Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gratulerer! :) Ble løftet avtalt på op.dagen,eller visste du dette på forhånd?

Jeg skal opereres i morgen, løft med proteser, og er veldig spent! Ang. Hibiscrub, måtte du vaske håret kvelden før og på morgenen?

Ønsker deg god bedring i dagene fremover!

Jeg måtte vaske hele overkroppen med hibiscrub kvelden før og morningen før op. Men sto i mine papirer at jeg ikke trengte å vaske håret med det og at det kan gjøre håret veldig tørt. Tok bare litt i hårtuppene allikevel jeg da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei alle sammen! Nå har jeg operert- Fikk 310 i den ene puppen og 340 i den andre, over muskelen. Hadde veldig stor forskjell på puppene mine og måtte også ta et brystløft. Er på dag nr.1 og har litt smerter. Hvor lang tid tok det for dere at smertene ble mindre og du følte deg vell nok til å gå en liten tur?

Gratulerer med gjennomført operasjon! :)

Jeg opererte på en torsdag og gikk en halvtimes tur søndagen etter. Det ble litt for mye for min del, men hadde fint kunne gått 10-15 min. Mandagen etter var jeg på senteret en times tid og da gikk det mye bedre :) Nå har du tatt over muskel og jeg under, så kanskje du blir raskere smertefri enn meg :)

Skrevet

Er sykt usikker paa hvor jeg skal ta silicon, har lest masse negativt om fornebuklinikken, men I dette forumet virker alle ganske positive til klinikken.. Tenkte derfor Teres nobel paa Ryen, hvor hjemmesiden virker kjempebra, men det staar jo egnetlig ikke noe saarlig om den I forumet eller rundt omkring… noen erfaringer?

Jeg opererte på teres nobel for tre uker siden og er veldig fornøyd med både kirurgen og klinikken! Super oppfølging også etter operasjon :) Anbefaler dr. Lykke på det sterkeste!

Skrevet

Dere som har operert, hvor mye klarte dere selv etter en uke? Løfte barn inn og ut av seng feks?

Skrevet

Gratulerer! :) Ble løftet avtalt på op.dagen,eller visste du dette på forhånd?

Jeg skal opereres i morgen, løft med proteser, og er veldig spent! Ang. Hibiscrub, måtte du vaske håret kvelden før og på morgenen?

Ønsker deg god bedring i dagene fremover!

Løftet var avtalt :) Vasket hele kropen og også håret kvelden før og på selve operasjonsdagen. Lykke til :)!!

Skrevet

Hei, og gratulerer så mye!! :)

I papirene mine sto det at jeg kunne gå tur allerede etter to dager, men jeg følte meg ikke klar for det før dag 3 (tross lite smerter). Gikk da bare 10 min. Dag 4 gikk jeg litt lengre. Tok det rolig og gradvis. Du kjenner litt på det selv hva du orker. Men man skal være mest mulig i ro første uken, så ville ikke gått lange turer.

Okai, for jeg føler meg bedre i dag, men ikke sånn at jeg kan ta meg en langtur enda... Takk for svar :)

Skrevet

Gratulerer med gjennomført operasjon! :)

Jeg opererte på en torsdag og gikk en halvtimes tur søndagen etter. Det ble litt for mye for min del, men hadde fint kunne gått 10-15 min. Mandagen etter var jeg på senteret en times tid og da gikk det mye bedre :) Nå har du tatt over muskel og jeg under, så kanskje du blir raskere smertefri enn meg :)

Tusen takk for svar. Formen er bedre allerede i dag. Blir litt rastløs av å sitte stille, hehe. Håper du er fornøyd :) Jeg skal ta av bandasjen senere i dag og gleder meg :D

Skrevet (endret)

Kanskje dumt spm, meen skal tattovere ooyenbrynene mine 2. november, og tenkte aa ta silikon rundt den tiden, har det noe aa si? :)
Kan man rette haaret sitt foor operasjon? vil gjerne se grei ut paa haaret naar resten av meg kommer til aa se heeelt forferdelig ut dagene etter op.

Endret av guapaa
Skrevet

Tusen takk for svar. Formen er bedre allerede i dag. Blir litt rastløs av å sitte stille, hehe. Håper du er fornøyd :) Jeg skal ta av bandasjen senere i dag og gleder meg :D

Ja, man blir veldig rastløs av å sitte så mye i ro de første dagene. Jeg holdt på å kjede meg ihjel :P Tror jeg var litt for aktiv etter de to første dagene (hang opp klær og ryddet hjemme osv), men det har da gått fint for min del iallfall :)

Jeg er fornøyd, men skulle ønske de var større! Trodde ikke det skulle bli et problem siden jeg la inn ganske mye, men man ser faktisk ingen forskjell med klær. Faktisk ser de mindre ut nå enn de gjorde med bh før :( Men blir nok bedre når jeg kan skifte ut sportsbhen med vanlig bh :)

Hva med deg da? Er du fornøyd? :) har du hatt mye smerter?

