Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Innlegg og løft. 240 gram.

Samme som meg!! Jeg har 240 og 265. Hadde vært artig å sammenligna bilder. Det er samme str og operasjon, hos samme kirurg 😜 hva var ditt utgangspungt? Har du vondt enda?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har lest det flere steder at det lønner seg, men det blir litt vanskelig siden jeg bor såpass langt unna dessverre. Men jeg tenkte jeg skulle dra på konsultasjon på fornebuklinikken, og hvis jeg får en dårlig følelse får jeg heller bare ordne konsultasjoner andre steder da! Føler meg egentlig ganske sikker foreløpig, men jeg får se :)

Hadde vært spennende å høre hvordan det går med deg etter operasjonen!! Masse lykke til :)

Jeg tok også bare en konsultasjon. Hadde planer om å ta flere, men ble så gira under den første at jeg bestilte time for op der og da :P eneste jeg angrer på er at jeg ikke dro til flere for å høre hva de mener passer meg best, men nå får jeg det jo som jeg ønsket på teres nobel uansett :)

Jeg kommer nok til å være mye her inne fram til operasjon, og fortelle om hvordan det gikk etter :) du må fortelle hvordan det går på konsultasjon da!

Skrevet

Noen flere som har fått time til operasjon? :) Jeg skal om 2 uker til! :biggrin:

Jeg har time 30. August så det er akkurat tre uker til i morgen! :) kjenner nervene begynner å komme allerede hehe :P hvor skal du opereres?

Skrevet

Jeg tok også bare en konsultasjon. Hadde planer om å ta flere, men ble så gira under den første at jeg bestilte time for op der og da :P eneste jeg angrer på er at jeg ikke dro til flere for å høre hva de mener passer meg best, men nå får jeg det jo som jeg ønsket på teres nobel uansett :)

Jeg kommer nok til å være mye her inne fram til operasjon, og fortelle om hvordan det gikk etter :) du må fortelle hvordan det går på konsultasjon da!

Det viktigste er jo at det blir gjort sånn som du ønsker, og at resultatet blir bra! Gleder meg til å få høre hvordan det går :) Jeg skal bestille konsultasjon i dag eller i morgen :D

Skrevet

Det viktigste er jo at det blir gjort sånn som du ønsker, og at resultatet blir bra! Gleder meg til å få høre hvordan det går :) Jeg skal bestille konsultasjon i dag eller i morgen :D

Ja, håper de blir som jeg håper og ikke for store :) gled deg til konsultasjon! Er veldig gøy å prøve protester og se hva som blir fint på deg :D

Skrevet

Hei. Er det noen her som plutselig har fått vondt I brystet, der med armhulen.

Det er 8 uker siden eg hadde operasjonen.

Hei!

Jeg har akkurat fått vondt der du beskriver. 5uker siden operasjon i morgen. Hver gang jeg bruker høyre armen, gjør det vondt på siden av brystet, ved armhulen... Har ikke hatt noe særlig vondt tidligere, så synes det var litt merkelig..

Men jeg ringte klinikken og de sa at de mente det var normalt, og at det kunne være en indikasjon på å roe ned aktivitetsnivået. Det kan stikke litt en god stund stund fremover, kan også være nerver eller muskelen som heler seg fikk jeg beskjed om.

Har du også under muskel? Jeg har 240g under muskel.

Håper det går over snart, får smøre oss med tålmodighet ;-) håper også de dropper snart!

Skrevet

Jeg har 2 uker igjen til operasjon, gleeeeder meg :D

Skrevet

Samme som meg!! Jeg har 240 og 265. Hadde vært artig å sammenligna bilder. Det er samme str og operasjon, hos samme kirurg 😜 hva var ditt utgangspungt? Har du vondt enda?

Jeg var nærmest flatbrystet/tom. Ble operert ifjor sommer. Null smerte etterpå.

Skrevet

Jeg var nærmest flatbrystet/tom. Ble operert ifjor sommer. Null smerte etterpå.

Hadde du brystløft uten smerter??! Heldiggris! Her har det vært smertehelvette.... Uutholdelig til tider... Hadde tomme hengepupper som utgangspungt. Litt brystvev på ene siden, minimalt på den andre. Hadde krepert om jeg måtte gå imellom dette igjen.... 😔
Skrevet

Hvilken sports-bh anbefaler dere? Får en på klinikken etter operasjonen, men tenker det er greit å ha et par å bytte mellom! :)

Skrevet

Noen flere som har fått time til operasjon? :) Jeg skal om 2 uker til! :biggrin:

Jeg har og om 2 uker! gleder meg masse :)

• Liker 1
Skrevet

Gøy! Hvor skal du operere? Hvor mye skal du ha/har du fra før? :)

Skrevet

Gøy! Hvor skal du operere? Hvor mye skal du ha/har du fra før? :)

Fornebuklinikken, har knappt en A siden før. Er ikke helt sikker enda på hvis det blir 275 cc moderat eller 325 Plus. Hva med deg? :)

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg har akkurat fått vondt der du beskriver. 5uker siden operasjon i morgen. Hver gang jeg bruker høyre armen, gjør det vondt på siden av brystet, ved armhulen... Har ikke hatt noe særlig vondt tidligere, så synes det var litt merkelig..

Men jeg ringte klinikken og de sa at de mente det var normalt, og at det kunne være en indikasjon på å roe ned aktivitetsnivået. Det kan stikke litt en god stund stund fremover, kan også være nerver eller muskelen som heler seg fikk jeg beskjed om.

Har du også under muskel? Jeg har 240g under muskel.

Håper det går over snart, får smøre oss med tålmodighet ;-) håper også de dropper snart!

hei. ja håper det går over

ringte til sykepleieren der eg opererte meg og eg skulle få komme inn på mandag, også skulle han som opererte meg komme og se på meg.så håper eg får et svar på det.

Kjennes ut som eg har et svært blåmerke, men har ikke det☺ for det er mest vondt vis eg kommer borti eller tar der.

Ja eg har også under muskel, 295 CC anatomiske.

Endret av Stjerten
Skrevet

Fornebuklinikken, har knappt en A siden før. Er ikke helt sikker enda på hvis det blir 275 cc moderat eller 325 Plus. Hva med deg?

Sender deg en melding på inboksen ;)

Skrevet

hei. ja håper det går over

ringte til sykepleieren der eg opererte meg og eg skulle få komme inn på mandag, også skulle han som opererte meg komme og se på meg.så håper eg får et svar på det.

Kjennes ut som eg har et svært blåmerke, men har ikke det☺ for det er mest vondt vis eg kommer borti eller tar der.

Ja eg har også under muskel, 295 CC anatomiske.

Gi lyd hvordan det gikk på mandag da :) kanskje jeg må ta en tur for å sjekke med kirurgen for sikkerhets skyld jeg også!

Skrevet

Kan man bruke balsam etter at man har vasket håret med hibiscrub? Jeg har langt hår og ser for meg at det blir umulig å ha med å gjøre hvis jeg ikke kan bruke balsam :(

Skrevet

Hei! Fant denne dagboken, så tenkte jeg kunne spør her! Jeg har nå bestemt meg for å ta silikon, er helt flat omtrent. Å dette er noe jeg har tenkt nøye på i flere år.Har veldig lyst å få gjort det før sommeren. Jeg lurte på om noen har noe erfaring med Fornebuklinniken i Oslo? Hvordan dere opplevde det hele? Var det flinke leger?
Kan også gjerne fortelle om hvor mye dere tok ogsann!! :-)

Jeg er en A nå, og sann jeg har sett for meg vil jeg ha en C elns. Tok dere over eller under muskelen? Hva er best? har dere opplevd kapsling?

Jeg bor 8 timer unna, så tenkte jeg skulle bestille meg en konseltasjonstime der, siden jeg har lest endel om den klinikken. Håper på svar!! :-)

Skrevet

Kan man bruke balsam etter at man har vasket håret med hibiscrub? Jeg har langt hår og ser for meg at det blir umulig å ha med å gjøre hvis jeg ikke kan bruke balsam :(

Du må ikke bruke noe på kroppen eller i håret etter hibiscrub. Du kan evt kjøpte body lotion fra apoteket som er steril hvis du trenger det

Skrevet

Du kan ikke bruke balsam nei, men det gikk faktisk bedre enn forventet å ikke ha noe annet i håret. Jeg har extensions så så for meg at håret skulle bli en stor knute, men gikk helt fint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...