Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk, veldig fornøyd! :) Går og venter på at de skal bli myke ;) I morgen er jeg hvertfall ferdig med nedpressbåndet :)

Kan jeg også få lov til å se kokosbolla? Hvordan sender man en PM egentlig? 😁

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei dere, lenge siden sist!

Jeg skulle egentlig operert i oktober i fjor, men pga ting som kom i veien ble den utsatt. Men imorgen skjer det endelig! :laugh: Planen er 295 og 330, jeg er 150 cm høy. Har 70B fra før :-) OP skjer på fornebuklinikken hos Marius Barstad. Noen med gode erfaringer hos han? :-)

Ønsk meg lykke til !! :danse:

Jeg var hos Barstad også! Kjempefornøyd, han er en så rolig og fin fyr. Likte spesielt godt at han hadde klare meninger om hva som kom til å bli bra og ikke bra. Han anbefalte egentlig anatomiske til meg, men jeg er så redd for at de skal rotere, så vi ble enige om runde likevel. Anatomiske hadde vært best for meg pga jeg har så lite utgangspunkt men tror nok det blir bra med disse runde også:-) bare de blir litt mykere etterhvert, så er jeg superfornøyd (og hodet mitt må venne seg til speilbildet mitt med at jeg faktisk har pupper igjen weeeeeeee. (Har hatt silikon en gang før, men tok de ut etter jeg fikk barn)

Skrevet (endret)

.

Endret av Libra
Skrevet

Sånn dere, da var det gjort!

Alt har gått utrolig greit så langt.. Merker at jeg begynner å få tilbake følelsen i den ene puppen sånn i form av at lokalbedøvelsen begynner å gi seg. Ikke udelt behagelig.

😊

Så fint at alt gikk bra! Da er det bare å huske å ta tablettene som foreskrevet så går det forhåpentligvis fint videre også😄 jeg fikk ikke så vondt, bare følte meg veldig støl og stiv 😜😳 og det hjalp å holde seg helt i ro, merket det selvfølgelig når jeg skulle reise meg opp og med visse bevegelser. Hold armene godt inntil sidene hele tiden😄😄👍👍👍 lykke til videre Perna!

Skrevet (endret)

Endret av Libra
Skrevet

Takk for råd og lykkeønskninger! 😊

En ting, jeg har bare fått instruksjoner ang paraceten. Hva med oxynorm, når skal jeg ta de? Dersom jeg trenger det altså.. Hvor vondt skal man ha det da liksom?

Merker at det gjør litt mer vondt nå enn isted i den ene puppen, men ikke krise ennå. Og jeg reiser meg selv ogsånn 😊

Burde bare ta de sterke om smertene er så ille at du ikke får sovet. Bare i nøden 😜 men vær nøye med å ta paracet til tiden :) lykke til videre!
Skrevet

Takk for råd og lykkeønskninger!

En ting, jeg har bare fått instruksjoner ang paraceten. Hva med oxynorm, når skal jeg ta de? Dersom jeg trenger det altså.. Hvor vondt skal man ha det da liksom?

Merker at det gjør litt mer vondt nå enn isted i den ene puppen, men ikke krise ennå. Og jeg reiser meg selv ogsånn

Ja de skal du bare ta når du har behov for de, det må du kjenne litt på selv. Ta de hvertfall hvis du sliter med å sove / slappe av :) håper du slipper unna det verste :)

Skrevet (endret)

Endret av Libra
Skrevet

Kan jeg også få lov til å se kokosbolla? Hvordan sender man en PM egentlig?

Jeg skal sende PM :) Jeg trykket bare på profilen og "send melding" eller noe sånt :)

Skrevet (endret)

Endret av Libra
Skrevet (endret)

Morro å se at det har gått fint med dere som har operert nå!! :laugh:

I morgen er det min tur!!! :danse::danse::danse:

Jeg er veldig spent på resultatet og håper kirurgen tar seg tid til å prate litt før operasjonen sånn at jeg kan være 100% sikker på at vi tenker det samme, for siste endring som ble avtalt i forhold til str gikk gjennom resepsjonisten via telefon :(

Jeg vil GJERNE se bilder av dere som er ferdige!! :icon_lol: Noen som vil sende bilde på melding? Og Gjerne før og etter :transe::ler:

Skal jeg forresten vaske håret i kveld med hibiscruben? Står ingenting annet enn at jeg skal "vaske meg" med det, men betyr det håret og? Og hva med i morgen tidlig? :bond:

Endret av Ovedia
Skrevet

Jeg skal sende PM :) Jeg trykket bare på profilen og "send melding" eller noe sånt :)

Kan jeg også se? :lillesky:

Skrevet

Takk for tips 😊 det sto så vagt i papirene, også tror jeg kanskje jeg ble fortalt litt mer nøyaktig etter operasjon.. Men da var jeg på tur til drømmeland så fikk det ikke med meg..

Btw, føler at jeg er litt vel aktiv kanskje? Altså, jeg skiftet, hentet en bok, tar meg et glass vann osv. Er det innafor? Merker jeg er ekstremt redd for å gjøre noe feil. Har jo anatomiske i tillegg så...

Jeg kan ikke svare på om du gjør for mye. Aner virkelig ikke. Jeg tok brystløft også, og var lenket tll sengen pga smerter 😜 litt uheldig sikkert. Men jeg har hørt at man ikke skal gjøre noe de to første dagene uansett inngrep;) det er for å unngå blødningsfare. En av blodårene som er sveiset sammen kan ryke om man ikke tar det med ro. Ikke farlig, men vondt og man må inn igjen :(

Skrevet (endret)

Endret av Libra
Skrevet (endret)

.

Endret av Libra
Skrevet

Har noen her nedpressbånd? Må gå med det i to uker.. Merker at jeg nok kommer til å irritere meg over det littegrann, men nå har jeg jo faktisk gått gjennom operasjon for å fikse dette så da skal jeg søren ikke slurve på slike ting.

Når man tar av bandasjen etter et døgn... skal man bare sette på støtteBH og bånd igjen? ferdig snakka? kan ikke bandasjen sitte på litt lenger?

Har du over eller under muskelen? Tenker på dette med nedpressbånd...

Det andre kan jeg desverre ikke svare på.. ;)

Skrevet

Morro å se at det har gått fint med dere som har operert nå!! :laugh:

I morgen er det min tur!!! :danse::danse::danse:

Jeg er veldig spent på resultatet og håper kirurgen tar seg tid til å prate litt før operasjonen sånn at jeg kan være 100% sikker på at vi tenker det samme, for siste endring som ble avtalt i forhold til str gikk gjennom resepsjonisten via telefon :(

Jeg vil GJERNE se bilder av dere som er ferdige!! :icon_lol: Noen som vil sende bilde på melding? Og Gjerne før og etter :transe::ler:

Skal jeg forresten vaske håret i kveld med hibiscruben? Står ingenting annet enn at jeg skal "vaske meg" med det, men betyr det håret og? Og hva med i morgen tidlig? :bond:

LYKKE TIL!! Gi oss oppdatering når du kan :D

Skrevet

LYKKE TIL! tror det kommer til å gå kjempebra! Hvor var det du skulle igjen, jeg går helt i surr.. Jeg fikk snakket med min kirurg idag, og han tok seg god tid til meg :) Og helt ærlig, ikke stress så veldig over størrelsen med mindre det er snakk om store forskjeller i hva du står mellom. 325 og 350 f eks. det er 2 teskjeer fordelt over en hel pupp, ikke noe drastisk forskjell.

Jeg kan sende bilder når jeg har de.. får jo ikke ta av bandasjen før imorgen. Herregud jeg er så spent at jeg sprekker snart. Synes jeg aner en liten kløft, men tør ikke håpe på for mye, haha.

Etter hva jeg har skjønt, og også fått gode svar her, så skal både hår og kropp vaskes både ikveld og imorgen før operasjon. Vet ulike klinikker sier forskjellig, men jeg tenker at det er bedre å være på den sikre siden

Godt å høre at han tok seg god tid til deg, håper på det samme i morgen :biggrin:

Jeg håper det blir ok med 360cc moderat profil og at det passer! Lurer på om de tester andre størrelser om ikke?

Hadde du med bilder på konsultasjonen slik at han så hva du ønsket? :sminkedokke:

Tror jeg likesågodt vasker håret også da... for å være helt sikker :regn:

Kan tenke meg du er spent på å kikke... Hvor mye la du inn nå igjen og over eller under? :klo:

Skrevet

LYKKE TIL!! Gi oss oppdatering når du kan :D

Tusen takk!!

Det skal jeg gjøre!

Veldig spent nå!! :bolledeig::bolledeig::bolledeig::bolledeig::bolledeig:

Skrevet

Har noen her nedpressbånd? Må gå med det i to uker.. Merker at jeg nok kommer til å irritere meg over det littegrann, men nå har jeg jo faktisk gått gjennom operasjon for å fikse dette så da skal jeg søren ikke slurve på slike ting.

Når man tar av bandasjen etter et døgn... skal man bare sette på støtteBH og bånd igjen? ferdig snakka? kan ikke bandasjen sitte på litt lenger?

Jeg var ferdig med nedpressbånd i dag, etter 2 uker. Den og den forferdelig trange støttebh-en har gnagd voldsomt under armen, men det har da gått det også.. Jeg bare tok av kompressen og tok på støttebh og nedpressbånd igjen ja. Dusjet etter 4 dager, og byttet teip etter 10 dager.

Husker ikke hvem som lurte ang hibiscrub: jeg fikk beskjed om at det var veldig viktig å bruke den både på kroppen og i håret kvelden før og helst morgenen før operasjonen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...