Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Gjest Catrin
Skrevet

Jeg ville bare kommentere på det siste du skrev der :) Jeg er 1.64 (ca) høy og veier 52kg. Jeg la inn 385/365, og det er ingen som ser at jeg har silikon med mindre jeg sier det. Det er veldig variert fra person til person, hva slags utgangspunkt man har på ulike områder - jeg feks har litt brede skuldre selv om jeg ellers er veldig smal og ikke har noe særlig former. Jeg har gått fra å ikke fylle ut en bombshell bh i 75b, og er nå en 75d/e. Og for å være helt ærlig så skulle jeg ønske de var litt større.. Dette var maks hva jeg hadde plass til. Legger med et før og etter bilde.

de ser jo helt super fine ut, men ser at det er variert fra person til person ja. nå som det har gått 6 uker så har puppene mine droppet veldig, og er mye midre enn de først 2 ukene :) SÅ jeg vil nk si at jeg er super fornøyde med puppene mine nå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de ser jo helt super fine ut, men ser at det er variert fra person til person ja. nå som det har gått 6 uker så har puppene mine droppet veldig, og er mye midre enn de først 2 ukene :) SÅ jeg vil nk si at jeg er super fornøyde med puppene mine nå :)

Kirurgen min sa jeg bare kunne glemme alt jeg har lest, sett og hørt, fordi man aldri kan sammenligne uansett hvor like man er. Så det er både rart og interessant å se hvor stor forskjell det er fra person til person! Tusen takk for det, og så bra at du er godt fornøyd med ditt resultat :)

Skrevet

Gratuler

Når skal du op?

om to uker :danse:

Skrevet

om to uker :danse:

Spennende tid i møte😉

Lykke til👍

Skrevet

Hei!

Slenger meg inn her jeg :biggrin: Skal operere den 12.mars på Teres Stokkan i Trondheim. Har så godt som ingen å snakke med om silikon og alt som følger med, men så kom jeg over denne tråden!

Gruer meg masssssssse til de eventuelle smertene som helt sikkert kommer etterpå, noen som vil fortelle om de første dagene etter op? Er det noen som har erfaringer med Teres Stokkan i Trondheim?

Jeg er ca 170 høy, 50 kg og har en liten A nå, kirurgen sa jeg skulle legge inn MINST 300 g i hver pupp, er egentli litt redd for at jeg kan angre på at jeg ikke la inn mer... Har lyst på en stor C, liten D :biggrin:

Skrevet

Hei!

Slenger meg inn her jeg :biggrin: Skal operere den 12.mars på Teres Stokkan i Trondheim. Har så godt som ingen å snakke med om silikon og alt som følger med, men så kom jeg over denne tråden!

Gruer meg masssssssse til de eventuelle smertene som helt sikkert kommer etterpå, noen som vil fortelle om de første dagene etter op? Er det noen som har erfaringer med Teres Stokkan i Trondheim?

Jeg er ca 170 høy, 50 kg og har en liten A nå, kirurgen sa jeg skulle legge inn MINST 300 g i hver pupp, er egentli litt redd for at jeg kan angre på at jeg ikke la inn mer... Har lyst på en stor C, liten D :biggrin:

Hei! :) Jeg tok silikon for snart et år siden. Jeg er 50 kg og 167. Jeg tok 280 og det er mer enn nok!! Kirurgen sa jeg kunne få 300 også, men jeg er VELDIG glad jeg ikke tok mer. Og jeg har størrelse D nå :) Men jeg er veldig smal rundt, det er derfor jeg får den cup-størrelsen.

Skrevet

Hei! :) Jeg tok silikon for snart et år siden. Jeg er 50 kg og 167. Jeg tok 280 og det er mer enn nok!! Kirurgen sa jeg kunne få 300 også, men jeg er VELDIG glad jeg ikke tok mer. Og jeg har størrelse D nå :) Men jeg er veldig smal rundt, det er derfor jeg får den cup-størrelsen.

Hvilken størrelse hadde du fra før da? Kjenner jeg begynner å grue meg kjempemasse til torsdag nå, er så redd for smertene som kommer etterpå :/ Må ligge på hotell i Trondheim den første natta, også en 2 timers kjøretur hjem etterpå. Blir helt supert å bare bli ferdig også da :)

Skrevet

Hvilken størrelse hadde du fra før da? Kjenner jeg begynner å grue meg kjempemasse til torsdag nå, er så redd for smertene som kommer etterpå :/ Må ligge på hotell i Trondheim den første natta, også en 2 timers kjøretur hjem etterpå. Blir helt supert å bare bli ferdig også da :)

Liten A! Ønsket mer former. Jegvar VELDIG slank, uten former. Så synes det er veldig fint nå :)

Skrevet

Hei! Jeg opererte 9. Desember, 265g under muskel, moderat profil tror jeg? Runde protester. Er 155 høy og veier 48 kg. Nå er det over 3 mnd siden operasjon, og puppene er fortsatt ganske harde, vanskelig å lage kløft fordi de sitter veldig fast, og har på ingen måte noe heng.. Skulle ønske de hang mer!:P de står fortsatt ganske rett ut. Hadde ganske lite fett/hud på overkroppen og ganske flatt bryst før operasjonen. Noen som vet om det forandrer seg mer eller om det er noe man kan gjøre for å få de "ned" og mykere???? :( de er ikke noe gode å ta på i det hele tatt.. Kan nesten jogge uten bh og de flytter ikke særlig på seg 😔

Skrevet

Jeg ville bare kommentere på det siste du skrev der :) Jeg er 1.64 (ca) høy og veier 52kg. Jeg la inn 385/365, og det er ingen som ser at jeg har silikon med mindre jeg sier det. Det er veldig variert fra person til person, hva slags utgangspunkt man har på ulike områder - jeg feks har litt brede skuldre selv om jeg ellers er veldig smal og ikke har noe særlig former. Jeg har gått fra å ikke fylle ut en bombshell bh i 75b, og er nå en 75d/e. Og for å være helt ærlig så skulle jeg ønske de var litt større.. Dette var maks hva jeg hadde plass til. Legger med et før og etter bilde.

Du hadde kjempefine pupper før silikon! (De var veldig fine etter også). Har ikke hatt tid til å lese så mye i tråden, så jeg spør hvis det er greit: Hvor langt postop er bildet tatt, og har du under eller over muskel, og hvilken type protese? (Moderat, høy, anatomisk, rund) Har ikke helt greie på de forskjellige, så rett på meg om jeg sier noe feil:P Takk for svar! :)

Skrevet

Liten A! Ønsket mer former. Jegvar VELDIG slank, uten former. Så synes det er veldig fint nå :)

Da blir det vel ikke for lite med 300 alikvell da :) Jeg er også veldig slank, fikk spørsmål om jeg hadde spiseforstyrrelse på konsultasjonen :P noe jeg såklart ikke har, er alt for glad i mat til å ha det :D

Skrevet

Hei!

Hei :)

Hvem er det som skal operere deg? Hvordan syns du konsultasjonen var?

Var på konsultasjon der for en uke siden, og følte ikke jeg fikk så ut av den korte tiden. Men har fått snakket med kirurgen på telefon etterpå, og har nå fått time til brystforestørrelse lørdag 21.mars :)

Skrevet

Har nå laget meg bruker her siden denne siden såg veldg nyttig ut :)

Jeg er snart 27år, født/ammet to barn, og gått ned 20kg i vekt. Så alt av innhold i puppene er borte.

Har vært på konsultasjon ved Teres Stokkan i Trondheim, siden den er nermest.

Var akkurat slik at jeg ikke trengt løft. Men er usikker på om jeg skal legge over eller under muskel, siden jeg har litt heng :)

Leser meg blind. Kirurgen anbefalte 300 runde lover muskel, men legger under om jeg vil det.

Hva er deres erfaring her inne? Noen i samme båt? :)

Skrevet

Hei trønder26!

Jeg var på klinikk stokkan i forrige uke, hos dr. Isern. Jeg hadde samme slappe og tomme bryster etter to svangerskap, og ca 75b i cup. Jeg ønsket å legge over muskel pga trening, og mye mindre smerter. Har venninner som har tatt under, og uansett fått riplling, så det er ikke en garanti å legge under, selv om det sikkert minsker faren.

Men kirurgen mente heldigvis at jeg kunne legge over muskel, ca 300cc. Ble 350 + 325 medium profil, og jeg er storfornøyd! Har ikke hatt behov for smertestillende i ettertid, og sover fint på rygg med en ekstra pute. For meg kjentes det ut som en heftig gangsperre de første dagene, men har ikke i nærheten like vondt som veninnene mine.

høres ut som at vi har samme utganspunkt :)

Skal også til dr.Isern å operere 21.mars.

Hun mente runde, vertfall 300CC over muskel.

Har du før og etterbilde du vil dele?

Hvordan var opplevelsen din me klinikken?

Skrevet

4,5 uker siden op. Håper på skikkelig dropping snart. På et amerikansk forum kom noen med denne beskrivelsen på når de merket det var droppet ordentlig - at man ikke følte at man barberte på siden av puppene når man barberte armhulene.. :P Noen som syns det stemmer?

Stemmer bra her. Jeg følte de var under armene den første tiden. Jeg er nå 5,5 uke post op. Det blir bedre og bedre for hver uke. :-)

Skrevet

Hvem er det som skal operere deg? Hvordan syns du konsultasjonen var?

Var på konsultasjon der for en uke siden, og følte ikke jeg fikk så ut av den korte tiden. Men har fått snakket med kirurgen på telefon etterpå, og har nå fått time til brystforestørrelse lørdag 21.mars :)

Det er Anne Elisabeth Isern som skal operere meg :) Jeg følte egentlig at konsultasjonen gikk alt for fort. Hun spurte meg om jeg visste noe om brystforstørrelse, sa at jeg hadde lest masse om det. Så spurte hun bare om allergier, medisiner og masse om vekta mi, lurte på om jeg hadde spiseforstyrrelse og sånn. Men tenkte at hun har gjort dette såå mange ganger at hun vet nok uansett hva hun gjør :) Lykke til! :) Ikke lenge igjen hos meg nå, kan oppdatere deg for å fortelle hvordan det gikk om du vil :)

Skrevet

Det er Anne Elisabeth Isern som skal operere meg :) Jeg følte egentlig at konsultasjonen gikk alt for fort. Hun spurte meg om jeg visste noe om brystforstørrelse, sa at jeg hadde lest masse om det. Så spurte hun bare om allergier, medisiner og masse om vekta mi, lurte på om jeg hadde spiseforstyrrelse og sånn. Men tenkte at hun har gjort dette såå mange ganger at hun vet nok uansett hva hun gjør :) Lykke til! :) Ikke lenge igjen hos meg nå, kan oppdatere deg for å fortelle hvordan det gikk om du vil :)

Akkurat slik følte jeg min time var også, og sa ifra at jeg syns time var vell kort. Da ringt hun meg og snakket masse.

Del gjerne din opplevelse etterpå :D :D Masse lykke til ;)

Skrevet

Akkurat slik følte jeg min time var også, og sa ifra at jeg syns time var vell kort. Da ringt hun meg og snakket masse.

Del gjerne din opplevelse etterpå :D :D Masse lykke til ;)

Får jo litt tid me henne før operasjonen som jeg har forstått det :) Tusen takk :D Gruer meg mer enn jeg gleder meg, desverre :( Prøver å fokusere på resultatet, men er så sykt redd for at jeg blir sengeliggende etterpå.. Har hatt narkose flere ganger i mitt liv, det har alltid gått bra, men vi får vente å se :P

Skrevet

Noen som kan svare på om brystene forandrer seg mer etter det er gått 5 uker??

har anatomiske proteser og ønsket meg et naturlig utseende, men syns hvertfall det ene bryste er høyt oppe .

Skrevet (endret)

Noen som kan svare på om brystene forandrer seg mer etter det er gått 5 uker??

har anatomiske og ønsket meg et naturlig utseende, men syns hvertfall det ene bryste er høyt oppe .

Mine endret seg etter 5 uker; de ble både mykere, mer bevegelige og forskjeller mellom de to brystene jevnet seg ut.

Tror ikke du trenger å bekymre deg. Det virker som det er veldig forskjell i hvor lang tid det tar før man ser endelig resultat. Det tok nesten 2-3 måneder før mine ble bevegelige, mens andre har opplevd dette langt tidligere slik jeg har forstått det :-)

Endret av amatøør

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...