Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Slettet.

Endret av ycje
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine endret seg etter 5 uker; de ble både mykere, mer bevegelige og forskjeller mellom de to brystene jevnet seg ut.Tror ikke du trenger å bekymre deg. Det virker som det er veldig forskjell i hvor lang tid det tar før man ser endelig resultat. Det tok nesten 2-3 måneder før mine ble bevegelige, mens andre har opplevd dette langt tidligere slik jeg har forstått det :-)

ja jeg håper det☺

men mine er myke og kan bevege de, men syns det bare er så synlig kant oppe For å være anatomiske, men håper det kommer seg og??

Skrevet

Får jo litt tid me henne før operasjonen som jeg har forstått det :) Tusen takk :D Gruer meg mer enn jeg gleder meg, desverre :( Prøver å fokusere på resultatet, men er så sykt redd for at jeg blir sengeliggende etterpå.. Har hatt narkose flere ganger i mitt liv, det har alltid gått bra, men vi får vente å se :P

Masse lykke til imorgen :)

Skrevet

Du hadde kjempefine pupper før silikon! (De var veldig fine etter også). Har ikke hatt tid til å lese så mye i tråden, så jeg spør hvis det er greit: Hvor langt postop er bildet tatt, og har du under eller over muskel, og hvilken type protese? (Moderat, høy, anatomisk, rund) Har ikke helt greie på de forskjellige, så rett på meg om jeg sier noe feil:P Takk for svar! :)

Tusen takk for det :) Jeg var veldig fornøyd med fasongen på de, det eneste som plaget meg var størrelsen. Dette var 12 uker etter operasjonen, altså ca 3 mnd. Nå har det gått snart 5 mnd, så jeg skal prøve å få tatt ett nytt bilde å legge ut her snart :) Jeg har under muskel, 385/365g runde proteser, høy profil. Operert ved Fornebuklinikken. Bare å spørre om det er noe mer du lurer på :)

Skrevet

Noen som kan svare på om brystene forandrer seg mer etter det er gått 5 uker??

har anatomiske proteser og ønsket meg et naturlig utseende, men syns hvertfall det ene bryste er høyt oppe .

Det varierer veldig fra person til person hvor lang tid det tar før man ser det ferdige resultatet, så du må nok bare smøre deg med tålmodighet :) Jeg har hørt man ihvertfall burde vente til det har gått 6 mnd før man kan begynne å "bekymre seg" over at de ikke ble som man hadde ønsket, nettopp fordi det kan ta litt tid. Hadde jeg vært deg ville jeg gitt det litt mer tid, og om du fremdeles ikke er fornøyd - ring klinikken :)

Skrevet

Det varierer veldig fra person til person hvor lang tid det tar før man ser det ferdige resultatet, så du må nok bare smøre deg med tålmodighet :) Jeg har hørt man ihvertfall burde vente til det har gått 6 mnd før man kan begynne å "bekymre seg" over at de ikke ble som man hadde ønsket, nettopp fordi det kan ta litt tid. Hadde jeg vært deg ville jeg gitt det litt mer tid, og om du fremdeles ikke er fornøyd - ring klinikken :)

uff ja det var den tålmodigheten og,hehe.

Har greid 5 uker med brystbåndet så "greier" eg dette og

Skrevet (endret)

Tusen takk for det :) Jeg var veldig fornøyd med fasongen på de, det eneste som plaget meg var størrelsen. Dette var 12 uker etter operasjonen, altså ca 3 mnd. Nå har det gått snart 5 mnd, så jeg skal prøve å få tatt ett nytt bilde å legge ut her snart :) Jeg har under muskel, 385/365g runde proteser, høy profil. Operert ved Fornebuklinikken. Bare å spørre om det er noe mer du lurer på :)

Takk for svar! :) Hadde jeg hatt dine pupper før hadde jeg vært kjempeglad! Jeg er relativt fornøyd med puppene mine, men de er små. Valgte du selv over/under muskel og høy profil? Jeg er veldig slank og er redd for at puppene skal blir for runde og kantete (Den kanten som stikker ut øverst om du skjønner). Synes det er veldig pent med et naturlig heng, og naturlig størrelse. Så tenker at dråpeformet (anatomisk?) kanskje er lurt. Hvordan resultat ville du selv ha? Jeg vet det er veldig mange som vil oppnå runde og struttende pupper. Og mange vil jo også ha silikon-looken. Så man er jo forskjellig. Jeg vil helst at ingen skal kunne se at det er silikon når jeg er naken ;) De kan godt tenke "Oi, fine pupper..tror du hun har silikon?" Men ikke "Sjekk den silikonen". Ja, legg gjerne ut bilde! Kunne du lagt ut bilde i profil også? Evt sendt på PM. Er det mye forskjell fra 3-5 mnd? :)

Endret av Lilje:)
Skrevet

Da har jeg nye pupper! Møtte opp 08:15, fikk narkose en halv time etterpå og operasjonen tok ca 1 og en halv time. Føltes som om jeg bare sovnet og våknet igjen. Da jeg våknet hadde jeg et innmari press på brystet så jeg nesten ikke fikk puste, heldigvis kom det en sykepleier og satte smertestillende rett i blodet. Jeg ble veeeeldig kvalm av det, så jeg måtte få kvalmestillende etterpå. Fortsatt vondt å puste, reise seg/sette seg opp, må ha hjelp til å komme meg opp. Det går egentli helt fint så lenge jeg sitter i ro :) Håper smertene slipper litt tak veldig raskt, blir gal av dette :P

Skrevet

Er de kun jeg som kan bruke push up allerede etter 3 uker? Virker som det bare er dr. Ørner som praktiserer dette

Skrevet

Er de kun jeg som kan bruke push up allerede etter 3 uker? Virker som det bare er dr. Ørner som praktiserer dette

Jeg fikk beskjed at jeg kunne bruke push up av og til etter 6 uker og hele tiden etter 3 måneder.
Skrevet (endret)

Takk for svar! :) Hadde jeg hatt dine pupper før hadde jeg vært kjempeglad! Jeg er relativt fornøyd med puppene mine, men de er små. Valgte du selv over/under muskel og høy profil? Jeg er veldig slank og er redd for at puppene skal blir for runde og kantete (Den kanten som stikker ut øverst om du skjønner). Synes det er veldig pent med et naturlig heng, og naturlig størrelse. Så tenker at dråpeformet (anatomisk?) kanskje er lurt. Hvordan resultat ville du selv ha? Jeg vet det er veldig mange som vil oppnå runde og struttende pupper. Og mange vil jo også ha silikon-looken. Så man er jo forskjellig. Jeg vil helst at ingen skal kunne se at det er silikon når jeg er naken ;) De kan godt tenke "Oi, fine pupper..tror du hun har silikon?" Men ikke "Sjekk den silikonen". Ja, legg gjerne ut bilde! Kunne du lagt ut bilde i profil også? Evt sendt på PM. Er det mye forskjell fra 3-5 mnd? :)

Jeg hadde valgt under muskel og høy profil om jeg kunne velge selv, så da han sa vi gikk for det ble jeg egentlig bare kjempefornøyd. Jeg sa at jeg ønsket så store pupper som mulig, uten at de skulle se for silikonaktige ut, og at jeg ville ha de mest mulig naturlig. Jeg er også ganske slank, men jeg føler ikke man kan se så godt at det er silikon når jeg er naken egentlig. Når jeg ligger på ryggen eller strekker opp armene kan man se det, da de blir ganske runde og er såpass faste, men det er ingenting jeg bryr meg om. Selv om de har blitt ganske myke så har jeg fremdeles et lite håp om at de skal bli enda litt mykere, men vi får se! Jeg er bare lykkelig over å endelig være fornøyd med puppene mine :rolleyes: Også har jeg fått litt rippling under når jeg lener meg fremover da, en av ulempene med å være slank i silikon sammenheng :fnise:

Legger ved tre bilder, alle er tatt idag - det er fem mnd siden op om en uke.

Har du vært på noen konsultasjon? Anbefaler deg virkelig det om du vurderer silikon, da får du svar på det du lurer på og kirurgen ser hva som blir penest til din kropp. Du kan jo også nevne at du tenker anatomiske, så ser han/hun fort om det er en mulighet :)

post-85484-0-74175100-1426249411_thumb.j

post-85484-0-93276100-1426249418_thumb.j

post-85484-0-47429000-1426249426_thumb.j

Endret av kristinen
Skrevet

Da har jeg nye pupper! Møtte opp 08:15, fikk narkose en halv time etterpå og operasjonen tok ca 1 og en halv time. Føltes som om jeg bare sovnet og våknet igjen. Da jeg våknet hadde jeg et innmari press på brystet så jeg nesten ikke fikk puste, heldigvis kom det en sykepleier og satte smertestillende rett i blodet. Jeg ble veeeeldig kvalm av det, så jeg måtte få kvalmestillende etterpå. Fortsatt vondt å puste, reise seg/sette seg opp, må ha hjelp til å komme meg opp. Det går egentli helt fint så lenge jeg sitter i ro :) Håper smertene slipper litt tak veldig raskt, blir gal av dette :P

Hei :)

Hvordan er det med deg idag? og hvordan har det gått inatt?

La du inn via areola? eller under? får vi velge selv?

Skrevet

Hei :)

Hvordan er det med deg idag? og hvordan har det gått inatt?

La du inn via areola? eller under? får vi velge selv?

Hei! 😊 Jeg la inn under brystet, det var noe jeg selv ville, så jeg vet ikke om jeg hadde fått valgt det selv. Smertene blir bedre og bedre, heldigvis! Nå får jeg til å sette meg opp selv uten at det gjør så alt for vondt 😊 Skulle egentli hente hjem sønnen min idag, men så virkelig ikke for meg å ha han klivende på meg hele dagen så får vente å se i morgen. Føler meg ganske så egoistisk når jeg setter han bort hos besteforeldre for å endre på kroppen min, men han har det kjempebra så det går jo egentli greit 😊

Skrevet (endret)

Hei :-) :hallo:

Jeg fant dere her da jeg undersøkte nettet litt ang brystforstørrelse.
Og CeeCee`s hemmelige verden så tiltalende ut, håper jeg får være med en liten stund :cool:

Litt om meg selv, jeg er snart 49 sommere. 19 mars skal jeg få meg større byste med anatomiske eller dråpeformet protese under brystmuskelen.
Det er visst 325 jeg skal få meg - men syns det var litt vanskelig å se forskjellen i denne sports-bh jeg fikk på meg og protesene ble vist i.

Puppene mine etter to barn og amming, ja etter amming så ble de seenes ut som fjortispupper. Så jeg var heldig, de ble litt større, faste og søte.

Pushup-bh har da blitt flittig brukt i allle år, boblejakke på puppene som jeg har følt dem som. I begynnelsen var det mer en ok, men etter å ha vært i varmen nylig så bestemte jeg meg for at jeg forstørrer dem jeg. Slipper jeg å være flat i skjorte eller klær generelt.
For det er kun som naken at det syntes at jeg har bryster, og innimellom eller mesteparten av tiden er klær nødvendig ;-)
Jeg har også lyst å slippe bh, la dem få strutte og bevege seg fritt under ei løs skjorte er min drøm.
Ble fortalt at det måtte jeg ikke tenke på engang - da ville de begynne å henge.

Ja :-D
Jeg vil kunne feste en 10 øring under dem, jeg syns det er fint at de henger litt.

Men så leste jeg innledningsvis fra CeeCee`s dagbok her:
De vil alltid bli seenes mindre ut under klær og spesielt når de er plassert under muskelen. Hm...tenker jeg da - det er jo hele vitsen med denne handlingen, jeg vil at brystene mine skal syntes i klær, men ikke komme lenge før meg rundt et hjørne selvsagt.

Selveste overlegen som skal gjøre dette har jeg googlet opp og ned i mente, bare positivt om ham.
Jeg får snakke med ham om str, jeg er nesten 1.80 høy og ble kalt tynn før, så slank og nå 73 kilo.

Jeg er kanskje for gammel ville mange ha sagt, men som min fastlege sa: "Du har enda 20-30 år igjen hvor du kan se ned og nyte synet ;-)
Jeg er enig i det, ung av sinn og i skinn så bør dette bli bra. Jeg gleder meg!

Vi snakkes sikkert nærmere, ha en fin helg jenter!

:vin:

Endret av Lavenda
Skrevet

Hei! Jeg la inn under brystet, det var noe jeg selv ville, så jeg vet ikke om jeg hadde fått valgt det selv. Smertene blir bedre og bedre, heldigvis! Nå får jeg til å sette meg opp selv uten at det gjør så alt for vondt Skulle egentli hente hjem sønnen min idag, men så virkelig ikke for meg å ha han klivende på meg hele dagen så får vente å se i morgen. Føler meg ganske så egoistisk når jeg setter han bort hos besteforeldre for å endre på kroppen min, men han har det kjempebra så det går jo egentli greit

Så godt å høre at smertene letter :) Er nok lurt å la sønnen være borte en natt til så får du kommet deg mere, han stor koser seg nok :)

La du under eller over muskel? og kan jeg spørre om hvor mye?

*beklager at jeg spør så mye, er bare veldig nyserrig* :)

Skrevet (endret)

Så godt å høre at smertene letter :) Er nok lurt å la sønnen være borte en natt til så får du kommet deg mere, han stor koser seg nok :)

La du under eller over muskel? og kan jeg spørre om hvor mye?

*beklager at jeg spør så mye, er bare veldig nyserrig* :)

Det går helt fint 😊 Jeg la under muskel, snakket med kirurgen om 300 g, men det ble 375 g fordi kirurgen mente det så best ut 👍

post-90638-297666_thumb.jpg

Endret av osteloff
Skrevet

Det går helt fint Jeg la under muskel, snakket med kirurgen om 300 g, men det ble 375 g fordi kirurgen mente det så best ut

Så fine di ble :) ser veldig naturlig ut på deg :) trodde 375 var kjempe stort, men var helt perfekte til deg :)

Hvordan er formen idag? bare 6 dager til min tur :D

Skrevet

Så fine di ble :) ser veldig naturlig ut på deg :) trodde 375 var kjempe stort, men var helt perfekte til deg :)

Hvordan er formen idag? bare 6 dager til min tur :D

Tusen takk :) Er fornøyd så langt, er jo ikke mange dager siden jeg opererte så de vil jo forandre seg litt :) Jeg trodde også 375 ble veldig stort, fikk sjokk når kirurgen sa det ble 375 :P

Formen blir bedre å bedre, eller smertene blir bedre da, har vært litt kvalm og hatt lite matlyst idag, kan sikkert være på grunn av all den paracet'n som går ned :P Jeg klarer meg allerede uten smertestillende, men har fått så masse stikkinger som er helt syke når de først kommer, så da tar jeg paracet og løsner litt på brystbåndet, det hjelper :)

Masse lykke til :D Husk å hold deg masse i ro de første dagene, det trengs :)

Skrevet

Tusen takk :) Er fornøyd så langt, er jo ikke mange dager siden jeg opererte så de vil jo forandre seg litt :) Jeg trodde også 375 ble veldig stort, fikk sjokk når kirurgen sa det ble 375 :P

Formen blir bedre å bedre, eller smertene blir bedre da, har vært litt kvalm og hatt lite matlyst idag, kan sikkert være på grunn av all den paracet'n som går ned :P Jeg klarer meg allerede uten smertestillende, men har fått så masse stikkinger som er helt syke når de først kommer, så da tar jeg paracet og løsner litt på brystbåndet, det hjelper :)

Masse lykke til :D Husk å hold deg masse i ro de første dagene, det trengs :)

Gratulerer. Så passe ut til deg. jeg har også 375cc og det er nesten hakke for lite til meg. så det varierer ekstremt hvordan det vil se ut på folk.

Skrevet

Gratulerer. Så passe ut til deg. jeg har også 375cc og det er nesten hakke for lite til meg. så det varierer ekstremt hvordan det vil se ut på folk.

Takk :) Ja, jeg tror det kommer helt an på hvilken kroppsfasong osv man har :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...