre, så håper jeg har kommet meg en del til i morgen :) håper alt går bra hos deg også! Enig, det blir veeeldig spennende med den dusjen om en uke ja! :)

Skrevet

Noen som vet hvor man kan få kjøpt bher uten spiler? (I butikk, bor i Oslo). Noen som støtter greit bra og ikke er helt 'bestemor'. 😄 Var innom Change i går og de hadde bare en variant.. Må nå gå med sportsBH noen uker til, men begynner å få sånn utrolig lyst til å kjøpe noen bher snart.. :P

Hørt at noen kjøper BH med spiler og tar ut spilene, men er ganske klønete av meg så vil først se om jeg finner noen som er uten hehe :)

Skrevet

Hei!

Jeg opererte inn 265g runde proteser, moderat profil under muskel 9 desember 2014. Har nå gått snart 6 mnd siden operasjon. Syns fortsatt puppene er ganske harde, den ene litt mer enn den andre. De flytter så og si ikke på seg, og det er fortsatt rart å ligge på dem på siden osv, kjennes nesten ut som innleggene sitter litt fast i brystet.. Hadde ganske flatt bryst før operasjon, og har ganske lite fett på overkroppen, men er normalvektig.. Noen som har opplevd at de blir en del mykere etter 6 mnd også?? :frown: De er liksom ikke noe gode å kna på .. :unsure: :cry:

Håper noen kan ta seg tid og svare!

Skrevet

Hvor mye gjorde dere på dag 2? Har lite smerter Idag og klarer å løfte armene litt opp uten at det gjør vondt, bretter klær og tar ut av oppvaskmaskinen osv. Er dette for mye aktivitet?

Skrevet

Hvor mye gjorde dere på dag 2? Har lite smerter Idag og klarer å løfte armene litt opp uten at det gjør vondt, bretter klær og tar ut av oppvaskmaskinen osv. Er dette for mye aktivitet?

Jeg lagde mat og brettet også litt klær. Aner ikke om det er for mye aktivitet, men det gjorde ikke vondt, så kan vel ikke være så ille :) jeg ventet litt flere dager med å ta ut av oppvaskmaskinen da

Skrevet

Noen som har erfaring med at areola utvider seg etter operasjon?

Ja, mine har strekt seg så de er blitt litt større etter op :( Hadde heldigvis ikke store fra før så de ser ikke altfor store ut i forhold til puppene

Skrevet

Noen som vet hvor man kan få kjøpt bher uten spiler? (I butikk, bor i Oslo). Noen som støtter greit bra og ikke er helt 'bestemor'. Var innom Change i går og de hadde bare en variant.. Må nå gå med sportsBH noen uker til, men begynner å få sånn utrolig lyst til å kjøpe noen bher snart.. :P

Hørt at noen kjøper BH med spiler og tar ut spilene, men er ganske klønete av meg så vil først se om jeg finner noen som er uten hehe :)

Jeg kjøpte noen på Cubus, men de er sånne trekantcuper med blonder og ser vel ganske bestemoraktige ut. Men de egner seg iallfall bedre under topper enn en sportsbh :P

Skrevet

Idag og i går har jeg hatt mye mer vondt i den ene enn den andre, er det normalt eller? Syns den ene virker litt mer hoven og, men vanskelig å si siden jeg ikke har sett de uten bh..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...