Ovedia Skrevet 25. april 2015 #36701 Skrevet 25. april 2015 Dere som har lagt inn forskjellig... Har dere fått noe asymmetri? Jeg har 50 gram mer i den ene, og den ser endel større ut. Nå er jeg riktignok på dag 4 etter operasjon, men still. Det blir vel ikke bedre av at de dropper akkurat... Vi har jo helt samme forløpet vi, og jeg tenker litt på det samme som deg! Ene her er også 50g større og begynner å se forskjell og er redd kirurgen har bommet :/ Men satser på det går seg til! Det tar jo flere måneder før man ser endelig resultat
Ovedia Skrevet 25. april 2015 #36702 Skrevet 25. april 2015 Til dere nyopererte: hvordan har smertene vært? Jeg er veldig overrasket over hvor fint det har gått. Har kun tatt paracet pga bhen strammet så at jeg ikke fikk sove;P, men har ikke hatt noen smerter!!! *bank i bordet* Det værste er at jeg kjeeeeeeeder meg siden jeg må holde meg i ro.... Så ikke i nærheten av hva jeg hadde forberedt meg på MEN det er HELT individuelt, så mitt tips er å forberede seg på det verste og heller bli positivt overrasket
sticalo Skrevet 25. april 2015 #36703 Skrevet 25. april 2015 Takk for svar satser på at 11 dager går fint for meg også. Bare jeg klarer å kjøre bil (automat) så går nok alt fint. Ser at jeg skal ha akkurat det samme som deg; 375, under muskel og høy profil hvilken str hadde du før op og hva har du nå? ja trur nok det går bra før hadde jeg en veldig liten A. var omtrent hel flat. nå har jeg en utfyllende C. veldig fornøyd med str.står til kroppen min.
Puppejenta Skrevet 25. april 2015 #36704 Skrevet 25. april 2015 ja trur nok det går bra før hadde jeg en veldig liten A. var omtrent hel flat. nå har jeg en utfyllende C. veldig fornøyd med str.står til kroppen min. Hvordan ble resultatet ditt Sticalo? du har kanskje lagt ut bilde lenger bak? Har ikke vært på forumet på evigheter!
snippsnappa Skrevet 25. april 2015 #36705 Skrevet 25. april 2015 Gratulerer med nye pupper! :D Jeg opererte på samme plass som deg, fikk også kvalmestillende der, men hadde ikke peiling på at den varte i to dager! Den sprøyts hjalp ikke noen ting hos meg Hvilken kirurg hadde du? Så bra du slipper masse smerte Tok du under eller over muskelen? Mulig du har nevnt det før, men jeg er superglemsk snakk om treigt svar fikk ikke opp noe varsel. tok under muskel, og idag er det 5 uker siden opperasjonen. og hadde omtrent ingen smerter, skjønner ikke hvordan det kan gå ann. var tilbake i jobb etter kun 1 uke. hvordan går det med deg?
sticalo Skrevet 25. april 2015 #36706 Skrevet 25. april 2015 Hvordan ble resultatet ditt Sticalo? du har kanskje lagt ut bilde lenger bak? Har ikke vært på forumet på evigheter! hei. veldig fornøyd med resultatet, de ser naturlig og passe ut til meg. Nei har ikke noe bilde lagt ut her,sletter alltid sånt. hva med deg?
Ompalompas Skrevet 25. april 2015 #36707 Skrevet 25. april 2015 Hos meg tok kirurgen seg god tid mens han tegnet og vi ble enige om noe helt annet enn på konsultasjonstimen, noe jeg hadde håper på, så det ble nesten en ny konsultasjon på operasjonsdagen. Han holdt også opp ulike str og måle og brukte gooood tid Takk for svar! Det var beroligende å høre, så håper kirurgen min også tar seg god tid til meg jeg har operasjonstid kl 8 og fått beskjed om å møte opp en halvtime før, så da burde jeg i det minste få tid til å vise han noen bilder av pupper jeg liker bare 5 dager igjen og jeg gleeeeeder meg :D
Puppejenta Skrevet 25. april 2015 #36708 Skrevet 25. april 2015 hei. veldig fornøyd med resultatet, de ser naturlig og passe ut til meg. Nei har ikke noe bilde lagt ut her,sletter alltid sånt. hva med deg? Kan sende deg bilde på pm hvordan de ser ut nå
sticalo Skrevet 25. april 2015 #36709 Skrevet 25. april 2015 Kan sende deg bilde på pm hvordan de ser ut nå okei kan sikkert sende deg bilde å
Ovedia Skrevet 25. april 2015 #36710 Skrevet 25. april 2015 Hjelp! Påbegynt 4. døgnet etter operasjonen nå og føler jeg er i ferd med å bli syk. Vondt i kroppen, feberfølelse og så generell sykdomsfølelse i kroppen. Merker ikke noe spesielt med puppene, men de er jo ømme uansett. Kan jeg være i ferd med å få en infeksjon pga operasjonen? Bør jeg begynne på antibiotika fort som fy uansett og HVA gjør jeg når det er søndag i morgen og klinikken er stengt? :O
Ompalompas Skrevet 25. april 2015 #36711 Skrevet 25. april 2015 Hjelp! Påbegynt 4. døgnet etter operasjonen nå og føler jeg er i ferd med å bli syk. Vondt i kroppen, feberfølelse og så generell sykdomsfølelse i kroppen. Merker ikke noe spesielt med puppene, men de er jo ømme uansett. Kan jeg være i ferd med å få en infeksjon pga operasjonen? Bør jeg begynne på antibiotika fort som fy uansett og HVA gjør jeg når det er søndag i morgen og klinikken er stengt? :O Har du feber så har du en infeksjon i kroppen. Har du fått direktenummer til kirurgen? Hvis du ikke har det ville jeg dratt til legevakten for å sjekke det. Men jeg vil tro at du ville kjent det mer lokalisert i såret/puppen (evt armen etter veneflon) dersom det var en infeksjon forbundet med operasjonen. Men som du sier så er jo puppene allerede ømme så det er kanskje ikke så lett å kjenne. Er den ene puppen varm/rød/mer hoven?
