maisen_s_h Skrevet 28. april 2015 #36741 Skrevet 28. april 2015 Heldig :D jeg har ikke vært på konsultasjon enda men håper på å få den samme datoen som deg, da er muligheten for hjelp til stedet Krysser fingrene for deg:)
Tuva2002 Skrevet 28. april 2015 #36742 Skrevet 28. april 2015 Får man bestemme selv om man vil ha over eller under muskelen og om man vil ha runde eller anatomiske? Hva har dere andre?
Ompalompas Skrevet 28. april 2015 #36743 Skrevet 28. april 2015 Gleder meg masse! Men skal innrømme jeg gruer meg litt også Jeg skal opereres på Klinikk Strand i Haugesund! Hehe! Jeg skal operere om to dager og kjenner nervene komme nå gruer meg helt sykt til å måtte legge meg på bordet og få satt inn veneflon! Da tror jeg nervene kommer til å være i helspenn. Men vi kommer sikkert til å klare oss like fint som de andre :D
Ompalompas Skrevet 28. april 2015 #36744 Skrevet 28. april 2015 Får man bestemme selv om man vil ha over eller under muskelen og om man vil ha runde eller anatomiske? Hva har dere andre? Jeg fikk ikke velge mellom over eller under muskel. Har B-cup fra før og trodde jeg kunne få over, men må legge inn under muskel pga lite underhudsfett. Jeg kunne sikkert ha valgt anatomiske dersom jeg ville det, men kirurgen anbefalte runde og høy profil og det var det jeg ville ha
maisen_s_h Skrevet 29. april 2015 #36745 Skrevet 29. april 2015 Hehe! Jeg skal operere om to dager og kjenner nervene komme nå gruer meg helt sykt til å måtte legge meg på bordet og få satt inn veneflon! Da tror jeg nervene kommer til å være i helspenn. Men vi kommer sikkert til å klare oss like fint som de andre :D Så spennende! I morgen skjer det altså? Masse lykke til, gi oppdatering når du kan:D
maisen_s_h Skrevet 29. april 2015 #36746 Skrevet 29. april 2015 Får man bestemme selv om man vil ha over eller under muskelen og om man vil ha runde eller anatomiske? Hva har dere andre? Jeg fikk ikke bestemme selv, men jeg ville heldigvis ha under muskel for best resultat:) Jeg var for tynn og smal for å kunne ha over muskel og/eller runde proteser, så da blir det anatomiske under muskel på meg!
Tuva2002 Skrevet 29. april 2015 #36747 Skrevet 29. april 2015 Jeg fikk ikke velge mellom over eller under muskel. Har B-cup fra før og trodde jeg kunne få over, men må legge inn under muskel pga lite underhudsfett. Jeg kunne sikkert ha valgt anatomiske dersom jeg ville det, men kirurgen anbefalte runde og høy profil og det var det jeg ville ha Okei, har lest at det er mye vondere under muskel. Jeg vil helst ha runde, har sett noen bilder og syns det ser finest ut så håper jeg kan få det
Tuva2002 Skrevet 29. april 2015 #36748 Skrevet 29. april 2015 Jeg fikk ikke bestemme selv, men jeg ville heldigvis ha under muskel for best resultat:) Jeg var for tynn og smal for å kunne ha over muskel og/eller runde proteser, så da blir det anatomiske under muskel på meg! Så du kunne ikke ha runde under muskelen? Det er vel det jeg helst vil ha. Jeg er ganske tynn, 175 og ca 59 kg.
Kokosbolla Skrevet 29. april 2015 #36749 Skrevet 29. april 2015 Får man bestemme selv om man vil ha over eller under muskelen og om man vil ha runde eller anatomiske? Hva har dere andre? Jeg fikk ikke velge under/over selv men jeg hadde så lite underhudsfett at jeg skjønte på forhånd at det kom til å bli under og han sa det var garantert rippling over, så utfordret han heller ikke på det... Han spurte om jeg hadde tenkt noe på om jeg ønsker med runde eller anatomiske, men det hadde jeg egentlig ikke, valgte å stole på hans anbefaling om runde moderat profil til min kropp og er veldig fornøyd med det!
maisen_s_h Skrevet 29. april 2015 #36750 Skrevet 29. april 2015 Så du kunne ikke ha runde under muskelen? Det er vel det jeg helst vil ha. Jeg er ganske tynn, 175 og ca 59 kg. Nei, jeg fikk ikke velge det, da det ville sett ut som to kuler plassert rett på brystet mitt. Jeg skjønte på forhånd at jeg måtte ha anatomiske, men det er helt greit dersom det vil gi best resultat til min kropp:) Jeg er 166 og 56 kg, veltrent kropp. Har utrolig lite underhudsfett!
Tuva2002 Skrevet 29. april 2015 #36751 Skrevet 29. april 2015 Nei, jeg fikk ikke velge det, da det ville sett ut som to kuler plassert rett på brystet mitt. Jeg skjønte på forhånd at jeg måtte ha anatomiske, men det er helt greit dersom det vil gi best resultat til min kropp:) Jeg er 166 og 56 kg, veltrent kropp. Har utrolig lite underhudsfett! Aner ikke hvor mye underhudsfett jeg har men trener ikke no særlig så da har jeg sikkert mer enn deg hvertfall. Blir spennende å se hva de sier på konsultasjon i morgen
Tuva2002 Skrevet 29. april 2015 #36752 Skrevet 29. april 2015 Jeg fikk ikke velge under/over selv men jeg hadde så lite underhudsfett at jeg skjønte på forhånd at det kom til å bli under og han sa det var garantert rippling over, så utfordret han heller ikke på det... Han spurte om jeg hadde tenkt noe på om jeg ønsker med runde eller anatomiske, men det hadde jeg egentlig ikke, valgte å stole på hans anbefaling om runde moderat profil til min kropp og er veldig fornøyd med det! Hvor mye la du inn?
Ompalompas Skrevet 29. april 2015 #36753 Skrevet 29. april 2015 Så spennende! I morgen skjer det altså? Masse lykke til, gi oppdatering når du kan:D Ja, nå er det min tur i morgen tidlig! :O skal oppdatere så fort jeg klarer
Ompalompas Skrevet 29. april 2015 #36754 Skrevet 29. april 2015 Okei, har lest at det er mye vondere under muskel. Jeg vil helst ha runde, har sett noen bilder og syns det ser finest ut så håper jeg kan få det Ja, det har jeg også hørt så derfor håpet jeg at jeg kunne få over. Men når jeg ser på bilder i ettertid så syns jeg det ser mye finere ut med proteser under muskel jeg tenker litt sånn at det kommer til å gjøre vondt uansett, så det viktigste for meg er at resultatet blir bra
sticalo Skrevet 29. april 2015 #36755 Skrevet 29. april 2015 Ja, jeg også er veldig redd for at de blir for store. Blir veldig glad hvis du vil sende bilde! skal jeg sende mailadressen min til deg på pm? Hvilken str hadde du før op og hva endte du med? neida trenger ikke det sender på PM.
maisen_s_h Skrevet 29. april 2015 #36756 Skrevet 29. april 2015 Ja, nå er det min tur i morgen tidlig! :O skal oppdatere så fort jeg klarer Krysser fingrene:D
maisen_s_h Skrevet 29. april 2015 #36757 Skrevet 29. april 2015 Aner ikke hvor mye underhudsfett jeg har men trener ikke no særlig så da har jeg sikkert mer enn deg hvertfall. Blir spennende å se hva de sier på konsultasjon i morgen spennende! fortell hva det blir til:D
Kokosbolla Skrevet 29. april 2015 #36758 Skrevet 29. april 2015 Hvor mye la du inn? Jeg la inn 325 i hver Står mer om utgangspunktet i tidl innlegg, men hadde små tomme pupper med mye løs hud etter amming.. nå har jeg fått amme-str tilbake
Tuva2002 Skrevet 29. april 2015 #36759 Skrevet 29. april 2015 Jeg la inn 325 i hver Står mer om utgangspunktet i tidl innlegg, men hadde små tomme pupper med mye løs hud etter amming.. nå har jeg fått amme-str tilbake Okei, har du små barn? lurer så fælt på når jeg kommer til å klare å bære jenta mi igjen. jeg ammet ikke så lenge men syns mye forsvant likevel.. Veldig spent på hva jeg blir anbefalt i morgen
Kokosbolla Skrevet 29. april 2015 #36760 Skrevet 29. april 2015 Okei, har du små barn? lurer så fælt på når jeg kommer til å klare å bære jenta mi igjen. jeg ammet ikke så lenge men syns mye forsvant likevel.. Veldig spent på hva jeg blir anbefalt i morgen Ja det blir spennende! Barna er 2 og 4 år. Jeg klarer å løfte om jeg vil/må, men har fått beskjed om å ikke gjøre det før det har gått 6 uker, så må bare unngå det en stund til...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå