Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

jajjaa

Endret av M8M
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg begynte vel å jogge ca etter 9-10 uker og da klarte jeg ikke jogge for langt uten at det ble veldig ubehagelig (brennende følelse, ja). Jeg fortsatte dog å jogge om enn ikke litt kortere turer, og plutselig kjente jeg ikke til det lengre.

For en stund siden begynte jeg med styrketrening og da kan jeg av og til få den samme følelsen når jeg har belastet brystmuskler som er svake.

Vil virkelig anbefale deg å investere i en god støttende sportsbh. Jeg har en fra shock absorber som er veldig stabil og fin :-)

Det kommer sikkert til å gå seg til for deg også, du må bare ta tiden til hjelp :-)

Lurer på om det er lik bh eg har, men an er litt for stram, så eg bruker rett å slett 3 sports bher over hverandre for å støtte😳 hehe.... Funker hvertfall ....😉 merker eg savner veldig å trene med armhevinger, men der må eg visst vente litt ja 😉 men merker at det er et eller annet merkelig med venstre bryst.. Akkurat som noe er løst, føles også som en tung Stein på samme tid også begynner det å brenne i hytt å vær... Prøver meg på veldig korte avstander eg og så blir mer litt rolig intervall trening foreløpig 😊 tenkte eg skulle prøve sports bh til freya, den skal visst holde 97-99% ved høy intensitet trening som jogging osv 😊
Skrevet

Jeg har 255 cc, anatomiske under muskel. Tok for ca 6 mnd siden, og har ikke et nytt bilde liggende. Men jeg har ett fra uke 10 eller så om du vil se :-)

Ja, vil gjerne se :)

Skrevet

Noen som har rundt 220-250 cc som vil vise hvordan det ble? :)

Kom fram til det på konsultasjon i dag,anatomiske og under muskel :)

Jeg tok 250 høyprofil under muskel. 2.april har det gått 6 uker siden operasjon! Jeg er veldig forrnøyd! ^_^ Er 163 og vieier 45 kg. Kan sende deg bilde på pm

Skrevet

Jeg tok 250 høyprofil under muskel. 2.april har det gått 6 uker siden operasjon! Jeg er veldig forrnøyd! ^_^ Er 163 og vieier 45 kg. Kan sende deg bilde på pm

Har dine festet seg? 31.mars er det 6 uker siden min operasjon. Tok også under muskel, moderat profil, 325. Men det høyre implantatet har ikke festet seg enda... Begynner å bli litt bekymret nå for at det ikke kommer til å feste seg. De står også ganske langt fra hverandre enda...

Skrevet

Har dine festet seg? 31.mars er det 6 uker siden min operasjon. Tok også under muskel, moderat profil, 325. Men det høyre implantatet har ikke festet seg enda... Begynner å bli litt bekymret nå for at det ikke kommer til å feste seg. De står også ganske langt fra hverandre enda...

Hmm er litt usikker, tror de har det? Men jeg føler egentlig heller at mine sitter litt hardt fast enn at de ikke har grodd seg fast og ikke er superbevegelige enda? De sitter heldigivs ikke like langt opp som rett etter operasjon, men jeg har heller ikke sett noen drastisk endring, så det må ha skjedd i museskritt!! Ser veldig forskjell når jeg ser på bilder fra rett etter operasjon bare. Jeg vet faktisk ikke hva som er vanligst, tror det er veldig forskjellig fra person til person hvor lang tid ting tar. Også syns jeg egentlig ikke 6 uker er så lenge,( selvom det er litt lenge), men de kommer jo sikkert til å forandre seg enda mer etterhvert også:) Så det er sikkert ikke noe galt. Men skjønner du hva jeg mener med at noen ganger, hvis jeg feks går tur ute så kjennes det ut som puppen min blir hard inni? ikke hele men føler at puppen min har en liten pupp inni som er hard...........

rotete svar!! tror hvertfall ikke det er noe farlig det med deg, vi må bare være tolmodige ^_^

Skrevet

Hmm er litt usikker, tror de har det? Men jeg føler egentlig heller at mine sitter litt hardt fast enn at de ikke har grodd seg fast og ikke er superbevegelige enda? De sitter heldigivs ikke like langt opp som rett etter operasjon, men jeg har heller ikke sett noen drastisk endring, så det må ha skjedd i museskritt!! Ser veldig forskjell når jeg ser på bilder fra rett etter operasjon bare. Jeg vet faktisk ikke hva som er vanligst, tror det er veldig forskjellig fra person til person hvor lang tid ting tar. Også syns jeg egentlig ikke 6 uker er så lenge,( selvom det er litt lenge), men de kommer jo sikkert til å forandre seg enda mer etterhvert også :) Så det er sikkert ikke noe galt. Men skjønner du hva jeg mener med at noen ganger, hvis jeg feks går tur ute så kjennes det ut som puppen min blir hard inni? ikke hele men føler at puppen min har en liten pupp inni som er hard...........

rotete svar!! tror hvertfall ikke det er noe farlig det med deg, vi må bare være tolmodige ^_^

Okei, mine er heldigvis veldig bevegelige. Men ville heller hatt de mer fast og ikke "løse" inni :P Er enig i at alt går med museskritt, men som du sier så er ikke 6 uker så veldig lenge! Vi får bare smøre oss med tålmodighet :)

Jeg skjønner veldig godt hva du mener! har det akkurat sånn jeg også. Hvis jeg går fort eller har klær/jakker/bilbelte som strammer litt over brystet så merker jeg at brystet blir helt hard inni og føles som om jeg har en stein inni der. Men det er kun på det ene så det er veldig merkelig :P VIrker som om mange har det sånn...?

Skrevet

Okei, mine er heldigvis veldig bevegelige. Men ville heller hatt de mer fast og ikke "løse" inni :P Er enig i at alt går med museskritt, men som du sier så er ikke 6 uker så veldig lenge! Vi får bare smøre oss med tålmodighet :)

Jeg skjønner veldig godt hva du mener! har det akkurat sånn jeg også. Hvis jeg går fort eller har klær/jakker/bilbelte som strammer litt over brystet så merker jeg at brystet blir helt hard inni og føles som om jeg har en stein inni der. Men det er kun på det ene så det er veldig merkelig :P VIrker som om mange har det sånn...?

Jeg har funnet ut at det er brystmusklene som "kramper " seg og lager "steinen" i brystene. Nå har jeg det kun ved stramme klær, og når de blir kalde ute. Men hadde det konstant de to første ukene.. Jeg trodde det var noe alvorlig galt med implantatet jeg! skal implantatene feste seg? Hvordan kjennes det ut? Og flere snakker om at brystene siger ned og setter seg... Noen som har bilder på hvordan det ser ut? Ser man det godt?
Skrevet

Jeg har funnet ut at det er brystmusklene som "kramper " seg og lager "steinen" i brystene. Nå har jeg det kun ved stramme klær, og når de blir kalde ute. Men hadde det konstant de to første ukene.. Jeg trodde det var noe alvorlig galt med implantatet jeg! skal implantatene feste seg? Hvordan kjennes det ut? Og flere snakker om at brystene siger ned og setter seg... Noen som har bilder på hvordan det ser ut? Ser man det godt?

Du kjenner det ved at når du dytter på implantatet så følger resten av brystet med på en måte, istedet for at du kun dytter implantatet inni brystet. Kjenner at det kun er det som flytter seg.

Når brystene har droppet vil man ikke lenger ha den markerte kanten på toppen, og de vil få en mer naturlig form og heng :) du ser det godt når det skjer.

Skrevet

Du kjenner det ved at når du dytter på implantatet så følger resten av brystet med på en måte, istedet for at du kun dytter implantatet inni brystet. Kjenner at det kun er det som flytter seg.

Når brystene har droppet vil man ikke lenger ha den markerte kanten på toppen, og de vil få en mer naturlig form og heng :) du ser det godt når det skjer.

Hmm. Ok. Når pleier de feste seg og droppe? Jeg har ikke hatt noen markant kant på toppen tror jeg... Men de er generellt høyt oppe... Men jeg har hatt et omfattende brystløft, så det er kanskje annerledes da? Jeg kan ikke si jeg har kjent implantatene flytte seg heller, men så er brystene så vonde og fulle av sting inni, at jeg har ikke klemt så veldig ;) jeg spør her om alt mulig, for ingen vet at jeg har fiksa på de... Har ikke noen å spørre:)
Skrevet

Ja, vil gjerne se bilde :)

Skrevet

Ja, vil gjerne se bilde :)

Sendte bilde nå:)

Skrevet (endret)

*

Endret av Ovedia
Skrevet

Kan jeg også se bilder? :)

Skrevet

Hei dere :)

Jeg tok brystopperasjon for et år siden. Jeg vet fremdeles ikke om jeg er fornøyd eller ikke.. Noen ganger er jeg og noen ganger ikke. Jeg trodde jeg tenkte meg godt om når jeg tok det .. men nå er jeg ikke sikker.. jeg er 22 år den dag idag. jeg tok 300 gram. Jeg er liksom ikke stolt over å ha de, vill helst skjule det, og ikke være åpen om det, for jeg er redd andre kommer til å dømme meg. En grunn til at jeg ikke har sagt det til så mange, kun 2 vet. Men jeg synes de passer til kroppen min. og jeg er fornøyd når det gjelder utseende på de. Men er bare når man kjenner på de, værtfall når jeg ligger på rygg.. da er de ikke så myke.. Jeg trodde puppene kom til å bli enda mer mykere... men nå har det altså gått et år, så de blir nok sånn.. Jeg har også lite følelser oppenfor arret og litt strekkmerker, men det ser ikke så gale ut.

Jeg hadde nettopp møtt kjæresten min en måned før jeg skulle opperere. Han spurte meg hvorfor jeg skulle gjøre det? han syntes ikke jeg burde det, han sa at jeg hadde fine pupper slik de var. Og nå sier han at han likte de jeg hadde før, de var mykere osv.. så er nok litt derfor jeg har begynt å tenke på det om dette var det riktige valge å ta. Men så er det også godt å ha en bh som fylles ut.

Dette går i hode mitt ganske ofte.. vet ikke hvorfor jeg skriver det her.. men er vell bare for å få det ut, jeg har ikke noen å snakke med dette om heller , så passet fint å ta det her..

Takk for at dere leser :)

Syns det er flott at du vil dele det med oss, og synes det er så viktig at vi faktisk deler slike ting også! Det er jo tross alt en veldig stor og omfattende forandring; da snakker jeg ikke bare fysisk men psykisk også! Vi må alle huske den biten. Det ytre kommer ikke nødvendigvis til å endre hva vi føler og hvorfor vi føler det.

Har lenge tenkt den tanken; "hva om jeg angrer?".. Har jo ønsket større bryster helt siden jeg var 10år gammel og fikk min første BH, men er utrolig mange ganger jeg føler "nei, vet du hva jeg er nydelig akkurat slik som jeg er. Hvorfor skal jeg måtte la pupper endre måten jeg ser på meg selv på?" mens andre ganger er det ingenting annet jeg tenker på enn hvor godt det hadde føltes med større pupper.

Poenget mitt i alt det jeg babler om her nå;

HUSK at dette er en lang prosess jenter! Om det er noe dere ønsker, så blir det - men ta tiden dere trenger, uansett hvor lang/kort tid det måtte kreve! Og husk at vi er alle nydelige, store eller små! ❤️❤️

Skrevet

Hei. Må bare si eg opererte meg 2 februar, 295cc anatomiske under muskel, og er kjempe fornøyd.☺☺☺☺☺☺

angre ikke et sekund

Skrevet

HJELP!!

Nå har jeg småpanikk her!!! Jeg tok brystløft med implantat for snart 4 uker siden. Det har vært tørt og fint hver gang jeg har bytta tape( 1 gang i uka) men idag, strax 4 uker etter var det et lite hull med gult puss i skjøten der snittet fra areola møter snittet som går nedover, på begge bryst!!! Gul værk på tapen!!! Jeg har sendt mail til fornebuklinikken, men er såååå stressa..... Finner ikke noe infoom dette noe sted..... 4 uker etter liksom... Hva gjør jeg??? Verden raste litt.....

Skrevet

HJELP!!

Nå har jeg småpanikk her!!! Jeg tok brystløft med implantat for snart 4 uker siden. Det har vært tørt og fint hver gang jeg har bytta tape( 1 gang i uka) men idag, strax 4 uker etter var det et lite hull med gult puss i skjøten der snittet fra areola møter snittet som går nedover, på begge bryst!!! Gul værk på tapen!!! Jeg har sendt mail til fornebuklinikken, men er såååå stressa..... Finner ikke noe infoom dette noe sted..... 4 uker etter liksom... Hva gjør jeg??? Verden raste litt.....

Samme skjedde her, beste er nok å få svar fra kirurg. Jeg fikk beskjed om å slutte å teipe akkurat der det sprakk opp, rense med klorhexidin, ta litt klorhexidin på et stort plaster og plastre over, måtte bytte plaster en gang daglig etter dysj. Det at det siver guøt ut betyr ikke nødvendigvis at det var betent, var bare kroppsvæske. (i mitt tilfelle vel og merke)

Skrevet

Samme skjedde her, beste er nok å få svar fra kirurg. Jeg fikk beskjed om å slutte å teipe akkurat der det sprakk opp, rense med klorhexidin, ta litt klorhexidin på et stort plaster og plastre over, måtte bytte plaster en gang daglig etter dysj. Det at det siver guøt ut betyr ikke nødvendigvis at det var betent, var bare kroppsvæske. (i mitt tilfelle vel og merke)

Snakket med kirurgen, som også mente det var kroppsvæske og skit fra suturene som går i oppløsning. Det var et svakt pungt med dårlig sirkulasjon akkurat i skjøten der. Så det skjedde flere at det gikk hull og væsket. Han mente det var ufarlig og ville gro. Og jeg som hadde natta fra helvete.... Så redd. Er fremdeles litt skeptisk... Føles vondt og sviende der det er sydd. Angrer nå på at jeg har vært så aktiv siste uka :( bare det er grodd til jeg skal til syden om 1,5 mnd!!

Jeg skulle visst ikke rense med noe som helst. Bare legge løs kompress over sårene, og tape resten som du også sa.

Trodde jeg var ute av all mulig fare etter 3-4 uker, så ble virkelig skremt av dette. Og så kjedelig å få så vondt nå, når alt begynnte å gå seg til 😔😔😔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...