Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk for svar! Er det mange som har opplevd at det ene bryste er større enn det andre 3 uker op? Ser godt forskjell nå.. Har vært sånn egentlig hele tiden

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere som har brukt kelo-cote, begynner man med den når man er ferdig med å teipe?

Skrevet

Noen andre som har Vært ekstremt oppblåst I magen 3 uker etter operasjon??

Skrevet

4,5 uker siden op. Håper på skikkelig dropping snart. På et amerikansk forum kom noen med denne beskrivelsen på når de merket det var droppet ordentlig - at man ikke følte at man barberte på siden av puppene når man barberte armhulene.. :P Noen som syns det stemmer?

haha når du sier det så ja. de første ukene hadde jeg skikkelig hulrom underarmen fordi puppene lå så høyt. men nå er det ikke sånn så ja kanskje det stemmer.

Skrevet

Hei! Jeg operere 3. September (255cc, anatomiske), så nå nærmer det seg et halvt år 😳 jeg har akkurat begynt å trene bryst, i første omgang benkpress med løse manualer. Det har ikke vært noe problem egentlig.. Litt uvant kanskje, men jeg er jo nybegynner og løftet bare 5 kg manualer, så er vel kanskje annerledes for de som har høye forventninger 😁

Er forresten superfornøyd med størrelse og form! Ikke så veldig store, en full 70C, men ser veldig naturlige ut som var det aller viktigste for meg ☺️

Godt å høre at du er fornøyd med 255:) mine ser lite naturlige ut uten klær, men det er jo bare straks 3 uker siden operasjonen. Jeg kan også bruke 70c i de få bhene jeg har prøvd hittil. Fikk Abecita sportsbh i posten i dag, den var helt super!

Skrevet

Takk for svar! Er det mange som har opplevd at det ene bryste er større enn det andre 3 uker op? Ser godt forskjell nå.. Har vært sånn egentlig hele tiden

gått nå 6 uker og den ene puppen er forsatt litt større enn andre. tipper nok at de dropper mer etterhvert også mer likt på begge.

Skrevet

bruker mirco teip som jeg kjøpte på apoteket. skifter 1 gang i uken !!! MEN problemet med meg er at. jeg klør så fært rundt teipen og rundt i området under puppen, at det begynner å blør !!!!!!!(sånn småe prikker) er dette en slags allergi mot teipen? jeg skiftet ut teipen nettopp for å dusje og rundt kanten av teipen var det sår og en rødl inje rundt. :( det klør så fært at jeg blør … hjelp !!

Skrevet

bruker mirco teip som jeg kjøpte på apoteket. skifter 1 gang i uken !!! MEN problemet med meg er at. jeg klør så fært rundt teipen og rundt i området under puppen, at det begynner å blør !!!!!!!(sånn småe prikker) er dette en slags allergi mot teipen? jeg skiftet ut teipen nettopp for å dusje og rundt kanten av teipen var det sår og en rødl inje rundt. :( det klør så fært at jeg blør hjelp !!

Sliter med det samme jeg også. Gikk over til silketeip som er hakket bedre. Bruker litt silikonteip også, den er veldig god
Skrevet

Dere som har brukt kelo-cote, begynner man med den når man er ferdig med å teipe?

det står på nettsiden til kelo-cote 60-90 dager etter opr

Skrevet

Er det noen her inne som er blitt operert av Vanja Busic? Hva er deres erfaringer, og er dere fornøyd med resultatet?

Skrevet

Er det noen her inne som er blitt operert av Vanja Busic? Hva er deres erfaringer, og er dere fornøyd med resultatet?

Jeg ble operert av han for fem uker siden. Syns han var behagelig å ha med å gjøre og han hørte på mine ønsker. Resultatet ser veldig bra ut så langt, fine puppene mine :) jeg hadde løft også i samme sleng.

Skrevet

bruker mirco teip som jeg kjøpte på apoteket. skifter 1 gang i uken !!! MEN problemet med meg er at. jeg klør så fært rundt teipen og rundt i området under puppen, at det begynner å blør !!!!!!!(sånn småe prikker) er dette en slags allergi mot teipen? jeg skiftet ut teipen nettopp for å dusje og rundt kanten av teipen var det sår og en rødl inje rundt. :( det klør så fært at jeg blør hjelp !!

Hadde samme problemet, etter noen måneder så begynte jeg å reagere på teipen.

kirurgen anbefalte meg da å slutte med teipen og heller smøre daglig med aloe vera

Skrevet

gått 6 uker nå, men arret(linjen er svart?) blir det lysere etterhvert ? eller må jeg kjøpe krem/olje? for at arret ikke skal være svart?

Skrevet (endret)

Hei :)

Eg opererte der for ca 6 uker siden og er dessverre ikke fornøyd med resultatet.. La under muskel..men har hørt flere som har lagt over som er fornøyd, så det er nok godt mulig at eg bare har vært uheldig å hadde forventet meg noe annet enn resultatet ble ... Har vært og snakket med han på Stavanger klinikken i ettertid kun for å få en annens mening og samtale, fikk inntrykk av at han var en utrulig kjekk å dyktig lege :) han forklarte meg mye som eg ikkje visste fra før som eg virkelig skulle ønske eg visste før op... Har og fått beskjed om at eg må gi det mer tid,er såpass kort tid siden og det vil nok bli bedre med tiden :) kan vær det bare er eg som er utålmodig og ;)Gå til flere å velg etter magefølelsen 😊 lykke til :)

Endret av Missy86
Skrevet

Hei :)

Eg opererte der for ca 6 uker siden og er dessverre ikke fornøyd med resultatet.. La under muskel..men har hørt flere som har lagt over som er fornøyd, så det er nok godt mulig at eg bare har vært uheldig å hadde forventet meg noe annet enn resultatet ble ... Har vært og snakket med han på Stavanger klinikken i ettertid kun for å få en annens mening og samtale, fikk inntrykk av at han var en utrulig kjekk å dyktig lege :) han forklarte meg mye som eg ikkje visste fra før som eg virkelig skulle ønske eg visste før op... Har og fått beskjed om at eg må gi det mer tid,er såpass kort tid siden og det vil nok bli bedre med tiden :) kan vær det bare er eg som er utålmodig og ;)Gå til flere å velg etter magefølelsen lykke til :)

Hva er det du ikke er fornøyd med da?? Puppene mine forandret seg masse fra den første uken til rundt 6 uker, og igjen masse fra 6 uker til der jeg er i dag :) så bare å være tålmodig! Er ikke nødvendigvis slik at du blir mer fornøyd med over muskel, men nå vet jeg jo ikke hva du er misfornøyd med.

Skrevet

Hva er det du ikke er fornøyd med da?? Puppene mine forandret seg masse fra den første uken til rundt 6 uker, og igjen masse fra 6 uker til der jeg er i dag :) så bare å være tålmodig! Er ikke nødvendigvis slik at du blir mer fornøyd med over muskel, men nå vet jeg jo ikke hva du er misfornøyd med.

Hvor lenge siden er det du har operert? Over el under muskel?

Mine er kantete, en liten og en stor, viser tydelig nå, gjorde ikkje det før, en litt lenger nede enn den andre, mye løs hud oventil, spesielt på den ene, føler eg har fått ammebryst.... Utrulig vanskelig å finne bh som passer... Spesielt sportsbh...

Skrevet

Hvor lenge siden er det du har operert? Over el under muskel?

Mine er kantete, en liten og en stor, viser tydelig nå, gjorde ikkje det før, en litt lenger nede enn den andre, mye løs hud oventil, spesielt på den ene, føler eg har fått ammebryst.... Utrulig vanskelig å finne bh som passer... Spesielt sportsbh...

5 måneder på søndag (tiden går fort :0 ) har under, står info i signaturen min :)

Om de er kantene tror jeg ikke det vil hjelpe med over muskel, men det kan jo hende om musklene er for stram. Var det størrelsesforskjell før op også og har du lagt inn det samme i hver? Om det ikke var forskjell før og du har lagt inn det samme så er det nok bare den ene som har kommet lenger enn den andre! Mitt høyre bryst var en slik "kranglepupp", var mye større, satt mye høyere oppe og var mye lengre hoven! Nå er de så og si helt like. :) har litt ripling dog, men det regnet jeg med siden jeg er såpass tynn og med veldig lite underhudsfett på brystområdet.

Skjønner ikke helt hva du mener med løs hud oventil? Men akkurat når er det ikke noe annet å gjøre enn å vente og la kroppen jobbe! Så får du eventuelt vurdere ny operasjonen om du fremdeles ikke er fornøyd etter dette! Lykke til :)

Skrevet

Har et litt teit tips til dere haha! Er kanskej for sent for dere som alt har operert da.

Men hvert fall! Da jeg skulle kaste alle bhene mine :( :( så ble det litt for trist å si farvel, selv om det var små og teite bher, så jeg kom på en lur ide! Hadde en del bher med en del fyll for å si det slik. Så jeg fjernet spilene i disse, og klippet opp slik at bare det ytterste stoffet ble igjen. Altså det tynne stoffet som ligger rundt bhen foran. Var en del av de som fremdeles var for små, men noen av de passer faktisk nå, og jeg har gått opp tre størrelser, så da har du plutselig mange spileløse bher uten innlegg/push up helt "gratis"! Veldig greit spesielt for dere som også må vente 6 måneder før dere kan bruke spiler. Jeg bruker nå 65E/F og er veldig vanskelog å finne spileløse i den størrelsen, spesielt med tanke på om man ikke vil bruke tusen kr på en bestemorsktig bh. :)

• Liker 1
Skrevet

5 måneder på søndag (tiden går fort :0 ) har under, står info i signaturen min :)

Om de er kantene tror jeg ikke det vil hjelpe med over muskel, men det kan jo hende om musklene er for stram. Var det størrelsesforskjell før op også og har du lagt inn det samme i hver? Om det ikke var forskjell før og du har lagt inn det samme så er det nok bare den ene som har kommet lenger enn den andre! Mitt høyre bryst var en slik "kranglepupp", var mye større, satt mye høyere oppe og var mye lengre hoven! Nå er de så og si helt like. :) har litt ripling dog, men det regnet jeg med siden jeg er såpass tynn og med veldig lite underhudsfett på brystområdet.

Skjønner ikke helt hva du mener med løs hud oventil? Men akkurat når er det ikke noe annet å gjøre enn å vente og la kroppen jobbe! Så får du eventuelt vurdere ny operasjonen om du fremdeles ikke er fornøyd etter dette! Lykke til :)[/

Takk 😊 men må bare spør.... Har du vært fornøyd siden du vakna etter operasjonen?

Skrevet (endret)

Takk 😊 men må bare spør.... Har du vært fornøyd siden du vakna etter operasjonen?

Nei, eller altså, rett etter operasjonen var de helt forferdelige, haha! Men det var jeg klar over at ofte var vanlig, så det gikk på en måte greit, men var så klart redd for at jeg ikke skulle bli bedre. Da var de spisse harde og hovne, med mine originale pupper oppå der igjen...ja, ikke veldig lekkert.

Så var det en periode jeg følte de var alt for store, og så en periode der de var alt for små, men jeg ser jo at det absolutt ikke er plass til mere, og jeg tenker noen ganger at de kanskje burde vært litt mindre siden venstre brystet går litt langt under armen føler jeg, spesielt når jeg ligger. Også er det jo riplingen da, og når jeg strekker armene over hodet etc. Så ser de alt annet enn naturlige ut. Men uansett så er jeg veldig glad i de, og de er mye bedre enn før :).

Legger ved et bilde der du kan se forandringene, har forandret seg veldig over tid. Første bilde er før op, så en uke etter op, så 4 uker og det siste er 3 måneder. :)

Syntes ikke så godt på bildene, men både på en uke og 4 uker var det veldig størrelsesforskjell og form, og Brystvortene sto forskjellig.

---

Fjerner bilde etter du har sett, så si ifra. Håper du føler deg litt bedre, er ikke så mye annet å gjøre nå enn å vente å se for deg :)

Endret av Kalia
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...