Skrevet

Kanskje dumt spm, meen skal tattovere ooyenbrynene mine 2. november, og tenkte aa ta silikon rundt den tiden, har det noe aa si? :)

Kan man rette haaret sitt foor operasjon? vil gjerne se grei ut paa haaret naar resten av meg kommer til aa se heeelt forferdelig ut dagene etter op.

Jeg tror ikke det vil ha noe å si om du tattoverer brynene rundt tiden du skal operere :) Eneste er at du må smøre brynene noen dager etter du har tatovert dem, og det kan du ikke gjøre samme dagen som operasjon.

Tror også det går bra å rette ut håret før operasjon, men du kan ikke bruke noen produkter i håret samme dagen som op.

Skrevet

Ja, man blir veldig rastløs av å sitte så mye i ro de første dagene. Jeg holdt på å kjede meg ihjel :P Tror jeg var litt for aktiv etter de to første dagene (hang opp klær og ryddet hjemme osv), men det har da gått fint for min del iallfall :)

Jeg er fornøyd, men skulle ønske de var større! Trodde ikke det skulle bli et problem siden jeg la inn ganske mye, men man ser faktisk ingen forskjell med klær. Faktisk ser de mindre ut nå enn de gjorde med bh før :( Men blir nok bedre når jeg kan skifte ut sportsbhen med vanlig bh :)

Hva med deg da? Er du fornøyd? :) har du hatt mye smerter?

Hvor mye hadde du igjen? Jeg har ikke fått sett mine ordentlig enda, men la jo inn ganske mye så håper det bllir bra. Nå er de oppe ved kragbenene nesten, så gleder meg til de dropper litt mer. Har smerter når jeg skal reise meg og med en gang jeg går, men ellers går det ganske greit egentlig :)

Skrevet

Jeg tror ikke det vil ha noe å si om du tattoverer brynene rundt tiden du skal operere :) Eneste er at du må smøre brynene noen dager etter du har tatovert dem, og det kan du ikke gjøre samme dagen som operasjon.

Tror også det går bra å rette ut håret før operasjon, men du kan ikke bruke noen produkter i håret samme dagen som op.

Takk for svar! :)

Skrevet

Hvor mye hadde du igjen? Jeg har ikke fått sett mine ordentlig enda, men la jo inn ganske mye så håper det bllir bra. Nå er de oppe ved kragbenene nesten, så gleder meg til de dropper litt mer. Har smerter når jeg skal reise meg og med en gang jeg går, men ellers går det ganske greit egentlig :)

Jeg har 350 og 375 høy profil under muskel. Hva fikk du? Mine var tre fingerbredder under kragebenet de første dagene, men er nå en hel hånd under :) håper og tror de skal droppe enda litt til.

Skrevet

Jeg har 350 og 375 høy profil under muskel. Hva fikk du? Mine var tre fingerbredder under kragebenet de første dagene, men er nå en hel hånd under :) håper og tror de skal droppe enda litt til.

Jeg har 310 of 340 over muskelen. Gleder meg til at de kommer helt på plass, hehe. Hvilken dag er du på nå? Det skal vel egentlig være vondere under muskelen...

Skrevet

Jeg har 310 of 340 over muskelen. Gleder meg til at de kommer helt på plass, hehe. Hvilken dag er du på nå? Det skal vel egentlig være vondere under muskelen...

Det blir sikkert bra til deg :) I dag er det akkurat 3 uker siden operasjon og jeg fungerer helt som før :) Er fortsatt litt øm og sover ikke på magen enda bare. Hvilken dag er du på?

Skrevet

Det blir sikkert bra til deg :) I dag er det akkurat 3 uker siden operasjon og jeg fungerer helt som før :) Er fortsatt litt øm og sover ikke på magen enda bare. Hvilken dag er du på?

Jeg håper det :) Jeg er bare på dag nr.2. Hater at jeg ikke kan sove på magen...

Skrevet

Jeg håper det :) Jeg er bare på dag nr.2. Hater at jeg ikke kan sove på magen...

Virker som du har det greit til å bare være på dag 2, så vil tro du blir raskt smertefri :) Ja, jeg lå på ryggen i to uker og det var fantastisk å kunne legge seg på siden igjen! Trøst deg med at du er ferdig med det verste nå og at du vil kjenne forbedring for hver dag framover :)

Skrevet

Ferdig operert nå. Ble 325 over muskel :)

Skrevet

Virker som du har det greit til å bare være på dag 2, så vil tro du blir raskt smertefri :) Ja, jeg lå på ryggen i to uker og det var fantastisk å kunne legge seg på siden igjen! Trøst deg med at du er ferdig med det verste nå og at du vil kjenne forbedring for hver dag framover :)

Ja, så braa :)

Skrevet

Ferdig operert i dag jeg også, har dessverre hatt en del smerter, og håper jeg får sovet det litt bort til morgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...