Ohiodreamer Skrevet 12. februar 2015 #36221 Skrevet 12. februar 2015 Noen som har noe erfaring med å ta opp lån vedrørende silikon? Var på konsultasjon i dag, fikk anbefalt anatomiske proteser. 440 g i den ene og 225 i den andre (JA det er så stor forskjell på begge) dette vil komme på 49 500. Vil jo gjerne få tatt det i sommerferien, så jeg vurderer å ta opp lån på 29 000.. 1
Moshi Skrevet 12. februar 2015 #36222 Skrevet 12. februar 2015 Noen som har noe erfaring med å ta opp lån vedrørende silikon? Var på konsultasjon i dag, fikk anbefalt anatomiske proteser. 440 g i den ene og 225 i den andre (JA det er så stor forskjell på begge) dette vil komme på 49 500. Vil jo gjerne få tatt det i sommerferien, så jeg vurderer å ta opp lån på 29 000.. Jeg tok opp lån, 35 000
Gjest Catrin Skrevet 12. februar 2015 #36223 Skrevet 12. februar 2015 Hei. Har lest mye i denne tråden og fått veldig nyttige tips! Men trenge litt hjelp.. Er en snart 19 år gammel jente som har lyst på silikon. Har veldig lyst på naturlige bryster med kløft og naturlig heng. (Min største skrekk må være å få slike som Sophie elise eller andrea badendyck da de begge ser ut som de har to ballonger) Så er det noen som har noen tips? Anatomiske vs runde? Er 175 cm høy og har en liten C i dag. (Den ene puppen fyller akkurat ut en C, mens den andre bare gjør det halvt) Og hvilke klinikker anbefaler dere? Bor i Oslo. er 22 1,60 høy tok 360 var 70A før. de er nå ikke så store og ser veldig naturlig ut og har kløft nå(bruker forsatt sportsbh) tipper vel jeg ligger på 70c liten d ettter som de har droppet mer.
Stjerten Skrevet 13. februar 2015 #36224 Skrevet 13. februar 2015 Er det noen som har en god sports bh og anbefale??
Trønder26 Skrevet 13. februar 2015 #36225 Skrevet 13. februar 2015 (endret) Er det noen som har en god sports bh og anbefale?? Jeg har kjøpt meg 4 forskjellige - og har helt klart funnet min favoritt. Bestilte den på nettet for 3 dager siden og den kom i dag. Sender link! kjøpte meg også en kompresjonsbh hos Stuckrärth (eller hva det heter) som er bandasjist og selger bh ment for de som har operert brystene. Sykehusene bruke derfra. Men de er dyyre... kosta 1200,- Den jeg kjøpte på nettet er vanlig sportsbh og kosta 429,- med fri frakt. Her: http://www.timarco.com/no/sports-bh/sports-bh/abecita-kimberly-soft-sports-bra-?colID=445 Endret 13. februar 2015 av Trønder26
Stjerten Skrevet 14. februar 2015 #36226 Skrevet 14. februar 2015 Jeg har kjøpt meg 4 forskjellige - og har helt klart funnet min favoritt. Bestilte den på nettet for 3 dager siden og den kom i dag. Sender link! kjøpte meg også en kompresjonsbh hos Stuckrärth (eller hva det heter) som er bandasjist og selger bh ment for de som har operert brystene. Sykehusene bruke derfra. Men de er dyyre... kosta 1200,- Den jeg kjøpte på nettet er vanlig sportsbh og kosta 429,- med fri frakt. Her: http://www.timarco.com/no/sports-bh/sports-bh/abecita-kimberly-soft-sports-bra-?colID=445 Takk for svar☺☺☺
Moshi Skrevet 14. februar 2015 #36227 Skrevet 14. februar 2015 Jeg har kjøpt meg 4 forskjellige - og har helt klart funnet min favoritt. Bestilte den på nettet for 3 dager siden og den kom i dag. Sender link! kjøpte meg også en kompresjonsbh hos Stuckrärth (eller hva det heter) som er bandasjist og selger bh ment for de som har operert brystene. Sykehusene bruke derfra. Men de er dyyre... kosta 1200,- Den jeg kjøpte på nettet er vanlig sportsbh og kosta 429,- med fri frakt. Her: http://www.timarco.com/no/sports-bh/sports-bh/abecita-kimberly-soft-sports-bra-?colID=445 Så bra du var fornøgd med den! Den er fantastisk! :D :D 1
Trønder26 Skrevet 14. februar 2015 #36228 Skrevet 14. februar 2015 Så bra du var fornøgd med den! Den er fantastisk! :D :D Ja tusen takk for tips!!! Du redda meg😂👍😄 1
jeanett Skrevet 15. februar 2015 #36229 Skrevet 15. februar 2015 Hei dere, jeg til brystforstørrelse samt løfta de forrige torsdag, altså 10 dager siden. Akkurat nå er det ene bryste større enn det andre, er det normalt?
Moshi Skrevet 16. februar 2015 #36230 Skrevet 16. februar 2015 Hei dere, jeg til brystforstørrelse samt løfta de forrige torsdag, altså 10 dager siden. Akkurat nå er det ene bryste større enn det andre, er det normalt? Ja, slik var mitt bryst også Har roet seg ned nå, 14 dager post op
Ankh Su Namun Skrevet 16. februar 2015 #36231 Skrevet 16. februar 2015 Hjelp, den ene puppen ripler etter snart 1 år (10 mars) Nå venter jeg ikke lengre!! Ringer Teres i morgen, 1 års "garanti" !
Gjest Skrevet 16. februar 2015 #36232 Skrevet 16. februar 2015 Når begynte arrene deres å bli lysere?
Gjest Skrevet 17. februar 2015 #36233 Skrevet 17. februar 2015 Hjelp, den ene puppen ripler etter snart 1 år (10 mars) Nå venter jeg ikke lengre!! Ringer Teres i morgen, 1 års "garanti" ! Tror kanskje ikke at garantien dekker ripling? Det er jo ikke noe som ligger på kirugen. Jeg er veldig tynn, har under muskel, men fikk beskjed om at om jeg ikke legger på meg mer kommer jeg uansett til å få en grad, mer eller mindre, av ripling på utsiden av brystet. (Altså ved armhulen) Er følbart på venstresiden til vanlig, men ikke synlig, og høyre siden er det bare følbart om jeg lener meg frem og strekker armen. Når begynte arrene deres å bli lysere? Mine er begynt å bli hvite de siste ukene nå. Så etter omtrent fire måneder da, faktisk akkurat etter at jeg begynte med silikonteip! Hehe.
Moshi Skrevet 17. februar 2015 #36234 Skrevet 17. februar 2015 Hjelp, den ene puppen ripler etter snart 1 år (10 mars) Nå venter jeg ikke lengre!! Ringer Teres i morgen, 1 års "garanti" ! Rippling blir ikke dekket, da dette ikke er noen garanti sak. Jeg fikk rippling etter knappe mnd den første gangen jeg opererte.
Flekk Skrevet 17. februar 2015 #36235 Skrevet 17. februar 2015 kan ripling forsvinne etter det har oppstått, ved f,eks å legge på seg mer etterpå? 1
Ankh Su Namun Skrevet 17. februar 2015 #36236 Skrevet 17. februar 2015 Tror kanskje ikke at garantien dekker ripling? Det er jo ikke noe som ligger på kirugen. Jeg er veldig tynn, har under muskel, men fikk beskjed om at om jeg ikke legger på meg mer kommer jeg uansett til å få en grad, mer eller mindre, av ripling på utsiden av brystet. (Altså ved armhulen) Er følbart på venstresiden til vanlig, men ikke synlig, og høyre siden er det bare følbart om jeg lener meg frem og strekker armen. Mine er begynt å bli hvite de siste ukene nå. Så etter omtrent fire måneder da, faktisk akkurat etter at jeg begynte med silikonteip! Hehe. Min ripling er i kløften Protesen er bred og moderat.. Bryst forandrer seg første året og utgangspunkt var ikke bra. Så jeg har mine tvil om at kirurg valgte feile proteser. Jeg stolte på han...jeg ville egentlig ha høy profil, men han mente moderat. Så da sa jeg bare ok og stolte på det. Nå er den kirurgen sluttet og en ny skal sjekke.
Ankh Su Namun Skrevet 17. februar 2015 #36237 Skrevet 17. februar 2015 Rippling blir ikke dekket, da dette ikke er noen garanti sak. Jeg fikk rippling etter knappe mnd den første gangen jeg opererte. Men jeg kan klage, ripling er i kløft. Det aksepteres ikke.
Moshi Skrevet 17. februar 2015 #36238 Skrevet 17. februar 2015 kan ripling forsvinne etter det har oppstått, ved f,eks å legge på seg mer etterpå? Sjangsene er vell små, men er du heldig lekker du på deg på rette stedet og det kan bli bedre
Moshi Skrevet 17. februar 2015 #36239 Skrevet 17. februar 2015 Men jeg kan klage, ripling er i kløft. Det aksepteres ikke. Såklart kan du klage, men om du kommer noen vei er vell heller tvilsomt, desverre
Ankh Su Namun Skrevet 17. februar 2015 #36240 Skrevet 17. februar 2015 Såklart kan du klage, men om du kommer noen vei er vell heller tvilsomt, desverre Det kan hende nye kirurgen mener det er feil valg av protese. Eller så blir det ut med 43.000,- lapper igjen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå