Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som ikke har fått barn som hadde søkk i brystene sine før di la inn silikon?evt. Ka profil la dere inn? Eg begynner å lure litt på om moderat profil kanskje var litt feil til meg og at eg kanskje burde hatt høy profil og gått opp litt i gram heller....😳

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe nei, jeg kan LOVE deg at det ikke er skummelt! Jeg har sprøyteskrekk så var livredd for kanylen i handen! Første gangen jeg opererte i september så gruet jeg meg noe j@vlig, hadde panikkangst og var helt ut av meg fordi jeg grudde meg slik (aldri vært i narkose før) Nå andre gangen, så gledet jeg meg bare til å få sove :D hehehe

Ok bra!! går sikkert fint ^_^ , bare skummelt uansett operasjon og tanken på at noen skal skjære meg opp!

Skrevet

Jeg og gruet meg. Gud så bortkastet.... beste søvnen ever! :-) Deilig faktisk.

bra ^_^

Skrevet

sant som de andre skriver ingen ting å grue seg til. Når var det du og venninna de skulle i ilden igjen?

ok bra! Vi skal om 8 dager!!! tiden går helt sykt fort :o

Skrevet

Hvilken sportsbh bruker dere? Jeg har byttet nå etter en uke. Den klinikken anbefalte strammet altfor mye rundt og over skuldrene. Gikk med konstant hodepine. Noen som har en å anbefale? :-)

Skrevet

Hvilken sportsbh bruker dere? Jeg har byttet nå etter en uke. Den klinikken anbefalte strammet altfor mye rundt og over skuldrene. Gikk med konstant hodepine. Noen som har en å anbefale? :-)

Jeg anbefaler virkelig denne bh`n her : http://www.timarco.com/no/sports-bh/sports-bh/abecita-kimberly-soft-sports-bra-?colID=445

Skiftet selv bh etter 4 dager første gangen jeg opererte meg fordi klinikken sin bh ikke passet min kropp. Denne bh`n er virkelig fantastisk og jeg hadde den med meg på klinikken nå når jeg opererte meg på nytt :)

Skrevet

Jeg anbefaler virkelig denne bh`n her : http://www.timarco.com/no/sports-bh/sports-bh/abecita-kimberly-soft-sports-bra-?colID=445

Skiftet selv bh etter 4 dager første gangen jeg opererte meg fordi klinikken sin bh ikke passet min kropp. Denne bh`n er virkelig fantastisk og jeg hadde den med meg på klinikken nå når jeg opererte meg på nytt :)

Den så kjempegod ut! Hvem du om noen butikker som selger denne? :-) Elsker at det er regulerbart over skuldrene. Har sånn hodepine👎😔

Skrevet

Kjøpte den jeg. Bestilte i str. 75D, håper den passer :-)

Skrevet (endret)

Kjøpte den jeg. Bestilte i str. 75D, håper den passer :-)

Fant ikke noen butikker om selger denne, men er fri frakt på den nettsiden så :)

Den passer nok sikkert, får vi håpe :) Min er litt stram rundt denne gangen enn forgje gang, men det funker :)

I dag har jeg skiftet teipe, det var en grusom opplevelse siden jeg har så vondt i høgre bryst på arrene/stingene. Bortsett fra at huden er irritert av teipen så ser arrene/stingene veldig bra ut :)

Endret av Moshi
Skrevet

I morgen er det 3 uker siden operasjonen, og ifølge papirene kan jeg slutte med brystbånd - er det noen her som måtte gå lengre med det? Er det positivt om jeg gidder bruke det lengre? Eller om så kun om natta?

