Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åh ja :D kjempegøy å kjøpe sine første nye bher! Har fått litt berserk nå jeg, har samlet ti stk allerede, og kan ikke bruke spiler før om litt over en måned til! Men må ha 65 rundt, så kan ikke kjøpe i vanlig butikk...

Skuldre skal gå helt fint å trene, men ville ikke anbefalt å trene bryst for skuldrene akkurat, gjør heller sidehev, Facepull og press over hodet for eksempel, holder i grunn bare med sidehev, men facepull er i hovedsak for trapezius(øvre del av ryggen) så den anbefaler jeg også.

Hvor kjøper du spileløse bher? Må selv ha 65 rundt, og sliter med å finne bher, alle jeg har sett er 70 rundt..
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror kanskje ikke at garantien dekker ripling? Det er jo ikke noe som ligger på kirugen. Jeg er veldig tynn, har under muskel, men fikk beskjed om at om jeg ikke legger på meg mer kommer jeg uansett til å få en grad, mer eller mindre, av ripling på utsiden av brystet. (Altså ved armhulen) Er følbart på venstresiden til vanlig, men ikke synlig, og høyre siden er det bare følbart om jeg lener meg frem og strekker armen.

Mine er begynt å bli hvite de siste ukene nå. Så etter omtrent fire måneder da, faktisk akkurat etter at jeg begynte med silikonteip! Hehe.

Da er det bare å smøre seg med tålmodighet. Føler at dr aldri blir lysere, men så er det jo bare to mnd siden.
Skrevet

Kan jeg spørre dere hvilke rutiner dere har på skifte av teip. Jeg fikk bare beskjed om ca en gang i uka... Nå tar jeg av teipen etter en lang dusj, og skal nå etter en måned gå over til silikonteip.

Jeg skifter en gang i uka, og pleier å dusje etter med såpe slik at arrene blir rene før jeg setter på ny teip :)

Skrevet

Hvor kjøper du spileløse bher? Må selv ha 65 rundt, og sliter med å finne bher, alle jeg har sett er 70 rundt..

Jeg bruker fremdeles bare sports-bh jeg, er ikke noe glad i spileløse, og når jeg da må kjøpe ordentlige bher for at de skal passe, så gidder jeg ikke å bruke penger på en midlertidlig en, finner ingen fine uten spiler. :)

Så alle de jeg har kjøpt er med spiler. Har en uten, men den er i 70 rundt, fra lindex, og litt for liten... En måned igjen :D

Skrevet

Jeg skifter en gang i uka, og pleier å dusje etter med såpe slik at arrene blir rene før jeg setter på ny teip :)

Takk for svar! Jeg har bare renset med pyrisept frem til nå.

Skrevet

Hei!

Jeg opererte igår. Har blitt veldig uvel og kvalm i løpet av kvelden, må holde tilbake brekningene. Er så redd for at noe skal sprekke opp eller at noe annet skal skje? Noen som har kastet opp, gikk dette fint? Føler det er noe som må ut men tør ikke gi etter :(

Skrevet

Hei!

Jeg opererte igår. Har blitt veldig uvel og kvalm i løpet av kvelden, må holde tilbake brekningene. Er så redd for at noe skal sprekke opp eller at noe annet skal skje? Noen som har kastet opp, gikk dette fint? Føler det er noe som må ut men tør ikke gi etter :(

Jeg kastet opp, det gikk fint, men var helt sinnsykt ubehagelig og vondt!

Skrevet

Denne tråden har virkelig hjulpet meg masse, men jeg sitter igjen med noen spørsmål.

Jeg ble operert for 15 dager siden, tok løft og la inn 320 i hvert bryst. Formen er ok, fortsatt en del smerter, føler at sportsbhen er for liten, den skal være stram sant? Jeg lurer litt på hva dere tillater dere å gjøre? Altså vasker dere håret selv nå, retter det ut? Husarbeid? Kjører bil, shopping, lett bæring osv?

Skrevet

Jeg skal opereres i mars, jeg har vært på konsultasjon tre plasser og skal opereres på aleris. Jeg kan legge inn maks 300 i høy profil men tenker mye på om dette er for lite. Jeg er 162 høy og 60 kg liker store pupper så vill ikke legge inn for lite :( bruker 70a i bhstr nå. Noen som har 300 som vil sende bilde? :)

Jeg var 75B før op. Er 172 cm og 60 KG. La inn 450g og har normal D-cup. La inn under muskel. Kunne ikke hatt mindre. Ser ut som normale pupper - ikke store.

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg kastet opp mye! Samme dagen og dagen etterpå, jeg hadde en 3 timers lang biltur hjem, og den var grusom! Det gikk fint, var bare veldig støl og følte alt skulle rakne, men gikk så fint så :) Du føler deg mye bedre når det kommer ut

Endret av Moshi
Skrevet

Kan jeg spørre dere hvilke rutiner dere har på skifte av teip. Jeg fikk bare beskjed om ca en gang i uka... Nå tar jeg av teipen etter en lang dusj, og skal nå etter en måned gå over til silikonteip.

Skifter 1-2 ganger i uken, i forbindelse med dusjing så arrene blir rene før jeg setter på ny teipe :) Gleder meg til å ta stingene slik at jeg kan gå over til silikonteipen, er MYE bedre! :D

Skrevet

Er det noen her som har klipt av noe av tråden i stingene? på hver side, særlig en side, har jeg en skikkelig knutetråd som stikker ut. 4 uker post op

Skrevet

Skifter 1-2 ganger i uken, i forbindelse med dusjing så arrene blir rene før jeg setter på ny teipe :) Gleder meg til å ta stingene slik at jeg kan gå over til silikonteipen, er MYE bedre! :D

Hvorfor kan du ikke ha silikonteipen på før?

Skrevet

Tenkte jeg skulle fortelle litt om hvordan det har gått med meg. Har også noen spørsmål!!

Jeg opererte inn 240 høyprofil under muskel på onsdagen hos Teres Colosseum i Oslo, ble operert av Dr. Roald. Er 163 cm høy, veier ca 45 kg.

De første dagene hadde jeg veldig vondt når jeg pustet, snakket og generelt bevegde meg. Etterhvert fikk jeg vondere rundt snittene, litt brennende følelse, eller man kjente på en måte at det var åpne sår. Etterhvert fikk jeg i tillegg litt ulike smerter overalt på forskjellige steder. Det kom og gikk litt. Ble også veldig kvalm av oxynormen, men følte at de var de eneste som reduserte smertene nok. Så da gikk kjæresten min og hentet ut Zofran(kvalmestillende) som jeg fikk resept på da jeg dro fra klinikken! Tok disse i tillegg og da gikk det greit med oxynormen. I tillegg ble jeg også forstoppet som de fleste kanskje har blitt, har aldri sett magen min så stor og stram før. Følte nesten at jeg var gravid med hovne ammepupper istedenfor at jeg hadde tatt silikon!! Kjøpte noen piller som heter dulcolax, de hjalp ikke. Fikk kjeeeempevondt i magen, kjentes ut som jeg måtte akkutt på do hvert 10 minutt, også kom det ingenting. Så de anbefaler jeg ikke, funket hvertfall ikke på meg. Så da måtte kjæresten ut igjen å kjøpe microlax(miniklyster), som hvertfall fikk ut litt! hehe. ^_^ Dust med sånne tilleggsmerter som kvalme og forstoppelse når man ikke har det så godt fra før!!!

Men uansett nå har det gått 4 dager hvis jeg regner med operasjonsdagen. Jeg klarer å reise meg opp alene fra sengen. Kommer an på hvor flatt jeg ligger når jeg våkner. Sitter halveis og sover fortsatt så sklir jeg litt ned underveis på natten. Lå i en halvtime og kavet meg opp idag for jeg skulle klare det alene! Er lei av å være hjelpesløs og evneveik. Også har jeg har for første gang sett på puppene mine da jeg dusjet idag tidlig. Hadde gruet meg veeldig til å se på de. Og de var som jeg hadde sett for meg, veldig stramme, høyt opp og hovne. Brystvortene mine så kjemperare ut så jeg måtte bare le av hele greia egentlig! Syns alt bare er kjemperart. Har redusert følelse i brystvortene og litt under ved snittene, så jeg føler ikke at puppene er en del av meg helt enda, hvis dere skjønner? Håper det kommer tilbake?:( har noen andre mistet følelsen og fått det tilbake? Jeg håper også at puppene roer seg litt ned, syns de var litt større enn jeg hadde forventet, håper hvertfall at de ikke skal være helt der oppe for alltid. Hvor lang tid tok det ca før de falt på plass hos dere?

Gleder meg til å ta av brystbåndet på onsdag, føler egentlig at det er det som gjør at jeg får mest vondt. Men alt i alt såå er jeg veldig fornøyd. Alle sier de gjerne ville gjort det på nytt. Ville ikke gjort det på nytt når jeg var midt i de verste smertene, men nå som alt har roet seg litt og jeg ikke husker hvor vondt det var så kanskje jeg også kan si at jeg gjerne ville gjort det på nytt ^_^

Håper dere kan svare på om noen har mistet følelsene i brystvortene og fått de tilbake? Og når caaa puppene begynner å falle litt på plass? Føler at brystvortene mine bare står der og ikke skjønner helt hva som skjer!

Skrevet

Jeg var 75B før op. Er 172 cm og 60 KG. La inn 450g og har normal D-cup. La inn under muskel. Kunne ikke hatt mindre. Ser ut som normale pupper - ikke store.

jeg kunne tenke meg å legge inn 400cc men er jo ingen som vil legge inn det på meg, er egentlig ikke problem me plass har de sagt så forstår ikke helt hva som er problemet hvis jeg selv ønsker det..

Skrevet (endret)

Noen som kan anbefale en bh som er god å bruke når en skal jogge, som kan kjøpes i butikk og ikke på nettet? Er 6 uker post op å er lei av å sitte inne :)

Endret av Missy86
Skrevet

Denne tråden har virkelig hjulpet meg masse, men jeg sitter igjen med noen spørsmål.

Jeg ble operert for 15 dager siden, tok løft og la inn 320 i hvert bryst. Formen er ok, fortsatt en del smerter, føler at sportsbhen er for liten, den skal være stram sant? Jeg lurer litt på hva dere tillater dere å gjøre? Altså vasker dere håret selv nå, retter det ut? Husarbeid? Kjører bil, shopping, lett bæring osv?

Hei😊 Jeg tok ikke løft samtidig som jeg la inn silikon, men jeg kjørte iallfall bil etter ei uke. Og på dag 11 sa kirurgen at det gikk helt greit å bære barnet mitt på 13 kg. Eneste jeg måtte unngå var "ristende bevegelser". Hoppe, ri, jogge osv. Måtte vente 3-4 mnd med det. Mange tar opp igjen treningen etter 6 uker, så hva som er "riktig" vet jeg ikke. Tenker bare det er best å høre på kirurgen😊👍 Håper det var til hjelp😊

Skrevet

Hvorfor kan du ikke ha silikonteipen på før?

Etter det jeg vart forklart så puster ikke silikon teipen like bra som den andre teipen, så fikk beskjed om å vente til stingene var tatt (3 uker) :)

Skrevet

Etter det jeg vart forklart så puster ikke silikon teipen like bra som den andre teipen, så fikk beskjed om å vente til stingene var tatt (3 uker) :)

aah åkei :) Takk for svar

Neste uke kan jeg endelig begynne å bruke vanlige bh'er igjen, o lykke!! Lurer nesten på om jeg ska ha en seremoniell brenning av bh og bånd :fnise:

Skrevet

4,5 uker siden op. Håper på skikkelig dropping snart. På et amerikansk forum kom noen med denne beskrivelsen på når de merket det var droppet ordentlig - at man ikke følte at man barberte på siden av puppene når man barberte armhulene..:P Noen som syns det stemmer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...