LitaPia Skrevet 28. februar 2015 #36301 Skrevet 28. februar 2015 Di var knallfine Kalia! Kan jeg spørre hva som var utgangspunkt og hvor mye du la inn? :-)
Gjest Skrevet 28. februar 2015 #36302 Skrevet 28. februar 2015 Di var knallfine Kalia! Kan jeg spørre hva som var utgangspunkt og hvor mye du la inn? :-) Takk ^^ var 65b/c før, litt avhengig av bhen! La inn 275 i hver, moderat profil, og bruker nå 65e/f (ironisk nok havnet jeg midt mellom to størrelser igjen)
Missy86 Skrevet 1. mars 2015 #36303 Skrevet 1. mars 2015 Nei, eller altså, rett etter operasjonen var de helt forferdelige, haha! Men det var jeg klar over at ofte var vanlig, så det gikk på en måte greit, men var så klart redd for at jeg ikke skulle bli bedre. Da var de spisse harde og hovne, med mine originale pupper oppå der igjen...ja, ikke veldig lekkert. Så var det en periode jeg følte de var alt for store, og så en periode der de var alt for små, men jeg ser jo at det absolutt ikke er plass til mere, og jeg tenker noen ganger at de kanskje burde vært litt mindre siden venstre brystet går litt langt under armen føler jeg, spesielt når jeg ligger. Også er det jo riplingen da, og når jeg strekker armene over hodet etc. Så ser de alt annet enn naturlige ut. Men uansett så er jeg veldig glad i de, og de er mye bedre enn før . Legger ved et bilde der du kan se forandringene, har forandret seg veldig over tid. Første bilde er før op, så en uke etter op, så 4 uker og det siste er 3 måneder. Syntes ikke så godt på bildene, men både på en uke og 4 uker var det veldig størrelsesforskjell og form, og Brystvortene sto forskjellig.image.jpg Fjerner bilde etter du har sett, så si ifra. Håper du føler deg litt bedre, er ikke så mye annet å gjøre nå enn å vente å se for deg Wow! Di var jo gal fine!😱😊 hadde eg hatt sånne så hadde eg hoppa i taket av glede 😀
Milliem Skrevet 1. mars 2015 #36304 Skrevet 1. mars 2015 Hei Eg opererte der for ca 6 uker siden og er dessverre ikke fornøyd med resultatet.. La under muskel..men har hørt flere som har lagt over som er fornøyd, så det er nok godt mulig at eg bare har vært uheldig å hadde forventet meg noe annet enn resultatet ble ... Har vært og snakket med han på Stavanger klinikken i ettertid kun for å få en annens mening og samtale, fikk inntrykk av at han var en utrulig kjekk å dyktig lege han forklarte meg mye som eg ikkje visste fra før som eg virkelig skulle ønske eg visste før op... Har og fått beskjed om at eg må gi det mer tid,er såpass kort tid siden og det vil nok bli bedre med tiden kan vær det bare er eg som er utålmodig og ;)Gå til flere å velg etter magefølelsen lykke til Å det er jo kjipt da.. Leste tidligere poster av noen som var operert hos han, og hun ene var ikke fornøyd før det hadde gått ca 3 mnd. Men syns det hørtes lenge ut. Jeg har ikke hørt så mye om Vanja egentlig, men det e uakseptabelt å ta hos Colloseum fordi han mente jeg skulle kun ta 200gr, noe som høres unormalit lite ut, også måtte jeg spørre om ALT selv. Hadde jeg ikke lest her inne hadde jeg jo ikke hatt peiling, og han ga meg 0 informasjon. Hvor mange gr tok du? Og tar stavanger klinikken under muskel?
Missy86 Skrevet 1. mars 2015 #36305 Skrevet 1. mars 2015 Stavanger klinikken tar kun over muskel... Eg la inn 325cc moderat å føler det er feil profil for meg han eg var å snakka med sier det ser ut som eg har fått lav profil å burde hatt ett hakk høgere å det er eg enig i! Moderat kan visst være båndet lav og et hakk høgere, hadde eg visst det hadde eg sagt fra, men eg stolte på kirurgen min muskel deler brystet i 2 og eg er overhodet ikkje fornøyd! Å det skulle ikkje bli større str forskjell på di etter som før å tru meg det er det eg ønsker å finne en kirurg som er villig til å operere meg på ny eg må bare gi det litt mer tid før det er mulig + det koster jo eg skal selgølgelig klage, å håpe eg blir hørt.
Willow24 Skrevet 1. mars 2015 #36306 Skrevet 1. mars 2015 (endret) Hei Eg opererte der for ca 6 uker siden og er dessverre ikke fornøyd med resultatet.. La under muskel..men har hørt flere som har lagt over som er fornøyd, så det er nok godt mulig at eg bare har vært uheldig å hadde forventet meg noe annet enn resultatet ble ... Har vært og snakket med han på Stavanger klinikken i ettertid kun for å få en annens mening og samtale, fikk inntrykk av at han var en utrulig kjekk å dyktig lege han forklarte meg mye som eg ikkje visste fra før som eg virkelig skulle ønske eg visste før op... Har og fått beskjed om at eg må gi det mer tid,er såpass kort tid siden og det vil nok bli bedre med tiden kan vær det bare er eg som er utålmodig og ;)Gå til flere å velg etter magefølelsen lykke til Det har jo bare gått 6 uker,så det blir å forandre seg mye enda,du må som de har sakt bare gi det tid. Visst du etter ca et år enda er misfornøyd så får du ta det opp med dem på etterkontroll. Å det er jo kjipt da.. Leste tidligere poster av noen som var operert hos han, og hun ene var ikke fornøyd før det hadde gått ca 3 mnd. Men syns det hørtes lenge ut. Jeg har ikke hørt så mye om Vanja egentlig, men det e uakseptabelt å ta hos Colloseum fordi han mente jeg skulle kun ta 200gr, noe som høres unormalit lite ut, også måtte jeg spørre om ALT selv. Hadde jeg ikke lest her inne hadde jeg jo ikke hatt peiling, og han ga meg 0 informasjon. Hvor mange gr tok du? Og tar stavanger klinikken under muskel?3 måneder er ikke lenge,det kan gå et år før man ser det endelige resultatet. At du ikke fikk noe informasjon derimot er jo veldig dårlig,de skal gi deg god informasjon om hvilke komplikasjoner,hva du kan forvente,tiden etter osv. Så det er dårlig av dem. Men har fått inntrykk at enkelte av dem bare skal ha deg ut døra fortest mulig,dessverre. Det er jo tross alt en operasjon man skal gjennom, Og at man da både før og etter skal sitte som et spørsmålstegn med hjertet i halsen for man ikke vet er unødvendig når de skal gi ordentlig informasjon om inngrepet. Når det kommer til gram du skal ha,så trenger det ikke være lite for deg,hvor høy er du å bh str,vekt osv? Har du vært hos flere og hørt? Endret 1. mars 2015 av Willow24
Missy86 Skrevet 1. mars 2015 #36307 Skrevet 1. mars 2015 (endret) Et år er ikkje aktuelt å vente før noe blir gjort...fått beskjed om å gi det et par mndr til, så prøver å bite tennene sammen å holde ut... Endret 1. mars 2015 av Missy86
Milliem Skrevet 1. mars 2015 #36308 Skrevet 1. mars 2015 (endret) Slettet.. Endret 2. mars 2015 av Milliem
Missy86 Skrevet 1. mars 2015 #36310 Skrevet 1. mars 2015 Noen som har klaget å fått re-operasjon å vett hvordan det fungerer å kan komme med noen gode råd/ tips? 😊
My1 Skrevet 2. mars 2015 #36311 Skrevet 2. mars 2015 Er det ikke anbefalt med push-up BH etter at man har lagt inn silikon? Sliter med å finne "mjuke"/spileløse bh'er og vanlige BH'er i min str. De fleste har bare cup str. A-B og C Kjenner at det hadde vært fint med vanlig BH nå😉 Begynner å bli ganske lei sportsbher fortiden😬😬 1
Willow24 Skrevet 2. mars 2015 #36312 Skrevet 2. mars 2015 ææh... da er eendelig operasjonsdato satt etter et år venting
Smurfins Skrevet 3. mars 2015 #36313 Skrevet 3. mars 2015 Er det ikke anbefalt med push-up BH etter at man har lagt inn silikon? Sliter med å finne "mjuke"/spileløse bh'er og vanlige BH'er i min str. De fleste har bare cup str. A-B og C Kjenner at det hadde vært fint med vanlig BH nå😉 Begynner å bli ganske lei sportsbher fortiden😬😬 Jeg har funnet bher på zalando og mymuse.no blant annet. Vil anbefale å sjekke der
My1 Skrevet 3. mars 2015 #36314 Skrevet 3. mars 2015 Jeg har funnet bher på zalando og mymuse.no blant annet. Vil anbefale å sjekke der Finner på nett, men synest det er så vanskelig med størrelser😱 Smått passer E cup og noen ganger må jeg ha F og har også opplevd at jeg må ha D.... har prøvd forskjellige BH kalkulatorer, der en sier jeg er 70 F og en annen sier jeg er 75C.... Blir ikke klok på dette😁😁 I sportsbh'er må jeg opp L for at puppa ikke skal skvises og at jeg føler de blir presset under haken, men da blir de for vid rund brystkassen....
Smurfins Skrevet 3. mars 2015 #36315 Skrevet 3. mars 2015 Finner på nett, men synest det er så vanskelig med størrelser😱 Smått passer E cup og noen ganger må jeg ha F og har også opplevd at jeg må ha D.... har prøvd forskjellige BH kalkulatorer, der en sier jeg er 70 F og en annen sier jeg er 75C.... Blir ikke klok på dette😁😁 I sportsbh'er må jeg opp L for at puppa ikke skal skvises og at jeg føler de blir presset under haken, men da blir de for vid rund brystkassen.... Ja det er vanskelig med størrelser, følg den kalkulatoren som er på siden/merket du skal handle. Det er også lett å sende ting i retur, har sendt litt frem og tilbake, men synes selv det er verdt det
My1 Skrevet 3. mars 2015 #36316 Skrevet 3. mars 2015 Ja det er vanskelig med størrelser, følg den kalkulatoren som er på siden/merket du skal handle. Det er også lett å sende ting i retur, har sendt litt frem og tilbake, men synes selv det er verdt det Får gjøre det😉👍
My1 Skrevet 3. mars 2015 #36317 Skrevet 3. mars 2015 ææh... da er eendelig operasjonsdato satt etter et år venting Gratuler👍 Når skal du op?
mims Skrevet 3. mars 2015 #36318 Skrevet 3. mars 2015 Er det ikke anbefalt med push-up BH etter at man har lagt inn silikon? Sliter med å finne "mjuke"/spileløse bh'er og vanlige BH'er i min str. De fleste har bare cup str. A-B og C Kjenner at det hadde vært fint med vanlig BH nå Begynner å bli ganske lei sportsbher fortiden Lindez har spileløs BH http://www.lindex.com/no/undertoey/bh/shop-by-style/wirefree/#!/page2/row2 Bruker Flirt, og syns de er ganske bra!
My1 Skrevet 3. mars 2015 #36319 Skrevet 3. mars 2015 Lindez har spileløs BH http://www.lindex.com/no/undertoey/bh/shop-by-style/wirefree/#!/page2/row2 Bruker Flirt, og syns de er ganske bra! Takk😘😘😘
kristinen Skrevet 4. mars 2015 #36320 Skrevet 4. mars 2015 Kort sum av hvordan jeg opplevde det fra dag 1 til nå )) tok silikon for akkurat 3uker siden. jeg fikk valget mellom 300- 325, men syntes at det så litt liten ut. så la han inn 360cc så så det litt bedre ut/ mere form. men skulle ønsket at jeg hadde valgt mellom 300 eller 325 istedenfor! men men tipper vel jeg ligger nå på en 70 C eller stor C nå ikke barn enda. tok hos TERES COLLOSSEUM DR. HELGE la inn 360 under muskelen(er 1.60høy 48kg var 70A/veldig liten B - - våknet etter operasjonen, fikk spist litt yoghgurt så ble jeg så kvalm at jeg fikk kvalmestillende/ eller efedrin sprøyte husket ikke helt. så ble jeg sendt hjem etter 45min ) - første natten gikk det greit, dag 2 ringte de meg for en liten sjekk. hadde så mye smerter at jeg ble så dårlig. sov så dårlig de 2-3 første dagene:( men etter dag 3 så gikk det LITT bedre. dag 4 kunne jeg nesten reise opp selv. måtte sove sittende i nesten 2uker, siden det var bare vondt å reise seg opp dagen etter. og jeg hadde så mye vondt i ryggraden og skulderene mine de 2 første uka . jeg hadde også brystbånd i 7 dager:) dusjet etter 4 dager, var allergisk mot bandasjen under sportsbhen at jeg hadde litt sår/blødde litt. kunne ikek løfte armen over hodet etter 3uker( nå som det har gått 3uker, så er det forsatt litt ubehagelig å løfte armen over hodet. har forsatt litt bøyd i armene mine hver gang jeg løfter over hodet, vet ikke hvorfor. Noen som har samme problemet?) også hver gang jeg prøver å strekke høyre armen rett ut så har jeg liksom følelse av strekk i armen og ikek kan strekke den rett ut ? vensre arm går helt fint. da jeg brukte bandasjen så hadde jeg så vondt i under amren på høyre hånd, kan det vær årsaken til at hvis jeg rpøver å strekke høyre amren rett ut så får jeg vondt .. ??? jeg måtte også løsnet brystbåndet av og til i 5-10 sec. da følte jeg meg mye bedre/mindre vondt. jeg sov på ryggen og på siden etter 19 dager, altså nesten 2uker. det var så ubehagelig på førsten men etter noen dager gikk det litt bedre. følte som om brystene mine skulle sklir på siden XD men gikk bra. er fornøyd med resultatet, og håper etter som silikonet har ''dropppet'' så ser det kanskje litt mindre ut enn de er nå. siden de er forsatt litt hovnet har ikke mistet følelsene rundt brystet etter opersasjonen, men litt rundt brystvorten sånn sjeldent gang hvis jeg har brukt mye amrene. håper jeg ikke mister etterhvert heller for de som er rundt 1.60 og veier rundt 48-55 så ville jeg nok annbefalt rundt 300 maks 325( ville tippe en stor B og liten C. hvis du er litt brei i overkropp som meg, så er 360 akkurat på grensa. du vil som jeg tippet får en maks STOR C evt en liten D cup.. har målt er nå rundt 69-71 under brystet og 85-86 brystet så tilsvarer 70 C(stor C og 65e/F Jeg ville bare kommentere på det siste du skrev der Jeg er 1.64 (ca) høy og veier 52kg. Jeg la inn 385/365, og det er ingen som ser at jeg har silikon med mindre jeg sier det. Det er veldig variert fra person til person, hva slags utgangspunkt man har på ulike områder - jeg feks har litt brede skuldre selv om jeg ellers er veldig smal og ikke har noe særlig former. Jeg har gått fra å ikke fylle ut en bombshell bh i 75b, og er nå en 75d/e. Og for å være helt ærlig så skulle jeg ønske de var litt større.. Dette var maks hva jeg hadde plass til. Legger med et før og etter bilde. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå