Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk :) Ja, jeg tror det kommer helt an på hvilken kroppsfasong osv man har :)

helt sant, og så klart hvilke ønsker man har for operasjonen. jeg var livredd for å få store pupper , sånn at alle så hva jeg hadde gjort for no. men ser jo nå at jeg fint kunne hatt større. men er fornøyd det skal sies :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :-) :hallo:

Jeg fant dere her da jeg undersøkte nettet litt ang brystforstørrelse.

Og CeeCee`s hemmelige verden så tiltalende ut, håper jeg får være med en liten stund :cool:

Litt om meg selv, jeg er snart 49 sommere. 19 mars skal jeg få meg større byste med anatomiske eller dråpeformet protese under brystmuskelen.

Det er visst 325 jeg skal få meg - men syns det var litt vanskelig å se forskjellen i denne sports-bh jeg fikk på meg og protesene ble vist i.

Puppene mine etter to barn og amming, ja etter amming så ble de seenes ut som fjortispupper. Så jeg var heldig, de ble litt større, faste og søte.

Pushup-bh har da blitt flittig brukt i allle år, boblejakke på puppene som jeg har følt dem som. I begynnelsen var det mer en ok, men etter å ha vært i varmen nylig så bestemte jeg meg for at jeg forstørrer dem jeg. Slipper jeg å være flat i skjorte eller klær generelt.

For det er kun som naken at det syntes at jeg har bryster, og innimellom eller mesteparten av tiden er klær nødvendig ;-)

Jeg har også lyst å slippe bh, la dem få strutte og bevege seg fritt under ei løs skjorte er min drøm.

Ble fortalt at det måtte jeg ikke tenke på engang - da ville de begynne å henge.

Ja :-D

Jeg vil kunne feste en 10 øring under dem, jeg syns det er fint at de henger litt.

Men så leste jeg innledningsvis fra CeeCee`s dagbok her:

De vil alltid bli seenes mindre ut under klær og spesielt når de er plassert under muskelen. Hm...tenker jeg da - det er jo hele vitsen med denne handlingen, jeg vil at brystene mine skal syntes i klær, men ikke komme lenge før meg rundt et hjørne selvsagt.

Selveste overlegen som skal gjøre dette har jeg googlet opp og ned i mente, bare positivt om ham.

Jeg får snakke med ham om str, jeg er nesten 1.80 høy og ble kalt tynn før, så slank og nå 73 kilo.

Jeg er kanskje for gammel ville mange ha sagt, men som min fastlege sa: "Du har enda 20-30 år igjen hvor du kan se ned og nyte synet ;-)

Jeg er enig i det, ung av sinn og i skinn så bør dette bli bra. Jeg gleder meg!

Vi snakkes sikkert nærmere, ha en fin helg jenter!

:vin:

Er det på Fana Medisinske du skal operere? :) Og man blir aldri for gammel, har jo med hvordan man føler seg :D Min mor tok for 1 år siden og hun er 46 hun!

Skrevet

Er det ikke anbefalt med push-up BH etter at man har lagt inn silikon?

Sliter med å finne "mjuke"/spileløse bh'er og vanlige BH'er i min str. De fleste har bare cup str. A-B og C

Kjenner at det hadde vært fint med vanlig BH nå😉 Begynner å bli ganske lei sportsbher fortiden😬😬

Hei!

Dersom du kjøper de vatterte på HM med spiler kan du bare sprette opp på sidene og ta ut selve spilen. Ellers fant jeg en kjempefin på Lindex. Kjenner jeg må ha litt vattert pga synlige brystvorter.

Skrevet

Dere som tok silikon som ganske unge (18-23 år -ish), hvordan fikk dere råd? Spart og jobbet, eller fikk dere hjelp av noen andre til å betale? :)

Skrevet (endret)

Dere som tok silikon som ganske unge (18-23 år -ish), hvordan fikk dere råd? Spart og jobbet, eller fikk dere hjelp av noen andre til å betale? :)

Endret av sticalo
Skrevet

Hei!

Dersom du kjøper de vatterte på HM med spiler kan du bare sprette opp på sidene og ta ut selve spilen. Ellers fant jeg en kjempefin på Lindex. Kjenner jeg må ha litt vattert pga synlige brystvorter.

Fant BH'er👏👏....etter myyyye leting😬

Er ikke så godt utvalg i cup str F, men jeg fant noen fine med spiler.

Kan begynne å bruke spile BH nå om bare to uker, så jeg skal nok klare å vente selv om jeg har hatt de på noen timer to ganger.

Ellers så er det faktisk ikke så allerværst med sports BH alikavell😝

Må også å lett vatterte bh'er da jeg har meget synlige brystvorter😲

Skrevet

Hei! Jeg tok silikon for et år siden og var da 21 (ble 22 et par mnd senere). Jeg sparte opp penger for å få råd til det :)
  • Liker 1
Skrevet

Tusen takk :) Er fornøyd så langt, er jo ikke mange dager siden jeg opererte så de vil jo forandre seg litt :) Jeg trodde også 375 ble veldig stort, fikk sjokk når kirurgen sa det ble 375 :P

Formen blir bedre å bedre, eller smertene blir bedre da, har vært litt kvalm og hatt lite matlyst idag, kan sikkert være på grunn av all den paracet'n som går ned :P Jeg klarer meg allerede uten smertestillende, men har fått så masse stikkinger som er helt syke når de først kommer, så da tar jeg paracet og løsner litt på brystbåndet, det hjelper :)

Masse lykke til :D Husk å hold deg masse i ro de første dagene, det trengs :)

Gratulerer med ny pupper!

Jeg har også 375cc, og synes det passer meg helt perfekt! Opererte for 1 år siden nå, og er fortsatt like fornøyd. Dine ser veldig bra ut, du blir nok kjempefornøyd!

Skrevet

Er det på Fana Medisinske du skal operere? :) Og man blir aldri for gammel, har jo med hvordan man føler seg :D Min mor tok for 1 år siden og hun er 46 hun!

Det er vel av overlegen fra Fana som skal operere meg om nøyaktig 2 timer, men i Haugesund.

Jeg ser at jeg ikke har skrevet at jeg er snart 49, og er ikke så innamri gammel i sinn eller kropp nei :biggrin:

Men høy i hatten blir man visst ikke med alderen - kjenner jeg grugleder! Og Kanskje klart å sove 1 time, så jeg er tydeligvis spent på det meste.

Skrevet

Kjedelig at denne tråden er så lite aktiv nå... Men jeg prøver meg på et spørsmål uansett :) Jeg har hatt veldig masse stikkinger i høyre bryst etter operasjon(1 uke siden i morgen), det brystet er også blitt større enn det andre, normalt eller ikke?

Skrevet

Jeg spartehalvparten selv og fikk låne resten av faren min :)

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer med ny pupper!

Jeg har også 375cc, og synes det passer meg helt perfekt! Opererte for 1 år siden nå, og er fortsatt like fornøyd. Dine ser veldig bra ut, du blir nok kjempefornøyd!

Takk :D jeg er kjempefornøyd allerede, kan ikke tro at det skal bli enda bedre :)

Skrevet

Kjedelig at denne tråden er så lite aktiv nå... Men jeg prøver meg på et spørsmål uansett :) Jeg har hatt veldig masse stikkinger i høyre bryst etter operasjon(1 uke siden i morgen), det brystet er også blitt større enn det andre, normalt eller ikke?

Vet desverre ikke noe om det, men du kan ringe klinikken å høre om du er bekymret? De skal vertfall vite det 😉

Skrevet

Hei ☺️

Jeg skal legge inn silikon på lørdag, og lurer på noen ting.

Har ammet to barn og gått ned 20kg i vekt, så det er lite fyll igjen, med litt heng. Trengte ikke løft.

Men bør man da legge over eller under muskel når det er litt heng? Løfter de seg mere opp over muskelen?

Leser så mye forskjellig at jeg bli ikke helt klok.

Del gjerne deres erfaringer den som ønsker 😉

Skrevet

Hei! Lenge siden jeg har vært her inne nå! Jeg ville bare komme med et lite tips til dere som dere kan bruke etter dere er ferdig med å teipe arrene, det er å ta litt lakserolje/castor olje på arrene, det hjalp arrene mine skikkelig.

Skrevet

snart to måneder siden operasjonen, og puppene har ikke droppa ordentlig enda. det ser jo ikke unaturlig ut, men det blir ikke fint før det blir "mer innlegg" underst. noen som har råd eller beroligende ord? kanskje noen som plis har opplevd det samme, at det plutselig gikk seg til enda senere eller noe...

Skrevet

Hei ☺️

Jeg skal legge inn silikon på lørdag, og lurer på noen ting.

Har ammet to barn og gått ned 20kg i vekt, så det er lite fyll igjen, med litt heng. Trengte ikke løft.

Men bør man da legge over eller under muskel når det er litt heng? Løfter de seg mere opp over muskelen?

Leser så mye forskjellig at jeg bli ikke helt klok.

Del gjerne deres erfaringer den som ønsker 😉

Vil tro kirurgen din vet best på akkurat dette 😊 men har hørt at man får mindre heng med tiden hvis man legger under muskelen.

Skrevet

Vet desverre ikke noe om det, men du kan ringe klinikken å høre om du er bekymret? De skal vertfall vite det 😉

Det var normalt, heldigvis 😊

Skrevet

Hei! Helt ny her!

Jeg tok brystløft med proteser for 13 dager siden. De ser flotte ut, men føles helt jævlig ut.... Aner ikke om det er normalt. De er harde, og jeg kjenner protesene som baller mot brystkassen. Særlig en største protesen.... Skal de være harde, og kjente dere protesen mot brystkassen? Når huden på deler av brystet er helt numment i tillegg, kjennes det så unaturlig og ekkelt ut ....

Skrevet

Hei! Helt ny her!

Jeg tok brystløft med proteser for 13 dager siden. De ser flotte ut, men føles helt jævlig ut.... Aner ikke om det er normalt. De er harde, og jeg kjenner protesene som baller mot brystkassen. Særlig en største protesen.... Skal de være harde, og kjente dere protesen mot brystkassen? Når huden på deler av brystet er helt numment i tillegg, kjennes det så unaturlig og ekkelt ut ....

Har det akkurat som deg, de er harde og som to fotballer :P Har ingen følelse i det ene brystet og det andre har jeg bare følelsen i overkant av brystvorta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...