Ovedia Skrevet 25. april 2015 #36712 Skrevet 25. april 2015 Har du feber så har du en infeksjon i kroppen. Har du fått direktenummer til kirurgen? Hvis du ikke har det ville jeg dratt til legevakten for å sjekke det. Men jeg vil tro at du ville kjent det mer lokalisert i såret/puppen (evt armen etter veneflon) dersom det var en infeksjon forbundet med operasjonen. Men som du sier så er jo puppene allerede ømme så det er kanskje ikke så lett å kjenne. Er den ene puppen varm/rød/mer hoven? Jeg har tatt 2 paracet og de hjelper nok litt. Er mer en influensafølelse i kroppen, fryser og har muskelsmerter, men ikke mye feber, heller sykdomsfølelse. Sjekket begge puppene i sta, og kan ikke se noen røde områder eller annet unormalt. heller ikke utenfor tapen som er over arrene, så de SER veldig fredelige ut. Har heller ingen andre tegn på at det sitter lokalt en plass på puppene.... Jo, jeg har direktenr til kir. men føler ikke for å ringe privat når det ikke er helt akutt... men jeg får ikke sove, er jo livredd for infeksjoner Også har jeg IKKE lyst å dra på legevakten her, alle kjenner alle her vi bor.... :/
Ompalompas Skrevet 25. april 2015 #36713 Skrevet 25. april 2015 Jeg har tatt 2 paracet og de hjelper nok litt. Er mer en influensafølelse i kroppen, fryser og har muskelsmerter, men ikke mye feber, heller sykdomsfølelse. Sjekket begge puppene i sta, og kan ikke se noen røde områder eller annet unormalt. heller ikke utenfor tapen som er over arrene, så de SER veldig fredelige ut. Har heller ingen andre tegn på at det sitter lokalt en plass på puppene.... Jo, jeg har direktenr til kir. men føler ikke for å ringe privat når det ikke er helt akutt... men jeg får ikke sove, er jo livredd for infeksjoner Også har jeg IKKE lyst å dra på legevakten her, alle kjenner alle her vi bor.... :/ Ut fra det du skriver så ligner det mer enn vanlig influensa, og det er jo ikke noe å dra til legevakten for. Du kan jo evt ringe legevakten og forklare situasjonen, så vil de vurdere om du bør ta turen dit eller ikke. Kanskje sier de bare at du skal se an formen til i morgen, men da blir du iallfall litt beroliget skjønner godt at du blir bekymret!
Ompalompas Skrevet 26. april 2015 #36714 Skrevet 26. april 2015 Er det noen andre som skal opereres til uken?
Ovedia Skrevet 26. april 2015 #36715 Skrevet 26. april 2015 Ut fra det du skriver så ligner det mer enn vanlig influensa, og det er jo ikke noe å dra til legevakten for. Du kan jo evt ringe legevakten og forklare situasjonen, så vil de vurdere om du bør ta turen dit eller ikke. Kanskje sier de bare at du skal se an formen til i morgen, men da blir du iallfall litt beroliget skjønner godt at du blir bekymret! Det går litt bedre i dag, nok bare vanlig influensa, har ikke feber, men alt mulig annet ! Takk og pris! Takk for gode ord <3
Ovedia Skrevet 26. april 2015 #36716 Skrevet 26. april 2015 Er det noen andre som skal opereres til uken? Hvilken dag skal du? Spent?
Ovedia Skrevet 26. april 2015 #36717 Skrevet 26. april 2015 Dere som har lagt inn forskjellig... Har dere fått noe asymmetri? Jeg har 50 gram mer i den ene, og den ser endel større ut. Nå er jeg riktignok på dag 4 etter operasjon, men still. Det blir vel ikke bedre av at de dropper akkurat... Hvordan er de nå? Bedre? Jeg dusjet for første gang og ser tydelig forskjell på størrelsene
Ompalompas Skrevet 26. april 2015 #36718 Skrevet 26. april 2015 Hvilken dag skal du? Spent? Jeg skal operere på torsdag Veldig spent og gleder meg masse! eneste bekymringen min er at de blir altfor store, men samtidig vil jeg ikke gå ned mye i str slik at de blir for små
Ovedia Skrevet 26. april 2015 #36719 Skrevet 26. april 2015 Jeg skal operere på torsdag Veldig spent og gleder meg masse! eneste bekymringen min er at de blir altfor store, men samtidig vil jeg ikke gå ned mye i str slik at de blir for små Spennende!! Leste du skal legge inn 375, hva er utgangspunktet ditt da? Jeg har 350/400, og syns de er helt passe
Ompalompas Skrevet 26. april 2015 #36720 Skrevet 26. april 2015 Det går litt bedre i dag, nok bare vanlig influensa, har ikke feber, men alt mulig annet ! Takk og pris! Takk for gode ord <3 Så bra du føler deg bedre i dag man kan jo bli syk når som helst, men er ikke rart man blir ekstra bekymret etter operasjon! Kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg til å tro at alt er galt når jeg er ferdig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå