Dendrobium Skrevet 16. april 2015 #36581 Skrevet 16. april 2015 Vet ikke om man kan ta kontakt med kirurgene og fortelle om hva den andre har anbefalt og be om en forklaring på hvorfor de mener som de gjør? Kanskje en av dem har argumenter som du synes høres mer riktig ut enn den andre? Skjønner at det er frustrerende med motstridende anbefalinger! Jmulig å svare på dessverre.... Jeg er 62kg 168 høy, hadde liiiten 75B og tok runde under muskel. 240 og 265. Perfekt for MEG. Naturlige og pene men jeg tok brystløft også
Dendrobium Skrevet 16. april 2015 #36582 Skrevet 16. april 2015 Hei kokosbolla! Kjenner igjen følelsen din. Du er nok ikke alene. Er så kjipt å vente på at de skal bli normal både i fasong og mykhet.... Men hvis det er noen trøst så er mine blitt mye bedreetterhvert! Nå er det snart 6 uker siden, og de er litt mykere og ser ikke så kantete ut.. Men jeg håper fortsatt de blir mye mykere og at de kommer til å se mer naturlige ut... Jeg tok 240g allergan natrelle runde, håpet de ville bli "små" nok (var nesten heeelt flat, dvs fylte ikke ut en A engang...) men jeg er også redd for at de er for store for meg....... Fra siden ser de ikke store ut, men de er liksom så hevet oppe/lager for mye kløft/ for store i øvre halvdel hvis du forstår meg... Håper de siger mye mer ned etterhvert. Jeg burde vel egentlig ha valgt anatomiske, men jeg var så redd for at de skulle rotere... Jeg prøver å smøre meg med masse tålmodighet så går det seg nok til etterhvert håper jeg. De ser jo ganske fine ut, men ønsker meg enda mer naturlig "look" og håper de fortsatt har litt hevelse som går ned.. Krysser fingrene :-) Noen andre her inne som har tatt ca 240g med lite utgangspunkt fra før? Hvordan ble resultatet etterhvert? Jeg hadde liiiten 75B, tok 240/265.runde natrelle proteser. . Ser naturlig ut i str, men man er jo på fasongen ( uten klær) at det er litt for rundt;) er 6 uker, regner medet blir enda bedre tterhvert
ellyy Skrevet 16. april 2015 #36583 Skrevet 16. april 2015 Jeg sov også dårlig nettene før, men var overraskende rolig på operasjonsdagen. Jeg hadde ingen ting å bekymre meg for, ble tatt godt vare på, narkosen var ingen ting å være redd for, og operasjonen var vellykket Men jeg fikk beskjed om at jeg MÅTTE bruke Hibiscrub på hele kroppen og i håret, da det var vist at bruk av Hibiscrub reduserer infeksjoner med 70% i forhold til de som ikke bruker det.. Jeg har også tørr hud og håret mitt blir normalt forferdelig når jeg ikke bruker balsam, men det gikk veldig fint Har vasket meg med ungenes badeolje og hatt en god kur i håret etterpå, hud og hår er helt normalt nå Personlig ville jeg vasket alt med Hibiscrub for å være sikker, jeg er så livredd for at noe skal gå galt Oi,, har ikke kjøpt hibiscrub i dag og skal opereres i morgentidlig Fikk litt vondt i magen nå men Får håpe det går fint likevell
Ompalompas Skrevet 16. april 2015 #36584 Skrevet 16. april 2015 Er det noen som jobber innen helse (sykepleier/hjelpepleier) som har operert? Hvor lenge måtte dere ha fri fra jobb? Jeg har ferie i 11 dager og håper at det holder.
maisen_s_h Skrevet 16. april 2015 #36585 Skrevet 16. april 2015 Heisann! Helt ny her:) Jeg er 18 år gammel og skal ta brystforstørrelse om kort tid. Har allerede vært på konsultasjon, og på mandag skal jeg til kirurgen for å ta mål til implantatene mine. På konsultasjonen gikk vi ut i fra at anatomiske implantater under muskel, en plass mellom 320-330 gram ville passe meg best. Jeg er 166 cm høy, 56 kg og er nå en liten 70A. Jeg får da vite litt mer på mandag hos kirurgen. Jeg gruer meg veldig mye til smertene, og lurer på om det er andre her som kan fortelle meg litt om smerter når man legger implantater under muskel? Lurer også på om noen av dere kunne skrevet litt om hvilken størrelse dere var før, hvor mye dere la inn og hvilken størrelse dere endte opp med
mims Skrevet 17. april 2015 #36586 Skrevet 17. april 2015 Heisann! Helt ny her:) Jeg er 18 år gammel og skal ta brystforstørrelse om kort tid. Har allerede vært på konsultasjon, og på mandag skal jeg til kirurgen for å ta mål til implantatene mine. På konsultasjonen gikk vi ut i fra at anatomiske implantater under muskel, en plass mellom 320-330 gram ville passe meg best. Jeg er 166 cm høy, 56 kg og er nå en liten 70A. Jeg får da vite litt mer på mandag hos kirurgen. Jeg gruer meg veldig mye til smertene, og lurer på om det er andre her som kan fortelle meg litt om smerter når man legger implantater under muskel? Lurer også på om noen av dere kunne skrevet litt om hvilken størrelse dere var før, hvor mye dere la inn og hvilken størrelse dere endte opp med Er 18 år selv :D Tok anatomiske, under muskel 315cc. Er en 158 høy og 52kg, hadde selv 70A. Jeg hr havnet på 70C/D! Smertene i ettertid for meg var ganske jævlig, men jeg vet at flere har vært heldig når det kommer til smertene med under bryst. Tror jeg bare er uheldig, eller så kan det ha litt med at jeg har trent mye bryst før! Hvilken klinikk skal du ta hos? :D Har et innlegg lengre tilbake der jeg skrev rett etter op om smerter osv, skal se om jeg finner det, så kan jeg gi deg side nr. :D
mims Skrevet 17. april 2015 #36587 Skrevet 17. april 2015 Er det noen som jobber innen helse (sykepleier/hjelpepleier) som har operert? Hvor lenge måtte dere ha fri fra jobb? Jeg har ferie i 11 dager og håper at det holder. Skal du ta under, eller over muskel?
