Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg byttet teip for første gang i går fordi jeg fikk beskjed om at det skulle gjøres etter 8 dager. Ble veldig positivt overrasket over hvor fine arrene ser ut allerede! :) Helt lukket og en perfekt, rett strek. Jeg vet ikke om du MÅ bytte på dag 14, men jeg fikk beskjed om at teipen skal skiftes etter dag 8 :P Etter første gangen sto det at den skal skiftes 1-2 ganger i uken, noe jeg syns hørtes ofte ut. Spurte kirurgen om dette og han sa at jeg gjerne kan skifte hver tiende dag dersom jeg ønsker det, men ikke sjeldnere. De ulike klinikkene sier jo så mye forskjellig så jeg tror du bare må forholde deg til hva din sier :)

Jeg er 70 under og 90 over. I følge changekalkulatoren er jeg en 65G (WHAT!?). Ifølge kalkulatoren på underverker.no er jeg 70E. Har sneket meg til å prøve noen bher og har da prøvd 70E og 75D som begge har vært for små i cupen. Tipper faktisk jeg må ha 70F, men jeg må se hvor mye de endrer seg framover. Sjokk fikk jeg iallfall, for de ser helt ærlig ut som en stor C/liten D!

Brystene mine er også supersensitive! Au! Nå har jo jeg prestert å bli gravid også så brystvortene mine er hovne, stive og ømme konstant. Jeg har kun et lite punkt på undersiden av hvert bryst som føles numment, men har god følelse resten :)

Jeg vet det er mange som sniker seg til å bruke bh tidlig, og jeg tror nok det har gått bra med alle. Jeg hadde ikke turt å bruke en bh med noe som helst innlegg, og helst ikke med spile heller. Hvis jeg var deg ville jeg holdt meg på den sikre siden og brukt spileløs uten innlegg, så vet du iallfall at det går bra :)

Har forresten puppene dine forandret seg noe i form? Så dine litt rare ut (hvis du la under muskel da)? Mine er fortsatt ganske høye øverst og ser derfor litt rare ut, men nå har det bare gått 9 dager for meg da :)

Oi, da bør jeg kanskje ta den av i dag og sette på ny :o Har gruvd meg sånn til det, er så redd det skal være åpent eller komme ut noe etter å ha lest litt skrekkhistorier om det på nett :sjokkert:

70F ja, hjelp! Da må sikker jeg også det siden vi er ganske lik i mål, og jeg synes også mine ser ut som en stor C/liten D. Blir morsomt å prøve!

Tok under muskel ja:) Ja, de har egentlig det. Først var de jo helt hoven og struttende såklart, og litt kantete og flatere under brystvortene, men de siste dagene har den ene blitt ganske mye mykere, og så kommer den andre litt etter, de blir liksom mindre kantete og mer rund om du skjønner. De er litt høye øverst enda da. Men de har også kommet pittelitt nærmere siden det ikke er så stramt lengre. Nå er de fortsatt ganske spisse altså (pga brystvortene som fortsatt strutter), men bedre enn det var de første dagene. Nå ser det litt ut som jeg har over muskel, mens det forhåpentligvis blir litt mer naturlig etter hvert:) Jeg synes de ser 100 ganger finere ut uten støttebhen, det skal nevnes. I tillegg virker det som huden på siden av puppene prøver å strekke seg, og det klør veldig, så regner med at når det gir seg så er de ikke så "oppunder armen" heller som de føles nå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, da bør jeg kanskje ta den av i dag og sette på ny :o Har gruvd meg sånn til det, er så redd det skal være åpent eller komme ut noe etter å ha lest litt skrekkhistorier om det på nett :sjokkert:

70F ja, hjelp! Da må sikker jeg også det siden vi er ganske lik i mål, og jeg synes også mine ser ut som en stor C/liten D. Blir morsomt å prøve!

Tok under muskel ja:) Ja, de har egentlig det. Først var de jo helt hoven og struttende såklart, og litt kantete og flatere under brystvortene, men de siste dagene har den ene blitt ganske mye mykere, og så kommer den andre litt etter, de blir liksom mindre kantete og mer rund om du skjønner. De er litt høye øverst enda da. Men de har også kommet pittelitt nærmere siden det ikke er så stramt lengre. Nå er de fortsatt ganske spisse altså (pga brystvortene som fortsatt strutter), men bedre enn det var de første dagene. Nå ser det litt ut som jeg har over muskel, mens det forhåpentligvis blir litt mer naturlig etter hvert:) Jeg synes de ser 100 ganger finere ut uten støttebhen, det skal nevnes. I tillegg virker det som huden på siden av puppene prøver å strekke seg, og det klør veldig, så regner med at når det gir seg så er de ikke så "oppunder armen" heller som de føles nå :)

Jeg gruet meg også til å ta av teipen for jeg så for meg at det skulle være åpne hull redd inn i puppen! Men det gikk veldig fint altså :) Litt vondt å dra av teipen bare, men det syns jeg det er hvis jeg har teip etter å ha tatt blodprøve også så.

Godt å høre at dine har forandret seg litt :) Jeg syns ikke mine er fine å se på nå, verken med eller uten sportsbhen. Mine er liksom ovale nå fordi muskelen er så høyt oppe, i tillegg til at brystvortene stikker gjennom alt av klær! Håper de blir mer runde i formen etterhvert, så skal jeg si meg strålende fornøyd :)

Skrevet

Hei! Har fulgt masse med på denne tråden. Kom meg fra Google og inn på starten av tråden, så lest mest fra 2005 og 2006 haha 😄

Gøy å se at folk fortsatt bruker denne fantastiske tråden! Opererte selv for 13 dager siden. 255g over muskel. Runde protester, nøytral profil. :)

Lurer litt på når folk var tilbake på jobb (og om dere har en aktiv jobb).. Jeg var tilbake allerede dag nr 8, og er i ettertid redd for at jeg har presset meg litt for hardt.. Hørt at det er større sjanse for hard kapsel hvis man ikke tar det rolig nok i starten.. Noen som vet om dette er sant??😳 jobber forresten i barnehage. Heldigvis er alle så store at de kan gå selv, så har ikke måttet løfte noen enda. Men blitt en del gåing og sette seg ned på huk, finne frem leker og kle på barn, mye bevegelse med armene mao..

Skrevet

Hei! Har fulgt masse med på denne tråden. Kom meg fra Google og inn på starten av tråden, så lest mest fra 2005 og 2006 haha

Gøy å se at folk fortsatt bruker denne fantastiske tråden! Opererte selv for 13 dager siden. 255g over muskel. Runde protester, nøytral profil. :)

Lurer litt på når folk var tilbake på jobb (og om dere har en aktiv jobb).. Jeg var tilbake allerede dag nr 8, og er i ettertid redd for at jeg har presset meg litt for hardt.. Hørt at det er større sjanse for hard kapsel hvis man ikke tar det rolig nok i starten.. Noen som vet om dette er sant?? jobber forresten i barnehage. Heldigvis er alle så store at de kan gå selv, så har ikke måttet løfte noen enda. Men blitt en del gåing og sette seg ned på huk, finne frem leker og kle på barn, mye bevegelse med armene mao..

Hei!

Jeg har også lest helt fra starten av tråden og har nå kommet meg til 2010! Haha, har hatt litt lite å drive med etter operasjon kan man si :P

Ser du har lagt over muskel, og har hørt at de som legger over muskel er raskere tilbake til hverdagen enn de som har lagt under. Selv la jeg 375 under muskel og skal tilbake på jobb etter 13 dager. Jeg er sykepleier og sitter heller ikke mye på rumpa i løpet av en arbeidsdag så jeg er veldig glad jeg har såpass mange dager ferie. Hadde sikkert klart meg på jobb etter 8 dager dersom jeg måtte, men det hadde vært ubehagelig. Jeg må fortsatt ta paracet på kveldene fordi jeg da har vondt.

Skrevet

Huff ja! Ekstremt mye tid til å lese :P

Hvilken dag er du på nå? Alt har gått bra her. Hadde litt vondt og var ekstremt sliten etter 1. og 2. arbeidsdag (8. og 9.dag post op).. Men gikk greit resten av uken. Er bare nå redd for at jeg har overanstrengt meg. Flere som vil dele hvordan det var å komme tilbake i jobb og hvor lenge de hadde fri?

Skal visst gjøre mindre vondt over muskel ja, og jeg har hatt veldig lite vondt :) men også hørt at det er større sjanse for hard kapsel når man tar over da. Så sikkert derfor jeg blir så bekymret for det nå..

Skrevet

Huff ja! Ekstremt mye tid til å lese :P

Hvilken dag er du på nå? Alt har gått bra her. Hadde litt vondt og var ekstremt sliten etter 1. og 2. arbeidsdag (8. og 9.dag post op).. Men gikk greit resten av uken. Er bare nå redd for at jeg har overanstrengt meg. Flere som vil dele hvordan det var å komme tilbake i jobb og hvor lenge de hadde fri?

Skal visst gjøre mindre vondt over muskel ja, og jeg har hatt veldig lite vondt :) men også hørt at det er større sjanse for hard kapsel når man tar over da. Så sikkert derfor jeg blir så bekymret for det nå..

Jeg er på dag 10 (11 hvis man inkluderer operasjonsdagen). I dag er faktisk første dagen jeg ikke har trengt en eneste paracet :) de siste dagene er det kun sportsbhen som har gjort så jeg har fått vondt. Virker som jeg hovner opp litt utover dagen så på kvelden har bhen strammet så fælt over ribbena!

Det sies jo at man kan være tilbake på jobb etter 1-2 uker, så hvis du klarer å holde deg unna løft så tror jeg nok ikke du trenger å bekymre deg :) Jeg kan risikere å måtte hjelpe gamle mennesker på mange kg opp fra seng osv, men jeg skal prøve å få lurt meg unna det den første uken iallfall! En kollega av meg opererte nå på fredag og skal tilbake på jobb allerede i helgen, så da må jeg klare det etter 13 dager også :)

Skrevet

Okei, huff virker som om at det er mye verre å ta under muskel! Tok bare smertestillende første to dagene og før jeg skulle legge meg tre dager etter det igjen, bare for at jeg ville sove så godt som mulig :P

Ja, har også hørt 1-2 uker, men forestiller meg da at de mener kontorjobb..? Vanskelig å si. Men godt å høre at jeg ikke er den eneste med aktiv jobb som ikke er kjempe lenge borte fra jobb :) har lurt meg unna løft jeg også.. 'Nei, men du må jo prøve å komme deg opp på husken selv lille venn, det er eneste måten du kommer til å lære det selv på' hehe..

Skrevet

Okei, huff virker som om at det er mye verre å ta under muskel! Tok bare smertestillende første to dagene og før jeg skulle legge meg tre dager etter det igjen, bare for at jeg ville sove så godt som mulig :P

Ja, har også hørt 1-2 uker, men forestiller meg da at de mener kontorjobb..? Vanskelig å si. Men godt å høre at jeg ikke er den eneste med aktiv jobb som ikke er kjempe lenge borte fra jobb :) har lurt meg unna løft jeg også.. 'Nei, men du må jo prøve å komme deg opp på husken selv lille venn, det er eneste måten du kommer til å lære det selv på' hehe..

Jeg tror nok det er verre under muskel ja, men jeg vil ikke si jeg har hatt store smerter :) Vil heller kalle det sterkt ubehag ved bevegelse. Har iallfall gått over all forventning :) helingstiden tar jo også lenger tid ved under muskel.

Jeg spurte på konsultasjon, og da sa han at 1 uke gjelder de med kontorjobb og 2 uker for andre med en litt mer fysisk jobb. Sikkert enda lenger for de som har TUNGE løft. Jeg har prestert å bli skikkelig forkjølet så hvis jeg blir verre på onsdag så blir jeg vel tvunget til å ta noen ekstra dager hjemme :( Håper ikke det, for da tenker vel sjefen at jeg bare ville ha litt lenger ferie.

Skrevet

Huff da :( men er da ganske normalt å bli forkjølet etter en ferie og.. Vet ikke om du har sagt at du skal operere deg eller ta en skikkelig ferie og reise bort. Kan i så fall skylde på at du ble forkjølet grunnet klimaendringene hehe. Vil anbefale deg å ta den tiden borte fra jobb som du trenger. Heller litt for mye enn litt for lite. Utrolig kjipt å ende opp med komplikasjoner som kan ta måneder og koste tusener å ordne opp i, bare for 2-3 dager ekstra på jobb liksom.. Bare noen tanker. Vært så utrolig redd selv i ettertid for at jeg pushet meg for hardt ved å være for tidlig tilbake på jobb.

Forresten noen som fikk blåmerker? Og hvor lenge varte de?

Skrevet

Huff da :( men er da ganske normalt å bli forkjølet etter en ferie og.. Vet ikke om du har sagt at du skal operere deg eller ta en skikkelig ferie og reise bort. Kan i så fall skylde på at du ble forkjølet grunnet klimaendringene hehe. Vil anbefale deg å ta den tiden borte fra jobb som du trenger. Heller litt for mye enn litt for lite. Utrolig kjipt å ende opp med komplikasjoner som kan ta måneder og koste tusener å ordne opp i, bare for 2-3 dager ekstra på jobb liksom.. Bare noen tanker. Vært så utrolig redd selv i ettertid for at jeg pushet meg for hardt ved å være for tidlig tilbake på jobb.

Forresten noen som fikk blåmerker? Og hvor lenge varte de?

Ja, er nok helt normalt å bli forkjølet og man kan jo ikke velge når man skal bli det. Men jeg er ikke av typen som blir hjemme fra jobb kun pga en forkjølelse, så jeg går såklart på jobb så lenge jeg ikke blir verre :) jeg tror du kjenner det om du overanstrenger deg. Jeg kjenner det iallfall godt i puppene de dagene jeg har vært litt for mye aktiv så er spent på å se hvordan de blir etter en arbeidsdag!

Jeg fikk ingen blåmerker, men var rødflammet på undersiden av begge brystene. Vet ikke hva det kom av, men det gikk bort i løpet av noen dager.

• Liker 1
Skrevet

Krysser fingrene for at du blir bedre og at det går bra da! Man blir jo ganske rastløs etterhvert og da er det jo fint å komme seg tilbake til hverdagen :)

Okei.. Hatt blåmerker i over to uker nå, synes de burde forsvinne snart..

Skrevet

Hei!

Hvor mye silikon har dere som har lagt over muskelen lagt inn? Har dere hatt litt pupper fra før av? Hvordan ble resultatet? Hvor lenge hadde dere smerter? Jobber i klestbutikk og lurer på hvor lenge jeg må vente før jeg kan begynne å jobbe igjen. Er bare selger.

Skal ta brystløft og silikon over muskelen den 19.mai!

Skrevet

Hei!

Hvor mye silikon har dere som har lagt over muskelen lagt inn? Har dere hatt litt pupper fra før av? Hvordan ble resultatet? Hvor lenge hadde dere smerter? Jobber i klestbutikk og lurer på hvor lenge jeg må vente før jeg kan begynne å jobbe igjen. Er bare selger.

Skal ta brystløft og silikon over muskelen den 19.mai!

Hei, jeg tok over. 255 gram. Hadde litt pupper fra før av ja. Er jo bare 2 uker siden op, så vet ikke enda hvordan sluttresultatet blir. Er veldig fornøyd så langt, men hvis du ikke har noe pupper fra før vil jeg anbefale deg å ta litt mer enn 255 i alle fall.. Ikke hatt smerter i det hele tatt egentlig. Noe stikking osv som er ubehagelig, men ikke vondt. Og følelsen av å være veeeldig støl hehe.. Men merker at jeg blir myye lettere sliten og andpusten nå enn før op, og trenger oftere sittepause hvis jeg går lengre turer f.eks.. Dette blir bedre og bedre for hver dag da. Men det er noe å tenke på hvis du ikke har mulighet til å sette deg ned så mye på jobb.

• Liker 1
Skrevet

Krysser fingrene for at du blir bedre og at det går bra da! Man blir jo ganske rastløs etterhvert og da er det jo fint å komme seg tilbake til hverdagen :)

Okei.. Hatt blåmerker i over to uker nå, synes de burde forsvinne snart..

Jeg hadde blåmerke på ene puppen i 2-3 uker. Nå er det 5 uker siden operasjonen og jeg begynner å bli fryktelig utålmodig etter at de skal bli mykere.. er ikke like hoven i eget vev, men innlegget er hardt.. Livredd for hard kapsel så vil bare at det skal bli mykt snart så jeg slipper å tenke på "hva hvis"..

Skrevet

Hei, jeg tok over. 255 gram. Hadde litt pupper fra før av ja. Er jo bare 2 uker siden op, så vet ikke enda hvordan sluttresultatet blir. Er veldig fornøyd så langt, men hvis du ikke har noe pupper fra før vil jeg anbefale deg å ta litt mer enn 255 i alle fall.. Ikke hatt smerter i det hele tatt egentlig. Noe stikking osv som er ubehagelig, men ikke vondt. Og følelsen av å være veeeldig støl hehe.. Men merker at jeg blir myye lettere sliten og andpusten nå enn før op, og trenger oftere sittepause hvis jeg går lengre turer f.eks.. Dette blir bedre og bedre for hver dag da. Men det er noe å tenke på hvis du ikke har mulighet til å sette deg ned så mye på jobb.

Jeg har pupper fra før av, må ta et løft i tillegg. Men har hørt at det ikke er like vondt over musklene. Hadde du veldig vo dt de 2-3 første dagene?

Skrevet

Har puppene dine fått ett heng?

Skrevet

Jeg hadde blåmerke på ene puppen i 2-3 uker. Nå er det 5 uker siden operasjonen og jeg begynner å bli fryktelig utålmodig etter at de skal bli mykere.. er ikke like hoven i eget vev, men innlegget er hardt.. Livredd for hard kapsel så vil bare at det skal bli mykt snart så jeg slipper å tenke på "hva hvis"..

Vet du om blåmerker har sammenheng med hard kapsel? Livredd for hard kapsel selv:( mine blåmerker begynner å gå bort nå (2 uker og 2 dager post op), så er jo ca like lang tid som du hadde da:).. Tror ikke du trenger å bekymre deg for hard kapsel allerede, er det ikke normalt at de fortsatt er ganske harde etter bare 5 uker?

Skrevet

Jeg har pupper fra før av, må ta et løft i tillegg. Men har hørt at det ikke er like vondt over musklene. Hadde du veldig vo dt de 2-3 første dagene?

Hadde aldri veldig vondt jeg. Klarte å gjøre alt selv hele tiden og, bortsett fra å komme meg fra liggende til sittende stilling dagen etter operasjonen. Tok bare det jeg fikk beskjed om av paracet og ibux de første 2-3 dagene. Fikk bare vondt hvis jeg var veldig aktiv, så man må jo ha muligheten til å ta det med ro i starten. Men var ikke veldig vondt altså, bare litt:)

Skrevet

Hei!
Jeg har lest denne tråden i flere år da jeg lenge har følt på behovet for å gjøre noe med mine ikke-eksisterende pupper, og endelig blir det min tur! :)

Jeg skal opereres i slutten av mai og skal ta løft med innlegg over muskelen. Vil gjerne høre om det er noen av dere som har gjort dette? Jeg har hørt at det i utgangspunktet anbefales å ta løftet først, deretter innlegg 3+ mnd etterpå, men kirurgen mente det var like greit å ta alt i en omgang. Jeg tenker at jeg synes det er greit så slipper man å grue seg til to operasjoner.

Jeg har lest at når man forlater klinikken så har man en bandasje rundt puppene, og sportsBH utenpå, hvor lenge må bandasjen være på? Er det lenger vanlig at man kommer inn på klinikken for en sjekk dagen eller noen dager etter operasjonen?

Mange spørsmål og ca en sommerfugl-farm i magen på denne jenta :D

Skrevet

Hei!

Jeg har lest denne tråden i flere år da jeg lenge har følt på behovet for å gjøre noe med mine ikke-eksisterende pupper, og endelig blir det min tur! :)

Jeg skal opereres i slutten av mai og skal ta løft med innlegg over muskelen. Vil gjerne høre om det er noen av dere som har gjort dette? Jeg har hørt at det i utgangspunktet anbefales å ta løftet først, deretter innlegg 3+ mnd etterpå, men kirurgen mente det var like greit å ta alt i en omgang. Jeg tenker at jeg synes det er greit så slipper man å grue seg til to operasjoner.

Jeg har lest at når man forlater klinikken så har man en bandasje rundt puppene, og sportsBH utenpå, hvor lenge må bandasjen være på? Er det lenger vanlig at man kommer inn på klinikken for en sjekk dagen eller noen dager etter operasjonen?

Mange spørsmål og ca en sommerfugl-farm i magen på denne jenta :D

Hei :-) jeg tok løft og innlegg, 250cc i samme slengen, det jikk helt fint. Hadde ikke noe særlig smerte i etterkant, bare litt ubehag i arra første dagane .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...