Willow24 Skrevet 7. april 2015 #36501 Skrevet 7. april 2015 Dere som snuser/røyker: sluttet dere to uker før og to uker etter operasjon? ei uke før og ei uke etter. var det jeg fikk beskjed om;)
Ompalompas Skrevet 7. april 2015 #36502 Skrevet 7. april 2015 Ok Jeg syns det er så få som får over muskelen, lurer på hvorfor Jeg lurer også på dette. Selv trodde jeg at jeg skulle få over muskel fordi jeg har litt fra før. Tenkte det bare var de med veldig lite brystvev som fikk under muskel. Men jeg har kun et par mm underhudsfett på brystet og derfor måtte jeg ha under. Jeg har dog kun vært på konsultasjon et sted, og det kan hende jeg hadde fått et annet svar et annet sted
Ompalompas Skrevet 7. april 2015 #36503 Skrevet 7. april 2015 Enig at 75D går under veldig store. Men størrelsen kan se forskjellig ut fra person til person. Mine ser ikke utpreget store ut. Og 70F høres kjæmpe stort ut, uten at de er et "blikkfang". Har ei venninne som har 75B og de ser mye større ut enn mine, og vi er ganske like i vekt og høyde. Så det med størrelser tror jeg ikke man skal henge seg så mye opp i... Varierer fra person til person Ja, det er rart det er så forskjellig! Jeg bryr meg ikke om jeg får 200 eller 400 g så lenge jeg får resultatet jeg ønsker utseendemessig. Tror det beste er å vise kirurgen bilde av ønsket resultat, så er det lettere for han å avgjøre hvor mye jeg trenger så bra du er fornøyd med dine!
Willow24 Skrevet 7. april 2015 #36504 Skrevet 7. april 2015 Jeg lurer også på dette. Selv trodde jeg at jeg skulle få over muskel fordi jeg har litt fra før. Tenkte det bare var de med veldig lite brystvev som fikk under muskel. Men jeg har kun et par mm underhudsfett på brystet og derfor måtte jeg ha under. Jeg har dog kun vært på konsultasjon et sted, og det kan hende jeg hadde fått et annet svar et annet sted kirurgen jeg var hos sa at eneste grunn til og ta under var for å ikke få så synlig kant. så visst man var veldig tynn/hadde små pupper så burde man ta under for at det skal se naturlig ut. selv hadde jeg nok til at jeg kunne ta over, men jeg fikk velge selv hva jeg ville ha.
Ompalompas Skrevet 7. april 2015 #36505 Skrevet 7. april 2015 kirurgen jeg var hos sa at eneste grunn til og ta under var for å ikke få så synlig kant. så visst man var veldig tynn/hadde små pupper så burde man ta under for at det skal se naturlig ut. selv hadde jeg nok til at jeg kunne ta over, men jeg fikk velge selv hva jeg ville ha. Ja, det er jo derfor men jeg tenkte før konsultasjon at jeg kunne ta over muskel fordi jeg ikke har så små fra før. Men man må vel både ha en viss str i tillegg til litt underhudsfett for å få over kanskje
Willow24 Skrevet 7. april 2015 #36506 Skrevet 7. april 2015 Ja, det er jo derfor men jeg tenkte før konsultasjon at jeg kunne ta over muskel fordi jeg ikke har så små fra før. Men man må vel både ha en viss str i tillegg til litt underhudsfett for å få over kanskje ja,men det er jo også veldig stor forskjell fra kirurg til kirurg.så det er lurt å heller vise bilder av hvordan resultat man er ute etter
DarkBohemian Skrevet 7. april 2015 #36507 Skrevet 7. april 2015 Hei! Håper dere tar i mot en til Jeg har endelig bestemt meg for å legge inn silikon, men jeg er så usikker på hvem jeg skal gå til, siden jeg finner positivt og negativt om alle klinikkene. Tror dog det står mellom Fornebuklinikken og Aviva Helse. Heller mer og mer mot Fornebuklinikken, men tenkte kanskje noen av dere har prøvd stedene? Jeg vil at det skal se så naturlig ut som mulig! Har forresten tenkt litt på Color Plastikkirurgi (tidligere mjøs plastikk), da det hadde vært mer praktisk med tanke på at det ligger nærmere der jeg bor. Men jeg finner ingen som har vært hos dem, så jeg vet egentlig ikke noe om hvor flinke de er?
Dendrobium Skrevet 7. april 2015 #36508 Skrevet 7. april 2015 Hei! Håper dere tar i mot en til Jeg har endelig bestemt meg for å legge inn silikon, men jeg er så usikker på hvem jeg skal gå til, siden jeg finner positivt og negativt om alle klinikkene. Tror dog det står mellom Fornebuklinikken og Aviva Helse. Heller mer og mer mot Fornebuklinikken, men tenkte kanskje noen av dere har prøvd stedene? Jeg vil at det skal se så naturlig ut som mulig! Har forresten tenkt litt på Color Plastikkirurgi (tidligere mjøs plastikk), da det hadde vært mer praktisk med tanke på at det ligger nærmere der jeg bor. Men jeg finner ingen som har vært hos dem, så jeg vet egentlig ikke noe om hvor flinke de er? Jeg var på Fornebuklinikken etter anbefaling av andre. Så langt veldig fornøyd, med service og resultat. Meget god oppfølging! Jeg var hos en som heter Lars
Ompalompas Skrevet 7. april 2015 #36509 Skrevet 7. april 2015 Hei! Håper dere tar i mot en til Jeg har endelig bestemt meg for å legge inn silikon, men jeg er så usikker på hvem jeg skal gå til, siden jeg finner positivt og negativt om alle klinikkene. Tror dog det står mellom Fornebuklinikken og Aviva Helse. Heller mer og mer mot Fornebuklinikken, men tenkte kanskje noen av dere har prøvd stedene? Jeg vil at det skal se så naturlig ut som mulig! Har forresten tenkt litt på Color Plastikkirurgi (tidligere mjøs plastikk), da det hadde vært mer praktisk med tanke på at det ligger nærmere der jeg bor. Men jeg finner ingen som har vært hos dem, så jeg vet egentlig ikke noe om hvor flinke de er? Hei! Det anbefales å dra på konsultasjon på flere klinikker så du får en magefølelse på hvem du vil velge tror du kan være ganske trygg uansett hvem du velger, særlig blant de mest kjente (Colosseum, teres, Fornebu osv). Fornebu har jo en fantastisk garanti selv skal jeg operere på teres nobel om tre uker og er så langt veldig fornøyd med dem. Color plastikkirurgi har jeg faktisk aldri hørt om. Du kan jo ta en konsultasjon der siden det er nærmere der du bor, så får du fort en følelse på om du vil operere der eller ikke Lykke til!
amadine Skrevet 7. april 2015 #36510 Skrevet 7. april 2015 Jeg var på Fornebuklinikken etter anbefaling av andre. Så langt veldig fornøyd, med service og resultat. Meget god oppfølging! Jeg var hos en som heter Lars Lars er flink
Dendrobium Skrevet 7. april 2015 #36511 Skrevet 7. april 2015 Lars er flink Hehe så du var også hos han? 😁 bare silikon, eller løft?
røajente Skrevet 7. april 2015 #36512 Skrevet 7. april 2015 Hehe så du var også hos han? 😁 bare silikon, eller løft? Har også operert hos Lars på Fornebuklinikken! Fantastisk dyktig og super koselig :-) Tok silikon, 325 runde under muskel, moderat profil. Kjempefornøyd! 7 uker postop i dag :-)
Dendrobium Skrevet 7. april 2015 #36513 Skrevet 7. april 2015 Har også operert hos Lars på Fornebuklinikken! Fantastisk dyktig og super koselig :-) Tok silikon, 325 runde under muskel, moderat profil. Kjempefornøyd! 7 uker postop i dag :-) Så bra! Jeg glemte å spørre hva slags profil jeg fikk. Jeg tenkte ikke på at det var forskjellige, så vi snakket aldri om profil 😜 men jeg tipper jeg har fått høyprofil! Det stod ingenting i blekka med info lappene fra silikon knnleggene heller. Bare serienr og gram. Får høre på 1 års kontrollen, er snart 5 uker post op nå Lars er veldig rolig og behagelig type
røajente Skrevet 7. april 2015 #36514 Skrevet 7. april 2015 Så bra! Jeg glemte å spørre hva slags profil jeg fikk. Jeg tenkte ikke på at det var forskjellige, så vi snakket aldri om profil 😜 men jeg tipper jeg har fått høyprofil! Det stod ingenting i blekka med info lappene fra silikon knnleggene heller. Bare serienr og gram. Får høre på 1 års kontrollen, er snart 5 uker post op nå Lars er veldig rolig og behagelig type Har begge dine festet seg? Min høyre "sklir" fortsatt litt rundt inni puppen
røajente Skrevet 7. april 2015 #36515 Skrevet 7. april 2015 Så bra! Jeg glemte å spørre hva slags profil jeg fikk. Jeg tenkte ikke på at det var forskjellige, så vi snakket aldri om profil 😜 men jeg tipper jeg har fått høyprofil! Det stod ingenting i blekka med info lappene fra silikon knnleggene heller. Bare serienr og gram. Får høre på 1 års kontrollen, er snart 5 uker post op nå Lars er veldig rolig og behagelig type Har begge dine festet seg? Min høyre "sklir" fortsatt litt rundt inni puppen
Dendrobium Skrevet 7. april 2015 #36516 Skrevet 7. april 2015 Har begge dine festet seg? Min høyre "sklir" fortsatt litt rundt inni puppen Aner ikke.... Pga løftet og mye smerte har jeg ikke tatt så mye på de tidligere. Veit ikke forskjellen evt. Kjennes ikke ut som om de er løse 😜 de er litt forskjellige siden det er mer silikon i den ene, så den er hardere og står mer "fast" . Men tror de må ha festet seg...? Veit ikke lm de har droppa engang jeg ... 🙈🙈🙈 har vært så hoven og hatt så mye greier. Fjerna masse hud 😝
DarkBohemian Skrevet 7. april 2015 #36517 Skrevet 7. april 2015 Jeg var på Fornebuklinikken etter anbefaling av andre. Så langt veldig fornøyd, med service og resultat. Meget god oppfølging! Jeg var hos en som heter Lars Så bra! Blir mer og mer sikker på at Fornebuklinikken er stedet for meg, men jeg skal få ordnet en konsultasjon, og så får jeg se hvordan det går!
DarkBohemian Skrevet 7. april 2015 #36518 Skrevet 7. april 2015 Hei! Det anbefales å dra på konsultasjon på flere klinikker så du får en magefølelse på hvem du vil velge tror du kan være ganske trygg uansett hvem du velger, særlig blant de mest kjente (Colosseum, teres, Fornebu osv). Fornebu har jo en fantastisk garanti selv skal jeg operere på teres nobel om tre uker og er så langt veldig fornøyd med dem. Color plastikkirurgi har jeg faktisk aldri hørt om. Du kan jo ta en konsultasjon der siden det er nærmere der du bor, så får du fort en følelse på om du vil operere der eller ikke Lykke til! Ja, jeg har lest det flere steder at det lønner seg, men det blir litt vanskelig siden jeg bor såpass langt unna dessverre. Men jeg tenkte jeg skulle dra på konsultasjon på fornebuklinikken, og hvis jeg får en dårlig følelse får jeg heller bare ordne konsultasjoner andre steder da! Føler meg egentlig ganske sikker foreløpig, men jeg får se Hadde vært spennende å høre hvordan det går med deg etter operasjonen!! Masse lykke til
Ovedia Skrevet 7. april 2015 #36519 Skrevet 7. april 2015 Noen flere som har fått time til operasjon? Jeg skal om 2 uker til!
amadine Skrevet 7. april 2015 #36520 Skrevet 7. april 2015 Hehe så du var også hos han? 😁 bare silikon, eller løft? Innlegg og løft. 240 gram.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå