Ompalompas Skrevet 10. april 2015 #36541 Skrevet 10. april 2015 Du kan ikke bruke balsam nei, men det gikk faktisk bedre enn forventet å ikke ha noe annet i håret. Jeg har extensions så så for meg at håret skulle bli en stor knute, men gikk helt fint Takk for svar skjønner ikke helt hvorfor man ikke kan bruke balsam for det vaskes jo ut. Kommer jo sikkert til å gå på toalettet før operasjon og da vasker jeg jo hendene med vanlig såpe, så det blir jo litt samme greia? Men får være på den sikre siden og droppe balsamen
Smurfins Skrevet 10. april 2015 #36542 Skrevet 10. april 2015 Takk for svar skjønner ikke helt hvorfor man ikke kan bruke balsam for det vaskes jo ut. Kommer jo sikkert til å gå på toalettet før operasjon og da vasker jeg jo hendene med vanlig såpe, så det blir jo litt samme greia? Men får være på den sikre siden og droppe balsamen Har vel med at balsamen ikke er steril. Slik jeg forsto det så fortsetter hibiscruben å virke etter vask også.
Ompalompas Skrevet 10. april 2015 #36543 Skrevet 10. april 2015 Har vel med at balsamen ikke er steril. Slik jeg forsto det så fortsetter hibiscruben å virke etter vask også. Hibiscruben er jo heller ikke steril, kun desinfiserende men jeg dropper balsam uansett! Kommer jo sikkert bare til å ha det i en flette fram til jeg klarer å fikse det igjen så det går sikkert bra
Stjerten Skrevet 10. april 2015 #36544 Skrevet 10. april 2015 Gi lyd hvordan det gikk på mandag da kanskje jeg må ta en tur for å sjekke med kirurgen for sikkerhets skyld jeg også! ja det skal eg gjøre
Gjest Miss Sofie Skrevet 11. april 2015 #36545 Skrevet 11. april 2015 Heihei, nå er det lenge siden jeg har vært her! Jeg opererte 6 oktober, så over et halvt år siden. Har i det siste begynt med en del mer styrketrening enn tidligere - men føler puppene skyves litt fra hverandre ved trening av bryst? Er det helt safe å trene brystmusklene med silikonpupper?
Valiant Skrevet 11. april 2015 #36546 Skrevet 11. april 2015 Hvilken sports-bh anbefaler dere? Får en på klinikken etter operasjonen, men tenker det er greit å ha et par å bytte mellom! Jeg har denne etter anbefaling her inne og den er super! http://www.timarco.com/se/abecita/sport-bh/sport-bh/abecita-kimberly-soft-sports-bra-?colID=056 De hadde 3 for 2 inntil i går, det tilbudet vil nok komme igjen senere. Ser at det er 20% nå i dag i alle fall.
Kokosbolla Skrevet 12. april 2015 #36547 Skrevet 12. april 2015 Hei! Jeg har vært innom her tidligere, når jeg vurderte å operere. Nå er det noen dager siden jeg opererte, på tirsdag. Alt gikk strålende og jeg har vært overrasket over hvor lite vondt jeg har hatt. Har dermed blitt litt rastløs.. Utgangspunktet var liten A, vrengte bukselommer etter 2 runder med amming. Har fått 325 under muskel, for å oppnå en full B. Akkurat nå ser de digre og hovne/sprengte ut, så venter spent på hvordan de blir etter hvert Sliter med å sove på ryggen og med den stramme sportsbhen og nedpressbåndet.. er litt "følelsesløs" på huden under armene men vet ikke om det skyldes operasjonen eller at den bh-en er så stram. Må skvise den på igjen når jeg har tatt den av meg..
Ompalompas Skrevet 12. april 2015 #36548 Skrevet 12. april 2015 (endret) Jeg har fått beskjed om at jeg må slutte med p-pillene 4 uker før operasjon og går derfor ikke på de nå. Vi koste litt i sta og mannen rakk ikke trekke seg ut. Lurer da på om man kan ta angrepille? Eller blir det like ille som p-pillene? Er litt fortvila akkurat nå håper noen kan svare meg! Endret 12. april 2015 av Ompalompas
Kokosbolla Skrevet 12. april 2015 #36549 Skrevet 12. april 2015 Har du fått beskjed om hva det er i p-pillene som gjør at du ikke skal ta dem? Jeg har stav, og det var ikke noe problem. Angrepille er vel mer heftig for kroppen enn p-pille så sånn sett ville jeg kanskje vært litt forsiktig.. har pk en vakttelefon du kan ringe?
Kokosbolla Skrevet 12. april 2015 #36550 Skrevet 12. april 2015 Har du forresten søkt opp og lest pakningsvedlegget til angrepillen?
Ompalompas Skrevet 12. april 2015 #36551 Skrevet 12. april 2015 (endret) Har du fått beskjed om hva det er i p-pillene som gjør at du ikke skal ta dem? Jeg har stav, og det var ikke noe problem. Angrepille er vel mer heftig for kroppen enn p-pille så sånn sett ville jeg kanskje vært litt forsiktig.. har pk en vakttelefon du kan ringe? Det er vel pga faren for blodpropp tror jeg. Og leste i felleskatalogen at det er fare for blodpropp med det også, så da kan jeg vel ikke ta det vet ikke hva jeg skal gjøre for det er jo helt krise hvis jeg blir gravid nå. Kirurgen har vakttelefon, men det nr skulle jeg få etter operasjon og har derfor ikke det nå. Får bare krysse fingrene for at jeg ikke får eggløsning i dag eller i morgen og at jeg evt kan ta pilla i morgen etter å ha ringt dit. Endret 12. april 2015 av Ompalompas
Ompalompas Skrevet 12. april 2015 #36552 Skrevet 12. april 2015 Har du forresten søkt opp og lest pakningsvedlegget til angrepillen? Har ikke kjøpt den enda så jeg har ikke noe pakningsvedlegg. Men leste i felleskatalogen og der står det "tilfeller av tromboemboliske hendelser er rapportert og risikoen for slike hendelser bør tas hensyn til ved andre risikofaktorer for tromboembolier". Tromboemboli er jo blodpropp
Ompalompas Skrevet 12. april 2015 #36553 Skrevet 12. april 2015 Er det noen som vet om man får tilbake pengene HVIS man blir gravid? Skal få mensen bare et par dager før operasjon, og da er det jo for sent å avbestille hvis jeg finner ut at jeg er gravid. Men da får jeg vel en attest fra fastlege om at jeg ikke kan operere på samme måte som hvis jeg skulle blitt syk? Er jo ikke skadelig for fosteret å få narkose, men det virker bare helt etisk feil å skulle legge inn silikon mens jeg er gravid. Overdramatiserer sikkert veldig nå, men er faktisk sykt stressa for det her sa til mannen at han måtte bruke kondom, men han bare "Neinei, jeg klarer jo å trekke meg ut" :@
Kokosbolla Skrevet 12. april 2015 #36554 Skrevet 12. april 2015 Vet dessverre ingen ting om dette, tror det beste er å ringe klinikken i morgen og høre med de om både angrepille og evt hva som skjer hvis du skulle bli gravid
Libra Skrevet 12. april 2015 #36555 Skrevet 12. april 2015 (endret) Endret 9. september 2015 av Libra
mixsa Skrevet 13. april 2015 #36556 Skrevet 13. april 2015 Hei! Jeg har vært innom her tidligere, når jeg vurderte å operere. Nå er det noen dager siden jeg opererte, på tirsdag. Alt gikk strålende og jeg har vært overrasket over hvor lite vondt jeg har hatt. Har dermed blitt litt rastløs.. Utgangspunktet var liten A, vrengte bukselommer etter 2 runder med amming. Har fått 325 under muskel, for å oppnå en full B. Akkurat nå ser de digre og hovne/sprengte ut, så venter spent på hvordan de blir etter hvert Sliter med å sove på ryggen og med den stramme sportsbhen og nedpressbåndet.. er litt "følelsesløs" på huden under armene men vet ikke om det skyldes operasjonen eller at den bh-en er så stram. Må skvise den på igjen når jeg har tatt den av meg.. Herlig med en vellykket operasjon! Tok du 325 moderat profil eller plus?
Kokosbolla Skrevet 13. april 2015 #36557 Skrevet 13. april 2015 Herlig med en vellykket operasjon! Tok du 325 moderat profil eller plus? Moderat Er på jobb i dag (kontorjobb) og det går veldig fint. Merker bare at jeg lett får hodepine om dagen, mistenker at det er pga den stramme støtte-bhen og nedpressbåndet.. Blir veldig godt når jeg ikke trenger dem mer!
simple92 Skrevet 13. april 2015 #36558 Skrevet 13. april 2015 Hei! Jeg fikk akkurat samme beskjed hos fornebuklinikken, men er forsatt skikkelig usikker på om jeg faktisk trenger anatomiske/at det blir best. Har også vært hos Aviva. Har du før/etter-bilder? Tror vi er i ganske samme posisjon sånn mtp på utgangspunkt! Eller, hvertfall når det gjelder heng og beskjeden fra Schistad 😊 er så sykt usikker så setter pris på all hjelp! Hei! Jeg fikk samme beskjed hos Schistad, men valgte å operere meg en annen plass for der fikk jeg runde. Hadde litt heng fra før. Har nå fått dobbelpupp og skal inn til ny kontrolltime. Så hør på kirurgen! Jeg angrer nå på at jeg ikke tok anatomiske...
Gjest Skrevet 13. april 2015 #36559 Skrevet 13. april 2015 Det er nesten fire måneder siden jeg opererte puppene, og nå kjenner jeg en liten "klump"/ujevnheter på innsiden av høyre bryst, der jeg hadde infeksjon tidligere. Det synes ikke, men man kan kjenne det, og når jeg presser litt på det, så gjør det vondt. Det gjør ellers ikke vondt hvis jeg ikke tar på det, men av og til så stikker det litt.. Er det normalt? Noen som vet hva det kan være?
Libra Skrevet 13. april 2015 #36560 Skrevet 13. april 2015 (endret) Endret 9. september 2015 av Libra
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå