Libra Skrevet 21. april 2015 #36642 Skrevet 21. april 2015 (endret) . Endret 9. september 2015 av Libra
Ovedia Skrevet 21. april 2015 #36643 Skrevet 21. april 2015 Over Okei, da skal jeg høre litt ang det i morgen, jeg skal også ha over :D
Libra Skrevet 21. april 2015 #36644 Skrevet 21. april 2015 (endret) . Endret 9. september 2015 av Libra
Libra Skrevet 21. april 2015 #36645 Skrevet 21. april 2015 (endret) . Endret 9. september 2015 av Libra
Ovedia Skrevet 21. april 2015 #36646 Skrevet 21. april 2015 Ja, jeg hadde med bilder men de ble ikke så mye brukt... han var så sikker i sin sak for hva som ble bra ift at jeg har en litt teit form på puppene. Men jeg understrekte hva jeg ønsket. De tester ulike størrelser. Pga størrelsesforskjell sto jeg mellom 280/315(tror jeg det var) eller 315/360 i de forskjellige. Jeg var ikke så opptatt av størrelse, så bare ba han prøve seg frem og se hva som ble penest og passet meg best. Endte med 315/360 over muskel, anatomiske med høy profil. Når det kommer til å kikke har jeg skikkelig delte følelser. Er på en måte så nervøs at jeg heslt vil la kompress og BH sitte til jeg må dusje. Men på den annen side så har jeg så lyst til å se! Har sniktittet litt, som sagt. Men nå må jeg bare være flink å sitte stille! Har nok beveget meg litt mye, men man må da kunne bevege seg litt! har hvertfall holdt armene under skulderhøyde... Huff skjønner det er spennende!! Bare tenk at om ikke de ser ut helt som du planla, så er de ennå hovne og kommer til å endre seg mye de neste ukene:) Lurt å ha det i bakhodet Nå må jeg legge meg! Bare 8 timer til operasjonen
Ovedia Skrevet 21. april 2015 #36647 Skrevet 21. april 2015 Det blir helt sikkert kjempebra! Herregud, sykt spess å sitte her og være hun som har operert og faktisk har litt svar.. Men uansett, jeg er glad for at jeg tok over, selv om under ikke var noe alternativ for meg. Dette basert på smerter ogsånn. Men jeg venter egentlig bare på tidenes smerter imorgen for idag har jeg vært så pigg at det ikke er lov. Og jeg tør ikke tro at jeg er så heldig! Å det høres fantastisk ut å være i så god form!!! GLEDER meg til å være ferdig!! Bare 8 timer igjen nå! wæææ
Libra Skrevet 21. april 2015 #36648 Skrevet 21. april 2015 (endret) . Endret 9. september 2015 av Libra
Libra Skrevet 21. april 2015 #36649 Skrevet 21. april 2015 (endret) . Endret 9. september 2015 av Libra
Kokosbolla Skrevet 21. april 2015 #36650 Skrevet 21. april 2015 Heldig! Jeg lengter etter den dagen! Har puttet noen bomullsdotter der allerede jeg, tenkte å være litt føre var og forebygge... Men kommer ikke BHen veldig rett på sårene etter kort tid da da? Ja er bare teip mellom bh og sårene, men det har ikke vært noe vondt, og sårene så kjempebra ut når jeg byttet teip
Kokosbolla Skrevet 22. april 2015 #36651 Skrevet 22. april 2015 (endret) I dag kjenner jeg at det liksom "disser" litt inni den ene puppen når jeg beveger meg, noen andre som har opplevd det ca 2 uker etter operasjon? Litt rart, håper ikke det er noe dumt, at det bare er at den blir mykere og mer bevegelig eller noe.. Endret 22. april 2015 av Kokosbolla
Libra Skrevet 22. april 2015 #36652 Skrevet 22. april 2015 (endret) . Endret 9. september 2015 av Libra
Tittytalk Skrevet 22. april 2015 #36653 Skrevet 22. april 2015 Nå er jeg på dag 3. Har sovet godt alle dagene, veldig behagelig også faktisk! Har kun har litt smerter på morgenen, ellers så kjenner jeg litt press under brystet, men ikke noe vondt :-) Er veldig overasket over hvor mye bedre dette gikk! De er enda stein harde, men hevelsen har heldigvis gått noe ned. Gleder meg sånn til å BH shoppe !! Forresten dere som har operert på fornebu, fikk dere støtte-BH med åpning forran? Dette fikk jeg. Jeg har aldri sett den før? Syntes fremdeles den er mye finere enn den som jeg har sett andre har fått, hvor man får veldig spisse pupper Hvordan går det med dere andre?
kalina2 Skrevet 22. april 2015 #36654 Skrevet 22. april 2015 I dag kjenner jeg at det liksom "disser" litt inni den ene puppen når jeg beveger meg, noen andre som har opplevd det ca 2 uker etter operasjon? Litt rart, håper ikke det er noe dumt, at det bare er at den blir mykere og mer bevegelig eller noe.. Hei! Jeg har dessverre ikke lagt merke til noe lignende følelse 2uker etter (eller etterpå). Tror det var etter 4-5uker jeg plutselig fikk litt vondt på siden av den ene puppen, men var ikke noe "dissende" følelse, mer verkende følelse som kom og gikk. (Men det var visst normalt, og jeg fikk beskjed at jeg kanskje burde roe ned aktivitetsnivået) Jeg ville jo hørt med klinikken om det ikke gir seg og det fortsatt føles rart ut... 😊
kalina2 Skrevet 22. april 2015 #36655 Skrevet 22. april 2015 Nå er jeg på dag 3. Har sovet godt alle dagene, veldig behagelig også faktisk! Har kun har litt smerter på morgenen, ellers så kjenner jeg litt press under brystet, men ikke noe vondt :-) Er veldig overasket over hvor mye bedre dette gikk! De er enda stein harde, men hevelsen har heldigvis gått noe ned. Gleder meg sånn til å BH shoppe !! Forresten dere som har operert på fornebu, fikk dere støtte-BH med åpning forran? Dette fikk jeg. Jeg har aldri sett den før? Syntes fremdeles den er mye finere enn den som jeg har sett andre har fått, hvor man får veldig spisse pupper Hvordan går det med dere andre? Yes, jeg var på fornebuklinikken. Liker den veldig godt jeg også. Jeg kjøpte en til der slik at jeg hadde to å bytte på. Blir litt enklere med vask osv. Og jeg bruker den forresten enda, har ikke helt klart å kvitte meg den, den er så god 😜
Kokosbolla Skrevet 22. april 2015 #36656 Skrevet 22. april 2015 Jeg synes den støttebhen fra Fornebuklinikken er forferdelig jeg, hehe.. Den gnager oppunder armene, og jeg har mye vondt i nakken. Først fikk jeg en str for liten, da hadde jeg dundrende hodepine hver dag. Men veldig individuelt hvordan ting passer til den enkelte kropp Ringte klinikken angående den rare følelse i formiddag, hun sa det var heeeelt normal og antakelig luft, men synes egentlig ikke det kjennes ut som luft.. Kjennes mer ut som noe liksom ligger løst og rister inni der, men bare på et lite punkt.. Snåle greier Puppen er littegrann mykere på siden i dag, så dette ha dukket opp nå som den ble mykere. Får se det an en dag eller to og evt ringe og høre igjen
Libra Skrevet 22. april 2015 #36657 Skrevet 22. april 2015 (endret) . Endret 9. september 2015 av Libra
Ovedia Skrevet 22. april 2015 #36658 Skrevet 22. april 2015 Da er jeg ferdig og sitter her med nye pupper Det værste hittil har vært å være uutholdelig trøtt etter operasjonen. Satt å duppet hele tiden mens legen og sykepleier snakket med meg. Klarte ikke spise eller noe for jeg bare sovnet Ellers har jeg kanskje vært i litt vel mye aktivitet. Har vært oppe mye, spist middag, gått i trapper og på do selv, så bør kanskje roe ned litt. Ingen behov for smertestillende hittil *bank i bordet* Dere andre nyopererte, hvordan går det? Hvordan så puppene ut rett etter operasjonen? Og blir det verre de neste dagene?
Ovedia Skrevet 22. april 2015 #36659 Skrevet 22. april 2015 Ja er bare teip mellom bh og sårene, men det har ikke vært noe vondt, og sårene så kjempebra ut når jeg byttet teip Jeg har også bare fått bhen rett på tapen. Fikk du også det på operasjonsdagen?
Kokosbolla Skrevet 22. april 2015 #36660 Skrevet 22. april 2015 Så bra det høres normalt ut da Jeg syntes også det var vanskelig med det nedpressbåndet. Men fikk bare beskjed om at det skulle være stramt men ikke vondt..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå