Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gi lyd hvordan det gikk på mandag da :) kanskje jeg må ta en tur for å sjekke med kirurgen for sikkerhets skyld jeg også!

ja det skal eg gjøre

heisann. Då har jeg vært hos kirurgen, og han sa at det var ikke noe å bekymre seg for, men vis det ble verre så skulle eg bare ta kontakt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom noen kommer i samme situasjon som meg før operasjonen så har jeg hørt med kirurgen min angående angrepille og han sa jeg trygt kunne ta den nå 2,5 uker før op :)

Gjest Catrin
Skrevet

Jeg er nå på uke 12. Kan endalig sove uten sportsBH, men spørsmålet mitt er da. Skal vi forsette med Teipen eller kan jeg gå uten teip og med vnlig Bh nå

Hjeeeelp :O

Skrevet (endret)

Jeg er nå på uke 12. Kan endalig sove uten sportsBH, men spørsmålet mitt er da. Skal vi forsette med Teipen eller kan jeg gå uten teip og med vnlig Bh nå

Hjeeeelp :O

Jeg fikk beskjed om 4 uker med støtte bh dag og natt, deretter bh mest mulig. På 2 ukerskomtrollen fikk jeg beskjed om at jeg kunne bruke vanlig bh med god støtte, ingen spiler eller push effekt, og som hadde god kant nederst om jeg ville på dagtid. Jeg begynnte med slik bh idag 5,5 uker post op. Har vært ubehagelig før nå. ( har hatt brystløft også). Tape skulle jeg i 3 mnd Endret av Dendrobium
Skrevet

ja det skal eg gjøre

heisann. Då har jeg vært hos kirurgen, og han sa at det var ikke noe å bekymre seg for, men vis det ble verre så skulle eg bare ta kontakt..

Ok, supert at det ikke var noe galt. Jeg har ikke vondt på siden nå lenger, men kjenner det der om jeg løfter for tungt eller er for mye i aktivitet. Nå er jeg mye mer forsiktig så håper det bare er det ;-)

Og tusen takk for at du gav tilbakemelding! Lykke til videre :)

Skrevet

Aaah, seriøst.. Det var der jeg var først, hos Schistad, og jeg fikk samme forklaring. Hadde også sett for meg runde, og hadde veldig lyst på det. Så ventet ett år, dro på konsultasjon hos Teres Colosseum, og der mente han at jeg måtte ha runde for å få løftet de opp.

Angrer nå på at jeg ikke opererte hos Fornebuklinikken.. Men men. Har sendt mail og sagt at jeg ikke er fornøyd, og vil ha anatomiske.

Hvordan er dine nå da? Fornøyd? :)

Hei. Litt treg til å svare... Jeg har fått et veldig naturlig utseende på mine. Naturlig heng. siden utgangspunktet var som det var, ser jeg selv nå at anatomiske var det riktige. Skulle jeg hatt runde, måtte jeg tatt løft i tillegg og da ville det nok blitt veldig synlig silikon pupper. Ønsket ikke det. Har over muskel.

Har du fått noe svar på mailen ?

Skrevet

Hei!

Jeg fikk akkurat samme beskjed hos fornebuklinikken, men er forsatt skikkelig usikker på om jeg faktisk trenger anatomiske/at det blir best. Har også vært hos Aviva. Har du før/etter-bilder? Tror vi er i ganske samme posisjon sånn mtp på utgangspunkt! Eller, hvertfall når det gjelder heng og beskjeden fra Schistad er så sykt usikker så setter pris på all hjelp!

Har sendt deg pm med bilder..

Skrevet (endret)

.

Endret av Libra
Skrevet

Jeg har fått beskjed om at jeg må slutte med p-pillene 4 uker før operasjon og går derfor ikke på de nå. Vi koste litt i sta og mannen rakk ikke trekke seg ut. Lurer da på om man kan ta angrepille? Eller blir det like ille som p-pillene? Er litt fortvila akkurat nå :( håper noen kan svare meg!

Hei.

Jeg opererte på fornebuklinikken, og jeg trengte ikke slutte på p-piller. Utrolig hvor forskjellig beskjed man får.

Skrevet

Da har jeg bestilt time til operasjon hos Schistad neste fredag. Sånn jeg forsto skulle han bruke en anatomisk protese med høy profil, noe som vil redusere heng men fortsatt gi litt fylde på oversiden. Så håper dette blir bra! Det eneste jeg er redd for med anatomiske er at de skal bære mye fastere, vil jo gjerne at de skal kjennes så naturlige ut som mulig. Men det vil tiden vise! Kan fortsatt avbestille innen fredag da, så vi får se hvordan nervene utarter seg

Så spennende Jeg har også høy profil. Det er helt riktig det Schistad sier. Går du ned i profil, vil de bli flatere.. Mindre fylde på toppen. Jeg kunne gjerne hatt ekstra høy. Men dem er visst litt flatere i bunnen og det kan syntes og gi mindre penere form. Så gikk for det Barstad anbefalte. Masse lykke til..

Skrevet

Er det flere enn meg her som har vært i en litt usikker sjokktilstand etter operasjon? Har liksom ikke den "wow-følelsen" enda, selv om jeg ikke har noe å utsette på dem. Det at de er så harde og klumpete gjør at de blir så fremmede og føler at det ser helt sykt fake ut, og ble brått usikker på størrelsen, redd for at det blir for stort - har liksom lovet hele omverdenen å ikke overdrive.... Men samtidig ser jeg jo at jeg fortsatt har de minste puppene på kontoret, så kan jo ikke være såå voldsomt..... hehe... tror det bare ble et sjokk for meg å gå fra å være så flat til å være så struttende. De blir mer og mer normale for hver dag, er jo bare 1 uke siden *smøre meg med tålmodighet*, så håper jeg føler litt mer "tilhørighet" med dem når de blir mykere osv ;) Samboeren min skjønner ikke hva jeg preiker om ;)

Skrevet (endret)

Hei kokosbolla!

Kjenner igjen følelsen din. Du er nok ikke alene. Er så kjipt å vente på at de skal bli normal både i fasong og mykhet.... Men hvis det er noen trøst så er mine blitt mye bedreetterhvert!

Nå er det snart 6 uker siden, og de er litt mykere og ser ikke så kantete ut.. Men jeg håper fortsatt de blir mye mykere og at de kommer til å se mer naturlige ut... Jeg tok 240g allergan natrelle runde, håpet de ville bli "små" nok (var nesten heeelt flat, dvs fylte ikke ut en A engang...) men jeg er også redd for at de er for store for meg....... Fra siden ser de ikke store ut, men de er liksom så hevet oppe/lager for mye kløft/ for store i øvre halvdel hvis du forstår meg... Håper de siger mye mer ned etterhvert.

Jeg burde vel egentlig ha valgt anatomiske, men jeg var så redd for at de skulle rotere... Jeg prøver å smøre meg med masse tålmodighet så går det seg nok til etterhvert håper jeg. De ser jo ganske fine ut, men ønsker meg enda mer naturlig "look" og håper de fortsatt har litt hevelse som går ned.. Krysser fingrene :-)

Noen andre her inne som har tatt ca 240g med lite utgangspunkt fra før? Hvordan ble resultatet etterhvert?

Endret av kalina2
Skrevet

Hei kokosbolla!

Kjenner igjen følelsen din. Du er nok ikke alene. Er så kjipt å vente på at de skal bli normal både i fasong og mykhet.... Men hvis det er noen trøst så er mine blitt mye bedreetterhvert!

Nå er det snart 6 uker siden, og de er litt mykere og ser ikke så kantete ut.. Men jeg håper fortsatt de blir mye mykere og at de kommer til å se mer naturlige ut... Jeg tok 240g allergan natrelle runde, håpet de ville bli "små" nok (var nesten heeelt flat, dvs fylte ikke ut en A engang...) men jeg er også redd for at de er for store for meg....... Fra siden ser de ikke store ut, men de er liksom så hevet oppe/lager for mye kløft/ for store i øvre halvdel hvis du forstår meg... Håper de siger mye mer ned etterhvert.

Jeg burde vel egentlig ha valgt anatomiske, men jeg var så redd for at de skulle rotere... Jeg prøver å smøre meg med masse tålmodighet så går det seg nok til etterhvert håper jeg. De ser jo ganske fine ut, men ønsker meg enda mer naturlig "look" og håper de fortsatt har litt hevelse som går ned.. Krysser fingrene :-)

Noen andre her inne som har tatt ca 240g med lite utgangspunkt fra før? Hvordan ble resultatet etterhvert?

Takk for svar, og godt å se at jeg ikke er helt alene. Virker som at alle får den wow-følelsen med en gang.. Føler at jeg må presisere at jeg ikke er misfornøyd, jeg ser at kirurgen har gjort en kjempebra jobb, så jeg tror jeg kommer til å være strålende fornøyd når jeg venner meg til min nye kropp :) Men det å gå fra disse tomme hudposene til boom-sprengt stor pupp i løpet av noen timer ble litt rarere for meg enn jeg hadde forventet. Selv om jeg visste at det kom til å se sånn ut en god stund i starten, var jeg tydeligvis ikke mentalt forberedt på synet likevel. Så antar at jeg bare trenger litt tid :) Når jeg har på klær ser jeg jo at det ikke akkurat ser voldsomt ut, det er nok bare den sprengte looken som setter meg litt ut :P Og jeg ser jo at de ikke er større enn de var når jeg ammet, så sånn sett er det sikkert helt riktig str for meg siden de har blitt strekt dit tidligere, før de ble disse vrengte bukselommene ;)

Skrevet (endret)

Hei

Jeg har vært både hos aleris og stokkan klinikken i trondheim.. blir litt rådvill. Hos aleris fikk jeg beskjed om at 425 g dråpeformet under muskelen ville passe best til meg.. mens på stokkan sa de at mellom 300-350 ville få et naturlig og fint resultat med runde proteser under eller over muskel(De ville prøve på oprasjonsdagen hva som ville gi best resultat). jeg fikk absolut best inntrykk av stokkan. Men blir så usikker når det blir gitt så forskjellige anbefalninger.. jeg vil ha et naturlig og fint resultat som passer kroppen min.. har nå 75a er 163cm og 64kg

Noen råd på hva jeg bør gjøre?

Endret av lisemari
Skrevet

Hadde du brystløft uten smerter??! Heldiggris! Her har det vært smertehelvette.... Uutholdelig til tider... Hadde tomme hengepupper som utgangspungt. Litt brystvev på ene siden, minimalt på den andre. Hadde krepert om jeg måtte gå imellom dette igjen.... 😔

Ja,hadde null smerter. Tok ikke smertestillende, for jeg hadde jo ikke vondt. Forberedte meg på grusomme smerter og grudde meg til dag nr to.
Skrevet

Hei kokosbolla!

Jeg tok brystløft og la inn 240 gram.

Jeg hadde veldig lite brystvev fra før. Hadde to tomme lommer og var nærmest flatbrysta etter vektnedgang. Jeg synes ikke de er spesielt store. De ser naturlige ut. Jeg la inn så mye som det var plass til. Jeg er ikke fornøyd med størrelsen så jeg kommer til å legge inn større implantater iløpet av året.

Skrevet

Hei !:) da skal eg opereres i morgenm gruer meg noe helt sykt har nesten ikke sovet de siste dagene..
på papirene mine står det at de anbefaler hibiscrub, men kan bruke vanelig såpe og. jeg har så tørr hud at jeg tenkte å bruke vanelig såpe, men kan jeg bruke vanelig shampoo og balsam?

Skrevet

Hei

Jeg har vært både hos aleris og stokkan klinikken i trondheim.. blir litt rådvill. Hos aleris fikk jeg beskjed om at 425 g dråpeformet under muskelen ville passe best til meg.. mens på stokkan sa de at mellom 300-350 ville få et naturlig og fint resultat med runde proteser under eller over muskel(De ville prøve på oprasjonsdagen hva som ville gi best resultat). jeg fikk absolut best inntrykk av stokkan. Men blir så usikker når det blir gitt så forskjellige anbefalninger.. jeg vil ha et naturlig og fint resultat som passer kroppen min.. har nå 75a er 163cm og 64kg

Noen råd på hva jeg bør gjøre?

Vet ikke om man kan ta kontakt med kirurgene og fortelle om hva den andre har anbefalt og be om en forklaring på hvorfor de mener som de gjør? Kanskje en av dem har argumenter som du synes høres mer riktig ut enn den andre? Skjønner at det er frustrerende med motstridende anbefalinger!

• Liker 1
Skrevet

Hei ! :) da skal eg opereres i morgenm gruer meg noe helt sykt har nesten ikke sovet de siste dagene..

på papirene mine står det at de anbefaler hibiscrub, men kan bruke vanelig såpe og. jeg har så tørr hud at jeg tenkte å bruke vanelig såpe, men kan jeg bruke vanelig shampoo og balsam?

Jeg sov også dårlig nettene før, men var overraskende rolig på operasjonsdagen. Jeg hadde ingen ting å bekymre meg for, ble tatt godt vare på, narkosen var ingen ting å være redd for, og operasjonen var vellykket :) Men jeg fikk beskjed om at jeg MÅTTE bruke Hibiscrub på hele kroppen og i håret, da det var vist at bruk av Hibiscrub reduserer infeksjoner med 70% i forhold til de som ikke bruker det.. Jeg har også tørr hud og håret mitt blir normalt forferdelig når jeg ikke bruker balsam, men det gikk veldig fint :) Har vasket meg med ungenes badeolje og hatt en god kur i håret etterpå, hud og hår er helt normalt nå :) Personlig ville jeg vasket alt med Hibiscrub for å være sikker, jeg er så livredd for at noe skal gå galt :P;)

• Liker 1
Skrevet

takk for svar :)

Jeg fortalte til stokkan hva aleris ville jeg skulle legge inn. Hun ble skjokkert! sa at jeg ikke engang hadde plass til så my som 425 g!

aleris var usikker på hvordan resultatet ville bli.. de sa jeg hadde litt mye heng derfor kunne det hende jeg trengte brysløft i tilleg..de sa ikke på timen at resultatet ville bli bra det bekymrer meg..

Jeg har oprasjon om 1 mnd på stokkan blir nok så jeg velger de siden de var positive å sa resultater ville bli bra!

håper virkelig det blir bra å at jeg velger rett klinikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...