Kokosbolla Skrevet 17. april 2015 #36588 Skrevet 17. april 2015 Heisann! Helt ny her:) Jeg er 18 år gammel og skal ta brystforstørrelse om kort tid. Har allerede vært på konsultasjon, og på mandag skal jeg til kirurgen for å ta mål til implantatene mine. På konsultasjonen gikk vi ut i fra at anatomiske implantater under muskel, en plass mellom 320-330 gram ville passe meg best. Jeg er 166 cm høy, 56 kg og er nå en liten 70A. Jeg får da vite litt mer på mandag hos kirurgen. Jeg gruer meg veldig mye til smertene, og lurer på om det er andre her som kan fortelle meg litt om smerter når man legger implantater under muskel? Lurer også på om noen av dere kunne skrevet litt om hvilken størrelse dere var før, hvor mye dere la inn og hvilken størrelse dere endte opp med Hei! Jeg har under muskel, og har hatt veldig lite vondt etter operasjonen. Den første uken hadde jeg egentlig ikke noe smerter i det hele tatt, annet enn at jeg fikk en alt for trang sportsbh på klinikken, den og nedpressbåndet har vært ubehagelige og gitt meg en voldsom hodepine. Nå i uke 2 kjenner jeg litt mer, sikkert fordi jeg beveger meg litt mer nå, men det er fortsatt ikke sånn at jeg synes det gjør spesielt vondt Kjenner andre som har tatt under muskel og som heller ikke har hatt særlig med smerter, men ser jo også at noen får veldig vondt.. Men tenker at sånn er det sikkert med over muskel også - noen får mer smerter enn andre. Jeg hadde opprinnelig 75B før jeg fikk barn, etter amming krympet de til tomme hudposer i str 75A. Fikk 325 i hver pupp, moderat profil, under muskel. Som nevnt i tidligere innlegg her fikk jeg litt sjokk av dem med en gang og driver og venner meg til min nye kropp, men jeg ser at de er riktig str for meg (spesielt med klær på) og veldig fornøyd med fasongen
Ompalompas Skrevet 17. april 2015 #36589 Skrevet 17. april 2015 Skal du ta under, eller over muskel? Skal ta under muskel
maisen_s_h Skrevet 17. april 2015 #36590 Skrevet 17. april 2015 Er 18 år selv :D Tok anatomiske, under muskel 315cc. Er en 158 høy og 52kg, hadde selv 70A. Jeg hr havnet på 70C/D! Smertene i ettertid for meg var ganske jævlig, men jeg vet at flere har vært heldig når det kommer til smertene med under bryst. Tror jeg bare er uheldig, eller så kan det ha litt med at jeg har trent mye bryst før! Hvilken klinikk skal du ta hos? :D Har et innlegg lengre tilbake der jeg skrev rett etter op om smerter osv, skal se om jeg finner det, så kan jeg gi deg side nr. :D Åh så kjekt å høre om noen på min egen alder! Jeg skal ta hos Klinikk Strand i Haugesund:) Hvilken klinikk tok du hos?:D Sa kirurgen din noe om hva som var max for deg? Er veldig spent på om jeg har plass til det som ble snakket om på konsultasjonen, altså 320-330cc, håper virkelig jeg har plass! Kjempeflott om du finner sidenr slik at jeg kan lese:D
maisen_s_h Skrevet 17. april 2015 #36591 Skrevet 17. april 2015 Hei! Jeg har under muskel, og har hatt veldig lite vondt etter operasjonen. Den første uken hadde jeg egentlig ikke noe smerter i det hele tatt, annet enn at jeg fikk en alt for trang sportsbh på klinikken, den og nedpressbåndet har vært ubehagelige og gitt meg en voldsom hodepine. Nå i uke 2 kjenner jeg litt mer, sikkert fordi jeg beveger meg litt mer nå, men det er fortsatt ikke sånn at jeg synes det gjør spesielt vondt Kjenner andre som har tatt under muskel og som heller ikke har hatt særlig med smerter, men ser jo også at noen får veldig vondt.. Men tenker at sånn er det sikkert med over muskel også - noen får mer smerter enn andre. Jeg hadde opprinnelig 75B før jeg fikk barn, etter amming krympet de til tomme hudposer i str 75A. Fikk 325 i hver pupp, moderat profil, under muskel. Som nevnt i tidligere innlegg her fikk jeg litt sjokk av dem med en gang og driver og venner meg til min nye kropp, men jeg ser at de er riktig str for meg (spesielt med klær på) og veldig fornøyd med fasongen Det var heldigvis litt beroligende å høre at ikke alle føler seg trampet ihjel etter operasjon:) Er du fornøyd med resultatet?
Gjest Skrevet 17. april 2015 #36592 Skrevet 17. april 2015 Det er nesten fire måneder siden jeg opererte puppene, og nå kjenner jeg en liten "klump"/ujevnheter på innsiden av høyre bryst, der jeg hadde infeksjon tidligere. Det synes ikke, men man kan kjenne det, og når jeg presser litt på det, så gjør det vondt. Det gjør ellers ikke vondt hvis jeg ikke tar på det, men av og til så stikker det litt.. Er det normalt? Noen som vet hva det kan være?
Libra Skrevet 17. april 2015 #36593 Skrevet 17. april 2015 (endret) . Endret 9. september 2015 av Libra
Kokosbolla Skrevet 17. april 2015 #36594 Skrevet 17. april 2015 Det var heldigvis litt beroligende å høre at ikke alle føler seg trampet ihjel etter operasjon:) Er du fornøyd med resultatet? Ja jeg er veldig fornøyd, synes hvertfall kirurgen har gjort en kjempejobb Som jeg har nevnt fikk jeg litt sjokk først av disse hovne harde puppene med en gang, og har vært redd for at de skulle være for store. Kan fortsatt føle at det ser voldsomt ut, men vet jo at det blir noe helt annet når det går litt tid og de blir myke og mer naturlige Jeg var egentlig veldig forberedt på at det skulle se rart ut med en gang, men tydeligvis var jeg ikke like forberedt som jeg trodde Men de er nesten akkurat like store som når jeg ammet, og derfor tror jeg at det blir bra str, huden var jo strukket dit før puppene skrumpet inn
Kokosbolla Skrevet 17. april 2015 #36595 Skrevet 17. april 2015 Er det noen som har noen gode tips til å roe nervene? Operasjonen ble flyttet til førstkommende tirsdag og jeg friker ut. Tar meg selv i å tenke at "går jo ikke såå ofte i bikini" eller "jeg kan jo bare ha litt klær på". En annen ting er at nå er tante rød på besøk den dagen jeg skal ha op, planen var jo å være ferdig før. Noen erfaringer knyttet til dette? Hvordan går det med dere som er nyopererte, alt vel? Dette kommer nok til å gå kjempebra! Vet ikke så mye om det å ha mensen under operasjonen, om det er noe spesielt man skal tenke på.. Du kan jo bare si fra om det på klinikken når du kommer Jeg fikk på meg en sexy nettingtruse før op Forresten fikk jeg mensen etter narkosen, det skal visst være vanlig iflg en venninne som fikk beskjed om det på sykehuset etter en operasjon. Har blødd siden operasjonsdagen Selv om jeg var ferdig med mensen en uke før..
Ovedia Skrevet 18. april 2015 #36596 Skrevet 18. april 2015 Hallo Noen som har operasjon til uka? Jeg har bare 5 dager igjen :O Spent!!!
Tittytalk Skrevet 19. april 2015 #36597 Skrevet 19. april 2015 Hei dere, lenge siden sist! Jeg skulle egentlig operert i oktober i fjor, men pga ting som kom i veien ble den utsatt. Men imorgen skjer det endelig! Planen er 295 og 330, jeg er 150 cm høy. Har 70B fra før :-) OP skjer på fornebuklinikken hos Marius Barstad. Noen med gode erfaringer hos han? :-) Ønsk meg lykke til !!
Libra Skrevet 19. april 2015 #36598 Skrevet 19. april 2015 (endret) . Endret 9. september 2015 av Libra
maisen_s_h Skrevet 19. april 2015 #36599 Skrevet 19. april 2015 Hallo Noen som har operasjon til uka? Jeg har bare 5 dager igjen :O Spent!!! Så spennende! Hvor mye skal du legge inn, over eller under? Jeg skal på min andre konsultasjon i morgen, hos kirurgen. Gleder meg til å få vite mer om hva planene er for meg
maisen_s_h Skrevet 19. april 2015 #36600 Skrevet 19. april 2015 Hei dere, lenge siden sist! Jeg skulle egentlig operert i oktober i fjor, men pga ting som kom i veien ble den utsatt. Men imorgen skjer det endelig! Planen er 295 og 330, jeg er 150 cm høy. Har 70B fra før :-) OP skjer på fornebuklinikken hos Marius Barstad. Noen med gode erfaringer hos han? :-) Ønsk meg lykke til !! Wææ, spennende! Gi meg oppdatering når du kan, og masse lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå