Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen erfaringer fra Teres Kristiansand?

Jeg tok silikon på Teres i Kristiansand for et år siden :-) Jeg er fornøyd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så mye?

Hjelp..! Håper jeg ikke trenger å betale såpass siden jeg ikke er fornøyd.

Hvorfor er du ikke fornøyd? Er det noe kirurgen har gjort feil?
Skrevet

Hei!

Jeg er ny her og håper dere har plass til en til :)

Skal operere på teres nobel 30. April av dr. Lykke. Under konsultasjon prøvde jeg ulike protester og vi ble enige om 375 under muskel. Fra før har jeg 75b/70c og er 168cm og 55 kg. Er det noen som kan si ca hvilken Str jeg kommer til å bli? Er redd jeg får altfor store i og med at jeg bare kunne prøve moderat profil under konsultasjon, og skal få høy profil. Ser mange skriver at de angrer på at de ikke tok mer, men jeg er altså redd for at de blir for store. Vil ikke ha noe mer enn en full D.

Skrevet

Hei!

Skal operere på teres nobel 30. April av dr. Lykke. Under konsultasjon prøvde jeg ulike protester og vi ble enige om 375 under muskel. Fra før har jeg 75b/70c og er 168cm og 55 kg. Er det noen som kan si ca hvilken Str jeg kommer til å bli? Er redd jeg får altfor store i og med at jeg bare kunne prøve moderat profil under konsultasjon, og skal få høy profil. Ser mange skriver at de angrer på at de ikke tok mer, men jeg er altså redd for at de blir for store. Vil ikke ha noe mer enn en full D.

Jeg er 168 veier 62. Jeg fikk 240/265 og hvilken profil aner jeg ikke... Glemte å spørre.. Er ca C 75 nå. Ser naturlige ut med klær, og store i undertøy. Det er veldig vanskelig å vite hvordan det ser ut på deg. Er så forskjell fra person til person. Jeg kunne IKKE hatt mer :)
Skrevet

Jeg er 168 veier 62. Jeg fikk 240/265 og hvilken profil aner jeg ikke... Glemte å spørre.. Er ca C 75 nå. Ser naturlige ut med klær, og store i undertøy. Det er veldig vanskelig å vite hvordan det ser ut på deg. Er så forskjell fra person til person. Jeg kunne IKKE hatt mer :)

Har du over eller under muskelen? ^^

Skrevet

Har du over eller under muskelen? ^^

Under :) har ikke noe kjøtt på brystkassa, bare skinn og bein ( derav silikon 😜) så måtte ha under for å slippe kanter eller noe.

Skrevet

Ok :) Jeg syns det er så få som får over muskelen, lurer på hvorfor :klo:

Skrevet

Hei. Er det noen her som plutselig har fått vondt I brystet, der med armhulen.

Det er 8 uker siden eg hadde operasjonen.

Skrevet

Ok :) Jeg syns det er så få som får over muskelen, lurer på hvorfor :klo:

Du kan så si... Er vel fordi under muskelen skjuler protesen mer i overkant. Man får ikke det utprega silikon uttrykket. Overgangen blir mindre brå. Det er det jeg har trodd iallefall :)

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar :) hvor mye hadde du fra før? Blir helt sprø av å se på før/etter bilder for på noen ser 375 lite ut, mens hos andre ser det gigantisk ut! Tror jeg bare må vise bilde av hvordan jeg vil ha, så få kirurgen avgjøre hvor mye jeg trenger :)

Skrevet

Dere som snuser/røyker: sluttet dere to uker før og to uker etter operasjon?

Skrevet

Takk for svar :) hvor mye hadde du fra før? Blir helt sprø av å se på før/etter bilder for på noen ser 375 lite ut, mens hos andre ser det gigantisk ut! Tror jeg bare må vise bilde av hvordan jeg vil ha, så få kirurgen avgjøre hvor mye jeg trenger :)

Hadde så å si tomt skinn. Særlig på ene siden. Bredden på brystkassen har også litt å si. Jeg er relativt smal. Jeg er knallfornøyd med str. Den største er 265g :)
Skrevet

Hvorfor er du ikke fornøyd? Er det noe kirurgen har gjort feil?

Fordi jeg har fått double bobble.. Ikke så voldsomt, men nok til at det plager meg. Hadde litt heng, så første konsultasjon ble jeg anbefalt anatomiske for å få et lite løft. Han nekta faktisk å opere meg hvis jeg ville ha runde. På konsultasjon nr to så fikk jeg runde, han mente at det gikk helt fint. De er veldig spisse, står rett ut, og det er da også en boble under puppen. Veldig kjipt. Så har lyst å bytte til anatomiske da jeg har lest at de som har litt heng har dette, og at det har blitt veldig bra :)

Skrevet

Hei!

Vanskelig å si hvilken størrelse du ender opp med.

Jeg er 168høy og 62kg. Var en a cup.. Fikk lagt inn 325 høy profil under muskel og endte opp med 70F

Skrevet

Vanskelig å si hvilken størrelse du ender opp med.

Jeg er 168høy og 62kg. Var en a cup.. Fikk lagt inn 325 høy profil under muskel og endte opp med 70F

Oi, det høres veldig stort ut! Ble du fornøyd med str eller syns du selv de ble for store? Jeg vil ha ganske store, men ikke så det er helt åpenlyst at jeg har tatt silikon :)

Skrevet

Oi, det høres veldig stort ut! Ble du fornøyd med str eller syns du selv de ble for store? Jeg vil ha ganske store, men ikke så det er helt åpenlyst at jeg har tatt silikon :)

Hvis du vil ha ganske store, vkl det være ganske åpenlyst at det er silikon 😜 med mindre du tar under muskel og anatomiske 😜 men blir nok veldig fine da :) :)

Skrevet

Hvis du vil ha ganske store, vkl det være ganske åpenlyst at det er silikon med mindre du tar under muskel og anatomiske men blir nok veldig fine da :) :)

Jeg syns 75D går under "ganske store" og det er den str jeg vil ha. Har sett mange med den str uten at det lyser silikon lang vei :) jeg har jo litt pupper fra før (liten C), men har absolutt ingen kløft og må bruke bombshell bh for at de ikke skal sitte flere cm fra hverandre. Er derfor jeg vil ta silikon, men når jeg først betaler så mye så vil jeg jo ha litt større også :)

Skrevet

I begynnelsen syntes jeg de var svææææære, men nå er jeg super fornøyd. De passer kroppen min perfekt.

Ingen som har sett at jeg har tatt silikon. Og de ser naturlig ut og er super myke.

Skrevet

Jeg syns 75D går under "ganske store" og det er den str jeg vil ha. Har sett mange med den str uten at det lyser silikon lang vei :) jeg har jo litt pupper fra før (liten C), men har absolutt ingen kløft og må bruke bombshell bh for at de ikke skal sitte flere cm fra hverandre. Er derfor jeg vil ta silikon, men når jeg først betaler så mye så vil jeg jo ha litt større også :)

Ja det er så sant :) håper de blir som du ønsker :) blir sikkert knall!! Jeg hadde ingen ide om hvordan mine ville bli. Jeg tok brystløft også. Jeg skulle ha 220, og fikk 240 og 265 istedet. Kirurgen bestemte str. Jeg burde ikke ha mer pga løftet og huden. Da ville det blitt store hengepupper om noen år sa han. Og hengepupper har jeg hatt i 13 år, så det ville jeg ikke ha!! Etter 2 barn og vekttap gikk jeg fra 85 c til 75a/b. Nå har jeg 75c og jeg syns de ser myye større ut enn de orginale 85 c puppene! Perfekt for meg :)

Håper du blir like fornøyd som meg med str :)

Skrevet

Enig at 75D går under veldig store. Men størrelsen kan se forskjellig ut fra person til person.

Mine ser ikke utpreget store ut. Og 70F høres kjæmpe stort ut, uten at de er et "blikkfang". Har ei venninne som har 75B og de ser mye større ut enn mine, og vi er ganske like i vekt og høyde.

Så det med størrelser tror jeg ikke man skal henge seg så mye opp i... Varierer fra person til person😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...