Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Libra
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler at 300cc anatomisk under muskel er aaltfor lite, men jeg har faktisk ikke plass til mer:( Huff.. vet ikke hva jeg skal ta meg til..

Det er jo en mulighet å operere i to omganger dersom du ønsker deg større :) har ei venninne som kun hadde plass til 250 første gangen og hun skal inn nå et år senere for å legge inn 400. Jeg hadde max plass til 375 og syns mine godt kunne vært større, men finner en trøst i at det faktisk ikke var plass til mer. Nå er jeg enda nyoperert så vet ikke hvordan resultatet blir enda, men har hørt de blir enda mindre. Skjønner du syns det er kjipt hvis du hadde ønsket deg mer, men husk at de aller fleste som har store silikonpupper har måtte tatt det i minst to omganger :)

• Liker 1
Skrevet

Dere som har kjøpt/ sett spilefrie BHer... hvor finner dere de? Jeg har kjøpt en, men den er litt kjerring, og vil jo gjerne ha noe penere enn det de neste 6 månedene. Men det står jo også at BHen ikke skal løfte/pushe puppene. Altså skal den bare støtte puppene sånn de er da? Kan man liksom ikke gå med en BH som gir de litt fin fasong, og ikke bare støtteBH? Vil ikke ødelegge de. Pratet med en på klinikken, og de hadde fått inn et par seriøse kasuser av pushupBH. Vi snakker implantater flyttet til under haka liksom

Jeg har sett flere både på Cubus og lindex, men har enda ikke kjøpt noen i og med at jeg har 5,5 uker igjen med sportsbh :P men man kan vel også bruke bandau bh tror jeg? Jeg kommer nok til å ofre noen mnd med mindre kløft for å få et langvarig fint resultat, men vet det er mange som ikke gjør det og som det går greit med. Har ei venninne som har anatomiske proteser under muskel og hun fulgte ikke instruksene fra klinikken og endte med protese som roterer flere ganger daglig. Hun droppet sportsbh etter første uka og gikk heller med bandau bh. Om det har noen sammenheng vet man jo ikke, men jeg vil iallfall være på den sikre siden :)

Du kan jo evt kjøpe vanlig bh uten pushup og ta ut spilene :)

Skrevet

Jeg har 315 i den ene og 360 i den andre anatomiske. Og jeg synes de er store nok. Og jeg har jo sånn i prinsippet bare da 15 gram mer enn deg, siden den andre var en del mindre.

Men hvordan er du bygget sånn ellers? Og hvor mye vev har du selv?

Ja det er jo ikke så altfor mye med 15 gram mer da.. Hva var utgangspunktet ditt, og hva er du nå? Har sikkert lest hva du har skrevet tidligere, men ork å bla tilbake :fnise:

Jeg er 166cm høy, 56 kg, har veltrent kropp som i markert mage og rygg og den pakka der. Fyller så vidt ut en 70A nå, så har veldig lite fra før!

Skrevet (endret)

Endret av Libra
Skrevet (endret)

Endret av Libra
Skrevet

Roterer hver dag?! jeg er jo livredd for at mine skal rotere. Men problemet med vanlige BHer er at cupene sitter for nærme hverandre enn så lenge, og det er det jeg er redd for. De vil jo gjøre det selv om jeg tar ut spilene. Og lurer på hvordan det påvirker puppene. De er jo litt ut til siden ettersom de er ganske nye!

Ja, hennes roterer når hun har på bh, når hun løper/trener og under sex. Hun skal operere på nytt neste uke pga dette og da skal hun legge inn runde proteser. Hun har skremt meg så det er derfor jeg vil gjøre alt riktig selvom jeg har runde proteser. Hvis du har anatomiske så ville jeg nok fulgt skrivet fra klinikken til punkt å prikke for at det skal være minst sannsynlig at du vil ha problemer med rotasjon :) Det er vel verdt å gå med litt mindre pene bher i noen måneder enn å måtte operere på nytt om en år? Det tenker jeg iallfall :P

Skrevet

Jeg er ganske mye større enn deg. 170 og ca 70 kg. Forhåpentligvis snart 65 haha. Men jeg har brede hofter og er generelt ganske myk i fasongen. Lite sixpack å spotte her. Jeg var egentlig ikke veldig liten i størrelsen, men jeg hadde mistet fasongen helt. Så var mest derfor jeg gjorde det. Men jeg hadde nok da en del mer vev. Men jeg er jo også større enn deg. Så 300 er nok ikke helt utenfor for din del tenker jeg. Men er jo vanskelig å vite. Men jeg er ekstremt glad for at jeg hørte på kirurgen min! Hvor skal du operere?

Du får hvertfall til å roe nervene mine litt ned hehe! Håper virkelig at jeg blir fornøyd :danse: Jeg skal operere på Klinikk Strand i Haugesund :)

Skrevet (endret)

Endret av Libra
Skrevet (endret)

Endret av Libra
Skrevet

Hvor lang tid tok det før deres pupper begynte å se normale ut? Vet det er vanlig at de ikke er pene den første tiden, men vet ikke om det er snakk om uker eller måneder før de forandrer seg :P Syns ikke mine har forandret seg i det hele tatt i løpet av fem dager. Får også utrolig spisse pupper av sportsbhen så jeg skal prøve å få kjøpt meg en ny etterpå. Vil ikke komme tilbake på jobb med to kjegler under uniformen :fnise:

Skrevet

Hei!

Jeg opererte meg for 4-5 år siden og valgte å operere meg hos den første klinikken jeg var hos. Angrer litt på det i og med at jeg ikke er fornøyd med størrelsen. Jeg fikk beskjed om at han ikke ville legge inn mer enn 265g hos meg, men jeg tenkte at det var enten det eller ingenting. Jeg kjenner flere som har fått lagt inn "lite" på denne klinikken i forhold til de som er operert på andre klinikker. Det jeg lure på da er om noen har operert brystene to ganger? Og hvordan er smertene da i forhold til første gangen? Når jeg opererte 1. Gang hadde jeg ekstremt vondt i hvert fall 1 uke. Klarte ikke å gjøre noenting. Klarte ikke en gang å komme meg opp fra soffaen alene, måtte vekke kjæresten når jeg måtte på do om natta og sov omtrent ingenting. Og er redd for at det skal gjøre like vondt 2. Gang :(

Skrevet

Wow, det var litt av et sammentreff! Hvordan er formen din nå i forhold til de første dagene? :) Formen min er veldig bra, men føler meg fortsatt litt handicappet når jeg skal bevege meg. Jeg opererte på nobelklinikken av dr. Lykke :) Hvor opererte du? Jeg fikk samme smertestillende som deg, og har tatt en oxynorm natt til i går og en natt til i dag :)

Er over to uker siden jeg tok angrepille så tror dessverre ikke det er derfor :/ Tok en ny test i dag som var litt svakere, men fortsatt positiv. Men krysser alt jeg har for at det er en tidlig spontanabort. Tenker at testen burde være sterkere enn den er når jeg tross alt er tre dager over forventet mens.

Litt sent svar her igjen, men formen er kjempefin! Har ikke tatt smertestillende etter dag 4. vasket klær og tatt oppvasken i dag uten problem, selv om jeg sikkert ikke burde, men dagene går såå sakte. Hevelsen mellom puppene har heldigvis gått ned ganske mye. Kjenner det stikker og skvulper masse der inne nå, haha, men håper det gir seg snart! Jeg ble også veeeldig oppblåst dag 3, og det har ikke gått ned så mye enda (dag 7), så føler puppene ser knøttsmå ut med sportsbhen på eller generelt under klær, men veldig store uten klær.. Kommer det til å vises bedre etter hvert når man har tatt under muskelen?

Ble operert på Teres Stokkan av Ola Evjen:)

Hvordan er formen din nå?

Skrevet

Litt sent svar her igjen, men formen er kjempefin! Har ikke tatt smertestillende etter dag 4. vasket klær og tatt oppvasken i dag uten problem, selv om jeg sikkert ikke burde, men dagene går såå sakte. Hevelsen mellom puppene har heldigvis gått ned ganske mye. Kjenner det stikker og skvulper masse der inne nå, haha, men håper det gir seg snart! Jeg ble også veeeldig oppblåst dag 3, og det har ikke gått ned så mye enda (dag 7), så føler puppene ser knøttsmå ut med sportsbhen på eller generelt under klær, men veldig store uten klær.. Kommer det til å vises bedre etter hvert når man har tatt under muskelen?

Ble operert på Teres Stokkan av Ola Evjen:)

Hvordan er formen din nå?

Så godt å høre! Jeg tok kun to paracet i går på morgenen (dag tre) og tok det samme i dag tidlig. Kommer nok ikke til å trenge mer :) Jeg var med sambo ut på en halvtimes tur med hundene i går og det tror jeg ikke jeg var helt klar for. Ble helt svimmel og hele verden gynget mens jeg gikk :P Nå har jeg akkurat vært ute en times tid for å kjøpe meg en ny sportsbh og det gikk mye bedre i dag :) Jeg kjenner også at det skrupler inni der nå og det er en rar følelse! Er helt enig med deg i at dagene går sakte. Er begrenset hvor gøy det er å se på tv 16 timer i døgnet omtrent :P

Jeg syns også mine ser ekstremt små ut med klær. De ser faktisk mindre ut enn før operasjon da jeg brukte bombshell bh :P Men før så var jeg heeeelt flat med sportsbh, og det er jeg jo absolutt ikke nå :fnise: Det er noen som sier at de kommer litt mer fram når musklene slipper, mens andre sier de blir mye mindre pga hevelsen går ned. Jeg tror det kommer litt an på hvor hoven man er, for hvis man er veldig hoven så vil de jo se mindre ut når hevelsen er ute.

Var og kjøpte en ny sportsbh i sta og kjøpte 75D siden det var det jeg fikk fra klinikken. Har tatt på den nye nå og kastet den andre til vask, men merker nå at den nye er mye strammere enn den andre! Så stramt at det er litt slitsomt å puste faktisk. Vet ikke om den fra klinikken har vært litt for stor eller om den jeg har på nå rett og slett er for trang? Håper ikke jeg ødelegger noe nå :(

Skrevet

Hei! Noen som har hatt litt hengebryster og måtte ta brystløft og lagt inn silikon? Evt. hvor mye la dere inn og over eller under muskelene og hvordan ble resultatet? Skal ta brystløft med innlegg om to uker...

Skrevet

Hei! Noen som har hatt litt hengebryster og måtte ta brystløft og lagt inn silikon? Evt. hvor mye la dere inn og over eller under muskelene og hvordan ble resultatet? Skal ta brystløft med innlegg om to uker...

Jeg har tatt løft og lagt inn 240 gram. Tok under muskel. Selve resultatet ble bra,men ikke fornøyd med størrelsen. Så kommer til å legge inn mer snart. Kirurg la inn så mye som det var plass til på det tidspunktet. Arrene har blitt fine, de synes nesten ikke. Lykke til :)
Skrevet

Jeg har tatt løft og lagt inn 240 gram. Tok under muskel. Selve resultatet ble bra,men ikke fornøyd med størrelsen. Så kommer til å legge inn mer snart. Kirurg la inn så mye som det var plass til på det tidspunktet. Arrene har blitt fine, de synes nesten ikke. Lykke til :)

Jeg skal ta over muskelen og fikk beskjed om at jeg kunne ha rundt 300g. Ble det litt heng på de eller "strutter" de :)?

Skrevet

Jeg skal ta over muskelen og fikk beskjed om at jeg kunne ha rundt 300g. Ble det litt heng på de eller "strutter" de :)?

Jeg har ikke heng :) De ser ut som vanlige silikonpupper.
Skrevet

Dere som har kjøpt/ sett spilefrie BHer... hvor finner dere de? Jeg har kjøpt en, men den er litt kjerring, og vil jo gjerne ha noe penere enn det de neste 6 månedene. Men det står jo også at BHen ikke skal løfte/pushe puppene. Altså skal den bare støtte puppene sånn de er da? Kan man liksom ikke gå med en BH som gir de litt fin fasong, og ikke bare støtteBH? Vil ikke ødelegge de. Pratet med en på klinikken, og de hadde fått inn et par seriøse kasuser av pushupBH. Vi snakker implantater flyttet til under haka liksom

Sjekk på ebay.

http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=321442183077&globalID=EBAY-GB&alt=web

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...