Skrevet

Hvor lenge brukte dere sportsbh etter operasjonen? Jeg blir gal av å gå med det. Gleder meg tll jeg kan bruke spilefri BH🙏

Skrevet

Hvor lenge brukte dere sportsbh etter operasjonen? Jeg blir gal av å gå med det. Gleder meg tll jeg kan bruke spilefri BH

Brukte spile bh etter 4 uker :) Vet derimot at dette ikke er "vanlig" praksis, men det var det min kirurg fortalte. Spent på om han gir klarsignal til det samme denne gangen. Men jah, sports bh er til å bli gærn av, puppene blir flate og lite attraktive :P

Skrevet

I morgen er det 3 uker siden operasjonen, og ifølge papirene kan jeg slutte med brystbånd - er det noen her som måtte gå lengre med det? Er det positivt om jeg gidder bruke det lengre? Eller om så kun om natta?

Jeg og har 3 uker i morgen :D

Jeg må ha båndet like lenge som sportsbhen, altså i 3 uker til. Men jeg trenger ikke ha de pp om natta nå lenger

Skrevet

Hei. Har lest mye i denne tråden og fått veldig nyttige tips! Men trenge litt hjelp..

Er en snart 19 år gammel jente som har lyst på silikon. Har veldig lyst på naturlige bryster med kløft og naturlig heng. (Min største skrekk må være å få slike som Sophie elise eller andrea badendyck da de begge ser ut som de har to ballonger)

Så er det noen som har noen tips? Anatomiske vs runde? Er 175 cm høy og har en liten C i dag. (Den ene puppen fyller akkurat ut en C, mens den andre bare gjør det halvt)
Og hvilke klinikker anbefaler dere? Bor i Oslo.

Skrevet

Hei. Har lest mye i denne tråden og fått veldig nyttige tips! Men trenge litt hjelp..

Er en snart 19 år gammel jente som har lyst på silikon. Har veldig lyst på naturlige bryster med kløft og naturlig heng. (Min største skrekk må være å få slike som Sophie elise eller andrea badendyck da de begge ser ut som de har to ballonger)

Så er det noen som har noen tips? Anatomiske vs runde? Er 175 cm høy og har en liten C i dag. (Den ene puppen fyller akkurat ut en C, mens den andre bare gjør det halvt)

Hei,anbefaler min PK, Helge E. Roald på Teres Colosseum ,han er veldig dyktig og opptatt av at det skal se naturlig ut.

Skrevet

Jeg og har 3 uker i morgen :D

Jeg må ha båndet like lenge som sportsbhen, altså i 3 uker til. Men jeg trenger ikke ha de pp om natta nå lenger

Hmm ok... Skal få sjekka mine papirer igjen da..! men om det står det samme som deg så skulle jeg ønsket det var om natta det skulle være på og ikke på dagen :P

Skrevet

Var selv 18 når jeg tok, og er det fortsatt :fnise: Jeg tok hos Dr. Bugge på Bugge plastikkirurgi, utrolig dyktig!

Han går for det mest naturlige, og jeg tok da anatomiske :) Hvormye tenker du å legge i, og hvilken profil?

Skrevet

Jeg fikk beskjed om 2-4 uker, men jeg sendte bilder til PK en gang i uken så han kunne få se, og så sa han om jeg bruke det lengre, og når jeg ikke trengte det lengre :laugh: Så jeg ville jo egentlig bare prøvd å sende bilder til PK og høre hva han har å si!

Skrevet

Hmm ok... Skal få sjekka mine papirer igjen da..! men om det står det samme som deg så skulle jeg ønsket det var om natta det skulle være på og ikke på dagen :P

Virker som det er veldig forskjellig fra klinikk til klinikk hvor lenge en må ha det. Gleeeder meg til jeg kan kvitte meg med det :P
Skrevet

Var selv 18 når jeg tok, og er det fortsatt :fnise: Jeg tok hos Dr. Bugge på Bugge plastikkirurgi, utrolig dyktig!

Han går for det mest naturlige, og jeg tok da anatomiske :) Hvormye tenker du å legge i, og hvilken profil?

Jeg vet ikke helt, har ikke helt peiling på sånt! Okei takk for svar :) ønsker meg hvertfall en D cup..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...