inae Skrevet 23. mars 2015 #36421 Skrevet 23. mars 2015 Auch, det hørtes ikke bra ut:( fikk du rettet det opp, hvordan ble det i etterkant? Husker du hvilken kirurg du hadde? Takker for svar, settes stor pris på! Nei, har ikke fått rettet noe på det enda. Tenkte å snakke med Stokkan når jeg skal på 1 års kontroll. Jeg hadde Dr. Ola Evjen. Han er veldig hyggelig altså! Sikkert veldig flink også, men føler det ble litt bom på meg. Men for all del, puppene er fine og jeg er kjempefornøyd med større pupper!
Dendrobium Skrevet 23. mars 2015 #36422 Skrevet 23. mars 2015 Har steinharde pupper heletiden jeg :o Har ikke merket noe til at de plutselig blir myke :/ De er fremdeles harde, men "tennisballen " inni puppen ble borte. Jeg er plaget med dette når bh'n er trang, eller en genser strammer. Kramper seg. Kjennes ut som stein/ball eller noe hardt inni puppen presser mot brystkassen. Trodde det var noe alvorlig galt, gikk sånn i over en uke før det slapp litt. Jeg håper de vil sige ned, og bli myke. De er høye og harde. Vil at det skal se ut som ekte pupper
Dendrobium Skrevet 23. mars 2015 #36423 Skrevet 23. mars 2015 Mine er også steinharde - det er nå tre dager siden jeg fikk satt dem inn under muskel. Noen som vet om det tar lang tid før de mykner seg litt opp? Jeg vet at jeg sikkert er hoven og kanskje væskeansamling for alt jeg vet. Det eneste jeg virkelig vet, det er at puppene mine var nokså små og at han måtte lenger ned med snittet til brystet. Stjal litt av magem med andre ord. Det gjorde ingenting i og med at meg fikk et mageløft En annen ting er at jeg vrei meg kanskje litt for mye med overkroppen for å slukke lampen over sengen i dag. Da kjente jeg det strakk seg litt i venstre bryst og har vondt der fremdeles, selv om det er 4 timer siden. Er kanskje normalt de og? Jeg kjenner at jeg er litt engstelig med tanke på at det skal danne seg vev som blir til innkapsling og de tingene der.. Mine er fremdeles harde, men det kjentes ut som om protesen var laget av stein. Så viste det seg at det var musklene som stod i spenn. Kommer når noe strammer over puppene. Jeg har hatt brystløft, så det er fremdeles vondt og hardt. Tar tid dette..... 18 dager siden...
mims Skrevet 24. mars 2015 #36424 Skrevet 24. mars 2015 ja Har du på en måte ditt eget bryst på øvre siden av protesen? På meg så kan du nesten se kanten fra mitt eget bryst også protesen om du skjønner...
tutti.frutti94 Skrevet 24. mars 2015 #36425 Skrevet 24. mars 2015 Har du på en måte ditt eget bryst på øvre siden av protesen? På meg så kan du nesten se kanten fra mitt eget bryst også protesen om du skjønner... hmm det vet jeg ikke helt... jeg skal få tatt nye bilder snart, så kan dere se! akkurat som før, er puppene finest i "kald" form enn i "slapp form", da ser de litt trekantede ut, og egentlig ikke fint om jeg bøyer meg fram heller (som før også), og som sagt er det alt for lite fylde nede..
Frazzy Skrevet 24. mars 2015 #36427 Skrevet 24. mars 2015 Hei hei, Har endelig fått tid før operasjon i slutten av April, såå lenge jeg har tenkt på at ta denne besluttingen, så det føles helt fantastisk. Er 24 år 1,67 56 kg og meget små bryster, altså 70 aa vilket ikke existerer på vuxen avdelning. samt er tynn opptil. Dr Barstad på fornebu gav meg et meget bra inntrykk av klinikken og ekspertisen. han gav meg da 2 alternativer, enten normal profil 275 cc og hvis jeg vil ha mer volum 325 cc (ikke helt sikker) høyprofil. Under muskel. Da er mitt spørsmål, Hva har dere før erfaringer i anledning av høy profil? Jeg vil ha naturlige men føler og at litt ekstra runde pupper skader heller ikke. Man betaler som sagt en god del penger, så føler at det er fint å få et par riktig pene pupper. Vet dere noe bra bilder fra høy profil? Søker en del men finner ikke noe som sterkt viser forskjell. Tusen takk for svar og beklager Svorsken Jeg har 290 høy profil under muskel. Sender deg bilder på pm!
MissKissis Skrevet 24. mars 2015 #36428 Skrevet 24. mars 2015 Hei Har lest en stund på denne tråden og i morgen skal jeg inn på Nobel clinic i Oslo på konsultasjon! Noen med erfaring derfra? Og er det noe jeg burde huske å spørre om/ta opp mens jeg er der?
røajente Skrevet 24. mars 2015 #36429 Skrevet 24. mars 2015 Hei Har lest en stund på denne tråden og i morgen skal jeg inn på Nobel clinic i Oslo på konsultasjon! Noen med erfaring derfra? Og er det noe jeg burde huske å spørre om/ta opp mens jeg er der? Regner med du mener teres nobel? de har skiftet navn. Jeg var til konsultasjon hos Morten haug for to år siden og hadde egentlig bestemt meg for han. Men ventet litt og opererte først i år og da valgte jeg Fornebuklinikken istedet. Bare kjenn på kjemien med kirurgen. Han forteller deg det du trenger å vite. Og du forteller han hvilket resultat du ønsker og om du trener mye, planlegger barn i nær fremtid etc. Det kan bla spille inne på om han ønsker å legge protesene over eller under muskel
MissKissis Skrevet 24. mars 2015 #36430 Skrevet 24. mars 2015 Regner med du mener teres nobel? de har skiftet navn. Jeg var til konsultasjon hos Morten haug for to år siden og hadde egentlig bestemt meg for han. Men ventet litt og opererte først i år og da valgte jeg Fornebuklinikken istedet. Bare kjenn på kjemien med kirurgen. Han forteller deg det du trenger å vite. Og du forteller han hvilket resultat du ønsker og om du trener mye, planlegger barn i nær fremtid etc. Det kan bla spille inne på om han ønsker å legge protesene over eller under muskel Ja, det var der jeg mente Har ei venninne som anbefalte dem. Jeg må nok ha under muskel vil jeg tro, er tynn og har minimalt med brystvev. 172 høy og 58 kg. Fyller p.d.dato ikke opp en a nesten Ønsket meg bryster mange år! Vil ikke ha for store dog
MissKissis Skrevet 25. mars 2015 #36431 Skrevet 25. mars 2015 Noen som har rundt 220-250 cc som vil vise hvordan det ble? Kom fram til det på konsultasjon i dag,anatomiske og under muskel 2
røajente Skrevet 25. mars 2015 #36432 Skrevet 25. mars 2015 (endret) . Endret 26. mars 2015 av røajente
Missy86 Skrevet 26. mars 2015 #36433 Skrevet 26. mars 2015 (endret) Noen som har erfaring med jogging etter brystoperasjon under muskel? Er 10 uker post op nå å når eg prøver å jogge er det nesten som at noe er "løst" inni brystet på undersiden... Har og problemer med at eg får en brennende følelse samme sted ofte viss eg anstrenge muskelen litt... Skal nesten ingenting til før det begynner å "brenne"... Noen som har samme erfaring? Endret 26. mars 2015 av Missy86
MissKissis Skrevet 26. mars 2015 #36434 Skrevet 26. mars 2015 Røajente : Så fine Mine blir nok ikke så store,men gud som jeg gleder meg til å få pupper :D
Dendrobium Skrevet 26. mars 2015 #36435 Skrevet 26. mars 2015 (endret) Noen som har rundt 220-250 cc som vil vise hvordan det ble? Kom fram til det på konsultasjon i dag,anatomiske og under muskel Runde 240cc er max i forhold til det jeg ønsker meg. Glad det ikke ble mer! Bruker ca c75 i bh Endret 26. mars 2015 av Dendrobium
amatøør Skrevet 26. mars 2015 #36436 Skrevet 26. mars 2015 Noen som har erfaring med jogging etter brystoperasjon under muskel? Er 10 uker post op nå å når eg prøver å jogge er det nesten som at noe er "løst" inni brystet på undersiden... Har og problemer med at eg får en brennende følelse samme sted ofte viss eg anstrenge muskelen litt... Skal nesten ingenting til før det begynner å "brenne"... Noen som har samme erfaring?Hei,Jeg begynte vel å jogge ca etter 9-10 uker og da klarte jeg ikke jogge for langt uten at det ble veldig ubehagelig (brennende følelse, ja). Jeg fortsatte dog å jogge om enn ikke litt kortere turer, og plutselig kjente jeg ikke til det lengre.For en stund siden begynte jeg med styrketrening og da kan jeg av og til få den samme følelsen når jeg har belastet brystmuskler som er svake.Vil virkelig anbefale deg å investere i en god støttende sportsbh. Jeg har en fra shock absorber som er veldig stabil og fin :-)Det kommer sikkert til å gå seg til for deg også, du må bare ta tiden til hjelp :-)
MissKissis Skrevet 26. mars 2015 #36437 Skrevet 26. mars 2015 Dendrobium :Ser veldig bra ut, Perfekt str ,sånn kunne jeg tenkt meg og Men måtte ha anatomiske pga jeg er så slank, så runde ville sett falske ut på meg. Hvilket utgangspunkt hadde du?
Dendrobium Skrevet 26. mars 2015 #36438 Skrevet 26. mars 2015 Jeg har tatt brystløft, for mine var tomme skinnfiller med heng. Pga hengepuppene, løftet, og kirurgens anbefalinger ble det runde. Jeg måtte ta under muskelen, for jeg hadde svært lite brystvev og lite fett på brystkassen.(og pga brystløftet) Tror jeg ville vært like fornøyd om de var anatomiske. Det er bare 3 uker siden operasjonen, men de er veeeldig runde øverst 😜 håper på pupper som vil fremstå som "mine" om en stund.
røajente Skrevet 26. mars 2015 #36439 Skrevet 26. mars 2015 Hei, Jeg begynte vel å jogge ca etter 9-10 uker og da klarte jeg ikke jogge for langt uten at det ble veldig ubehagelig (brennende følelse, ja). Jeg fortsatte dog å jogge om enn ikke litt kortere turer, og plutselig kjente jeg ikke til det lengre. For en stund siden begynte jeg med styrketrening og da kan jeg av og til få den samme følelsen når jeg har belastet brystmuskler som er svake. Vil virkelig anbefale deg å investere i en god støttende sportsbh. Jeg har en fra shock absorber som er veldig stabil og fin :-) Det kommer sikkert til å gå seg til for deg også, du må bare ta tiden til hjelp :-) Jeg sliter også med at det ene brystet virker "løst". Nå er jeg bare 5 uker postop så håper det fortsatt skal feste seg. Men kirurgen sa at det var veldig vanlig at protesene ikke festet seg. Måtte løpe på jobb i forrige uke grunnet en krisesituasjon, og da merket jeg protesen hoppe rundt inni brystet, og etterpå svei og brant det skikkelig. Gikk bort i løpet av en time. Tror vel egentlig det viktigste er å ta tiden til hjelp. Er en ganske stor påkjenning for kroppen å gå igjennom en slik operasjon, og spesielt ved innlegg under muskelen. Så bare kjenn på hva du klarer og ikke press deg hvis det gjør vondt eller gir ubehag :-)
amatøør Skrevet 26. mars 2015 #36440 Skrevet 26. mars 2015 Noen som har rundt 220-250 cc som vil vise hvordan det ble? Kom fram til det på konsultasjon i dag,anatomiske og under muskel Jeg har 255 cc, anatomiske under muskel. Tok for ca 6 mnd siden, og har ikke et nytt bilde liggende. Men jeg har ett fra uke 10 eller så om du vil se :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå